Při dnešní cca 300 km projížďce na XB12S jsem si všiml, že z ničeho nic (ještě před rozsvícením kontrolky rezervy) začalo počítadlo u rezervy počítat km. To by možná nebylo nic zvláštního, protože cca po 3 km se kontrolka rezervy rozsvítila. Ale po dotankování se začala nepochopitelně po chvilkách v různých intervalech rozsvěcovat kontrolka motoru. Motorka jede pořád stejně, necuká, žádný problém, ale kontrolka se libovolně rozsvěcuje. Nikdy před tím to neudělalo, tak raději vznáším dotaz, abych předešel případnému většímu problému, který by mohl následovat. Pročetl jsem dotazy na toto téma na zahraničních fórech a většina odpovědí byla spojena se splašenou řídící jednotkou v návaznosti na nějakou drobnost. Někteří doporučovali pročistit a zkontrolovat jen zástrčky kabeláží, jiní restartovat řídící jednotku nebo jen odpojit baterii..... Možná se s tím někdo z vás setkal a řešení zná. Pokud ano, budu fakt rád.
1 reakcí na tento příspěvek XB12S kontrolka "check engine"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XB12S kontrolka "check engine"
1 reakcí na tento příspěvek XB12S kontrolka "check engine"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XB12S kontrolka "check engine"
1 reakcí na tento příspěvek XB12S kontrolka "check engine"
1 reakcí na tento příspěvek XB12S kontrolka "check engine"
1 reakcí na tento příspěvek XB12S kontrolka "check engine"
1 reakcí na tento příspěvek XB12S kontrolka "check engine"
Mohli byste mi poradit, co s tím udělat, popř. se třeba domluvit, že bych přijela a napojili to na kabel? Je možné, že stačí třeba jen zkontrolovat pojistky, odpojit baterku, ale raději bych to pořešila s někým, kdo má Bullíka.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XB12S kontrolka "check engine"
womanbiker píše: Ahoj Buelláci, tak mám stejný problém :( měla jsem na Remusu ve spodní části pod svody díru, tak mi ji kámoš v sobotu svařoval, odpojil baterku, vytáhl výfuk, zavařil a dal zpátky a odjela jsem domů. Vše bylo ok! V neděli jsem vytáhla Bulla na vyjížďku a začala mi kontrolka motoru svítit, hned jsem to odstavila a už nejezdila. Včera jsem se potřebovala dostat do ZL, tak jsem na tom jela cca 50km, zdálo se mi, že za studena to dost cukalo, ale po cca 3km už to bylo ok, až teda na to, že mi kontrolka pořád svítí :( :(
Mohli byste mi poradit, co s tím udělat, popř. se třeba domluvit, že bych přijela a napojili to na kabel? Je možné, že stačí třeba jen zkontrolovat pojistky, odpojit baterku, ale raději bych to pořešila s někým, kdo má Bullíka.
Díky
máš tam servo na škrtící klapku? (taková krabička pod krytem airboxů s kovovym půlkruhem na vršku). A nebo jednoduše, dej klíček do zapalování a přepni chcípák (červený tlačítko na pravý rukojeti) do polohy OFF (jestli ho tam už nemáš). Pak otoč klíčkem jako když budeš startovat, plynovou rukojeť otoč na plnej plyn, drž ho tak a zapni chcípák na ON (stále drž otevřenej plyn) uslyšíš bzučení benzínového čerpadla a pak by mělo zabzučet to servo jak se otevře a zavře (dvě zabzučení, tam a zpět), po tom by měla zhasnout kontrolka motoru. Jestli nic nebzučí, tak tam servo buď není a nebo je zaseklý. Předpokládám že Rémus nemá přívěru a tak je možné, že servo bylo uplně vyndaný, ale pak se musí buď dát takovej elektronickej bazmek místo toho serva a nebo to servo odpojit přes servizní program přímo v řídící jednotce motorky jinak ti právě svítí kontrolka motoru. Nevim co přesně ti ten kámoš s motorkou všechno prováděl, ale podle toho co píšeš mi připadá jako by se jednotka zresetovala do původního nastavení (třeba to cukání dělá po resetu, než si motorka znovu přizpůsobí dávkování paliva podle aktuální situace, ale to mohlo být způsobený i tim, že už není díra ve vejfuku a tím pádem se podmínky trochu změnily). Další možnost je, že lanko od přívěry tam normálně máš někde volně odpojený a jak kámoš viděl, že ti tam něco jen tak visí, tak ho někam přivázal a servo se nemůže hejbat a proto ti hází chybu motoru. Ale takhle na dálku těžko říct, každopádně zkus ten postup na kontrolu serva bo kvůli tomu kontrolka svítí hodně často
Naposledy editováno 03.05.2012 10:56:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XB12S kontrolka "check engine"
Naposledy editováno 03.05.2012 13:05:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XB12S kontrolka "check engine"
womanbiker píše: Lihy> Jeee, to je vysvětlení jak pro absolutního laika :D :D (taková krabička pod krytem...) :D ale SUPER! Už asi vím, čím by to mohlo být, pravděpodobně se jedná o servomotorek. Překontroluji, jak píšeš. Sehnala jsem i borce, který má kabel, tak to napíchneme a uvidíme, co dostanem za hlášku. MOC DÍKY!
Vidím slečnu, srdíčko v avataru, tak uzpůsobuju popis no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XB12S kontrolka "check engine"
Lihy píše: Vidím slečnu, srdíčko v avataru, tak uzpůsobuju popis no
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 10 | 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider |
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider |
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider |
Kontrolka motoru Buell XB12S Lightning | Švícárek | 7 | 4.3.2021 v 18:59 sery. |
Buell-padáky Buell XB12S Lightning | U2 | 3 | 17.8.2020 v 14:15 moila |