Uzavřeno 03.06.2011 v 18:27 uživatelem SVSkritek
Naposledy editováno 04.04.2011 15:00:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR Fireblade po SV
Ale tohle CBR 954 je proste vyborna motka, par jsem jich pod prdeli mel a kamos ji ma od nove z roku 2003 a nemuzu na to rict kriveho slova, porad to funguje a jede pekne.
Naposledy editováno 06.04.2011 22:32:57
SVSkritek píše: Pred chvili jsem prijel. Byl jsem u Nymburka a nechal mne na tom projet. Zajimavy no . V tech nizkejch otackach je to hodne hodna motorka. Vubec se neni ceho bat. Tocil jsem to asi do 8500 ot vic jsem nemel odvahu. A je to hodne zvlastni jak to vubec nebrzdi motorem. A ten zatah je takovej hrozne linearni. Oproti 2V. Ten 2V je proste jiny pocit. Je to proste horozne hodne. Nevim jestli se mi to libi nebo ne. Mozna bych preci jen mel zkusit SV 1000. Ale jinak se proste neni ceho bat, kdyz to clovek netoaci tak to nejede. Podvozek se mi libil, nebylo ta tak tvrde ale sedelo to lip jak SV. A jinak prisla mne to docela male. Je to lehoucke (vazi stejne jako sv650). A teziste je nizko takze na manipulaci je to lepsi jak moje sv650. Uplna pohoda a nevadi ze nedosahnu celou nohou. Prodavaci vypadal v pohode, jako slusnej clovek . Musim si to nechat projit hlavou. Motorka vypadala docela dobre. Ale jednu vec jsem zjistil urcite. Je pro mne nesmysl kupovat nejajiz 4V sestku.
skritku neboj se toho.. zabava zacina teprve od 7000.. stejne jako u RSV..spis ale od 7500... pod to je hodnoucka a miloucka... a le nad 7500 kdyz to nenešchas spadnout...kdyz z toho slezes tak budes vsude chodit jako idiot s hubou od ucha k uchu a vypadat jako feťáček... R4 kdyz se pohybuje nad 7500 umi vyplavit spoustu drog do krve..
SVSkritek píše: A ten zatah je takovej hrozne linearni. Oproti 2V. Ten 2V je proste jiny pocit. Je to proste horozne hodne. Nevim jestli se mi to libi nebo ne.
To mi úplně živě připomnělo mou první zkušenost s CBR 929, naprosto přesné, ajko by to bylo včera Měl jsem VFR750 a od 929 jsem čekal divočinu, nážez, litrpičo Sednu, zvuk, no véčko to není, ale nahoře pěkně zpívá, jedna, respekt, dvě, trochu rozjet, furt čekám zátah a ono furt nic Plný a nic, jen chrochtá z airboxu, zrychluje, ale furt chybí kopanec co by tě posadil na zadek, roztočím trojku, čtyřku a furt si říkám "dyť to hovno jede." Mrknu na tacho a 240 km/h Takže rychlé to je, ale pocit jako na nějaké šestce a možná ani to ne.. Prostě oproti véčku pocit, že to nejede.. Tak jsem prodávajícímu poděkoval, nechal mu litr za jeho čas, za projížďku a hlavně za přesvědčení, že litr nepotřebuju Jenže za pár dnů se mi to rozleželo v hlavě, zksuil GSXR a bylo jasno Oproti 929 je GSXR výbušnější, není rychlejší (no teda je, ale v běžném provozu ne), ale přišlo mi zábavnější, vzterklejší, na dvojku se zvedá ať chceš nebo nechceš, prostě se to rozjede na 8tis rpm a jde nahoru Pak jsem si vyzkoušel 929 Danielose, s o zub menším kolečkem a byl jsem z ní nadšen, oproti GSXR hbitější, mrštnější, plyn jde přesně regulovat, což mi na GSSXR dělá problém, prostě málo nebo moc, na CBR můžu jet přesně kolik chci. Prostě je to o zvyku, až budeš mít CBR nebo jinou doma týden, tak se budešbít do hlavy, jak jsi vůbec mohl váhat
Naposledy editováno 07.04.2011 00:11:20
Ja na 954 jsem presednul z Bandita 6-ky a prvni takovej ucelenejsi postreh po urcitym sziti byl, ze jsem, ac se to na prvni pocit vubec nezdalo, vsude byl o dost rychlejsi. Ve vsech rezimech jizdy.
Proste vyssi rychlost pri zhruba stejny "razanci" jizdy nez driv. (Dle me je to dusledek po vsech strankach zasadne kvalitnejsiho stroje.)
Kdyz jsem pak jel asi 2x zpatky se 6-ti kilem, tak jsem nestacil zirat, jak vlastnosti co mi driv prisly vicemene dobry, jsou najednou temer zoufaly.
2V jsem sam jeste nejezdil, takze nemam primy porovnani, ale dam ruku do ohne za to, ze jestli mas po SV650 pocit ze 954 nejede, tak te jenom "mate telem"!
1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV
Naposledy editováno 07.04.2011 07:49:43
Já jsem si 929 udělal zábavnější převodem do síly o 10% a už si nestěžuji
A to, že na výkon novějších litrů nestačí? Tak na okruhu, na cestě pokud to budeš mít v ruce ti nikdo neujede pokud nepojedeš po dálnici.
2 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV
EDIT: Ma to 88KW. To 105 koni bude asi na kole.
Naposledy editováno 07.04.2011 16:40:20
spis by sis pro klid duse mohl projet gsxr k3 -k4 ve stejne cenove relaci jak 954
k te obratnosti u sestky nevim co si o tom mam myslet, me treba 954 prisla obratna stejne jak kdejaka sestka a pricitam to hlavne absenci tlumice rizeni kterej pocitove tu motorku "ztuzuje" jezdil jsem na svoji bez tlumice a taky mi prisla obratnejsi ale po zpetne montazi je zase mnohem jistejsi. a obratna je furt dost
vyhoda sestky je leda v tom ze pri vyjezdech se nemusis tak moc hlidat a tam to podle myho konci...
1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV
1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV
SVSkritek píše: Jeste jsem byl dnes u cloveka co mi servisuje motorku. A ted rikal ze by pro mne byla lepsi sestka. Ze je obratnejsi. Ale ja to nejak nechapu vazi to skoro stejne. Jen to ma 180 pneu misto 190. No ale pro klid duse asi jeste zkusim CBR 600 nebo gsxr 600. 750 ted v okoli nikde neni. Vecer se jdu asi podivat na CBR 600RR. Ale jsem k tomu skepticky jen 105koni. Jsem mysel ze to ma alspon 120
???? Co ti to vykecava za diru do hlavy ? CBR600RR z roku 2002 je obyc tupa, ne moc obratna 600ccm ... 954 je krasne hrava a obratna. Ono vsechno je obratne, kdyz to ma v poradku gumy a tlumeni, ale to je tezke poznat, kdyz do podvozku zasahne tuzer a nejlip jeho kamos "kterej tomu rozumi pyco".
Me se napr. na mem litru jezdi lepe, nez na starsi GSXR 600 SRAD.
1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV
1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV
c.j.> Dik, skoda ze bydlis tak daleko.
Naposledy editováno 07.04.2011 20:35:02
SVSkritek píše: prusles> . To ze nestaci na nove litry je jasne a vubec mi to nevadi . A to misto pod sedle to je taky super. Rad jezdim na vyjizdky jen tak. Lekarna, piti, penezenka, antipitch, a nejake naradi. Kdyz se to tam nevejde tak je to pro mne dost minus.
jo ty jo... nekecám narval(no narval šlo to v pohodě zavřít..:) sem tam plavky, ručník, pěněženku, klíče, litrovou flašku, samo sebou lékarnu , a náké drobnosti od holky... prostě v tomto případě genialita...:)
Máš recht.Ty čtyřválce jsou dneska tak dokonalý,až jsou nudný.
SVSkritek píše: Tak 600RR akorat predaval novym zajemcum kdyz jsem tam prijel. Uz se mi ani nechce schanet dalsi. Stejnak se mi moc nelibila.
Nástupce VFR jsem vybíral 2 sezony.. Po špatných zkušenostech se majitelů ptám už telefonicky na konkrétní věci a nespokojím se s odpovědí "jo, je v super stavu". 2/3 velice pěkných inzerátů jsem po telefonickém rozhovoru s majitelem vyškrtl z výběru (například když neví, kdy měnil olej apd.), prostě ptát se na detaily, taky je dobré vygooglit si telefon a email prodejce, v několika případech jsem takhle odhalil šmelináře, co prodáva několik motorek se stejným textem v inzerátu "Je to srdeční záležitost, nikdy bych neprodal, ale rodinné důvody.." a tohle má u osmi motorek..
CBR 929 s 20tis km vypadala 10x hůře než má VFR se 100tis km, GSXR 03 s 8tis km na tachu měla totálně vydechlý motor, který pod 5tis otáček vůbec nejel a dusil se.. Koupil jsem až pátou motorku, na kterou jsem se přijel podívat.. a když jsem ji viděl, v jakém je stavu, tak bylo ihned jasno, že to je ONA, jenže prodejce ji až tak prodat nechtěl, musel jsem ho přesvědčit dalšími 10tis Kč navrch Měl jsem už dost hledání nějaké v lepším stavu, ta byla perfektní, tak jsem těch 10tis navíc nelitoval, takže ještě jednou díky Olisovi .
c.j> Jsem cumel ze existujou i slusny lidi. Jednomu jsem volal a uz po telefonu mi rekl ze to padlo do kacirku v brne a ze hazi jeden kotouc. Coz pro mne neni prekazka ale dost lidi se takovy veci snazi zatajit.
Naposledy editováno 07.04.2011 22:29:53
1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV
Mě osobně se moc líbí (a to nejsu nijak zatíženej na žlutou) no posuď sám.
http://motorky.bazos...uzuki-GSX-R-1000.php
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR Fireblade po SV
Naposledy editováno 10.04.2011 16:13:53
1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade | KaBrnak88 | 8 | 8.5.2022 v 19:57 lecomondo |