paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Udál jsem motor.
23.4.2011 v 20:30
Zdravím všechny moétorkáře,dneska jsem jel do Adržpach a asi 20km. před cílem byl táhlý kopec když jsem ho vyjel tak motor zarachtal a zaseknul se po vystydnutí šel díky bohu natočit a dojel jsem do cíle i domů.Problém je v tom že od tý doby co se zasek ta má zvuk jak šicí stroj.Neměl bych ho radši nechat hned skontrolovat?co tam mohlo odejít?kroužky nebo jou připečený ventily?jeto čínská panda/Jincheng 110-9/,to je vzduchem chlazená 108ccm.motorka čtař-kvalt.používám to co mi tam lili na garančkách Castroll pover 1 GPA 10W40,
ale v manuálu je 15W50 je možný že se v servisu spletli když tam začli lít 10W40???
Všem dekuji za odpovědi a názory.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Udál jsem motor.

23.4.2011 v 20:42 | Nahoru | #1
To není na kontrolu, to je na G.O.

(a 10W40 olejem to určitě nebude)

Udál jsem motor.

23.4.2011 v 20:42 | Nahoru | #2
zadřený na pístu + možná rozhozený ventily nebo natáhlá ojnice

Udál jsem motor.

23.4.2011 v 20:46 | Nahoru | #3
také to můžou být ložiska na klice... kup rovnou 125 ccm at to líp jede

1 reakcí na tento příspěvek Udál jsem motor.

23.4.2011 v 20:47 | Nahoru | #4
To máš "funglovku" bo už má cosi najeto?Pravda je,že pokud výrobce psa l 15W50 tak má asi důvod Já lil do GSka 15 na doporučení servisáka ale to už měla cosi naběhano.10tka se leje dnes skoro do všeho,vyjma větší "vzducháče" nepletu li se?Pokud se hryzla ale odtrhla je to dobrý,ale minimálně to chce projít řekl bych.

Udál jsem motor.

23.4.2011 v 20:50 | Nahoru | #5
Díky vše za rady,mám asi 4000kč.a to na 125-ku.nedá a jestli je to na GO tak asi nemá cenu jezdit do servisu co mislíte?.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Udál jsem motor.

23.4.2011 v 20:50 | Nahoru | #6

Boda píše: To máš "funglovku" bo už má cosi najeto?Pravda je,že pokud výrobce psa l 15W50 tak má asi důvod Já lil do GSka 15 na doporučení servisáka ale to už měla cosi naběhano.10tka se leje dnes skoro do všeho,vyjma větší "vzducháče" nepletu li se?Pokud se hryzla ale odtrhla je to dobrý,ale minimálně to chce projít řekl bych.


dr 650-vzduchac a taky 10W 40

Udál jsem motor.

23.4.2011 v 20:53 | Nahoru | #7
Jo a k tomu dotazu jestli je to funglovka tak není mám tam 14tis.a mám jí čtvrtou sezonu.

Udál jsem motor.

23.4.2011 v 21:27 | Nahoru | #8
osobně si myslím,že to může být tím olejem.to číslo 40,nebo 50 znamená právě tepelnou odolnost.čím vyšší číslo,tím snese vyšší teploty... ,výrobce má zpočítané jaký olej použít-a tobě se to kouslo asi z horka...

Udál jsem motor.

23.4.2011 v 21:48 | Nahoru | #9
Přesně to so mislím taky,ale je mi divný že si v servisu nezjistily jaký olej doporučuje výrobce da riskli to.S tím přehříváním mám problémy už delší dobu,na 10000km. mi dokonce asi odešly kroužky protože šel pod jenom na plnek knedlik a při ubrání zhasnul ale to mi opavily v záruce.No a teť tohle .

Udál jsem motor.

24.4.2011 v 10:51 | Nahoru | #10
prosím ta 10w čtyříctka je plně dostačující pro tenhle motor měl jsem ho na pitbiku taky a honil jsem to jak svina než jsem ho taky zadřel na klice holt je to čína a ty ojniční ložiska jsou jako z másla oprava za pár kaček

Udál jsem motor.

24.4.2011 v 10:58 | Nahoru | #11
ještě jsem zapoměl říct,že to nemá olejové čerpadlo takže se to ojniční ložisko a všechny pohylivé věci moc nemažou

1 reakcí na tento příspěvek Udál jsem motor.

24.4.2011 v 14:19 | Nahoru | #12
Děkuji qsxr750 za potěšující odpověď,hned v ůterý se objednám do servisu akorát si asi počkám protože tam toho má strašně moc.Ps:jak to že to nemá olejový čerpadlo?,jak se může bez čerpadla mazat válec ventyly a pod??.

Udál jsem motor.

24.4.2011 v 15:24 | Nahoru | #13
hele je tam kanál který to prostě teče žádný čerpadlo tam není ten motor jsem rozdělal asi 10krát vyser se na servis zaplatíš víc jak za novej motor koukni semka http://sohoo.cz/nabidka_dilu.htm 125ccm stojí 5800kč a zvládneš to vyměnit i doma sám je tam jenom jedna svorka která nejde zaměnit

Udál jsem motor.

24.4.2011 v 16:07 | Nahoru | #14
Díky moc za typ ale nejsem si jistej že bych tam ten motor napasoval,možná je trochu jinej,já mám olejový čerpadlo viz sránky výrobce http://www.motopand...dni_dily_JC110-9.pdf 9 díl č.17.Jinak za tu cenu ůžasný,jenom kdyby mněli nákres s rozměrama u uchycením.

1 reakcí na tento příspěvek Udál jsem motor.

24.4.2011 v 16:55 | Nahoru | #15
jak koukám tak to čerpadlo nemá ,ale ten motor tam dáš uplně v pohodě zjisti kolik bude stát oprava a podle toho se zařid rozhodně bych koupil ten motor co jsem ti poslal

(reakce na) Udál jsem motor.

24.4.2011 v 17:10 | Nahoru | #16
gsxr750> ty ceny nových motorů jsou úžasné.

škoda,že u každého je dopsáno NENÍ SKLADEM!

Udál jsem motor.

24.4.2011 v 19:10 | Nahoru | #17
Jo dají se koupit aji jinde vždyt je toho plnej net

Udál jsem motor.

24.4.2011 v 19:13 | Nahoru | #18
pokud je to vzduchem chlazený tak ta 50sátka olej je na místě.

Udál jsem motor.

24.4.2011 v 20:36 | Nahoru | #19
Podle mě je oil pump assy olejové čerpadlo,ale nechci se přít.

Udál jsem motor.

24.4.2011 v 21:05 | Nahoru | #20
Podle katalogu dílů to má lisovanou kliku s ojnicí na jehlovém ložisku, stejně jako 2T. Tenhle motor nemá tlakové mazání, nějaká minipumpa je tam maximálně proto aby se olej dostal do hlavy. Jestli to má zadřený píst, kliku nebo něco jinýho, to netuším. Je to čínská mrdka, takže tam může být výrobní nebo konstrukční vada v kterémkoliv dílu.

Udál jsem motor.

25.4.2011 v 08:31 | Nahoru | #21
Takže když se olej dostane minipumpou až do hlavy tak se ůspěšně mažou pouze ventyly?

Udál jsem motor.

25.4.2011 v 08:34 | Nahoru | #22
Je fakt že ta minipumpa miničerpadýlko je tak nějak bokem takže bych i docela věřil tomu že vále s pístem se mažou nezávisle na čerpadle.

Udál jsem motor.

25.4.2011 v 20:42 | Nahoru | #23
Klika se nejspíš maže brodem a cáká olej zespoda na píst. Je tam jakýsi čerpadýlko, to honí olej do hlavy, chladiče a odstředivky. Jinak tenhle systém je právě geniálně jednoduchej a účinnej. Originály od Hondy sou schopný natočit i přes 50 tis a i víc... Tady je to o tom, že to čajňani okopčej a oserou na materiálu..

(reakce na) Udál jsem motor.

25.4.2011 v 20:47 | Nahoru | #24

sherm14 píše: dr 650-vzduchac a taky 10W 40



vzduch olej

Udál jsem motor.

25.4.2011 v 23:10 | Nahoru | #25
zabrousit zrcátka na pístu a ve válci a jede se dál... je to jen líznutý

1 reakcí na tento příspěvek Udál jsem motor.

25.4.2011 v 23:43 | Nahoru | #26
měl sis pořídit jawu a ne nějakou čínskou sr****

(reakce na) Udál jsem motor.

25.4.2011 v 23:58 | Nahoru | #27
sherm14> hm hmmmmm bejt tebou kouknu se rači do manualos, pač by si tam moch oběvit že 10w40 jo ale dyž je horko nebo pokud provozuješ stroj v zemi gde je teplejc furt tak je tam 20w50 to mam třebas ja. takže jaro podzim desitka od května do zaři dvacka. a fšude pišou u moji motorky jen 10w40. takže nějakej duvod to mit bude.pač jaksi 10w40 se zvyšujici se teplotou přestava mastit

1 reakcí na tento příspěvek Udál jsem motor.

26.4.2011 v 00:11 | Nahoru | #28
sherm14 no a jen tak pro zajimavost zrovna u tvoji motorky v manualu je takova tabulka taková teplotní takže u tebe 10w30 až 20w50. takže pan BODA se neplete, ale ty žiješ v dezinformaci lepčí je dycky poslouchat co řika výrobce než nějakej vodbornik z čechyše serviiiiiiizu myslim že u fšech vzduchaču ta tabulka bude v manualu podobná

(reakce na) Udál jsem motor.

26.4.2011 v 07:41 | Nahoru | #29

meti píše: měl sis pořídit jawu a ne nějakou čínskou sr****

Tak třeba Jawa 250 Travel používá motor úplně stejnej, jako číňani - TMEC 250

Udál jsem motor.

26.4.2011 v 07:44 | Nahoru | #30
A to 10W40 nic nezkazíš. Dostal se mi do ruky manuál na čínskou mr.ku (domácí označení pro všechny číny ) a tam byla na třech ruzných stránkách zmíňka o oleji a pokaždé jiný výrobce i vyskozita - od 10W40 po 20W50 Pak jsem začal hledat malinko víc a zjistil jsem, že ta 10W40 úplně stačí
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist