Komu přijde text zdlouhavý ať si přečtě jen tučné pasáže. Díky
Jestli si pamatujete moje téma a video jak moje SXS žralo olej z převodovky, tak abych to vzal postupně.
1. V sette mi dělali celou pístní sadu, těsnění přívěry, těsnění pod válec
2. Na motorce sem vyjel a po 1 MTH díky starému těsnění pod hlavou sem jí nejspíš uvařil
3. Sám sem vyměnil těsnění pod hlavou a žralo to olej z převodovky, tím pádem kouřilo jak svině
4. Rozhodil sem si doma motor a vyměnil sem celou ojniční sadu, nechal přelisovat a vycentrovat kliku, vyměnil sem obě gufera na klice i O-kroužek, obě ložiska na klice, vyměnil sem spojkový koš (nevydržel povolování klikovky ... amatér no), vyměnil sem pro jistotu 2 ložiska převodovky, ložiska a gufero řadičky a samozřejmě těsnění mezi kartery, i pod velké spojkové víko a nějaké další drobnosti..... a stále to žralo olej z převodovky......
5. Motorka cestovala do sette, kde mi po 14 dnech zjistili a vyměnili prasklou hlavu, vyměnili znovu gufera a o-kroužek na klice, nechali znovu přelisovat kliku (prý byla špatná axiální vůle - původně mi jí dělal pan Kvítek v Písku), novou svíčku, vatu výfuku (byla plná oleje), těsnění mezi kartery, pod spojku, pod válec ... a blablaba.
Po nastartování motorka ujela tak 300metrů po zahradě a začla kouřit znovu.
6. Tak jela zpět do sette, kde mi po dalších 3 tydnech zjistili prasklý válec. Dali mi nový, opět gufera na kliku, zase všechna těsnění, zase svíčku, zase vatu výfuku. Motorku sem doma nastartoval a než sem se oblékl tak mi odešla svíčka (Uplně chcípla a nešla nastartovat). Vyměnil sem za jinou a šel se svést na místní trať (v půlce odpoledne mi odešla ještě jedna). Mimo tohle, motorka sice už nežere olej z převodovky a motor zdá se funguje mechanicky normálně, ALE!
Nejede tak jak má, čímž myslím že do cca 80% otáček vůbec netáhne, nemá výkon, sem tam zakucká a jakmile dosáhne tý hranice otáček tak vyletí jak raketa. Když na neutrál podržím plyn tak to samé, chvíli zakucká a pak štěká v omezovači ale sem tam nepravidelně.
Volal sem to kamarádovi ze sette, který mi říkal že on tu motorku sice nedělal ale matně si pamatuje že tam prý dávali nejspíš jiný zapalčo když to tam u nich projížděli, že to mám zkusit, že by mi mohlo pomoct jen nechat přemotat cívku rotoru.
Jen se divím že starý Kuklík mi neřekl o nějakém zapalču ani prd, a nechal si mě motorku zase odvést 100Km s tím že je už 100% v pořádku. Dostal sem zdarma krabičku šroubků což ho ale neomlouvá Chystám se tam v pondělí zavolat abych se dozvěděl více.
Ale nemáte někdo zkušenost že by tohle mohlo dělat zapalčo?? A mohlo by mi fakt pomoct přemotání cívky, a kde to dělají? Nejlépe Praha, jižní čechy (okres Písek-Tábor) nebo severní čechy (okres Chomutov).
1 reakcí na tento příspěvek SXS 250 - Nekonečná story
Špatně vyvážená klika. Kartery neseděli na sobě přisávalo to falešnej vzduch. Za celé toto trápení může "kvalitní" servis Sette.
Takže ted Michalovi přeji mnoho šťastných motohodin, po dvou letech trápení si to zaslouží.
mxbechyne.cz píše: Pánové KTM o které je téma už jede!!!!!!!!!! Asi po dvou letech se Michalovi podařilo tento oříšek rozlousknout.
Špatně vyvážená klika. Kartery neseděli na sobě přisávalo to falešnej vzduch. Za celé toto trápení může "kvalitní" servis Sette.
Takže ted Michalovi přeji mnoho šťastných motohodin, po dvou letech trápení si to zaslouží.
Tak to je mazec ale.
2 reakcí na tento příspěvek SXS 250 - Nekonečná story
No nic, ted už se hlavně nemá cenu otáčet za sebe a řešit rok staré záležitosti.
Díky bohu že už se můžu o víkendu konečně po dvou letech trápení svést :))
plesounek píše: Přišel na to jeden klučina od nás který dělá mx moto. Nechal sem ho to ještě naposled rozpůlit a dobře sem udělal ... jak jsem psal na začátku, tak sem měnil ojnici takže mi kliku lisoval a centroval pan Kvítek v Písku, týden na to šla motorka do Sette, kde mi řekli že je blbá axiální vůle a že to musí přelisovat. Jak řekli tak udělali, ale po přeměření teď se zjistilo že klika která má být 60.00 (tolerance 5 setin) je 60.20... takže v sette mi řešili proč to přisává olej z převodovky, proč to žere vodu a již výše zmíněné závady, které byli způsobené touhle jejich chybou. Nechali mě koupit nový válec zbytečně a spoustu pičovin kolem co jsem už taky psal. Snažili se mě natlačit ještě do nových karterů že ty staré jsou údajně zkřivené, tak to tam vytěsňovali silikonem. Ale vše bylo proto že kartery nešli dobře k sobě stáhnout kvůli šírce kliky, která také tím pádem tlačila na ložisko kterému se rozlétla po chvíli klec a kousky ložiska mi osekávali neustále píst. 2 písty zbytečně zničené, nové ložisko zbytečně zničené.
No nic, ted už se hlavně nemá cenu otáčet za sebe a řešit rok staré záležitosti.
Díky bohu že už se můžu o víkendu konečně po dvou letech trápení svést :))
to snad né, v sette sou přece svatý a vševědoucí.
Selský rozum mi napovídá že by ti měli vrátit těch xxxx litrů?
Kdyz se to jednou resilo, jestli v Sette nechali nauctovat chladnuti motoru, tak se tu jejich zastupce objevil, takze to tu asi ctou. Uvidime, jestli se budou mit i tady k tomu. Chybovat je samozrejme lidske, ale taky by se k tomu meli lidsky postavit.
1 reakcí na tento příspěvek SXS 250 - Nekonečná story
Zkoušel jsi si spočítat, co tě tahle anabáze vyšla?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SXS 250 - Nekonečná story
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SXS 250 - Nekonečná story
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SXS 250 - Nekonečná story
cituji:Ale vše bylo proto že kartery nešli dobře k sobě stáhnout kvůli šírce kliky, která také tím pádem tlačila na ložisko kterému se rozlétla po chvíli klec a kousky ložiska mi osekávali neustále píst. 2 písty zbytečně zničené, nové ložisko zbytečně zničené.
Tak to teda ta svine klec vyskocila na druhou stranu,prorvala se tesnenim elektriky (proto odeslo to zapalko),vyskocila ven a celou noc,co to stalo v dilne,mydlila do tech dvou novejch pistu na polici,az je docela osekala,svina jedna vlasimska...
Naposledy editováno 15.04.2011 13:50:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SXS 250 - Nekonečná story
Petr 11 píše: bathed> a jak teda doslo ke zniceni dvou pistu?
cituji:Ale vše bylo proto že kartery nešli dobře k sobě stáhnout kvůli šírce kliky, která také tím pádem tlačila na ložisko kterému se rozlétla po chvíli klec a kousky ložiska mi osekávali neustále píst. 2 písty zbytečně zničené, nové ložisko zbytečně zničené.
Tak to teda ta svine klec vyskocila na druhou stranu,prorvala se tesnenim elektriky (proto odeslo to zapalko),vyskocila ven a celou noc,co to stalo v dilne,mydlila do tech dvou novejch pistu na polici,az je docela osekala,svina jedna vlasimska...
Byl jsem to já, který ho donutil to naposledy rozházet a jít po zásadní věci - falešnému luftu. Řešili jsme rovnost karterů, celistvost těsnění.... To že se chyba našla na fušerácky zalisované klice je jenom sekundární efekt.... Po falešném vzduchu jsme se pídili proto, že motorka se chovala jako by si tahala falešný vzduch: a) jela jenom od vysokých otáček (to se přidal karbec) a za b) připálila mu píst! - rozuměj - ten první zkurvený. Druhý se ani připálit nestihnul, protože se mu do cesty zdvihu připletla klec z ložiska.
Kdybys pořádně četl, zjistíš, že se mu zápalko neposralo - on jenom zoufale hledal příčinu závady, která logiky moc nepobrala. Takže kupoval a půjčoval další a další díly.. Stejně tak si půjčoval karbec, CDIčko.....
A svině Vlašimská? - s tím bych tu brzdil, protože v tomhle případě bude mít svoje jméno, rodné číslo, bydliště, atp...
Naposledy editováno 15.04.2011 14:05:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SXS 250 - Nekonečná story
Ja totiz porad nechapu,za co,ze to nestastny SETTE muze? Tim spise,ze rikas,ze "fuseracky zalisovana klika" je jen sekundarni efekt? Docela mne to totiz sejri,kdyz tady nekdo tomuhle servisu,potazmo starymu Kuklikovi,nasazuje psi hlavu. Takze kdo to vlastne delal?Bylo to tak,ze se v tom stoural sam a do Vlasimi chodil jen pro rady,nebo jak?
1. Já o "fušerácky zalisované" klice neřekl ani popel. A sekundární efekt v mém textu nebyl o tom, že špatně zalisovaná klika je pouhým detailem - ne! - ona je příčinou veškerých potíží! Tím sekundárním efektem jsem myslel jediné - že se původně špatně nalisovaná klika nehledala - primárně se prohlížely kartery, stávající těsnění, atp. To že se změřila šířka kliky a podle manuálu byla o 15 stovek jinde, tak to byla náhoda. Faktem a to nepopiratelným je, že tu kliku v Sette dělali.
2. v textech se dozvíš, že motorka šla s naprosto jasným popisem závady do Vlašimi. Tam odcestovala a zpátky se pokaždé s tučnou fakturou vrátila s tím, že to už jako nedělala tolik, ale závada v principu odstraněna nebyla. Připomíná mi to tu historku, jak k zubaři přijde chlap s bolavým zubem, oteklou drškou a felčar mu vyrve zub na druhé straně huby. Sice nevyřešil problém, ale tím že rozdrbal druhou půlku huby to nešťastníkovi nepřišlo, protože ta huba bolela strašně ale jinak - skrze novou bolest mu ta stará nepřišla tak hrozná....
Tenhle chlapec je sice plašan, ale má na to věk a to ho omlouvá. Jsem přesvědčený a to jsem mu i napsal, že pletl dohromady hromadu závad a tím neustálým experimentováním rozmělnil původní problém tak, že byl neznatelný. Já k tomu přistupuju diametrálně jinak, protože bych se vrátil k poslednímu momentu kdy všechno fungovalo a prověřoval věci, co se změnily. To že on to tak nedělal, je věc jiná. Klidně si z toho dělej prdel, já za sebe říkám že mi to moc směšné nepřišlo a proto jsem se mu snažil poradit. Ostatně on je tu od toho aby jezdil a ne studoval do podrobna motor a veškerá možná úskalí. Co je ovšem nepopiratelné, je fakt, že od toho je tu servis a taky skutečnost že jestli někomu vrátím stroj s tím že po jejich zásahu je to ještě horší než bylo před jejich zásahem, neočekávám že mi to vrátí OPĚT neopravené, ale pro změnu s novým válcem (jež tohle logicky neřeší) za hromadu peněz. Opět namítni, že to nemusel chlapec přebírat, ale já odpovím, že logicky z podstaty věci věřil, že mluví s profíky...
A jsme u jádra pudla - profíci.... Sette jsou profíci. Bezesporu. Ale je to normální firma. Mají zaměstance. Tohle nedělal pak Kuklík st. osobně! Zaměstnanec dělá od 8:00 do 16:00 - to mu padla. Mezi tím "voběd", pak taky stará mu nemusela včera podržet, tchýně ho sere.... A je to pořád jenom člověk.... Apropo - co mu vůbec je do nějaké staré vrány co tam dovlekl nějaký "kokotek" z Písku??? co? ...... Já stokrát raději dám motorku do servisu nějakému "amatérovi" o kterém vím, že ví, vím že tohle dělá, že mně neojebe a seskládá to s láskou a pečlivostí, jako by si to skládal sám pro sebe. Jezdím hrubě přes dvacet roků a mám štěstí že takového mám....
A ještě jedna věc - nic proti Sette jako takové. Já od nich měl jen jednu motorku a to jetou dva světy po Vítkovi. Když mi po dvou trénicích odešla spojka, bez řeči na počkání mi zadarmo vyměnili koš, lamely, meziplechy.... Přístup a řešení parádní! Tady nikdo neplive po nikom a taky je zbytečné se stavět tak na zadní jak to děláš ty, byť máš pocit že ve spravedlivém hněvu. Podle mně je dobře, když se lidi tady dozví, že nikdo není neomylný.
Naposledy editováno 15.04.2011 16:01:19
bathed píše: ...celistvost těsnění.... To že se chyba našla na fušerácky zalisované klice je jenom sekundární efekt.... Po falešném vzduchu jsme se pídili ...
To vyse je jen k Tvemu bodu jedna...
Ke zbytku textu asi tolik...
Ty mozna neplives,jini si plivnou radi,moje zkusenosti se servisem SETTE jsou diametralne odlisne...tedy vynikajici,aby zase nevznikla nejaka mylka...
Posledne se tady resila faktura na chladnuti motorky...a taky to bylo "malicko" jinak...
Problemu "zamestnanec" rozumim,ovsem tomu,jak rikas,ze si vyzvednu masinu,aniz bych ji projel,tomu uz ne...to si myslim,ze je problem zakladni...protoze vyzvednout masinu,zjistit,ze je to jeste horsi,tak proste jdu rovnou za sefem a domnivam se,za pak by nebylo ani dalsich faktur a ani dalsich dilu...no nic,svoje jsem si rekl,dalsi by meli rict jini...peknej vikend a teply bahno,cus
1 reakcí na tento příspěvek SXS 250 - Nekonečná story
A jeste k predchozimu. Na motorce jsem opravdu cele 2 roky kvuli tomuto nejel. Pisty se stihly vzdy zkurvit behem tech par chvilek co motorka pokusne bezela :/
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SXS 250 - Nekonečná story
plesounek píše: Pouze stary Kuklik vzdy v trenyrkach a zabkach popojel tech 100metru od jejich domu k firme v novem mercedesu. Motorku me nechal vytlacit na jejich dvorek 4x4 metry se slovy “Ja tomu nerozumim, zkus si to nastartovat, ja s tim neumim“.
K tomuhle fakt uz nemam co rict
1 reakcí na tento příspěvek SXS 250 - Nekonečná story
Kozivak> i s touhle opravou se pohybuji nekde kolem 60 tisic a to nepocitam vsechny cesty do Vlasimy a zpet (mam to tam tak 100km) :/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SXS 250 - Nekonečná story
plesounek>...kurňa, tož doufám, že už ju pořádně proháníš. Si to zasloužíš, po takových lapáliích:)
Naposledy editováno 15.04.2011 18:33:06