1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice
fotoman46 píše: L&B> jistě , že jezdí. Baláž jezdí taky dle řádů UEM ! A Holíč mě motodrom nepřipomíná
Ale Baláž nejede rychlé
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice
jarek38 píše: lukasi,a jaky je rozdil,jestli se ten vetos jede na dromu nebo mezi domy?pokud se jede me rychlych podle uem radu,tak at se to podle nich jede i tady a bude po problemu,to co jezdi eda to me je podle jakych radu?pokud je to do r.83 nebo jak,uz jen tim by se odstranila spousta problemu,myslim kolem pouzitych technologii,vecneho ten ta ma to a ten zas to....a jeste horsi problem-nekdo s tim jet muze ale jiny ne,a myslim ,ze na slovensku uz nebude ten problem,ze se rychle nejedou
Mě se zdá, že něco takového Olda říkal, ale já jsem to až na druhý konec sálu moc neslyšel.
Tak kdyby se posunula hranice, tak už bychom nemohli některé považovat za podvodníky. Jenže co by oni dělali, kdyby jim přibyla konkurence???
L&B píše: Mě se zdá, že něco takového Olda říkal, ale já jsem to až na druhý konec sálu moc neslyšel.
Tak kdyby se posunula hranice, tak už bychom nemohli některé považovat za podvodníky. Jenže co by oni dělali, kdyby jim přibyla konkurence???
..tak by se posunuli trochu dozadu ve výsledcích!
argoseg píše: Larry -v oblasti 300 ZGH jsi jistě největší odborník, ale v oblasti veteránů, jak sám přiznáváš ne. není třeba předělávat žádné řády. Je jen potřeba, aby se v CR jezdilo dle řádů UEM, jako jinde v Evropě. Ty řády jsou hotové, jezdí se dle nich třeba ME veteránů. Když se objevila snaha, pánové jako \Prokop, Kamenický atd to spláchli za vteřinu. Byl jsem u toho, když se bývalý jezdec Chábera zeptal, proč nemůže jet třídu klasik s originál Yamahou z roku 76, když v ME se to tak jede. prokop mu jasně řekl, já to nedovolím.
Na pravidelnost jsou taky jasné řády a mohou jet stavby i originál, každý má svou kategorii. Tak proč něco vymýšlet, stačí se podívat na UEM a německý pravidelnostní systém. Pravidelnost se jezdí nejvíce v nemecku, tam jsou hodně proti závodům na rychlost.
Téma je jiné - proč v CR rozhoduje O. Prokop, kdo ho zvolil, jaký má mandát. Proč se neudělají volby a nestanoví se člověk, který by to tady dal dohromady.
tohle je Václave opravdu mimo moji znalost
a nemám důvod nevěřit tomu co říkáš
2.4. je v Hořicích SMS
tak tam se může vznést dotaz "PROČ"
to je tak jak říkáš
a někdo na to bude muset odpovědět
Pokud je okruh schválený pro třídu do 600 atd, tak by asi neměl být problém, aby tam jel veterán do roku 1979.
Naprostá bomba je ale změna pravidel u pravidelnosti
Kategrie S a R - tedy závodní originály do a nad 25O jsou posunuty 1968 - 1983
Nově vytvořena kategorie A - závodní motocykly originál 1984 - 1989
Pokud na to nejsou představitelé u nás schopni zareagovat, tak se jedná i lidi na hranici promitivismu
Ceská TT vypsala třídy zase postaru. To opravdu nepochopím. A pak se diví, že jim tam nepřijedou cizinci. Pořadatelé z hořic se tím připravili o dost velké peníze. Měli by se někdo podívat, kam speje veteránský svět a možná tím i zachránit TT. Zajímalo by mě, kdo je odpovědný za to, že se jedou třídy S a R tak, jak se už nejezdí, tedy do roku 1978 a taky proč nevypsali třídu A. Ale nám to muže být jedno, o peníze přicházejí oni. Já vím, že řeknou, že jedou podle řádu ACCR, ale snad máme výkonný výbor, který by měl sledovat dění ve světě a přizpůsobit se.A pokud vím, tak mají ve VV Hořice zastoupení. pro diváka je to škoda, kdyby už na podzim někdo jednal a změny věděl, mohla řada lidí připravit moderní motockly, které v garážích jsou a vše by šlo nahoru i počtem jezdců.
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
Pochopil jsem, že byla nějaká schůze na moravě a měl tam přednášku prokop, co a jak má být. A zase se ptám, proč on, kdo ho zvolil a jaký má mandát, proč to třeba nepřednáší Milan Horák, který jezdí veterány po evropě, tonda kružík, jarda jančík, mistr evropy na pravidelnost, lidi kteří někde byli, něco viděli, jsou to podnikatelé, kteří nepotřebují kšeftovat s díly, mají své firmy, výsledky, manažerské schopnosti, inteligenci, vystupování. Veteráni pro ně není obživa, ale radost a zábava. Tyhle lidi by měli stát v čele našeho veteránského hnutí a vytvořit nejuzší spolupráci s Balážem.
2 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
když přišel Libor K. s tím, že by se v Hořicích měli jet veteráni
nikdo jsme nebyli proti
i když to byla pro nás další zátěž
odjeli jsme těchto samostatných závodů 19. , letos jedeme jubilejní 20. ročník
Klasici dostávali prostor i při 300ZGH
nějak jsem nehloubal,co a jak v pravdilech, řádech, technických věcech
a proč taky
na to jsou vyškolení technici, vyškolení činovníci
já jsem to bral z pořadatelskýho hlediska
ted se najednou karta obrací
a jak to už bývá tak proti nám
ČTT je prodělková záležitost
a tady čtu chytrý rady, že neumíme hospodařit atd
dělali jsme to tak jak jsme to nejlíp uměli
když to umí někdo líp...může začít
někde jinde na lepší tratěi
s lepšíma lidma
s víc penězma
je už za ty roky unavný, abych tady dokola opakoval
že pořadatelsky jsou Hořice nejnáročnější závod v republice
a že ho nelze s e žádným podobným závodem srovnávat
pak tady začal Václav psát o takových zákulisních věcech
asi ví co říká, já jsem se nikdy v tomto nijak neagažoval
a na závěr
třeba přehodnotíme celou ČTT
já se jistě pozeptám na to, co tady Václav píše
jak to je v UEM Řádech a proč to je v praxi jinak
víc k tomu nemám co říct
Hořice jsou -
1. nejhezčí závod v Evropě
2. Nejhezčí trat v Evropě
3.Nejlepší zabezpečení v Evropě
4. Nejlepší depo včetně atmosféry v Evropě
Problém je v tom, že se zabývají organizací, ale logicky neřeší kategorie, třídy atd.Jedou to tak, jak to vypíše Autoklub. Baláž jede MS v Novém městě jako součást ME a tam smí jet motorky do roku 1983. Takže to asi UEM povoluje, když Jančík je mistrem Evropy do 83. U nás je více jezdců, takže by se muselo jet původním stylem kategorie A - X, to je zcela v pořádku, jedou to Němci. Ale S a R jsou posunuty do roku 1983. A letos je nově kategorie A 1984 - 89. Další problém je kategorie J a H, která je do roku 1949, což se u nás také nedodržuje. Já bych nikdy nenapadl nikoho z Hořic, jezdím tam od roku 1974, když se závody zrušily, tak jsem to obrečel. A proto mě mrzí, že se u nás nikdo nepodíval, kam jde veteránský svět, protože mohly mít Hořice víc jezdců a víc peněz. I když si myslím, že do budoucna udělat dva závody je tak či tak nadlidské, prostě peníze nejsou a zadarmo neudělá nikdo nic. Tedy já ano...
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
2 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
Určitá spedifika může každá země mít, třeba v Rakousku není tolik jezdců, aby plně obsadili třídy A - X, tak jedou pravidelnost jako my klasik do 125, 25O atd, ale ten vzestup do osmdesátých let samozřejmě dodržují.
My jsme v roce 2000 velmi správně přistoupili k systému pravidelnosti podle písmen abecedy do roku 1978. Je ale logické, že 11 let po tom se roku posunuly. Jen u nás ne. Už jednou se posunuly do roku 1979, na to jsme také nereagovali - jde o důležitý posun vzhledem ke kyvné vidlici yamaha.
Navíc jsme si něco upravili po svém. Třeba nedodržujeme kategorii C do roku 1949. To přináší zajímavý paradox, že Rudolf Hyneček jede se strojem Ogar 350 třídu J od roku 1950, kdy už firma Ogar neexistovala. A pérák 350 vyráběla jawa. Takže bud nemá stroj Ogar, nebo má jet třídu C. Závažná chyba někoho, kdo vystavil sportovní průkaz a hraje si na odborníka.
Tonda Kružík byl dán do třídy S od roku 1968, přitom všichni víme, že jeho Jawa 4V byla ppředstavena na GP Brno 1967. Cili třída J. Jenže Tonda kružík je inteligent, nepotřebuje se háhat s kdejakým blbem, do Cech už nejezdí, vítají ho jinde po celé Evropě a nás divák skvoustný zvuk Jawy 4V neuslyší.
Tady je každý z Vás chytrý a přesně ví jak co udělat. Dva roky jako vedoucí střediska po jezdcích chci, aby si určili zástupce z řad klasiků, JPHZM a rychlých motorek, kteří budou s vedením SMS komunikovat na úrovni co je špatně, co je třeba změnit a jak. Dodnes žádný zástupce není, natož aby semnou komunikoval, za rok 2010 jsem neobdržel žádnou stížnost od Vás jezdců, že by něco bylo špatně.
Opravdu jste tak naivní, že si myslíte o členech VV, že budou něco řešit a opravovat, když si nikdo z Vás oficiálně nestěžuje. Kdyby ano, tak by to tito pánové museli řešit, ale nemusí, protože zájem není především z vašich řad.
Opravdu si myslíte, že budu i nadále něco prosazovat a poukazovat na rozpory v řádech, když nemám ve vás, kterých se to týká žádnou oporu a zpětnou vazbu? Já nemám zapotřebí poslouchat, jak jsou všichni OK jen zástupci SMS Hořice stále vysírají a něco se jim nezdá.
Rozdíl mezi Váma a Oldou Prokopem je v tom, že byť oproti Vám v početní nevýhodě nesedí za pecí, zvedne zadek, osloví místa která potřebuje a dokáže si věci pro sebe výhodné prosadit. Proč to neuděláte taky. Ono je jednodušší sedět za bukem a tlachat. Tak se vážení nedivte, že si každý dělá co chce, jak činovníci, tak jezdci.
Jak jsem upozornil na lednové schůzce na podzim končím ve vedení SMS Hořice a Agroseg mne může klidně nahradit a prosazovat z velice výhodné pozice změny o kterých tady píše a ve spoustě případů má pravdu. Jen bych mu přál, aby jste za ním stály stejně nezištně, jako tady na fóru.
A poslední poznámka k ČTT. Za rok se může změnit spousta věcí, nicméně pokud tak moc chcete všichni ČTT jet, tak se dajte dohromady 5 lidí, založte o.s. (dnes jej zakládá kdejaký minibikový hobby klub) a uspořádejte tento závod s veškerou odpovědností a rizikem, že pokud něco nevyjde, pudete zavraždit "své" prasátko s úsporama. Věřím tomu, že AMK by Vám vyšlo vstříc s vyřízením povolení, zabezpečením kempu a poskytnutím materiálu. Bohužel za poslední rok se trošku mění pohled nato co bychom chtěli a co jsme schopní zabezpečit. Možná by se někteří z Vás rychle probrali.
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
program ČTT bude jenonm a pouze z těch tvých