3 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice
argoseg píše: Věková hranice asi dát nelze. Ale v nemecku je to tak, že opravdu prakticky nikdo pod 45 let nejezdí. Ti mladí jedou prostě normální rychlé motorky. Jen u nás si kluci přes 20 let léči komplexy na starých, protože ve volné do 600 či nad by dostali pořádně napráskáno.
Pořád dokola Potřeba je platit! Dědóšci to z důchodu neuživí
...málo..dal bych to od "padesáti"...min. 85 kg tělesné váhy....vypít "sedmičku" tvrdého nebo 3L vína...a motorky "losovat"...a hlavně min.délka vlasů 20 cm!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice
argoseg píše: Věková hranice asi dát nelze. Ale v nemecku je to tak, že opravdu prakticky nikdo pod 45 let nejezdí. Ti mladí jedou prostě normální rychlé motorky. Jen u nás si kluci přes 20 let léči komplexy na starých, protože ve volné do 600 či nad by dostali pořádně napráskáno.
Takže když je mi 25 a jezdim klasika, tak to jezdim proto, aby se mi zvětšilo asi péro, nebo co?
Naposledy editováno 20.03.2011 23:46:50
2, Udržovat historickou motorku je na peníze mnohem horší, než nějaká šestka nebo SP
3. Originál motorka se pozná podle např: vyraženého čísla TK na rámu nebo motoru z té doby. Jinak se sice jezdilo na mnohým strojích, ale v 60 letech tady určitě čtyřtaktní hondy atd nejezdily, navís se nejezdila ani třída do 500 a když byla znovu zavedena, jezdily jen dvoutakty. Ale stavby jezdí clubsporty a proti tomu nikdo nic nemá, je to tak všude, takže to plně uznávám. Je fakt že Morbidelli stojí cca 400 -600 tisíc a dost málo kdo si ji může dovolit.
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
Sukin píše: Né tím chci jen ukázat jak je to s tím omezením kotoučových brzd rokem 1972. Jen co bylo s tím než bylo povoleny dva kotouče pro 750, přitom i malé dítě ví, že CR 750 měla už v roce 1970 dva kotouče...
Tak pravda "uměle" vyrábět starší motorku i když splňuje rok výroby je trochu nelogické!
A další věc je skutečně dodržování "nějakých" předpisů,když ten výklad je nejasný a i tak jsou časté vyjímky!
A kolik tedy asi jezdí rychlostních veteránů ,origo motorek,které někdy jeli skutečně nějaký závod na úrovni MČR a výše!?
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
a to je právě ona originalita...nebo stavba
mě osobně to nijak netrhá srdce
rád se podívám a poslechnu originála zrovna tak jako repliku
pokud by měly jezdit jenom originály
pak kolik jich máme??
loni to na ČTT dalo na jednu třídu a byla to objemová všehochuť
pokud nebudou stavby a repliky, nebudou ani veteráni
maximálně tak jako ukázková jízda, ne jako závody
pokud jde jezdcům o to se povozit
ukázat divákovi pěknou podívanou
a diváky to bude bavit
pak ať jezděj i stavby a repliky
ale TEN NĚKDO kdo by tomu děl dát řád a smysl
by musel umět zbourat tento mýtus
o kterým píšu na začátku svýho příspěvku
pokud je skutečně nejvyšší čas přehodnotit a předělat technické Řády
na veterány
pak ať je někdo vymyslí, nechá se prodiskutovat a pak schválit
a možná by stálo za úvahu, aby si veteráni dali někde schůzku
a tam si zvolili nějakej "Výbor" a ten aby prosazoval veteránský věci
je vůle??
je takověj někdo ??
sem vás chodí plno nadávat a vyhrožovat
máte plno nápadů a kritiky
tak se do toho dejte
a něco udělejte ku prospěchu veteránů
...takže stejně to asi skonči jen u toho "internet" psaní!
..osobně,já těžko poznám originál od kvalitní repliky či stavby
...a asi moc "odborníků",a skutečných "znalců" co by se angažovali do nějakého "hnutí" ,nebude.
Takže za mně oceňuji vůbec ty lidi co něco dělají... a jezdce ,majitelé strojů,mechaniky a "stavitele" ,tak ty všechny obzvláště!
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
Na pravidelnost jsou taky jasné řády a mohou jet stavby i originál, každý má svou kategorii. Tak proč něco vymýšlet, stačí se podívat na UEM a německý pravidelnostní systém. Pravidelnost se jezdí nejvíce v nemecku, tam jsou hodně proti závodům na rychlost.
Téma je jiné - proč v CR rozhoduje O. Prokop, kdo ho zvolil, jaký má mandát. Proč se neudělají volby a nestanoví se člověk, který by to tady dal dohromady.