Jsem zde naprostý nováček, motorkare.cz čtu pravidelně už nějaký ten měsíc, ale otázky na mou odpověď jsem zde nedostal. Motorky zbožňuji, konečně mám místo i finance na řidičák + motku.
Je sebevražda jít si ihned dělat řidičák na neomezenou, když jsem jel na moto jen jednou v životě (babeta ). Jde mi o to, aby síla motorky v autoškole nebyla pro mně smrtelná. Je zde někdo, kdo také dělal hned skupinu A? Další důvod proč si chci udělat tuto skupinu je ten, že mentálové nahoře chtějí dát hranici na 24 let a mně je 21, nebude se mi chtít čekat další 3 roky, jelikož chci nějaké cestovní enduro kolem 35kW (nejspíš BMW).
Díky Vám moc a radu a snad moc nespamuju .
Držím pěsti, dobře si vyber autoškolu a když do toho jdeš od samýho začátku hlavou, nebude problém, ahoj na silnici
1 reakcí na tento příspěvek Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
takze za me An to v pohode das
Hlavne byla sranda, kdyz mi po prvni dvoj hodinovce uz ani za mak neveril, ze sem na nicem drive nejezdil, prej "talent"
Jen klid, nezmatkovat a hlavne premyslet a neprecenovat se
Naposledy editováno 21.03.2011 10:20:16
Jinak presedlavam na neco vetsiho protoze ty pullitry jsou mi proste fyzicky maly.
P.S. sorry za gramatiku pisu to na mobilu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
Snyll píše: Ahoj, jsem na tom uplne stejne jako ty, taky ted zacinam a delam si ridicak rovnou na neomezeny (na motorce jsem predtim nikdy nesedel). Zatim mam za sebou jen jednu jizdu na 125 ccm (udajne se prvni 2 jizdy musi udelat na male motorce) a 125 jsem si taky koupil do zacatku, uz ji mam doma. Celkem se tesim, az pojedu na tom jejich pullitru, maji tam Hondu CB500. Ta 125 si moc nedava dva velky chlapi :D Kazdopadne si myslim, ze to oba nejak zvladneme :)Mimochodem, taky se casem tesim na nejake to endurko, asi taky BMW GS 650 :)
Žádný jizdy na malý se dělat nemusí! V zákoně máš napsáno napsáno na čem máš dělat výcvik. Neomezenou logicky na dváce dělat nejde. Učitel tě na ní sice posadit může, ale je to tak trochu o průser a ty jízdy na 152 ti do výcviku stejně započítat nemůže.
Barb.B24 píše: Hele neobtěžoval jsem se číst celý tvoje vlákno, ale mam naprosto strejnou zkušenost z loňska. Dělal jsem papíry rovnou na velkou mašinu a před tím jsem seděl dvakrát na fichtlu. Neděláš papíry na velkou motorku na jednou, ale papírově děláš nejdřív řidičák do 25 kw a pak až přezkoušení na velkou. Ve skutečnosti to pak vypadá tak, že většinu autoškoly odjezdíš na 250dině a pak budeš jezdit 4 hodiny na 600ce. Zkoušku a jízdy děláš jen jednou a to na silnější motorce. Z vlastní zkušenosti vím, že to je na pohodu. Teď jsem si na sezonu pořídil ninju a po 600km furt žiju, tak to asi nebude tak zlí. Jestly už to tu někde bylo, tak sorry a jinak hodně štěstí.
To co píšeš platilo do r. 2006, dnes to tak jde také ale musel bys platit 2x 700 za zkoušku!
Normálně se jezdí rovnou na velké 35kw+ žádný jízdy na slabší povinné nejsou.
Naposledy editováno 21.03.2011 11:13:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
(reakce na) Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
Haesty píše: Taky jsem drandil akorát na Babetě a pak jsem vlezl na 750
Chce to klid a hlavně nezmatkovat.Možná to párkrát zkraje položíš na místě,ale to se stává i ostřílenejm borcům.Jen někteří se tím nechlubí.
Za mě ANO směle do toho Držím palce
Souhlasím,jako mladík jsem rok sedlal Mustanga+2roky Aprilii Futuru 50ccm,po autoškole jsem skočil na 600 a po 2 letech na 1100ccm .Pokud o sobě víš,že nebudeš jezdit na pohodu,ale budeš chtít jezdit kudlu,tak ten obsah určitě navyšuj postupně
Hlavně jezdi tak jako by jsi stále byl na vedlejší silnici,vyplatí se Ti to
Naposledy editováno 21.03.2011 11:40:04
Naposledy editováno 21.03.2011 12:25:20
(reakce na) Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
Prvni motorka cestovni enduro bmw, 37kw a pohoda. Jestli budes chtit nejaky info tak mi pisni pm
good luck
Snyll píše: MATY2> Me v autoskole tvrdi, ze musim odjezdit podle zakona 2 jizdy na male motorce (konkretne maji 125 ccm, nevim, jaka presne musi byt).
Blbost, to bych chtel videt jak by mi ten tvuj ucitel odcitoval § ve kterem je to podle nej napsane. Ale treba mate v Brne jine zakony...
24 let - papíry hned na velkou (k čemu si dělat na malou ... jezdit můžu na čem chci ... ale dělat papíry dvakrát? ).
V autoškole to jestli jedeš na 250/500 jsem rozdíl poznal jen v kultivovanosti chodu a v tom, že do kopce nezpomalovala ... pohod, nebyl žádný problém :).
Původně jsem myslel, že budu mít 250 když jsem to řešil tka po pár měsících padla volba na 35kw motorku - viz profil. Je v pohodě, krásně ovladatelná atd :).
Při třetí jízdě jsem skončil v poli, při 4. mi krásně klouzlo kolo ... nemám to zažitý, neumím brzdit atd. ...atd. ... stalo by se mi to určitě na silnější i slabší motorce. Ale na silnější by to mělo fatální následky ...
Pro info - do pole jsem zahučel asi v 15 km/h ... prostě jsem nezatočil jak bych chtěl a vjel do protisměru a do pole. S klouznutím předního kole .. brzdil jsem přední, byl tam prach a šup ... bylo to v zatáčce. Teď vím, že jsem měl spíš brzdit decentně zadní no ... (v reálu to vím, ale až ta chyba mi to tak nějak vreje do paměti). Bohužel ... chybami se člověk učí a čím více zkušeností získám nepříjemnými situacemi, tím to bude lepší a lepší . Snažím se dávat si pozor ... ale i tak to není tak bezpečně, jak jsem si naivně myslel . Aspoň že mám chrániče ... tak t v případě pádu nebude tak hrozné . Zatím jsem to tedy ustál a nespadl ... ale nečekal jsem ty překvapení, že budou tak rychle následovat ... jsem zvědavý co bude dál ;o) ... a to se držím, kdybych se nedržel, tak i na to mém strojku mě seškrabujou už ze stromu nebo z auta .
A jestli si myslíš že s ní nikdy neflákneš tak to je veliký omyl... Ale chybama se člověk učí.Prostě si pomalu zvykat zkoušet a co tady někdo psal o motoškole na autodromu apod,svatá pravda pořád je se co učit..