1 reakcí na tento příspěvek Mousse...
Naposledy editováno 27.03.2011 23:27:41
dozadu jsem narval všechny elementy, páč enduro a navíc těžká 690. vydržel půl roku, než byl "vypráskaný" (cca 10 dní po cca 4 motohodinách)...pak jsem přezul pneu, přemazal a odjel ještě rumunsko (8 dní po cca 4 motohodinách) a dvě jednodenní akce.
na předku mám mem skoro rok, zase všechny elementy, a ještě není "vypráskaný"
1x sada celkem dobrá zkušenost s mousse Brighstone (hodně měkké na předek, ale nerozpadli se)
Vše je relativní, mažu často (po víkendu nebo týdenní akci) používám je téměř bezvýhradně. doporučuju koupit verze DESERT, zadek je sice na první použití tvrdší (mě to do 690 nevadí) pak už jde velmi dobře i na EXC. mám rozjeté obvykle 2-3 sady a vydrží mi 1-2 sady na sezónu (sezóna = 100mth na EXC a 7000 km na KTM 690) Podle terénu volím stav mousse (na extrém a blátíčko jsou hodně měkké k nezaplacení)
Používám gel od MITASU, ale mám pocit že ten origo gel je lepší. respektive ty micheliny co odešli sem mazal jen mitasem, ostatní napoprvé gel Michelin a pak jsem pokračoval Mitas gelem.
Na závody mě už nikdo s duší nedostane. Ano - mousse jsou drahé, ale startovné a doprava taky a defekt na prvních metrech je na sebevraždu.
1 reakcí na tento příspěvek Mousse...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mousse...
_JJ_ píše: novej> tak to zní hodně dobře ...mě se zdálo, že na se na tom i líp sjíždí guma, repektive že špunty se hoblujou rovně a pořád je dobrá hranka...ale možná to bylo gumou. Největší porod bylo pro mě přezouvání, dvakrát jsem gumu sundaval a pokaždý flexou
jojo chvíli mi to taky trvalo než jsem na to přišel, ale teď už je to brnkača. Tady koukni jak to vyndavají profíci http://endurodoupov...z/zajimavosti/[/url]má proti mousse výhody i nevýhody....obrovská výhoda tublissu je možnost změny tlaku dle potřeby a jízdy při velmi nízkém tlaku pneu a nehrozí procvaknutí duše o hranu...,bohužel stále zůstává možnost klasického defektu i když z menšími následky-protože tubliss stále pevně drží patku pneu po celém obvodu u ráfku a né jen u haltru-takže se guma při jízdě různě nešmajdá a nelítá po ráfku......
takže na závody asi mousse,ale na enduro -do lesa,na výjezdy,do bláta..je ideální tubliss.
2 reakcí na tento příspěvek Mousse...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mousse...
Katroš píše: No chce to cvik a rozum pokud to nastuduješ jde to jen o málo hůře než duše jen cvik...
když pak náhodou obouváš duši a při nazouvání ji skřípneš, ještě rád vzpomínáš jak jsou ty mousse na obouvání fajn.
2 Dolph - tublissem chceš jako náhradu mousse - tj do terénu na závody ?
vždyť je to náhrada duše, asi jako aby se to lépe obouvalo. v tomto tématu se řeší mousse
To už tam dej klidně duši. Když dáš dvě duše do sebe tak to rozhodně vydrží víc.
Myslím že do terenu by měla být plná výplň kola, rozumějme, na ostré kameny a tvrdé podmínky endura..
Na motokros, kde se jede bez hřebíku a ostrých kamenů je asi lepší ten system z dofukováním kde přesný tlak v gumách má podstatný význam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mousse...
HonzaM píše: když pak náhodou obouváš duši a při nazouvání ji skřípneš, ještě rád vzpomínáš jak jsou ty mousse na obouvání fajn.
2 Dolph - tublissem chceš jako náhradu mousse - tj do terénu na závody ?
vždyť je to náhrada duše, asi jako aby se to lépe obouvalo. v tomto tématu se řeší mousse
To už tam dej klidně duši. Když dáš dvě duše do sebe tak to rozhodně vydrží víc.
na mousse ,mě sere,že prakticky nikdy není ideální-jak ho obuješ,tak je moc tvrdý,když je starý-tak je moc měkký a po projížďce blátem je všechen bordel v uvnitř-v plášti ale co je horší-vůbec pak netlumí ostré nárazy kola a pak je ráfek více mnohohran,než kulatý.životnost má každý jinou-hodně záleží i na stylu jízdy,kdo jezdí trošku ostřeji ho za rok vyhodí.
každý kdo jezdil na duši ví,že se defekty dělí na tři skupiny-klasický hřebík -cvaklá duše pri doskoku,nebo najetí na hranu-a urvaný ventil.ty poslední dva problémy se použitím tublissu vyřeší,ty hřebíky ne.
znám hromadu lidí co jezdí moussy,ale odtrhla se skupinka,co je vyházeli a jezdí tublisy a jsou nadšení...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mousse...
Dolph-cz píše: ...ale co je horší-vůbec pak netlumí ostré nárazy kola a pak je ráfek více mnohohran,než kulatý...
jako že kope víc než duše? ..já mam teorii, že mousse by měla teoreticky víc ochránit ráfek před tvrdým nárazem - ta hmota zůstává pořád na místě a měla by mít trochu jiný vlastnosti než duše..nevím, jen hádám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mousse...
2 reakcí na tento příspěvek Mousse...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mousse...
se starším mousse je haltr nutný