Téma: Prehřívání :(
24.4.2011 v 09:58
Ahoj.
Procetl jsem vsechny temata tady ale nikdo nemel stejny problem jak ja.:( Pri nastartovani me teplota pomalu leze nahoru,ale nezastavuje se a stale stoupa az do cerveneho pole,pak neriskuju a chcipnu motor.neco podobneho je i kdyz jedu pomalu.vetrak se me spousti az po chcipnuti motoru..chladici kapalina v nadrzce pod sedlem je.kdy se to ochladi tak je akorat kdyz jedu...a to me klesa peke nizko ty teploty..moc skusenosti s moto nemam...takze nevim :(
Diky za rady
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prehřívání :(

24.4.2011 v 17:52 | Nahoru | #31
Okouknu ten termostat a snad nebude zapotrebi aby se ventilator spinal kdyz jede motor....no prinejhorsim vite co zalozim priste

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prehřívání :(

24.4.2011 v 17:56 | Nahoru | #32
VacaM> Hele,to je mi divné,kdyby to byl termostat,tak by ti neotvíral,proto by se Ti to přehřívalo,ale jak my vysvětlíš,že se Ti moto chladí na delší trase,když bys jel s vadným(se zavřeným) termostatem a voda by necirkulovala.To by si vařil pořád,nezávisle na vzdálenosti.Zkus,jak začne teplota stoupat,klepnout něčím po termostatu,jestli otevře.

(reakce na) Prehřívání :(

24.4.2011 v 17:58 | Nahoru | #33
VacaM> Ventilátor se spíná nezávisle na motoru,podle teploty vody.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prehřívání :(

24.4.2011 v 18:00 | Nahoru | #34
filboy> jojo...taky me to bylo divny,ale nechtel jsem to psat,protoze uz sem to psal behem diskuze ze kdyz jedu svizne...nebo spis nejedu krokem tak je to v pohode ....ale kdyz jedu pomalu nebo stojim tak me to leti rychle ta teplota nahoru a jak se raficka dostane k cervenymu tak vypnu motor a zapne se ventilar.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prehřívání :(

24.4.2011 v 18:14 | Nahoru | #35
VacaM> Tak že to teda asi bude tím termostatem a bude to tak,že zůstává viset.Ale pokud dáš motorce ceres,tak nějakými vibracemi nebo rázy se termostat otevře a proto jedeš potom už normálně.Nevím jak to pude,ale zkus asi nejjednodušší věc,termostat vyhod úplně a zkus to bez něj.Pokud se bude dlouho zahřívat,tak je termostat v háji a nemusíš ho nikam chodit vařit.

1 reakcí na tento příspěvek Prehřívání :(

24.4.2011 v 21:21 | Nahoru | #36
a co vodni pumpa ??? při volnoběhu nemá potřebné otáčky a není oběh dostatečně rychlíííí ... za jízdy se pak otáčky zvíší a oběh vody zrychlí... muže prokluzpvat na hřídelce ..to už sem viděl

(reakce na) Prehřívání :(

24.4.2011 v 22:10 | Nahoru | #37
marekparek> a tam se to da nejak zjistit nebo servis ?

Prehřívání :(

25.4.2011 v 06:06 | Nahoru | #38
ga se to zjistit ... ale zkus ten termostat to je nejméně práce ...co se týče oběhu té vody takk jedině musíš odpojit hadici u někde nahoře co nejvíš a na studeným motoru zkusit zda to proudí ( to je ten brutálnější systém ) no a nebo demontáž pumpy... ještě mě napadlo že ...zkontrolovat stav vody ..zda je rezavá nebo jinak hooodně kalná, mohl by být taky nějákej oběh zacpanej... pokud by si měl prdlé těsnění pod hlavou tak by šly bubliny do chladiče , nebo voda do oleje.. co se týče tý pumpy může být taky pasé... chce to zkusit kouknout na termostat a pak řešit dál...

1 reakcí na tento příspěvek Prehřívání :(

25.4.2011 v 06:12 | Nahoru | #39
jinak většina motorek se zahřívá hooodně rychle a ve městě to furt dochlazují sahary .. ps starej faroš nešel nikdy ani na půlku ale jak stal na místě tak to bylo taky během minuty na 100 a pak 105 a sahary vrčely ... jo a když sem vypl klíček někdy začly hučet i 2-3min po vypnutí ...poněvač teplota mutoru pořád stoupá

Prehřívání :(

25.4.2011 v 06:13 | Nahoru | #40
jo a koukni ještě na chladič zda není zalepenej , muchama či zaoxidovaný bordelem

(reakce na) Prehřívání :(

25.4.2011 v 08:46 | Nahoru | #41

marekparek píše: jinak většina motorek se zahřívá hooodně rychle a ve městě to furt dochlazují sahary .. ps starej faroš nešel nikdy ani na půlku ale jak stal na místě tak to bylo taky během minuty na 100 a pak 105 a sahary vrčely ... jo a když sem vypl klíček někdy začly hučet i 2-3min po vypnutí ...poněvač teplota mutoru pořád stoupá



To, že teplota motoru po jeho vypnutí pořád stoupá je vlastně čím způsobeno? Že to přestane být ofukováno vzduchem? Mně to po vypnutí opravdu jde nahoru tak o 5C...

Prehřívání :(

25.4.2011 v 09:02 | Nahoru | #42
jo samo sebou zastaví se oběh vody a motor je zahřátý a je teplejší většinou než u chladiče ...

Prehřívání :(

25.4.2011 v 10:39 | Nahoru | #43
napadl mě zacpaný chladič, jak už z vnitřku, tak i z venku a nebo ještě jíná varianta je tam napasovaný jiný chladič (po bouračce) z jiný motorky a je menší a nestačí to při malých rychlostech chladit...

Prehřívání :(

25.4.2011 v 19:53 | Nahoru | #44
já bych vytáhl termostat a pojezdil bez něj a pak napiš k jaké došlo změně,
dobrý je lezrový měřič teploty zam+říš a víš kde jsou jaké teploty

1 reakcí na tento příspěvek Prehřívání :(

25.4.2011 v 21:34 | Nahoru | #45
Čus, něco podobného se nám stalo na Octávce. Termostat byl dobrý. Potom se ukázalo, že ta vrtule v čepradle chladící kapaliny se prostě rozpadla na dvě půlky ale větrák se spustil hned když stoupla a ne až při vypnutí motoru. Jinak přeju ať na to příjdeš

1 reakcí na tento příspěvek Prehřívání :(

26.4.2011 v 09:09 | Nahoru | #46
Motor teplý.... Vy poznáte rozdil mezi 80c a 115c třeba?

(reakce na) Prehřívání :(

26.4.2011 v 13:37 | Nahoru | #47

Prehřívání :(

26.4.2011 v 13:52 | Nahoru | #48
Tak na moji ER-5 termostat stojí dealera 912 kč

1 reakcí na tento příspěvek Prehřívání :(

26.4.2011 v 15:08 | Nahoru | #49
Abych to upřesnil,v malých rychlostech mi teplota leze pěkně nahoru,ale větrák se mi spíná jen,když stojim.A to se zapne třeba na 20vteřin a pak se zas vypne...dej tam jinej termostat a nic jinýho neřeš,protože prakticky ničim jiným to ani být nemůže,podle toho co popisuješ,jestli nemáš někde něco ucpanýho...Jako větrák by se po chcípnutí měl vypnout to vim.Ale u mého auta běží dál i po chcípnutí.Taky bych nějak zkontroloval pumpu,ale na tý nevim co se může pos...

Naposledy editováno 26.04.2011 15:11:03

Prehřívání :(

26.4.2011 v 18:41 | Nahoru | #50
na pompě je věci lopatky ,uložení těsnění , uvolněná lopatka... vyndej termostat a uvidíš

(reakce na) Prehřívání :(

29.4.2011 v 07:55 | Nahoru | #51

Samycz píše: Abych to upřesnil,v malých rychlostech mi teplota leze pěkně nahoru,ale větrák se mi spíná jen,když stojim.A to se zapne třeba na 20vteřin a pak se zas vypne...dej tam jinej termostat a nic jinýho neřeš,protože prakticky ničim jiným to ani být nemůže,podle toho co popisuješ,jestli nemáš někde něco ucpanýho...Jako větrák by se po chcípnutí měl vypnout to vim.Ale u mého auta běží dál i po chcípnutí.Taky bych nějak zkontroloval pumpu,ale na tý nevim co se může pos...



Jako větrák by se po chcípnutí měl vypnout to vim.Ale u mého auta běží dál i po chcípnutí.Taky bych nějak zkontroloval pumpu,ale na tý nevim co se může pos...

tak to myslíš že vypneš motor a voda je hned studená ? myslíš že sahara nemá doběh ? to se pleteš, už i 120 to měla a posat se muže hafo věcí

Prehřívání :(

29.4.2011 v 17:15 | Nahoru | #52
mě teplota kolísa někde od 75 do 105 to většinou ve městech na stojáka či těch moto srauzech a jejich stojatých vyjížďkách proto už tam ani nejezdim

Prehřívání :(

10.5.2011 v 19:22 | Nahoru | #53
Tak termostat od Holmise fachci,vetrak se spina kdy ma,motorka slape uz jak hodinky ...
Dekuji vsem za rady. A diky Holmisovi za termostat :)

(reakce na) Prehřívání :(

13.5.2011 v 22:35 | Nahoru | #54
Scooter-devil> na koktu si kup čerpadlo dukati to je kovové a problém se neopakuje

Prehřívání :(

31.5.2011 v 01:57 | Nahoru | #55
velmi rychlé zahřívání vody....těsnění pod hlavou?
koukni jestli ti to netlakuje do přepadove nadobky

(reakce na) Prehřívání :(

31.5.2011 v 21:21 | Nahoru | #56

filboy píše: VacaM> Tak že to teda asi bude tím termostatem a bude to tak,že zůstává viset.Ale pokud dáš motorce ceres,tak nějakými vibracemi nebo rázy se termostat otevře a proto jedeš potom už normálně.Nevím jak to pude,ale zkus asi nejjednodušší věc,termostat vyhod úplně a zkus to bez něj.Pokud se bude dlouho zahřívat,tak je termostat v háji a nemusíš ho nikam chodit vařit.

Jak bez něj,jako aby byl pořád otevřenej velkej okruch?Se ti motor nikdy neohřeje.To bys musel nastartovat a 20min čekat.A stejně rozjedeš se a motor je studenej

(reakce na) Prehřívání :(

31.5.2011 v 21:21 | Nahoru | #57

filboy píše: VacaM> Tak že to teda asi bude tím termostatem a bude to tak,že zůstává viset.Ale pokud dáš motorce ceres,tak nějakými vibracemi nebo rázy se termostat otevře a proto jedeš potom už normálně.Nevím jak to pude,ale zkus asi nejjednodušší věc,termostat vyhod úplně a zkus to bez něj.Pokud se bude dlouho zahřívat,tak je termostat v háji a nemusíš ho nikam chodit vařit.

Jak bez něj,jako aby byl pořád otevřenej velkej okruch?Se ti motor nikdy neohřeje.To bys musel nastartovat a 20min čekat.A stejně rozjedeš se a motor je studenej
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak otevřít sedlo u horneta Honda CB 600F Hornet ShihTzu 5 Dnes v 12:44 FILODENDRON
seřízení světlometu Honda CB 600F Hornet pidivr20 6 20.10.2024 v 15:15 amirinda
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet jacobhornet 5 17.10.2024 v 16:17 granylator
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet Dzindra23 5 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet stevenn 1 24.9.2024 v 17:20 nevo7


TOPlist