globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dotaz yzf r 125
Zdravím.
Mám na Vás otázku.
Myslíte si, že je v pořádku koupit Yamahu R-125 s najetými 20 000km(samozřejmě za předpokladu, že mi prodejce doloží servisní knihu) a pravidelným servisem?
Nebo, že už motor nebude fungovat tak jak má a že už to je moc.
Anketa: Váš názor:
OK(je to 4t motor a ještě hodně vydrží)
91%
21
Koupit určitě(a proč?)
9%
2

(reakce na) Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 15:58 | Nahoru | #61

Donardson píše: Že se tu nevyjádři Robík.cz


Nejde tu o něj a ani o Blatu, jde tu o Yamaha Yzf R 125...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 16:01 | Nahoru | #62

Dvořa píše: JJ mám velký problémy s ní... a yzf má znatelně větší výkon a taky mi nevyhovuje terén... snad se mi podaří ji dát co nejdřív pryč



joo YZF je teda fakt dělo , o celou 1KW má větší výkon než Blata

Naposledy editováno 21.02.2011 16:01:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 16:09 | Nahoru | #63

čeplin píše: joo YZF je teda fakt dělo , o celou 1KW má větší výkon než Blata


Jel jsi na Blatě ty odborníku? Neřeš to, čemu nerozumíš :)) až na ní najedeš 5500km a pak se projedeš na yzf, dáš mi za pravdu ... a hlavně píšu, že mě baví silnice a na silnici jede blata sotva 95a to ji musím točit ... a blata navíc táhne od 7500ot. a to mě fakt nebaví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 16:12 | Nahoru | #64

Dvořa píše: Jel jsi na Blatě ty odborníku? Neřeš to, čemu nerozumíš :)) až na ní najedeš 5500km a pak se projedeš na yzf, dáš mi za pravdu ... a hlavně píšu, že mě baví silnice a na silnici jede blata sotva 95a to ji musím točit ... a blata navíc táhne od 7500ot. a to mě fakt nebaví


na blatě sem sice nejel , ale jel sem na 4T 125ccm , stejně jedou +- stejně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 16:15 | Nahoru | #65

čeplin píše: na blatě sem sice nejel , ale jel sem na 4T 125ccm , stejně jedou +- stejně


Ale chápeš, že to měním hlavně kvůli spolehlivosti?... maximálka a to že chci silnici jsou další pčíčiny...

Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 16:20 | Nahoru | #66
joo chápu , jen mě překvapuje že sní máš problémy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 16:32 | Nahoru | #67

Dvořa píše: Ale chápeš, že to měním hlavně kvůli spolehlivosti?... maximálka a to že chci silnici jsou další pčíčiny...


Trožku nechápu proč jsi si kupoval motorku do terénu když chces jezdit na silnici , ale to je tvůj problém tak at ti koupí dobrou motku hodně štěstí při výběru

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 16:48 | Nahoru | #68

nigga píše: Trožku nechápu proč jsi si kupoval motorku do terénu když chces jezdit na silnici , ale to je tvůj problém tak at ti koupí dobrou motku hodně štěstí při výběru


Blata není motorka pouze do terénu.. je to něco ve stylu cestovního endura... do terénu je docela těžká a nesedí jí to tam.. když se tam vydáte s ní, tak je to dost vyčerpávající :))

Naposledy editováno 21.02.2011 16:48:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 16:53 | Nahoru | #69

Dvořa píše: Blata není motorka pouze do terénu.. je to něco ve stylu cestovního endura... do terénu je docela těžká a nesedí jí to tam.. když se tam vydáte s ní, tak je to dost vyčerpávající :))



možná pro tebe , podívej se na roberta jak na ní závodí

(reakce na) Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 16:54 | Nahoru | #70

Dvořa píše: Blata není motorka pouze do terénu.. je to něco ve stylu cestovního endura... do terénu je docela těžká a nesedí jí to tam.. když se tam vydáte s ní, tak je to dost vyčerpávající :))



zas to s tim hanenim blaty neprehanej beru ze s ni mas problemy mechanickeho a technickeho razu.. ale tezka?? 122kg a pripada ti tezka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 17:02 | Nahoru | #71
nigga> Taky nevim v klidu ne? vole

Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 17:04 | Nahoru | #72
122 kg není těžká motorka, kámoš jezdí do terénu s varanem a to je hnedka jiná, sice nevim do jakýho terénu, páč pro něj je terén přejet obrubník, ale to není předmětem tématu

(reakce na) Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 18:17 | Nahoru | #73
RUBERTO JE PROSTĚ KRÁL, TAK TOHO SEM NEPLEŤ... JÁ JSEM OBYČEJNÝ SMRTELNÍK... PROSTĚ TI TO NEVYSVĚTLÍM... MUSELI BY JSTE NA NÍ JEZDIT NĚJAKOU DOBU...

Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 18:27 | Nahoru | #74
Jak řiká Čeplin. Polepšíš si o 1 kw což je fakt smešný pokud de o výkon. Jiná situace bude na podvozku.

Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 18:40 | Nahoru | #75
122Kg je pro tebe těžká motorka ? Moje váží 120Kg heč sice bez nápní

Daniel_cz píše: Jak řiká Čeplin. Polepšíš si o 1 kw což je fakt smešný pokud de o výkon. Jiná situace bude na podvozku.



1KW? Nemá blata v TP 11Kw Dvořa ?

Naposledy editováno 21.02.2011 18:44:29

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 19:31 | Nahoru | #76
nevim kolik Blata má v TP , ale viděl sem že má něákejch 10kw , možná 10,8kw , ale to už je maličkost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 20:00 | Nahoru | #77
čeplin> 10,8Kw mám já , u Blaty by mělo být 10,7Kw

Výsledky ze zkušebny udávají maximální výkon 10,7 kW při 10250 ot/min (tj skoro 15 koní) a krouťák 11,2 Nm při 8500 ot/min. Maximální rychlost je 115 km/h.



Zdroj

Naposledy editováno 21.02.2011 20:06:43

(reakce na) Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 20:18 | Nahoru | #78
Donardson> no skoro sem se trefil

Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 22:01 | Nahoru | #79
tak pak dej vědět jak jsi spokojenej s yzfkem docela mě to zajímá.. podvozkově to bude oněčem jinym sedí pěkně, takže dozačátku na pokřtění sliderú ro bude super hračka

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz yzf r 125

Skvělá odpověď, děkuji! 21.2.2011 v 23:01 | Nahoru | #80
Mám na YZF najeto zatím "jenom" 10500 km, ale za tu dobu mě nikde nenechala (klepu na dřevo), výkon si myslím v rámci 4T 125 je hodně dobrý a spotřeba je nádhera (dlouhodobá 2,8L. Co se týče porovnání s Blatou, tak můžu porovnat jenom s motardem od Blaty. A musím konstatovat, že Blata má lepší podvozek (vidle Marzocchi), líp brzdí (320mm kotouč), je jistější si v zatáčkách :) Ale jestli píšeš, že se ti Blata s*re, tak bych šel do YZF. Rozhodně nešlápneš vedle. Nedostatek u YZF vidím jenom v podvozku, moc jistoty ti v zatáčkách nedá (možná za to můžou i gumy Michelin Pilot Sporty, uvidíme čeká mě výměna ). Kdyby podvozek osadili nějakýma "značkovýma" vidlema (Öhlins, Paioli, Marzzochi) a dozadu stavitelný tlumič, tak by to byla suveréně nejlepší motorka ve své kategorii (pochopitelně cena by hrála roli, ale nemyslím si, že by byla o tolik dražší). Pokud jsi ale spíš klidnější jezdec, tak si ten podvozek budeš vychvalovat :) Pokud tě zajímá víc, přečti si mojí recenzi, snad ti to pomůže

Naposledy editováno 21.02.2011 23:16:28

Dotaz yzf r 125

21.2.2011 v 23:15 | Nahoru | #81
Souhlasím s Deaglem, páč v zatáčkách to fakt není žádná sláva, ale lepší jak CBR (125)

Dotaz yzf r 125

22.2.2011 v 08:11 | Nahoru | #82
jooo showa je o něčem jinym

(reakce na) Dotaz yzf r 125

22.2.2011 v 08:23 | Nahoru | #83

kaprM píše: nigga> Taky nevim v klidu ne? vole


jasný btw. 122kg , zvykej si chod třeba posilovat . Cbr má myslim taky kolem 122kg s naplnama.

(reakce na) Dotaz yzf r 125

22.2.2011 v 08:23 | Nahoru | #84
Deagle> taky ti Pilot sporty nesedli ?

2 reakcí na tento příspěvek Dotaz yzf r 125

22.2.2011 v 08:24 | Nahoru | #85
A když není do terenu tak proč se jmenuje BLATA 125 ENDURo. Pokud chceš něco lehkýho do terénu ber kolo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz yzf r 125

22.2.2011 v 08:28 | Nahoru | #86

nigga píše: A když není do terenu tak proč se jmenuje BLATA 125 ENDURo. Pokud chceš něco lehkýho do terénu ber kolo


Koukám,že ty si to vzal doslova a kolo sis pořídil i na silnici

2 reakcí na tento příspěvek Dotaz yzf r 125

22.2.2011 v 08:39 | Nahoru | #87
Ja jezdil s RS a jezdil jsme zatačky s kamaradama na 4T a to CBR 125 a YZF 125 obě motorky v zatáčkách jsou hodně schopné a nedostatky podvozku se nahrazovali odvahou, můžete se podívat na profil uživatele Doktor Varle, tomu bylo v zatáčkach opravdu problém ujet vlastně to jen v zatáčkách nešlo a to jsem to vážně nešetřil Takže ten stroj na to fakt má když je dobře obutý. Jinak všem co sedí taky ve škole ahoj

(reakce na) Dotaz yzf r 125

22.2.2011 v 09:15 | Nahoru | #88

Hajtra píše: Ja jezdil s RS a jezdil jsme zatačky s kamaradama na 4T a to CBR 125 a YZF 125 obě motorky v zatáčkách jsou hodně schopné a nedostatky podvozku se nahrazovali odvahou, můžete se podívat na profil uživatele Doktor Varle, tomu bylo v zatáčkach opravdu problém ujet vlastně to jen v zatáčkách nešlo a to jsem to vážně nešetřil Takže ten stroj na to fakt má když je dobře obutý. Jinak všem co sedí taky ve škole ahoj



Souhlas

DuckerCZ> Sedly, nesedly. Uvidíme, až je vyměním

(reakce na) Dotaz yzf r 125

22.2.2011 v 13:36 | Nahoru | #89

nigga píše: A když není do terenu tak proč se jmenuje BLATA 125 ENDURo. Pokud chceš něco lehkýho do terénu ber kolo


Já napsal, že není až zas tak moc do terénu.. do většího terénu má moc měkký vidle přední a krátky... hodněkrát jsem okusil dorazy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz yzf r 125

22.2.2011 v 18:02 | Nahoru | #90

DuckerCZ píše: Koukám,že ty si to vzal doslova a kolo sis pořídil i na silnici

¨
sorry,že nemám tak dospěláckou motorku jak ty a, že si nemůžu napsat do profilu vzhled velké motorky

Naposledy editováno 22.02.2011 18:05:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Manualni spinani vetraku yzfr 125 Yamaha YZF-R125 moonwell 5 28.5.2024 v 15:51 Weisner
Baterie/svíčka/obvod Yamaha YZF-R125 P4py 4 10.4.2024 v 22:51 P4py
Koncovka výfuku Yamaha YZF-R125 Kristian_Marek 3 9.4.2024 v 19:57 Kristian_Marek
Vyber motorky Yamaha YZF-R125, KTM RC 125, Kawasaki Ninja 125 Tamhletam 5 18.3.2024 v 12:19 Johny_Servis
Tlak oleje Yamaha yzf r 125 Yamaha YZF-R125 vencavw 8 9.12.2023 v 16:24 Beranidlo


TOPlist