paolo_novy Přidat reklamu

Téma: nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním
10.10.2010 v 19:22
zdravim koupil jsem si cbr 600f 2000 a když se zahřeje vydava až chrastivy zvuk z motoru
Předchozí
1 2
Následující

nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

10.10.2010 v 19:27 | Nahoru | #1
nejspíše se bude jednat o napínák rozvodu... Ale nejlepší by bylo kdyby si to někdo poslech a ten by ti řekl více takhle těžko říct.... Ale Fka na ty napínáky trpěly

Naposledy editováno 10.10.2010 19:28:39

nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

10.10.2010 v 19:38 | Nahoru | #2
no tak ten už jsem vyměnil a chystam se i na řetěz ale pry to neni ono tak nevim co by tam ješte mohlo byt

1 reakcí na tento příspěvek nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

10.10.2010 v 19:39 | Nahoru | #3
řekli mi že nevi a že na tom nemam radši jezdit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

10.10.2010 v 19:44 | Nahoru | #4
no a nejvic se to porojevuje při přechodu otaček když je zahrata a přidam plyn a když otacky spadnou na volnoběžne tak tam zachrastí

nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

10.10.2010 v 19:50 | Nahoru | #5
řetěz nebo druhej řetěz

(reakce na) nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

10.10.2010 v 19:59 | Nahoru | #6

mates1303>no a nejvic se to porojevuje při přechodu otaček když je zahrata a přidam plyn a když otacky spadnou na volnoběžne tak tam zachrastí

rozvodak

1 reakcí na tento příspěvek nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

10.10.2010 v 20:36 | Nahoru | #7
no rozvodak vyměnim a uvidim už ho mam koupeny a řetězovou sadu asi budu muset taky zuby jsou ještě ok ale řetěz planda děsně kdyyž sem ho natahl tak zas mi to dřelo u maleho kolečka jednou je tam vule a popojedu a je to přetažene
dostat do ruky toho co mi to prodal tak nevim moto je fakt v super stavu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

10.10.2010 v 20:44 | Nahoru | #8

mates1303>no rozvodak vyměnim a uvidim už ho mam koupeny a řetězovou sadu asi budu muset taky zuby jsou ještě ok ale řetěz planda děsně kdyyž sem ho natahl tak zas mi to dřelo u maleho kolečka jednou je tam vule a popojedu a je to přetažene
dostat do ruky toho co mi to prodal tak nevim moto je fakt v super stavu

klasika nepravidelne vytahany jak das novy tak ho zajed at si sedne jinak udela to co stary

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

10.10.2010 v 20:46 | Nahoru | #9
TRX> a mam měnit i kolečka ozubene protože zuby vypadaji v klidu celkem

(reakce na) nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

10.10.2010 v 20:48 | Nahoru | #10
TRX> maji ječte tak dva milimetry až tři pak budou ostre novou rozeru jsem ještě neviděl jaké tak nevim jake ma zuby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

10.10.2010 v 20:50 | Nahoru | #11

mates1303>TRX> a mam měnit i kolečka ozubene protože zuby vypadaji v klidu celkem



Jedině sadu, jinak zdupeš nový řetěz a pak koupíš další sadu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

10.10.2010 v 20:52 | Nahoru | #12
Danielos> ok myslim že to bude jistější koupim radši sadu. dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

10.10.2010 v 20:55 | Nahoru | #13
mates1303> jak spojujjete řetěz chlapi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

10.10.2010 v 20:56 | Nahoru | #14

mates1303>mates1303> jak spojujjete řetěz chlapi?



vlastně oba i rozvodovy mel jsem už viko dole tak ted ho už jen vyměnit nejaky ten postup by se šikl. dik

(reakce na) nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

10.10.2010 v 20:58 | Nahoru | #15

mates1303>vlastně oba i rozvodovy mel jsem už viko dole tak ted ho už jen vyměnit nejaky ten postup by se šikl. dik

i manual shanim jinak jsem automechanik tak mi to neda nařadí ma dobre tak bych se v tom rad povrtal ale at to nedo...

nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

10.10.2010 v 22:13 | Nahoru | #16
retezovku celou sadu jak bylo psano vys jinak zkurvis retez na starych na tuhle hujdu je manualu plna prdel tady jen pohledej

nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

12.10.2010 v 10:58 | Nahoru | #17
Kolik máš na cebru najeto? Já mám 32 000 a dělá mě to taky. Rozvoďák si kolem 2 až 3 tis. zarachtá. Neřeším to. Musí vydržet aspoň 50 000.

1 reakcí na tento příspěvek nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

12.10.2010 v 11:00 | Nahoru | #18
Kdo ti řek, že neví a že na tom nemáš jezdit? Bude asi s vysokým iq.

(reakce na) nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

12.10.2010 v 12:44 | Nahoru | #19
PatMatbanda> no byl jsem v těrlicku v jednom servisu pry tam jsou dobří mam najeto 30000
ale buh ví kolik utočeno a nevim kdo jak na ni jezdil mela už pět majitelu

nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

12.10.2010 v 12:47 | Nahoru | #20
Viš jak zichr je zichr a ten zvuk je fakt hnusny ješte zkusim trocho předepnout pružinu u napinaku mam ho sice novy ale kamoš mi ho rozebral tak to předpěti muze byt blbé jo jen je ted kosa venku ale zitra to snad zvladnu a pak dam vedet.

1 reakcí na tento příspěvek nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

12.10.2010 v 14:33 | Nahoru | #21
S upravovanim pruziny na napinaku bych byl opatrnej... nekdo tu psal o tom, ze taky poladil napinak a do tydne zadrel motor, pac retez byl naplej moc a vydiral vodici listy a ten sajrajt z tech list mu zacpal nejaky mazaci kanalek, nebo kyho certa.. presne uz to nevim.

Jinak cvakam taky predpokladam ze rozvodakem, presne ve 3 000ot, po nastartovani.. jak se otacky parkrat za jizdy dostanou prez 3tis, tak uz je potom celou cestu klid... az do dalsiho nastartovani. Menit ho budu asi ted o vikendu... doufam bude hnusne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

12.10.2010 v 22:30 | Nahoru | #22
Stancek35> no budu mu přidavat po otačce a uvidim jestli bude zlepšeni no jinak taky sem tu o tom četl že to někdo přidřel no uvidime když tak pak napiš když ho vyměniš a jestli si sundaval i chladič a jak jsi spojoval řetěz kamoš co to občas dělat tak mi řek že mam použit kladivko na roznytovaní zatim dik

nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

13.10.2010 v 08:47 | Nahoru | #23
Já má 32 000 skutečnejch. A stejně to zarachtá kolem 2000 až 3000 otáček. Myslím, že tam někdo cpal napínák z Horneta, prej je to lepší.

(reakce na) nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

13.10.2010 v 10:36 | Nahoru | #24
mates1303> No pridavej opatrne
Uz jsem to mel jedno urozebrany kdyz jsem serizoval ventily, musela dolu nadrz, chladic, teleso termostatu a vsechny hadice okolo... Prece jenom to neni zas tak moc prace a je tam lepsi pristup... nez neco podrbat ze jsem se tam nemohl poradne dostat, radsi budu potom skladat o par veci navic.
Na retez budu mit nytovac, v praci mame moc sikovny nastrojare kteri mi ho za nejakej tekutej uplatek vyrobi. Na nejaky nytovani kladivkem bych se radsi vyprdnul... usetris par korun a potom nejakej pruser s roztrzenym rozvodakem by u te moji starenky znamenal "game over ... prodam ram a doklady " to uz by se nevyplatilo spravovat.

nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

3.1.2011 v 23:06 | Nahoru | #25
Tak tenhle problem řeším taky mám cbr 600f r.v.01 známej kterej se živí opravami motocyklů řikal že napínák už taky měnil ale většinou to bylo na výměnu řetězu budu věřit tomu že má opravdu 27000 a nejdřiv skusím poladit ten napínák pak písnu jak to dopadlo

nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

24.2.2011 v 21:40 | Nahoru | #26
Takže jak sem slíbil dobrá věc se podařila a postup byl tento: nejprve jsem zavolal do hondy a tam mi poradily než začnu objednávat něco zbytečně že 100%ní jistotu získám když odkriju ještě víko hlavy. Potom je možné se na vlastní oči přesvědčit jak je na tom řetěz vodicí lišty a můžete si i zkontrolovat jak jsou na tom ventily. V mém případě bylo vše ostatní v pořádku tak se vyměnil jenom napínák za novej a bylo to. Napínák vyšel i s novým těsněním na 2323,- akorát nepříjemnost je že musíte do Hondy vážit dvě cesty nejřív napínák objednat a složit zálohu a potom ho teprve vyzvednout. Tak přeju i vám Hondně štěstí a doufám že jsem pomohl.

1 reakcí na tento příspěvek nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

25.2.2011 v 16:56 | Nahoru | #27
Kurnik se divam ze ty novejsi hondice tam maji nejak vic mista, ja abych se dostal na ventily a tamtily, tak jsem musel davat pryc i chladic a vsechno okolo :-/
Jinak napinak jsem objednaval predevcirem v Prerove v Asteru za 1260,-

nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

26.2.2011 v 09:45 | Nahoru | #28
Pokud to chrasti v urcitych otacek cca 3000-4000... jak v zatahu kdyz je motor a i na neutral pri protoceni plynu tak je to napinak.... Zavada to neni ale vymenit,mne to ceka taky...

nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

26.2.2011 v 23:03 | Nahoru | #29
Zkus ty napinaky a kdyz nic, tak retez..

Jára
www.czechbikers.cz
Web na Facebooku

nema někdo zkušenost s cvakanim až chrastěním

27.2.2011 v 13:08 | Nahoru | #30
pokud ti to dělá ve 27 tis. tak je to většinou napínák... mě to dělá taky, ale já mám 38 tis. na tý z roku 2006
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist