chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví jak to podle nového zákona bude s řidičákem na motorku bez omezení, pokud už vlastním řidičák na skupinu A do 25 kW?
Všude se mluví především o přechodu ze skupiny A2 (která se nově vytvoří a bude do 35 kW), ale jak to bude se stávajícími skupinami ani slovo.
2 reakcí na tento příspěvek Řiďičák od 24 let - upřesnění
V 17ti letech se bude moci dělat řidičák na 125ccm (11kw), v 18ti letech na 35kw (škrtit se budou moci motorky jen o polovinu jejich výkonu - tudíž 70kw původní výkon max), pokud bude mít řidičák A18 2 roky je možné si udělat rozšíření na Aneomezeno už ve 20ti letech! A ti co nejezdili nikdy na žádné motorce si budou moci dělat řidičák na Aneomezeno až ve 24letech! Pro ty co budou mít řidičák ještě před tím než přijde tenhle nový zákon v platnost se to na ně nevztahuje a budou moci jezdit dál! Takhle nějak by to mělo být..
sůůzůůkíí píše: Převzato od Kratasse z jinýho vlákna, snad se nebude zlobit
V 17ti letech se bude moci dělat řidičák na 125ccm (11kw), v 18ti letech na 35kw (škrtit se budou moci motorky jen o polovinu jejich výkonu - tudíž 70kw původní výkon max), pokud bude mít řidičák A18 2 roky je možné si udělat rozšíření na Aneomezeno už ve 20ti letech! A ti co nejezdili nikdy na žádné motorce si budou moci dělat řidičák na Aneomezeno až ve 24letech! Pro ty co budou mít řidičák ještě před tím než přijde tenhle nový zákon v platnost se to na ně nevztahuje a budou moci jezdit dál! Takhle nějak by to mělo být..
Ta 125ka je a bude od 16ti.
1 reakcí na tento příspěvek Řiďičák od 24 let - upřesnění
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řiďičák od 24 let - upřesnění
moucan píše: Když už je tu to téma, jediný co na tom nechápu a nikde sem nezaznamenal .. když mam teda teď A18 tak se mi po zavedení novýho zákona zvedne limit kw na 35 nebo zůstane 25?
To zatím podle mě nikdo neví. Záleží,jestli oni "změní podmínky skupiny A2",nebo tím vznikne nová skupina. Pak by to nešlo. Podle mě ale spíše bude ta změna,protože jinak by mohl kdekdo operovat zaškrcenejma litrama. To novým zákonem padne,takže tipuji,že se 25kW změní na 35kW.
1 reakcí na tento příspěvek Řiďičák od 24 let - upřesnění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řiďičák od 24 let - upřesnění
prackarr píše: To zatím podle mě nikdo neví. Záleží,jestli oni "změní podmínky skupiny A2",nebo tím vznikne nová skupina. Pak by to nešlo. Podle mě ale spíše bude ta změna,protože jinak by mohl kdekdo operovat zaškrcenejma litrama. To novým zákonem padne,takže tipuji,že se 25kW změní na 35kW.
No snad do tý doby už budu mít neomezenou ... takovýhle sraní a nejasnosti já nerad ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řiďičák od 24 let - upřesnění
moucan píše: No snad do tý doby už budu mít neomezenou ... takovýhle sraní a nejasnosti já nerad ....
No a i kdyby jsi neměl,tak udělat půjde i potom,ne?
2 reakcí na tento příspěvek Řiďičák od 24 let - upřesnění
Dr.fík píše: A jak to bude s těma co maj jen A1?Nechci teď dělat řidičák A18,ani nechci jinou motorku.Chci dělat až neomezený.Jak to bude?O tom sem nikde nic nečetl.
jj taky bych to rád věděl...od 16 jezdím na 125 a ted budu mít 20...budu mít taky nějakej rok dolů na tu bez omezení?? třeba na 22 ??
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řiďičák od 24 let - upřesnění
prackarr píše: To zatím podle mě nikdo neví. Záleží,jestli oni "změní podmínky skupiny A2",nebo tím vznikne nová skupina. Pak by to nešlo. Podle mě ale spíše bude ta změna,protože jinak by mohl kdekdo operovat zaškrcenejma litrama. To novým zákonem padne,takže tipuji,že se 25kW změní na 35kW.
No jo ježe co budou dělat ty co maj ostrou šestku a víc na papírech 25kw a na velkou si dělat nechtěj nebo nemůžou? To maj tu motorku jako prodat a koupit si jinou jenom kvůli blbejm úředníkům? Mě se to naštěstí netýká ale zajímalo by mě to.
Sojky píše: No jo ježe co budou dělat ty co maj ostrou šestku a víc na papírech 25kw a na velkou si dělat nechtěj nebo nemůžou? To maj tu motorku jako prodat a koupit si jinou jenom kvůli blbejm úředníkům? Mě se to naštěstí netýká ale zajímalo by mě to.
Myslim že tohle je celkem jasný, jelikož většina ostrejch šestek má reálnej výkon přes 70kw, tudíž dle nového zákona budou neušktritelný tak nastane to co píšeš ... lidi prostě začnou tyhle motky prodávat a kdo nedostane do TP zpět reálnéj výkon tak má pech protože se toho ani nezbaví. Podle mě je tohle na tom celym jediný jakž takž chytrý protože aby tady 18ti letý střelci mohli legálně lítat na R1, Habyabuznách, Gixxerech apod. to je přemrštěný ...
edit: Nebo pročtěte toto www.motorkari.cz/forum-detail/
Naposledy editováno 28.03.2011 22:04:05
Sojky píše: No jo ježe co budou dělat ty co maj ostrou šestku a víc na papírech 25kw a na velkou si dělat nechtěj nebo nemůžou? To maj tu motorku jako prodat a koupit si jinou jenom kvůli blbejm úředníkům? Mě se to naštěstí netýká ale zajímalo by mě to.
Podle mě jim nic jiného nezbyde.
25kW na šestkách či litrech byla blbost od začátku,co to vzniklo. Teď to vyjde i v zákoně a hotovo.
1 reakcí na tento příspěvek Řiďičák od 24 let - upřesnění
Takže kdo má A1 a nebude si chtít rozšířit a A25(35)KW má smolíka a na neomezenou si počká do 24ti, smyslem nového zákona je právě postupné zvyšování...
Na otázku 25kw v době platnosti nového zákona zatím nelze odpovědět s jistotou, protože v návrhu není přechodné období. Je pravděpodobné že kdo má A25kw bude mít furt 25kw a bude moct nadále jezdit na papírově škrcené střele, rozšíří si pravděpodobně v 21ti jako je to nyní. Ale tu papírově škrcenou střelu už asi neprodá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řiďičák od 24 let - upřesnění
MATY2 píše: ty voe, už je tady asi 25 vláken o tom a samém, fakt mě to už nebaví furt opakovat
Takže kdo má A1 a nebude si chtít rozšířit a A25(35)KW má smolíka a na neomezenou si počká do 24ti, smyslem nového zákona je právě postupné zvyšování...
Na otázku 25kw v době platnosti nového zákona zatím nelze odpovědět s jistotou, protože v návrhu není přechodné období. Je pravděpodobné že kdo má A25kw bude mít furt 25kw a bude moct nadále jezdit na papírově škrcené střele, rozšíří si pravděpodobně v 21ti jako je to nyní. Ale tu papírově škrcenou střelu už asi neprodá.
Asi se budeš opakovat,ale proč neprodá tu "papírově škrcenou střelu"?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řiďičák od 24 let - upřesnění
po novu ji budeš moct dělat ve 20ti pokud budeš mít dva roky sk. A2(35kw)
pokud někdo nechápe rozdíly mezi 11kw 25kw a 35kw tak to fakt nemá cenu řešit, jsou to prostě fejky
edit: udělej na podzim, část zákona bude platit už asi od 2012!!!
prackarr píše: Asi se budeš opakovat,ale proč neprodá tu "papírově škrcenou střelu"?
Protože si jí nikdo rozumnej nebude chtít koupit (i když se třeba nějaký blbec najde).
Rozuměj, pokud bude mít někdo sk. A2 asi si nekoupí motorku která tu skupinu nesplňuje, a pokud bude mít oprávnění na neomezené asi si nekoupí motorku která není papírově v pořádku a koupí rovnou otevřenou i v TP. - můj názor
Naposledy editováno 28.03.2011 22:33:24
MATY2 píše: sůůzůůkíí> neomezeou můžeš dělat v 21ti a nemusíš mít ani A1 (zatím)
po novu ji budeš moct dělat ve 20ti pokud budeš mít dva roky sk. A2(35kw)
pokud někdo nechápe rozdíly mezi 11kw 25kw a 35kw tak to fakt nemá cenu řešit, jsou to prostě fejky
edit: udělej na podzim, část zákona bude platit už asi od 2012!!!
Protože si jí nikdo rozumnej nebude chtít koupit (i když se třeba nějaký blbec najde).
Rozuměj, pokud bude mít někdo sk. A2 asi si nekoupí motorku která tu skupinu nesplňuje, a pokud bude mít oprávnění na neomezené asi si nekoupí motorku která není papírově v pořádku a koupí rovnou otevřenou i v TP. - můj názor
Podle mě to nikdo řešit nebude,protože když bude papírově škrcená a jinak otevřená,tak rider s neomezeným ŘP nemá co ztratit. Po tom nikdo nikdy "nepůjde".
1 reakcí na tento příspěvek Řiďičák od 24 let - upřesnění
a pojišťovny v čele s čkp jdou po všem jenom aby nemuseli platit resp. aby mohli pak z lidí plnění vymáhat z5
Naposledy editováno 28.03.2011 22:43:41
1 reakcí na tento příspěvek Řiďičák od 24 let - upřesnění
1 reakcí na tento příspěvek Řiďičák od 24 let - upřesnění
Myslim, ze vsechny otazky, ktere v tomto vlaknu padly se na mistnim foru uz resily, zejm. zde. Asi jediny, co jsme tam zatim jednoznacne nezodpovedeli je otazka, jestli polovnicni limit pro skrceni A2 se ma pocitat z omezeni skupiny (logicke) nebo z konkr. motorky (vede k paradoxnim situacim)...
MATY2 píše: prackar> já bych a to nesednul, taková motorka je technicky nezpůsobilá a a silici nemá co dělat
a pojišťovny v čele s čkp jdou po všem jenom aby nemuseli platit resp. aby mohli pak z lidí plnění vymáhat z5
To bych moc netvrdil,protože chybný údaj v TP ještě nemusí automaticky znamenat nezpůsobilost. Ale v praxi bych to viděl asi takto: Když máš řidičák na 25kW a motorku "škrcenou",tak by připadalo v úvahu,že někdo bude pátrat po tom,jestli je opravdu škrcená. Ale pokud máš řidičák neomezený a motorku škrcenou,kdo a proč by zkoumal skutečný výkon? Nikdo,protože k tomu nebude motiv.
Já bych každopádně spíše nesedal na neškrcenou motorku s omezeným řidičákem,než s neomezeným řidičákem na špatně zavřenou.
Skalda píše: protoze vsichni jsou pausalne lini cist a radsi se ptaji, v horsim pripade vymysleji svoje verze zakonu a jejich uprav , coz generuje dalsi otazky/odpovedi a takhle porad dokola...
Myslim, ze vsechny otazky, ktere v tomto vlaknu padly se na mistnim foru uz resily, zejm. zde. Asi jediny, co jsme tam zatim jednoznacne nezodpovedeli je otazka, jestli polovnicni limit pro skrceni A2 se ma pocitat z omezeni skupiny (logicke) nebo z konkr. motorky (vede k paradoxnim situacim)...
Ten zákon není definitivní. Bude se možná měnit,takže otázky budou nasnadě furt.