2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
LukyCat píše: ty woe já už Cata nemám,ale jinak ta stávající už mladá taky není:) ted cbr 600rr- jinak s tím klukem co má sanitku jsem už nejezdil loni-narodilo se mu dítě,ale jinak chlastáme stále pořád
Chlastáš a pak rozdáváš pásky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
Nedokazu si predstavit ze bych zacinal na Daytone ....
Da se ale ... asi bych se ucil jezdit jeste pomalejs ... a treba pri prvnim prebrzdeni predku by ji byla jeste vetsi skoda.
Pred tim jsem jezdil jen 15-18 na fichtlu ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
NoFear4 píše: tahle veta ma obrovskou hloubku....obzvast kdyz se to tyka holek,ale stejne je naprosto bezpredmetne to sem psat.....jedna s takovym sebevedomim sem taky chodila a koupila si stejnou motorku jako ta holka co zalozila tohle vlakno a uz asi rok neni mezi nama,jak jen se jmenovala....jeste bych nasel PM jak jsem si s ni o te nove CBR600RR a o tom jak je nadsena do jezdeni psal.................asi urcite umela jezdit jako vsechny,ale asi nemela tu kliku jako ostatni.....tezko rict...
Zrovna tak se to stalo i Lelkovi. Tohle zevseobecnovani nemam rad. Kazdej sme nadelali v provozu na masine, v aute, jako chodci atd mraky chyb, nekdo z toho vyvaz, nekdo ne. Proste NENI rozumny zacinat na ostrejch motorkach a jde se tomu nestesti trosku naproti no. Piloti taky zacinaj v malejch letadlech nez jim daj jumbo.
nigga píše: dva_hrnce> hele dřív to brzdilo na piču, ale ted co mám nový destičky tak je to znát. jak daleko je časlav a mělník? můžem někdy porovnat máš v zadu origo rozměry?
jo a vzadu mám i vepředu jsou origo rozměry, koupena obutá do nových bačkor, tak to tak nechám..
Naposledy editováno 24.03.2011 23:38:12
2 reakcí na tento příspěvek Kolik vás začínalo na 6ce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
na dovolenou bych na tom jet nechtěl, ale do města a na silničky II. a III. tř. skoro ideál..
"skoro" píšu kvůli výkonu (ta 250ccm by na tom mohla být líp) a kvůli podvozku, kterej by neměl chybu na normálních silnicích, ale na český tankodromy se moc nehodí..
ale teď už je to asi fakt fuk, jen mysli hlavou až budeš R6 pilotovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás začínalo na 6ce?
P.S. ano , jsem mlady ale i tak vim o cem mluvim , rozsekal jsem se docela slusne na 125ce , a najezdil sem docela hafo kilometru na motorce za svou kratkou karieru
Potom po absolvovaní autoškoly a obdržaní papierkov som si zaobstaral 350-ku, ktorá bola zároveň mojou prvou motorkou ktorá mala papiere
po nej som mal suzuki gs 500e a teraz jazdím na fzr 600.
Ako bolo hore spomenuté, je lepšie začať z dola. Získaš tým prax a aj niektoré návyky čo sa týka jazdenia. Nemyslím že je dobré sadať hneď na 600-vku bez skúseností. Môže to stáť priveľkú daň na niektorej križovatke, alebo zákrute.
já jsem začínal stejně jako Ozzy na FZ6 před 3 rokama, nebyl to sice úplněj sport, ale i tak 100 koníků to mělo. První sezona v pohodě bez problémů, ale chce to hodně myslet soustředit se. Dnešní motorky jsou výkonostně hodně nad schopnosti většiny znás a když už si člověk myslí, že něco umí příjdou chyby. Někdo má pak štěstí a někdo ne.
Přeji Ti hodně šťastných kilometrů a z každého výletu návrat domů.
3 reakcí na tento příspěvek Kolik vás začínalo na 6ce?
... když jedu sama, dávám si větší pozor na to, co dělám, jezdím pomaleji, dá se říct s větším respektem. Ale když jedu v bandě, nechám se snadněji strhnout. Prostě se snažím držet "krok" s ostatními. Často jsem zažila na různých pražských hromadných vyjížďkách, že kluci nebo holky, co jsou vyježděný, nasadili tempo, proplítali se mezi autama směr Slapy a za nima se to za každou cenu snažily "uviset" většinou holky na nějakým nahatým pětikilu. Předjížděly v nesmyslných situacích, do zatáček se řítily, jako by je během posledních pěti minut pojely stokrát a přesně věděly, co je čeká, všechno jenom proto, aby se udržely motorek s dvoj až trojnásobným výkonem a lidí, kteří jezdí už roky. Jasně, že to taková holka na pětikilu to může mít v ruce, ale říkám si, jak moc, když má papíry dva měsíce a naježděno dva tisíce?
Začínat na šestikilu? ... Proč ne. Je to o hlavě jezdce. Ale kdo z nás má takovou hlavu, že bez ohledu na to, s kým jede, jede vždycky jen tak, na co on opravdu má?
1 reakcí na tento příspěvek Kolik vás začínalo na 6ce?
Je tu spousta takových, kdo začínali na šestce či výš a říkají "vpohodě". Říkám to i já, ale jen těm, o kterých vím, že jsou to schopní zvládnout. Nebylo by úplně dobrý, kdyby si z tohoto vlákna začátečníci odnesli pocit, že šestkovej supersport je na rozježdění ideál. Určitě není. A jak už tu bylo řečeno, je dost těch, co by volili slabší motorku, kdyby měli možnost vrátit čas...
ER5-ku jsem vyměnil, až když nestíhala mojí jízdě. Bylo docela blbý, když jsem brousil stupačky a rozkmitaly se mi řídítka. Jinak jsem si s ní užil spoustu legrace a jsem moc rád, že jsem jí měl. Kdybych si mohl dovolit dvě motorky, tak bych si jí nechal.
Naposledy editováno 25.03.2011 10:44:24
Naposledy editováno 25.03.2011 11:06:17
PS: následovala zx6 (pouze jednu sezonu) a pak zx9. Jsem převážně turista než letec..
Naposledy editováno 25.03.2011 11:33:09
NoFear4 píše: RoumenS> poznal jsem jen jednoho kluka ktery byl tak soudny a rozumny,ze uznal ze proste na tu motorku nema,ze se toho boji a prodal R1 kterou mel velice kratce.....
Musím říct,že když jsem na té R6 začínal,měl jsem asi po měsíci úplně stejné chutě.Byl sem naštvanej,že mi to nejde a chtěl jsem to prodat.Nakonec jsem na ni sezónu odjezdil celou a trochu se s ní sžil,ale než budu moct říct,že ji mám v ruce,to bude trvat ještě hódně dlouho.Nějakej litr,děkuju nechci.Spíš jak jsem psal pořád přemýšlím jesli nakoupit Kawu 250R a na ní to pořádně vypilovat,ale nevim,jestli by to nebylo zbytečný.