Dobrý den, jmenuji se Richard Drešer a jsem účastníkem závodů na přírodních okruzích. Byl jsem požádán, jakožto jeden z iniciátorů vzniku třídy SP250, abych promluvil v duchu ostatních jezdců této kategorie.
Předem mého dopisu bych rád podotknul, že chápeme složitost situace při pořádání tak velkolepého podniku, kterými zatáčky bezesporu jsou.
Jsme zaskočeni informací, že možná nedojde k vypsání třídy SP250. Jistě máte jako pořadatelé své důvody, které budou ve finále respektovány. Dovolte mi ovšem uvést jen několik málo faktů z pohledu jezdců této třídy.
O vzniku této kategorie se začalo spekulovat někdy před sezónou 2009. V tomto roce bylo vypsáno několik závodu volné třídy do 250, které měly připravit živnou půdu pro vznik samostatné kategorie SP250. Je neuvěřitelné kolik jezdců tato nová kategorie, v tak krátkém čase přitáhla. V sezóně 2010 na českých přírodních okruzích tomu již bylo 31 jezdců (z toho 30 čechů), což byla druhá nejpočetnější třída z vypsaných: SP125, GP125, SP250, GP250, volná 600, volná 1000 a třídy Supermono.
Zdroj: http://files.czech-...oh%C3%A1r%202010.pdf
K dnešnímu datu je 46 licencovaných jezdců, kteří jsou majiteli motocyklu SP250 a jsou připraveni zúčastnit se jednotlivých závodů. V příloze Vám posílám seznam konkrétních jezdců s motocykly. Najdete zde známá jména a i mnohaleté účastníky závodů na přírodních okruzích.
Berte prosím v úvahu nemalou investici jezdců do pořízení těchto motocyklů, které momentálně velmi stoupají na ceně a dnes již pomalu končí v soukromých sbírkách.
Domnívám se, že plně obsazená třída se stává být i pro pořadatele zajímavou a to nejen finančně v dnešní ekonomické situaci. Nehledě na fakt, že tato třída nabídne technicky velmi vyrovnané stroje, což se jistě odrazí v divácké atraktivitě této třídy.
Velice si vážíme 300 zatáček Gustava Havla, které jsou v našich očích něco jako malé mistrovství světa. Nepochybuji, že i Vy si vážíte nás jezdců.
Na závěr mi prosím dovolte úvahu, která jiná země se dnes může pochlubit pořádáním této krásné a tak nabité dvoutaktní třídy? Charakteristika dvoutaktního stroje je srdeční záležitost. Prosím pokuste se navzdory celosvětovému trendu 4T nenechat utichnout tyto stroje. My se na druhé straně postaráme o krásné souboje.
- prosím pouze o konstruktivní názory!!!
- Ti co neznají problematiku závodění prosím o loajální přístup!!!
- Těm, co snad pochybují o výkonu SP250 a snad by chtěli srovnavat s SP125, navrhuji nahlednout do výsledků z Těrlicka pro porovnání časů (pro Veroniku)
reportáž z Kyjova 2011:
Seznam pilotů pro sezónu 2011:
1. Vysloužil Jan CZE Aprilia RS 250
2. Jančík Pavel CZE Suzuki RGV 250
3. Křen Petr CZE Aprilia RS 250
4. Kunc Petr CZE Aprilia RS 250
5. Grech Jiří CZE Suzuki RGV 250
6. Dufek Lubomír CZE Aprilia RS 250
7. Sedlák Zdeněk CZE Aprilia RS 250
8. Sedlák Martin CZE Aprilia RS 250
9. Vysloužil Alexandr CZE Suzuki RGV 250
10. Hanzalík Milan SVK Honda NSR 250
11. Vysloužil Dan CZE Suzuki RGV 250
12. Veselý Martin CZE Aprilia RS 250
13. Šobáň Milan CZE Honda NSR 250
14. Heimerle Tomáš CZE Honda NSR 250
15. Strapina Pavel CZE Honda NSR 250
16. Hanzalík David SVK Suzuki RGV 250
17. Navrátil Pavel CZE Honda NSR 250
18. Šubr Jiří CZE Aprilia RS 250
19. Vysloužil Lukáš CZE Suzuki RGV 250
20. Drešer Richard CZE Honda NSR 250
21. Linduška Tomáš CZE Honda NSR 250
22. Fojtík Zdeněk CZE Yamaha TZR 250
23. Bartoněk Jan CZE Suzuki RGV 250
24. Jurák Patrik CZE Honda NSR 250
25. Kučínský Marcel CZE Honda NSR 250
26. Vysloužil Robin CZE Suzuki RGV 250
27. Hašek Hynek CZE Yamaha TZR 250
28. Pavlovic Oleg CZE Suzuki RGV 250
29. Křen Jaroslav jun. CZE Honda NSR 250
30. Křen Jaroslav sen. CZE Suzuki RGV 250
31. Švorc Robert CZE Aprilia RS 250
32. Škarka Jan CZE Suzuki RGV 250
33. Vaníček Filip CZE Aprilia RS 250
34. Janáček Bohdan CZE Yamaha TZR 250
35. Valda Arnošt CZE Yamaha TZR 250
36. Kučerová Zdeňka CZE Suzuki RGV 250
37. Vítů Zdeněk CZE Suzuki RGV 250
38. Lefan Jiří CZE Aprilia RS 250
39. Kopecký Ondřej CZE Aprilia RS 250
40. Lukáš Martin CZE Aprilia RS 250
41. Hledík František CZE Suzuki RGV 250
42. Bátěk David CZE Kawasaki KR 250
43. Kašpařík Milan CZE Aprilia RS 250
44. Lux Rostislav CZE Suzuki RGV 250
45. Hejzlar Pavel CZE Suzuki RGV 250
46. Palata Michal CZE Honda NSR 250
47. Miroslav Medek CZE Aprilia RS 250
48. Jiří Vejroch CZE Aprilia RS 250
Naposledy editováno 10.01.2011 21:43:09
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
Co vlastně chcete mimo tohoto bulení na tomto vlákně, jak Vám všichni ubližují a nechtěj Vás mezi sebe. Připadá mi to, že jezdit "načerno" Vám všem vyhovuje, jinak i po technické stránce byly již 250 SP zlegalizovaný a tím i vypsaný u většiny pořadatelů.
Pokud neustále žijete v domění jak nezištně bez vaší podpory někdo něco opíše podle 125 SP tak jste hodně naivní. Zástupci VV, činovníci ani pořadatelé tyto stroje jezdit nebudou a nevlastní je. Tak proč by se měli angažovat v jejich legalizaci. To je přece vaše parketa. Ono je ale asi lépe všechno obcházet, falšovat data, aby jste se svezli s nějakou jinou kategorií i když v omezeném množství, což Vám nevadí, hlavně že dostanu pohár.
Až zaviníte kolizi, určitě Vám taky nebude vadit, že vše padne na vaši hlavu. V žádosti o licenci jste totiž svým podpisem stvrdili, že budete dodržovat řády a předpisy.
Můžete se i nadále ve svých garážích kochat z rezivějící investice.
Naposledy editováno 08.04.2011 22:49:57
Protože jste jim ukradený a nikoho nezajímají vaše investice do této techniky. Chápu že Vás nebaví se stále o něco doprošovat, ale taková je realita tohoto sportu u nás. Pokud to neuděláte, nikdo to za Vás neudělá.
Komu není rady, tomu není pomoci, tak se kochejte celou sezónu pohledem na své investice postavené v garážích.
chytra slova a velka ramena jen v anonimite? ty vase nick nam nic nerikaji.
Je tak nesnadné v archivu, najít technické spec. pro tuto třídu?
Nebo se to prostě nehodí, protože na trati jsem tehdy potkával jen Aprilky...
má si snad pořadatel vzít na triko, jet na ČERNO kubaturu, která nemá ofiko reglement?
má ten někdo riskovat to, že se může někdo zabít při této třídě...a co potom??
jak potom pomůžete tomu, kdo povolí jet tento závod..............??
nebo má snad pořadatel intervenovat po úřadech a zlegalizovat SPP250??
takový výkřiky, že jsou Řády ne hovno jsou jen silný a blbý kecy
jen do té doby než se stane malér
nadávat pořadateli je víc než ubohý
Stačí si myslim, když se o to někdo zodpovědně začne starat a ty řády z Alpeadrie vytáhne, protože to nebyla třída MČR ale AA, tady to nikdo nejel...
Při IGK se taky jede 250 sport a mají na to regule...Např. Schinky nikdy GPčko neměl a prakticky jezdil od začátku Aprilku sport a GP si pujčoval od Jense, nebo Beckera...Takže můžu zkusit Romana, jestli mi to nepošle...
Die Klasse Serie
Serienmaschinen wie Yamaha TZR250, Aprilia 250 RS und Suzuki RGV 250 sind ähnlich aufgebaut wie die 250er Rennmaschinen, d.h. V – Motoren mit Membran-einlass und leisten ab Werk ca.60 PS.
A víc je nezajímá...
to jarek38 - souhlas
to jezatec : igk to moc neresi - jedou to jako svuj pohar a nepotrebuji nejaky ACR - VV SZM atd. k tomu aby jezdili. my bohuzel ano protoze 90 % z nas nema penize na to abychom jezdili dromy a tak jezdime road racing ktery milujeme s firmou jmenem AČR - dal no comment