Dík moc.
Naposledy editováno 19.02.2011 18:07:53
1 reakcí na tento příspěvek RF 600
xxTomxx píše: Je možné že není ,ale do 6000 je klidná a po 6000 letí jak blbá a zvuk se taky změní.Tak si myslím že tam přívěra asi bude.A na 6tikylu bez přívěry jsem jel a ten výkon od spodu je o něčem uplně jiném než na rf 600.Tak nevím
že od 6000 letí jak šílená. RF opravdu žádnou přívěru nemá a právě toto je projev motoru bez přívěry-spodek nic nic a pak náhle vystřelí. Přívěra právě eliminuje průtok výfukových plynů v nízkých otáčkách a spodní spektrum otáček je tak silnější. Budme rádi, že to suzuka nedávala do starších modelů, protože oni ty přívěry pravda moc neumí
Jo a stou přívěrou je to jinak.Od spodu je prútok spalin eliminován kvuli většímu kroutícímu momentu a lemší dávkování plynu (ve městě).Kámoš má FZR 600 a koupil jí bez přívěry,jízda ve městě je hrůza,mašitna je neklidná a blbě se dávkuje plyn.Ale za městem je to jiné kafé,nemusíš ji tolik točit,dost vysoký výkon od cca 2000-2500.Dost s ním jezdím a sám sem čuměl jak my z výjezdu ze zatáčky,z křižovatky apod. ujíždí a to má slaší,starší a o krapec těžší motorku, většinou si musím podřadit abych s ním držel krok.Ale jak rfko roztočím nad 6000 tak má zas on co dělat aby se udržel mě.Nebo ještě jeden příklad,dojel sem za kámoše a že mu 125 drží vysoké otačky a nešly mu snížit,šroub na seřizování volnoběhu vyšrubovaný a mašina si spokojeně točila 3000,furt jsme dumali čím to je a nakonec to byla zaseklá přívera v otevříté poloze.No prostě od spodu přiškrtí a výkon není moc velký.A měl bych ještě další příklady ale to bych se upsal.
Nechápu jak je to řízené u RF 600,jestli řídící jednotka,nevím.
Ale důvod proč jsem se ptal na přívěru je že mašina mi do 6000 jede normálně a překročím 6000 a nic se neděje a přes 9000 ani nejde,tak jsem myslel že by to mohla být zaseklá přívěra nebo zasraná od spalin.Jestly máte s tím někdo nějakou zkušenost tak uvítám radu.
Jo a karburátorama to není.
1 reakcí na tento příspěvek RF 600
vačky, plnění motoru , výfuk atd. nikdy to nepojede jako třeba CB1000r ten motor má jine nalazení a tahá od spoda má vyšší krouťák ale míň koní a vše je položeno níže v otáčkách...
prostě nejde postavit motorka 4v tak aby měla 200koní někde kolem 7tis/min v litrovým obsahu...
bud rád že to vystřelí od 6tis ...když sem na tom jel tak sem spíš cítil tah tak od 9tis
2 reakcí na tento příspěvek RF 600
1 reakcí na tento příspěvek RF 600
No na ty svíčky mrknu,karbec jsem měl roznělaný a vyčistěný do posledního šroubečku,tak ten to nebude a kabely mam v přádku.Nemohlo to být vybitou baterkou,nechtěla chytit a kámoš do mě musel strčit aby jsme to nastartovaly.
1 reakcí na tento příspěvek RF 600
No a když vzpomínáš ty hadičky tak prknu na palivové čerpadlo.
1 reakcí na tento příspěvek RF 600
http://www.partsdepo...rl=§ion=7091
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RF 600
to čerpadlo ti nevymlouvám, je to možné, já měl RF asi před 8 lety, takže si to moc nepamatuju
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ledkové blinkry Svítí všechny čtyři... Suzuki RF 600 | Ozzák666 | 13 | 14.3.2021 v 11:27 Ozzák666 |
Utahovací moment Suzuki RF 600 Suzuki RF 600 | Ozzák666 | 4 | 31.1.2021 v 18:51 Kohlstein |
suzuki rf600 Suzuki RF 600 | Nife414 | 1 | 5.6.2018 v 22:50 Nife414 |
český manuál na RF Suzuki RF 600 | Doubasv | 8 | 13.10.2016 v 10:49 spendla |
Suzuki RF 600r motor Suzuki RF 600 | Lastycbr | 2 | 19.8.2015 v 13:03 brazel |