Mám dotaz kdo jste kupoval helmu přes internet,jestli sedijou ty velikosti,podle měření obvodu hlavy.
Dík.
racek píše: mimochodem vsemi proklinanej pavelka v olomouci prodava hadry atd... prakticky za stejny prachy jak na netu. kupoval jsem tam bundu pro sebe a pro zenu, 2 helmy a 2x boty, ze zvedavosti jsem se podival na netu a s postovnym by to bylo drazsi.
...to je pro ranchera a jeho 150%ni marze
Jedna výjimka z milionu...
2 reakcí na tento příspěvek Nákup přes internet.
Já mám úplně čerstvou zkušenost,...tento týden jsem kupoval MX přilbu,...prolezl jsem jak kamenných kšeftů několik, tak poslídil na internetu a udělal si o nabídce celkem přehled.V jednom kšeftě skoro za rohem se mi zamlouvala jedna FLY-ka za 4000,- ....a to jako že loňská ve slevě,...původně stála 6000,- V obchodě jsem jí měl na kebuli a seděla mi velikost-L a líbila se mi,....na dotazy chlapíka v obchodě-no nebyl zrovna uslužnej,....že jestli si jí koupím u něj, zda mi udělá nějakou fajn cenu?.....že na netu je o hodně levnější, ale že by jsme se třebas domluvili.On že ne,...že jsem u něj ještě nic pořádnýho nekopupil.Ten kšeft tam má asi půl roku. Říkal jsem si no fajn,...vím přesně jaká velikost mi sedí,.....takže jsem si jí místo u něj za 4000,- tisíce koupil na netu za 1600,- Jako zmetek se možná trochu cejtím, ale těch ušetřených 2400,- na jedn pitomý přilbě mi na to dá hned zapomenout.
Matess727x píše: Ono je to těžký.V obchodě by ti měl obchodník nabídnout nějaký ten servis,...třebas záruční, nebo co se týče doplňků.Jenomže spousta kševtů kde něco koupíš, a to nemyslím jen moto-věci,....už tam za 3 měsíce nejsou a ty jsi s nějakým servisem atd s prominutím v prdeli. Někteří obchodníci to s rabatama opravdu přeháněj a jsou prostě předražený, ale zase ne každej.
Já mám úplně čerstvou zkušenost,...tento týden jsem kupoval MX přilbu,...prolezl jsem jak kamenných kšeftů několik, tak poslídil na internetu a udělal si o nabídce celkem přehled.V jednom kšeftě skoro za rohem se mi zamlouvala jedna FLY-ka za 4000,- ....a to jako že loňská ve slevě,...původně stála 6000,- V obchodě jsem jí měl na kebuli a seděla mi velikost-L a líbila se mi,....na dotazy chlapíka v obchodě-no nebyl zrovna uslužnej,....že jestli si jí koupím u něj, zda mi udělá nějakou fajn cenu?.....že na netu je o hodně levnější, ale že by jsme se třebas domluvili.On že ne,...že jsem u něj ještě nic pořádnýho nekopupil.Ten kšeft tam má asi půl roku. Říkal jsem si no fajn,...vím přesně jaká velikost mi sedí,.....takže jsem si jí místo u něj za 4000,- tisíce koupil na netu za 1600,- Jako zmetek se možná trochu cejtím, ale těch ušetřených 2400,- na jedn pitomý přilbě mi na to dá hned zapomenout.
To je něco pro racka!
Přitom do dělaj všichni. Já taky, ale já to nekupuju ani tady v ČR na netu, jen ze zahraničí a mám to o další řád levnejší.
Chápu, že "kamenný prodejci" maj vyšší náklady a musí mít vyšší ceny a taky že tady není taková kupní síla, aby ceny mohly být tam, kde jsou v zahraničí a je mi to jedno.
Jde o moje peníze a na rozhazování nemám.
Letos jsem se rozhodl prestoupit na jinou znacku a objednal jsem si ji z Nemecka. Prilba dorazila od odsvedceneho eshopu behem par dni, bohuzel jsem udelal detinskou, nebo spise zacatecnickou chybu a prilbu si vyzkousel pouze u znameho a i tak zvolil svoji osvedcenou velikost pouzivanou u predchozi znacky. Bohuzel (a dobre mi tak) mi prilba byla mala. Nasledne preposlani zpet a obdrzeni te same prilby s tim, ze je pouzita a nemohou ji vymenit me zaskocila (slo pouze o utrzeny reklamni listecek znacky z prilby) a dost zarazila, uz jen proto, ze jsem utratil za troje postovne. Opet jsem se zachoval jako malej Jarda a urazen jsem objednal od jineho nevyzkouseneho prodejce v Nemecku, tentokrate pres eBay. Prilba dorazila predevcirem a jake bylo moje rozcarovani, kdyz polovina doplnku chybela a byl poskozen i ventilacni system na prilbe. Prodejce se prozatim zachoval tak, ze mi zasila novou prilbu s omluvou, nabidkou uhrazeni nakladu s postovnym a slevou 50 Euro.
Moje rada zni (Pawlovska Halina (c) ): vyzkousej a kup v krame , nebudes brecet do sukne mame ( idealni tedy vyzkouset v obchode, nasledne zakoupit pres inet v eshopu doporuceneho kamarady a vyhnout se problemum a placeni nekolika postovnych a naslednemu zjisteni, ze me prilba vyjde, jako v obdchode a nebo jako u me se zacnou stosovat doma ruzne velikosti )
Naposledy editováno 11.03.2011 15:36:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nákup přes internet.
Cooker píše: nevím jak u aut, ale když jsem dělal v motoobchodě, tak rabat na díly, doplňky a oblečení se pohyboval v rozmezí 15-45%, s tím že aby si obchod vydělal jen na to, aby zaplatil veškeré režie spojené splacením vody, elektřiny, nájmů, zaměstnanců apod potřebuje zboží prodávat s min rabatem 30% ....jinak to může zabalit a poslat všechny na pracák. ....bohužel lidi za něco musí žít ....co živí Tebe ?....každej je závislej na druhých, jestli mu dají vydělat nebo ne (a to nemusíš dělat v obchodě) ....
Přesně napsáno. Divím se,že toto lidem ne a ne dojít.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nákup přes internet.
Ale když jsem si to byl ozkoušet a poprosil, zda je možné chránič nastavit (povolit atd.) na mou postavu - k vůli tomu jsem tam šel, tak nejdřív strohá odpověď "NE" ... po chvilce žadonění to teda šlo, ale nechuť mu přímo sršela z očí :-/ ...
To se omlouvám, ale takhle si moc jednání - zákazník/prodejce nepředstavuji. Nebyl jsem arogantní, pozdravil jsem, poprosil jsem ... ještě jsem se předem na tom domluvil ... Tenhle přístup mě kure*sky naštval. Tak to né ... přeplácet to někomu, kdo se tváří jak boží umučení, že musí hnout prstem k vůli prodeji?? ... A to ještě jak jsem pochopil byly vzorky přímo na vyzkoušení :-/. Já si představuji vstřícnost a ochotu v rámci servisu zákazníkovi - když to tam chybí, nehodlám tak nakupovat ://. Naopak třeba takové PSI - ochota až za hrob, takže tam se rád vrátím a nakoupím si tam - vždy ochotní, vymění, pomohou, poradí ... pak mi není líto těch peněz a vím, že to co ušetřím na netu, tu neinvestuji "do prázdna", ale dostanu za to služby, které bych jinak neměl -> A TOHLE JE DŮVOD, proč nakoupím raději v kamenném obchodě.
Je dobré si uvědomit - že kamenný obchod má 2 základní funkce:
a) vidím a osahám si zboží
b) ochotný personál co pomůže, poradí a není vlezlý nebo naštvaný, že to někdo chce vyzkoušet
Aspoň takhle na to koukám já . Samozřejmě nevztahuje se to na věci typu - žárovka z Yamahy 330 kč a žárovka z prodejny aut za 17 kč - to může být prodejce slušný jak chce, ale tohle už je příliš ... (naštěstí kucí v Yamaze to vědí a rovnou mě poslali do klasické prodejny , že u nich to nemá cenu ).
Naposledy editováno 11.03.2011 17:45:11
Cooker píše: Bohužel dělá a až moc často ....pak se spousta lidí diví, že i super obchody prostě zkrachujou ....
no taky se mi to vubec nelibi, avsak s helmou jsem byl taky nucen to tak udelat, jelikos mi oficicalni dovozce, kde jsem si ji zkousel nebyl schopnej ji sehnat (meli tam ten model, ale ja ji chtel carbonovou), tak jsem si ji objednal za USAA co se týče oblečení tak příklad Revit bunda Off-track+kalhoty dakar u nás 15000kč u sousedů 8500kč.A teď ať mě to někdo vysvětlí.
Pro rejpaly nikdy si nic nezkouším v kamenným vobchodě!!!
jinak mě docela zaráží jak si může někdo plést pojem rabat a marže
1 reakcí na tento příspěvek Nákup přes internet.
1 reakcí na tento příspěvek Nákup přes internet.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nákup přes internet.
Sosi píše: Jinak vim že to neni moc hezký, ale botky jsem si taky vyzkoušel v obchodě a objednal z netu. Ono ušetřit v dnešní době 1000 to už je dost.
JJ, dej vědět až budeš prodávat motorku.
Vím že to není moc hezký, ale rád bych si ji vyzkoušel a pak koupil jinde levnější
Hydron píše: prackarr> jojo, kdo nezažije, nepochopí. Dělám v obchodě už deset let a představy některých lidí jsou fakt úžasné. Já rozumím tomu, že každý chce ušetřit, ale je fakt "příjemný pocit", když zákazník hodinu zkouší různé oblečení, já běhám pořád do skladu a nosím další a další velikosti, pomáhám mu s výběrem a on se po hodině (kolikrát i dlohou po zavíračce, kdy už mám být doma, ale firemní politika nedovoluje zákazníka vyhodit) usměje se slovy: Děkuji, už jsem si vybral ale objednám si to někde v e-shopu, naschle.
Přesně. A drzost některých lidí fakt nezná meze.
Můj kolega dělal nabídku jednomu vykukovi a ten si pak zboží kvůli ceně o 200kč nižší zboží po přednášce koupil v E-shopu.
Když našemu vychcánkovi došlo zboží,tak po rozbalení zjistil,že je poškozeno přepravou. Chtěl to reklamovat,ale e obchod mu to zamítl. Tak se vrátil ke kolegovi a že prý,jestli by mu to nevyměnil. On mu říká:no,ale vy jste to u mě nekoupil,ne?
A vychcánek- a to vadí? Vám to přece vymění ne? Tak co vám to udělá?
Toto říct mě,tak mu dám dělo. Kolega ho vypoklonkoval slušně,což podle mě bylo zcela neadekvátní....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nákup přes internet.
racek píše: JJ, dej vědět až budeš prodávat motorku.
Vím že to není moc hezký, ale rád bych si ji vyzkoušel a pak koupil jinde levnější
vykuř radši Pavelkovi péro, prdel už jsi tomu vekslákovi protáhl pěkně, jak je vidět
1 reakcí na tento příspěvek Nákup přes internet.
Ale k věci. Určitě si nekupuj helmu, kterou jsi nevyzkoušel! Nedej na doporučení lidí, která je super a která nestojí za nic. Každej máme hlavu origoš.. Musí ti sedět (trochu na fest, určitě neber volnou), polstrování pevně obepínat, nikde netlačit! Měření obvodu hlavy nestačí! Někde ozkoušej, protáhni přes Heuréku a pak objednej na netu. S e-shopy v tomto směru nebývá problém.