Uzavřeno 26.12.2012 v 23:41 uživatelem badyXV
1 reakcí na tento příspěvek US verze XV 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) US verze XV 1000
Lucky-Luke píše: Já, ale 1100.
to neva chtěl bych vědět jestli máš od každého válce od příruby karburátoru svedenou hadičku pod levou kapku u motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) US verze XV 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) US verze XV 1000
Lucky-Luke píše: bady17> Teď si mě zaskočil ale v profilu mám detailní fotku motoru tak se mrkni jestli najdeš to co máš na mysli
na pravý straně je to schovaný pod filtrem
2 reakcí na tento příspěvek US verze XV 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) US verze XV 1000
DavidB píše: ... já taky a ty hadičky tam svedené mám (mám verzi pro Californii)viz odkaz tady zapojení
taky jsem na to koukal já to mám jenom ze zadního válce a nevím jestli to vadí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) US verze XV 1000
DavidB píše: ... já taky a ty hadičky tam svedené mám (mám verzi pro Californii)viz odkaz tady zapojení
koukám že to máš na fotce ale vypadá to jinačí
1 reakcí na tento příspěvek US verze XV 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) US verze XV 1000
Od předního hrdla by navíc měla jít hadička k podtlakovému čidlu vpředu nad zapalovacími cívkami, máš ho tam? Je to dost důležitá věc pro usnadnění startování, protože v závislosti na chodu motoru a tím na sacím podtlaku to významně mění předstih.
1100Virago píše: bady17: Ono na tom ani tak nesejde, jestli bereš podtlak z jednoho hrdla nebo z obou - jedenáctky to mají z obou. Podstatné je, že jestli jsi jednu větev zaslepil, měl bys udělat znovu synchronizaci karburátorů, protože jsi změnil podtlakovou rovnováhu v hrdlech.
Od předního hrdla by navíc měla jít hadička k podtlakovému čidlu vpředu nad zapalovacími cívkami, máš ho tam? Je to dost důležitá věc pro usnadnění startování, protože v závislosti na chodu motoru a tím na sacím podtlaku to významně mění předstih.
od někud to vede pak je T a jedno jde na hrdlo a druhý do té ekologické věci
2 reakcí na tento příspěvek US verze XV 1000
1 reakcí na tento příspěvek US verze XV 1000
proto to muze zlobit ze to ani nechce chytat a blbe to bezi.
davam dokupy takovou starou rakovinu,co se nekde sto let valela a podle toho taky vypada...
KaCzaba píše: aha.koukam ze to na tom krytu civek je na chod motoru?vcera jsem tuto ekologickou ficuru vyhodil ven.takze asi ten podtlak dopredu do toho cidla dotahnu...
proto to muze zlobit ze to ani nechce chytat a blbe to bezi.
davam dokupy takovou starou rakovinu,co se nekde sto let valela a podle toho taky vypada...
asi to tam bude mít nějaký účel
1 reakcí na tento příspěvek US verze XV 1000
JINAK prisavani je vyhozeny,zaslepeny...
1 reakcí na tento příspěvek US verze XV 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) US verze XV 1000
vsak ja uz u tebe byl,rekl bych zkouset CDI v klasterci...mas celou bilou?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Seřizování ventilů u dvouválcem do ... [1, 2] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 1000 Virago | badyXV | 34 | 16.6.2023 v 23:49 Julip2 |
Problém řazení Yamaha XV 1000 Virago | badyXV | 15 | 3.3.2023 v 23:50 Julip2 |
Nesvítí přední světlo, Yamaha XV 1000 Virago | curinkoSejinka | 6 | 13.10.2021 v 20:31 curinkoSejinka |