1 reakcí na tento příspěvek pirelli diablo cor III. 2 směs a stejně to mizí...
Máš cca 3 možnosti:
1/ cestovky 8000-12000 km - ale radši to moc nenakláněj - zkrátka kochačka
2/ standardní silniční 6000 km - můžeš si užít svižnou jízdu, ale netahat dlouho po dálnici
3/ lepivky 3000-4000 km - užiješ si adrenalin, ale děti budou mít hlad
Už a by ti genetici vyšlechtili ten slibovanej strom pneumatovník
Vysadím si jich v zahradě celou alej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pirelli diablo cor III. 2 směs a stejně to mizí...
adosmoto píše: kurva kdo to má platit kámo? i s přezutím 3700 kč a vydrží to 3000 tisíce . Kamoš jezdí sportsmarty a říká že na 1000rr v poho 6000km tak to zkusím. Co ty jinak? Miluna pryč a hurá s R1 na okruhy?
Zalezi jak kdo jezdi. A ne jen jak rychle ale proste jak. Nekdo to slitne za 8 tisic, nekdo za 2, bud zmenis jizdni styl, a nebo budes platit. A nebo zkus ty roadsmarty, min drzi, vic vydrzi, alespon budes jezdit hezky drifty no.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pirelli diablo cor III. 2 směs a stejně to mizí...
adosmoto píše: Vypadá to že jsem hustej střelec ale nejsem. Ale prostě R1 98-01 má napiču zadní tlumič už od výroby, takže ho mám aspon nastavenej na tvrdší , protože se moc pak nestlačuje. Laicky řečeno čím měkčí, tim na výjezdech dám víc plynu tak to jde do hajzlu a né kam chci jet.A poznám to i já lama, která nebyla ještě nikdy na okruhu.
V pohodě, ale extremy a nedostatky poznáš nejvíce vždy na okruhu. Jestli jezdíš na hraně v provozu máš můj obdiv, GL
Ozzy_ píše: Zalezi jak kdo jezdi. A ne jen jak rychle ale proste jak. Nekdo to slitne za 8 tisic, nekdo za 2, bud zmenis jizdni styl, a nebo budes platit. A nebo zkus ty roadsmarty, min drzi, vic vydrzi, alespon budes jezdit hezky drifty no.
Právě. Styl jízdy. To je základní. Zbytečně nepřidávat když budu hned brzdit atd. Ale jízda na motorce je pro radost a nechci jezdit tak, že budu mít pořád na mysli voe netahej šetři gumu. Takže zkusím sportsmarty a jestli mě dají 5000 km a víc pohoda, když ne tak půjdu do roadsmartů. Snad to s nima nerozlámu.
Ja jsem treba na gumy desne setrnej, na fazeru jsem na turistickejch jezdil cca 15 tisic, na lepivejch dragon supercorsa prvovyrobne montovanejch na Daytone jsem najel 7900 A bavim se taky.
1 reakcí na tento příspěvek pirelli diablo cor III. 2 směs a stejně to mizí...
docent píše: Pro peněženku je to blbý, ale moc s tím neuděláš.
Máš cca 3 možnosti:
1/ cestovky 8000-12000 km - ale radši to moc nenakláněj - zkrátka kochačka
2/ standardní silniční 6000 km - můžeš si užít svižnou jízdu, ale netahat dlouho po dálnici
3/ lepivky 3000-4000 km - užiješ si adrenalin, ale děti budou mít hlad
Už a by ti genetici vyšlechtili ten slibovanej strom pneumatovník
Vysadím si jich v zahradě celou alej
..přesně jak píšeš!
..diskuse o "prdu",ještě ti chybí jedna možnost..prodat moto..a není co řešit!
..a ještě k tomu chybi ,že to žere benzín,olej,destičky a řetězovku! ..co s tím!!??
holt každá sranda něco stojí... kup si Barum (pamatuješ s tím plochým dezénem co neměl radius) - ty prej vydržej
adosmoto píše: nebo tam mrdnu qualifier I za 2200 kč a najedu na ní aspon těch 3000. Ikdyž nebute to měkota jak pirelli na krajích
aktuálně na qualifieru I najeto 7200km a ještě pár set na plátno dá. motka 125k 115Nm, taham jen obcas, normalni svizna jizda. orig Metzeler M1 takto vydrzela sotva 5000km. QI za ty prachy zlatá guma, ty 3000 ti vydrzi stoprocentne, mozna vic, kamos ma Corsu III na Tuonu a stejnym stylem jizdy na ni nejel tolik co ja na QI
Naposledy editováno 02.05.2011 13:27:13