Dik vsem..
Recht - jestli se vzdycky hreje jen kdyz stojis nebo jedes krokem v kolone, tak to vypada na vetrak.
Za jizdy se chladic vychladi naporem zcela bez vetraku, takze tam ho neproveris, ale kdyz zastavis, tak to bez nej upeces!
Zkus ten chladic jestli se ohreje po ohrati na provozni teplotu, hadice z motoru musi byt tepla podle +- motoru.
E: to aby to jeden mel rozebrany do posledniho sroubku!
Naposledy editováno 03.03.2011 22:28:20
1 reakcí na tento příspěvek Co si myslite o vyndanem termostatu jako reseni?
Pak bych prubnul čidlo - co když spíná pozdě, pak zkusil ten termostat.
Pokud oboje nebude vykazovat žádný abnormality(jako, že myslím že jedno z toho jistě bude) pak se těš na prasklou makovici, nebo těsnění pod hlavou.
Tlakujou se hadice chlazení ještě za studená...třeba 10min po nastartování ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co si myslite o vyndanem termostatu jako reseni?
http://www.motorkari...br-600f.html#manualy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co si myslite o vyndanem termostatu jako reseni?
Co takhle si stáhnout servis manuál k mašině a hledat ...čidlo by mohlo bejt jak psal Bubrak třeba na vstupu do chladiče, někdy bývá na hlavách ...eventuálně můžeš zavolat nějakýmu "odporníkovi" kterej ti řekne kde ho hledat. Můžeš tu založit na fóru vlákno " CBR600F ...kde je čidlo teploty" ...a pak postupně "termostat"; " mezi kolika stupni spíná čidlo teploty" ... a čekat na odezvy - do jara to dáte dohromady.
Já bych si někde půjčil teploměr (kontakt, bezkontakt),natočil, zahřál motor a nechal na místě vrtět ... obcházel bych mašinu a vyšetřoval jak inspektor Cluseau. Měl bys vědět kdy má spínat větrák (při kolika stupních) Zmapuj si okruh - odkud kam jdou hadice, kde je termostat a pak proměřuj teploty.
Já něco podobnýho řešil na ZRX1100 - v mým případě blbě zalepenej chladič (ztrácela se mi voda) Natočíš motor a proměřuješ teploty mezi chladičem, hlavama a termostatem - když máš na hlavách kolem 90°C měl by termostat otevřít (tzn. v tu chvíli by ti měla teplota na chladiči stoupat) - když nebude - a hlavy se budou zahřejvat dál(zatímco hadice z hlav do chladiče bude "vlažná") - necirkuluje ti to, voe
Každopádně někde kolem 100+°C (102 - 107°C) by ti jistě měl sepnout už větrák. Pokud sepne později - ptej se proč. Mrkni se taky jestli nemáš hodně natlakovaný hadice...
Nebo s tim zajed k nekomu kdo ma s opravama masin solidni skusenosti.
Jen tak pro uplnost, co tam mas za napln??? Pises o rezavy hadicce - to je ale dost podezrely na to ze je gumova a v okruhu bys mel mit maximalne cistou destilku, lepe vsak s nemrznouci smesi s antikorozni prisadou... Taky muzes mit motor plnej bordelu a ten zhorsuje funkci chl. soustavy!
chápeš dobře v zimě nejezdíš tak nic nepocítíš ale v létě když dostaně mašina mazec potřebuje chladící kapalinu a tu musíš mít připravenou
pokud máš vstřikování paliva tak je termostat podstatný, vstřikované množství je závislé na teplotě motoru, pak se někdo diví že mu mašina bere 9 litrů
Nejjednodušší test termostatu je takový, že nastartujes motorku, necháš ji bublat na volnobeh a termostatu by ti měl od nějakých cca 80 stupňů teploty vody začít otevírat. Nikdy neotevírá až pri 100 stupních, musí dřív. Plne otevřeny by měl být kolem cca 90-95 stupňů. Začátek otevírání termostatu poznáš tak, že se Ti začne ohrivat chladic. Do té doby by měl chladic zůstat studený, pripadne jen vlažný (nekteré termostaty mají odvzdusnovaci otvor, kterym kapalina muže díky tlaku čerpadla lehce protekat). Pro větší jistotu můžeš termostat přeci jen vyndat a zkusit jej "povarit". Termostat se otevírá podle toho, jak jsem napsal výše.
Pri provozu motorky muže mít motor teplotu i výše, než 100 stupňů, systém chlazení je pretlakový. Avšak teplota by měla být do rozumne hodnoty cca 102 stupňů - pri jízdě by motor takové teploty neměl vůbec dosáhnout, leda by byl extreme zatíženy a chladic by nebyl účinný díky např. pomale jízdě. Po dosazeni spínací teploty tepelného čidla, které spina ventilátor motoru (viz výrobce čidla, orientačně 105 stupňů) by ti však měl dělníků ventilátor, ktery ti vodu ochladí. Pokud se tak neděje a mas Horky chladic, je chybné tepelně čidlo ventilátoru, pokud mas studený chladic a ventilátor ti bezi, je chybný termostat. Rozhodne vyhozenim funkčního termostatu nic nevyresis. Pokud mas horky chladic a ventilátor ti bezi a teplota stoupá, hledej chybu jinde
1.v chladící oustavě musí být chladící kapalina interval výměny 2 roky a ne rezavá voda která koroduje všechno pumpu, těsnění, hnus,
2.chladící soustava musí mít přetlak je uveden na víčku
3.chladící soustava musí mít dva okruhy motor a chladič rozdělené funkčním termostatem
4.chladící soustava musí mít ventalítor s funkčním termospínačem, a do soustavy nesmí jít bubliny,
raději to někomu svěř at se ti na to mrkne kdo tomu rozumí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |