celou zimu mi motka stála v garáži a až dnes jsem koupil věci co byla potřeba udělat: napínak, těsnění na víka jak k Alternátoru tak ke klice (jak je rozvodák)olej a podobně...
když jsem vše udělal, naleju benzin a startuju a startuju a pořád nic.... když už to bylo skoro hodinu co jsem to zkoušel, tak jsem vyndal svíčky zda to dává jiskru a ono NE! tak jsem začal bádat.... tisíckrát jsem prokoukal kabely, proměřoval cívku zda jsme do ní napětí, propípal jsem jí, všechno funguje ale z cívky do kabelu a fajfky prostě štáva nejde.. je mi divný že by se přes zimu posr... obe dvě cívky! MÁTE NĚKDO NĚJÁKÝ RADY??? PŘEDEM MOC DĚKUJU!!!
1 reakcí na tento příspěvek Už si nevím kudy kam!!!
1 reakcí na tento příspěvek Už si nevím kudy kam!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už si nevím kudy kam!!!
1 reakcí na tento příspěvek Už si nevím kudy kam!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už si nevím kudy kam!!!
ace1x píše: kdyby to byl chcípák tak se netočí starter
To nemusí být pravda. Na některých moto to točí. Třeba na harnetu to točí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už si nevím kudy kam!!!
ace1x píše: z pohledu bezpečnosti to tak být nemůže. Chcípák je brán jako bezpečnostní vypínač. pokud je zapnutej, nesmí se roztočit ani starter, jinak neplní správně svoji funkci.
Kravina, na hondě chcípak jen vypne zapalování. Startérem můžeš točit až bezvědomí..
A na druhou stranu lze říct, že tohle je bezpečnostní prvek, protože když ti to chcípne uprostřed křižovatky, tak můžeš odskákat jen startérem
ace1x píše: prackarr> z pohledu bezpečnosti to tak být nemůže. Chcípák je brán jako bezpečnostní vypínač. pokud je zapnutej, nesmí se roztočit ani starter, jinak neplní správně svoji funkci.
Je to originál zapojeno. Nikdo do toho nikdy nevrtal a dělá to zak,jak píšu. Na bezpečnost je tam čidlo stojánku a spínač spojky.
1 reakcí na tento příspěvek Už si nevím kudy kam!!!
biker_john píše: Ja mel podobnej problem, ale menil sem kabely od civek k fajfkam a pak sem nemohl nastartovat, jiskru to nehazelo. Nakonec to vyresil novej benzin, pac tam byl starej od podzimu. Neni teda mozny, ze by nektery svicky hazely jiskru jen pod tlakem ve valci?
"venku" jsou podminky pro jiskru lepsi, ve valci s tlakem a smesi se to zhorsi. pokud nehazi jiskru venku tak ve valci urcite ne.
nevim jak ma faros udelany zapalovani... ale kouknu do manualu a zmerim co ma bejt na civkach (v pripade suzuki FI systemu je na primaru po zapnuti zapalovani trvale plus a druhej kontakt spina jednotka kostru) pokud to tam nenamerim je chyba smerem od civek k jednotce, pokud jo, je v haji civka.. ja myslim ze kdyz to jiskru nehazi trvale tak by nalezeni priciny tak slozity bejt nemelo...
1 reakcí na tento příspěvek Už si nevím kudy kam!!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 18 | 5.9.2023 v 15:08 _Michal |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade | micindev | 2 | 4.5.2023 v 20:15 micindev |
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade | dawe1 | 12 | 27.10.2022 v 19:08 Ariete |