1 reakcí na tento příspěvek Měřič motohodin-rada
Naposledy editováno 14.03.2011 13:46:46
Joraell píše: prave bych rekl ze spolehlivej je kazdej akorat nektere jsou zbytecne predrazeny (na to co se ukryva vevnitr) viz sen dec :) Je to asi jako si koupit stopky na mereni hodin za 1300
)To máš pravdu,ale pokud jde o fyzickou výdrž,tak ten sendec je dobrej. jinak opravdu stačí stopky,nebo cyklocomputer za tři stovky.
1 reakcí na tento příspěvek Měřič motohodin-rada
3 reakcí na tento příspěvek Měřič motohodin-rada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřič motohodin-rada
soptik123 píše: mám http://shop.stompra...iny-univerzalni.html
a jsou v pohodě
jj,ten je dobrý,vodotěsný-kompletně zalitý plastem,dobíjí se impulzem od svíčky-ani baterka se tam nemění,prostě přilepíš a jedeš...
I když 500 až 600,- rozdílu v ceně není málo a ne všechny neSendecy určitě nejsou špatné, tak tady si rád připlatím za jistotu a klid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřič motohodin-rada
soptik123 píše: mám http://shop.stompra...iny-univerzalni.html
a jsou v pohodě
Používám a je super, Sendec bez nápisu Sendec
Na minulé motorce jsem měl tento a ještě pro kontrolu DRC a oba měřiče ukazovali mth. +/- přesně stejně. DRC je ale podstatně horší kvalita a je dost špatně vyřešen (nebrat).
Naposledy editováno 14.03.2011 17:18:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřič motohodin-rada
Naposledy editováno 30.08.2011 17:34:23
1 reakcí na tento příspěvek Měřič motohodin-rada
Kupoval jsem na Ebay tyto měřáky MTH made in china a objednával jse je přímo od čongů, do 2 týdnu byly doma.
je to kopie jednoho USA měřáku.
Má to otáčkoměr a měření MTH. Odzkoušeno na motorce i na sekačce. Naprosto bezproblémový provoz. Na spodku je měřák né moc dobře odizolovanej proti vlhkosti, stačí ho přelepit folii, to samý vršek, a není co řešit. Kdo nebude jezdit v terénu, nemusí ani toto dělat, běžnou vodu taky přežije. Na motorce jsem vůbec nebral ohledy na měřák, bral jsem to vapkou, atd, a nikdy nebyl problém.
Cena na ebay je teď od cca 230kč s poštovným po cca 330kč s poštovným, takže teď se dokonce dá sehnat ještě o 100ku levněji než jsem je kupoval já - beru dle nejlevnější nabídky.
Za ty peníze bych řekl že funguje opravdu dobře. Co seženete za 300kč?
Tyto měřáky jsou k vidění i na aukru, zřejmně s nima někdo zkouší kšeftovat za vyšší cenu.
Ještě postřehy k otáčkoměru - ten má pomalou odezvu, bohužel, za jízdy vám nebude skákat stejně rychle jak berete za plyn, je tam cca 1-2s prodleva. Ale toto mi nevadilo, otáčkoměr dobře posloužil pro kontrolu a nastavení volnoběžných otáček, mohl jsem si skontrolovat otáčky na sytič, za jízdy ustálenou rychlostí jsem mrknul a vidím že mám např. 3400 ot/min., apod.
Pozor, kámoš měl na motorce sendec verzi s otáčkoměrem, stálo ho to v tý době snad okolo 2500kč(nevím jak dnes), a odezva na plyn byla +- stejná jako u této číny.
Za mě můžu říct, za ty peníze naprosto parádní měřák! Byly provozovaný v terénu, po každé jízdě vapka, stříkajicí voda, vždy ok.
A pokud někdo chce čistě jen primitivní obyčejný měřák MTH, doporučuju na ebay koupit tento za +- 200kč i s poštovným(záleží na aktuálním kurzu USD a prodejci, může to být i 250kč)
měřák za 200kč
v čr můžete ty samé najít různě v e-shopech okolo 600 až 900kč
Další postřehy, na ebay se dá koupit plno měřáků MTH, ty dražší už mají i resetovací tlačítko, kde si vymažete údaj naběhaných MTH. Tyto levný měřáky na který jsem dával odkaz, nemají reset tlačítko, takže nepočítejte s tím, že po každé jízde si budete nulovat počet MTH, mě osobně to nevadí. Nevím teď přesně jak to maj dělaný uvnitř s pamětí, ale nebyl by problém u toho měřáku s otáčkoměrem odpojit baterii a zkusit jestli se počet MTH vymaže. Uvnitř měřáků je větší "buřtík" baterie, a tělo měřáku částečně zalité pryskyřicí nebo čím. A je zde i prostor, upravit si měřák na resetovací tlačítko a zapojit ho do obvodu s baterkou
edit:
tak měřák i s resetovacích tlačítkem je zde za cca 270kč i s poštovným
Naposledy editováno 17.12.2011 16:59:29
soptik123 píše: mám http://shop.stompra...iny-univerzalni.html
a jsou v pohodě
jo o tomhle jsem právě taky psal, u nás stojí zhruba 3 násobek toho než co se dá objednat ze zahraničí.. ten samej za +- 200kč i s poštovným, a máte ho doma do 2 týdnů. Kdo máte paypal, ebay, neváhejte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřič motohodin-rada
Opteron píše: Pokud někdo ještě sháníte měřák MTH, mám zajímavý odzkoušený tip.
Kupoval jsem na Ebay tyto měřáky MTH made in china a objednával jse je přímo od čongů, do 2 týdnu byly doma.
Ano, mohu potvrdit. Kupoval jsem jej na aukru za 450Kč i s poštovným i s českým návodem. Měl jsem ho sezonu na XR, niaj kjsem ho nepřelepoval, stříkal motorku 4x měsíčně vapkou a jel pořád Teď se mi válí v garáži jako rezervní, na EXC ho nepotřebuju.
mám na Vás prosbičku - koupil jsem si měřák co je tu na předchozím obrázku z ebay. Nevíte na co se nastavuje u CRF 450? podle AJ návodu by to mělo být S2, ale ty otáčky se mi zdají špatně(moc vysoké podle zvuku). Nemáte s tím někdo zkušenosti nebo kdyby jste měli ještě ten CZ návod, tak by to bylo super.
Dík
Otáčky tam jsou různý podle toho kolik nastavím na karbecu, teď se děla píst, takže to není ještě zajetý, ale min tam nastavím tak 1800 a zdechne to . Možná je tam trošku méně s prodlevou těch hodin, ale tak max o 200ot.
Musí to být nastavený na "dvojku". Jednička je když to pálí dvakrát za otáčku.
Mám nějaký rozštelovaný karburátor a neskutečně chudou směs. Při ubrání to stále děsně střílí a lítají z výfuku plameny. Dneska jsme to startovali venku asi hodinu a půl a když to chytlo, tak už jsem na žádný ježdění neměl skoro sílu .
Prackarr: Nevíš prosím jak velkou změnu udělá přesazení hlavní jehly o jednu drážku, teď je to tak chudý, že i skoro zahřátý motor se musí startovat se sytičem a za jízdy to i při přidání plynu kucká a nechce jet. Nejspíš to bude chtít až o dvě drážky dolů, ale radši se dopředu zeptám než to udělat až zase moc bohaté.