Dostal se mi do rukou tento v čr docela vzácný moped.Je plně funkční je to dvourychlostní automat akorát podle slov bývalého majitele prej jede jen 25 km/h max rychlostí což se mi zdálo divný ale opravdo po svezení to bylo dost pomalé,druhý rychlostní stupeň to normálně řadí to slyšíte.Zní to jako by motor už nemohl více točit tzv. hapruje.Vyčistil jsem karburátor a vyměnil svíčku a teď už se občas chytí vyšších otáček a upaluje i rychleji můj odhad tak 35-40 km/h ale stejně to není ono na dvourychlostního mopeda.Při čištění karburátoru mi karburátor co tam je nepřipadá moc jako originál je to BING a vypadá konstrukčně a technicky oněco vepřeději než rok 1971 kdy je moto vyrobeno,takže nejspíš není origo.Co mě ale víc zděsilo byl filtr vyrobený z kousku plechovky a vní kus drátu a molitan
dám sem fotky.Tohle bude asi ten problém proč to tak moc nejede protože to zní dost přidušeně teď ale jaký filtr je tam origo nebo co použít jako nejvhodnější náhradu?Ještě bych potřeboval vědět jaký olej do převodovky bude to samé co se lije do babet dvourychlostních.Tady jsem našel D stránky s údaji o mopedu :
http://www.kreidler-museum.de/1971mf4.htm
Tady jsem našel karburátor podobný tomu co tam mám :
"> http://www.treatlan...idlersmall.JPG[/img]