Ono je to všechno o financích .. Varan není levná záležitost .. pohybuje se na studenta co chce jezdit se 125 na celkem vysoké finanční urovni ..
Ze sportů bych být tebou vzal buď CBR nebo YFZ-125R .. je to jen o financích .. Ale toho Varana bych se vůbec nebál
1 reakcí na tento příspěvek Zacinam
1 reakcí na tento příspěvek Zacinam
EDIT: A raději budu kupovat džusík, pneu, řetězovku a další spotřební zboží než kupovat miliony částí motoru každý 2hý týden a furt jenom opravovat
Naposledy editováno 07.04.2011 22:31:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam
R4Zzy píše: raději si poslechnu "Vrrruuuuuuun" než "Rin-tin-tin-tin-tin"
EDIT: A raději budu kupovat džusík, pneu, řetězovku a další spotřební zboží než kupovat miliony částí motoru každý 2hý týden a furt jenom opravovat
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam
R4Zzy píše: Uvalak> Měl sem rozdělanej jak 2T tak 4T a ty konstrukce jakž takž znám (alespoň ten hlavní základ) a je fakt, že 4T je mnohem složitější, ale taky se mnohem míň sere než ty posrané cwajtakty a co se týče zvuku Jednoválcového 4T .. měl by si slyšet CBRku s laďákem .. ten zvuk je luxusní a nějaké sekačce se to vůbec nepodobá A 2T nezní ostře .. zní jako staré křoviňáky dobré akorát tak na chatu
Hele nevim kolik zkusenosti s 2T mas, ale ja uz mam ctvrtej dvoutakt a motor jsem neudelal ani jednou (jednou na GasGasovi 300, jsem propalil pist, ale to bylo pravdepodobne spatne nalazenou smesi a spatnou svickou, protoze pist mel najeto asi 200km). Jinak CBRek s ladakem jsem slysel desitky (na Hledani Priver ho tam ma kazdej druhej blbecek) a muzu rict, ze je to fakt hrozny... Ale co je nejdulezitejsi, ze na zvuk to nejezdi a na 2T mas tu vyhodu, ze 4T poslouchat nemusis, jelikos jim vetsinou v mziku ujedes, takze docela chapu proc te zvuk dvoutaktu tak irituje Muzes mi kdyztak rict co se na tech 2T tak hrozne sere? Za tech vic jak 5 let co dvoutakty jezdim jsem na to jeste neprisel. Naopak bych rek, ze se mnohem vic serou starsi vylitany 4T, to jsou porad potkany ventily apod... (nekolik kluku z party ma starsi 4T krosky, tak vim o cem mluvim).Naposledy editováno 07.04.2011 22:55:40
1 reakcí na tento příspěvek Zacinam
..PS taky souhlasim že první motka je otloukánek, tam platí víc než kde jinde že kdo nepadá , nezrychluje :)
Mladej má za sebou 2x GrossGlockner, docela mraky v CR a ted jedem do Rumunska - zatim krom bezne udrzby a kvalitniho oleje do benzinu nic......vlastne ano 2x svíčka 2x gumy....holt si moc nezabrzis motorem, ale jinak naprosta spokojenost na silnici i mimo ni. Spotreba do 110km/h do 5l, jede to cca 130km/h ( a dostat s tam neni takovy problem ) s mýma 100kg, ale pak to žere víc.
Naposledy editováno 08.04.2011 00:53:54
R4Zzy píše: Uvalak> Měl sem rozdělanej jak 2T tak 4T a ty konstrukce jakž takž znám (alespoň ten hlavní základ) a je fakt, že 4T je mnohem složitější, ale taky se mnohem míň sere než ty posrané cwajtakty a co se týče zvuku Jednoválcového 4T .. měl by si slyšet CBRku s laďákem .. ten zvuk je luxusní a nějaké sekačce se to vůbec nepodobá A 2T nezní ostře .. zní jako staré křoviňáky dobré akorát tak na chatu
no hlavně že ten tvuj prskolet má zvuk
125 prostě zní směšně, ale 2T alespoň jede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam
PRETORIAN88 píše: kup si DT, s první motorkou se musíš naučit nejdřív flákat o zem, bez toho to prostě nejde...
By mě zjímalo kolikrát jsi fláknul Ty . Kupovat motorku s tím, že budu počítat, že sebou fláknu to je ale hovadina. Ale když se zamyslím, nejlepší motorka na flákání sebou by byla Jawa 21, proč mu jí teda nedoporučíš?.
Ale ne teď vážně. Podle toho jak jsi psal bys bral enduro, ale máš strach. V klidu zajeď někde vyzkoušet třeba Varadero nebo TDR, s oběma neprohloupíš. Nebo bych se poohlédl po naháčovi Yamaha YBR 125. Klidně bych skusil i Yamahu XT125. Sice jednoválec, ale jak se naučíš na tom, už tě pak nic nepřekvapí. Osobně bych do sportu ve 125 nešel. Už jen proto , že uvažuješ o chooperovi a je vidět, že jsi cestovní typ už od zrodu
Hlavně do toho neinvestuj velké prachy stejně to budeš mít na max. dvě sezóny a budeš koukat po silnější.
Zaměř se na originál stav v ucházejicím stavu, tak ať to pak můžeš bez problému prodat s minimální ztrátou dalšímu zajícovi.
Přeji hodně štěstí v dnešní době koupit ěnco co stojí za to za dobré peníze je utrpení.
Naposledy editováno 08.04.2011 07:49:15
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam
Brácha co měl AF-1 tak zadřená, že musela jít nová ojnice, nicasil, píst, atd..
A k tomu se to zesíralo co chvilu .. Od malých blbostí až po velké ..
Je hezké, že to jede, ale na motorku, která jede si počkám do prázdnin kdy rozšířím noty a koupím papírově sevřené SV nebo Horneta ..
A furt lepší mít ten 4T, který zní alespoň trošiku než mít starou taktní sekačku, která sice jede, ale žere jak Hummer a do oprav dá člověk víc než do džusíku
Toť k mojim zkušenostem s 2T .. Proto bych volil jen a jen 4T
1 reakcí na tento příspěvek Zacinam
Za mě kup enduro Varadero nebo toho naháče s posedem rovným (pohodlným YAMAHA YBR 125). Nauč se v reálu pořádně jezdit, nemyslím tím rychlost, ale ovládání motorky se vším všudy, zatáčky, brždění, atd..... A pak po roce až dvou kup už motorku, kde se můžeš zaměřit na Kw a na výkon, tam už to má cenu.
Choopra určitě neber v této kubatuře to je o ničem.
Třeba já osobně bych si nikdy sportovní 125 nekoupil.
Neumím si představit jet na takovém chrchlu jako Aprilia RS 150 Km/h. neberte to jako vysměch to ne, ale prostě 125 jsou 125 a jsou prostě na naučení né na rychlost.
1 reakcí na tento příspěvek Zacinam
Psal jsem o TDR tak u něj zůstanu - zavřené TDR (je tam omezení v otáčkách které se nedostanou nad cca 7500, nemá omezuení rychlosti -bývá 80km/h) stopro udělá maleho Varana (i když s jinou spotřebou). YBR bych nekoupil, proste to nejede.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam
Arduan píše: Lukaso> Jasně že to není o rychlosti . Proto mu to píšu že at to bude rvát jak chce na rychlost to není ) je to halvně na to seznámeni se s chováním jednostopého vozidla v různých situacích. Oni Ti zákonodárci nejsou zas tak úplně blbý ). Chopper existuje i v 50 ccm Tož kochat se můžeš i na babete .
Souhlas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam
Bisan píše: FishX3> Ja bych chtel neco na kazdodenni jezdeni do skoly,ale i na vikendovy vylety. Proto bych radsi kdyby to udrzelo jako cestovni rychlost 90 km/h. Tak sem si myslel ze otevreny DT nebo TDR by byly asi dobra volba,ale dost lidi tu nadava na 2T tak fakt nevim...
2T se nemusis bat...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
zrychlení yamaha xv 125 Yamaha XV 125 Virago | vaclav11 | 15 | 12.5.2024 v 09:24 ŘezníkTom77 |
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 13 | 6.5.2024 v 18:34 krokoš |
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R | Jira_7 | 2 | 30.4.2024 v 08:44 kokoška. |
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago | Zachovalj | 3 | 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM |