koupil jsem ji za 49tis + jsem do ní nastrkal spostu nových věcí, jako řetězovku, filtr, všechny oleje, gufera, destičky brzdový ap.
Poraďte co mám dělat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená motorka už od prodávajícího
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená motorka už od prodávajícího
Nic ve zlým, ale tohle jsou velice časti ty pravý příčiny těch zprasenejch oprav. Každej z vás moc dobře ví, kolik ho to stálo úsilí poskládat po tisícovkách nějakejch padesát sedmdesát tisíc. pak si koupí starou mášu už mu vůbec nedojde, že to co on kupuje za padesát, tak funglovka stojí dvě stě a těm dvěstě tisícům prostě budou odpovídat i ceny náhradních dílů, nikoliv že budou adekvátem těch padesáti. A to že stará mašina bude ty náhradní díly žrát to je jasný.
Když tedy chcete na něčem šetřit, tak to šetřete na práci: prostě se to naučte dělat sami.
Lamentovat ale nad cenou náhradních dílů je prostě nesmysl, kterej navíc ještě většinou dopadá tak, že se ty motory začnou bastlit ze všeho možnýho ze šroťáků. Pak kupuješ motorku, prodávající Ti řekne, že tam třeba vyměnil tohle nebo tohle, ale zatají Ti sladké tajemství, že to co stálo totál za houby nahradil tím co stálo téměř za hov.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená motorka už od prodávajícího
1 reakcí na tento příspěvek Zničená motorka už od prodávajícího
Richard tu vzpomínal můj problém s Lukášem Pražanem.Bylo to trošku odlišné,než ve tvém případě. On mi slíbil při prodeji dodat navíc díly,které byly potřeba vyměnit a nedodal.Dal jsem motorku připravit na sezónu a zkontrolovat do servisu, aniž bych najel jediný kilometr a tam zjistili problém v motoru.Musel se udělat nový nikasil.Kdyba na ní bylo odježděno X kilometrů,tak bych ten motor neřešil.To už je riziko koupení starého krámu.
Pravdu máš samozřejmě s tím vercajkem, bez toho se to prostě dělat nedá, to je fakt. A i když na motorku zas tak širokej sortiment toho nářadí nepotřebuješ, tak ale přesto by si měl každý už před tím než do něčeho hrábne rozmyslet jestli si to na to má nebo ne. Úplně nejhorší varianta je něco rozbrat, pak zjistit že nemám tohle, pak tohle a následně chtít někomu odvézt k někomu motor v bedně ať to dokončí. To je pak opravdu na zabití.
U těch starší dílů já vycházím z jedné rovnice: pokud se mi vysype něco, co se sype i ostatním tak i ty díly na vrakáči tomu budou odpovídat. Takže je to buď z volítanýho motoru, tudíž si vůbec nepolepším, nebo je to jakž takž v cajku protože je to třeba z velmi zánovní motorky-bouračky, ale pak si to dotyčný nechá zaplatit, protože ví že je o to zájem: "sere se to běžně, tak to shání kde kdo". Takže když už opravdu není na nový, tak bych i zauvažoval o repasi toho mýho dílu.
Byť poněku paradoxně, ale přesto logicky se daj na vrakáči sehnat šikovně "bezproblémový" věci, z motrů který jsou držáky, kde Ti něco odejde opravdu náhodou. Tam je i nižší poptávka po dílech a mnohdy ty věci mají fakt cenu železa, byť jsou v dobrém nebo i velmi dobrém stavu. Prostě nikdo je neshání, takže cena klesá.
No a ještě jeden velmi dobrej důvod proč si na motorce dělat sám: když už se Ti pak něco vybleje, a kór na cestě, tak se nezdržuješ nadáváním na "totálně pitomýho lempla mechanika", neb můžeš nafackovat tak jedině sám sobě a tudíž se můžeš ihned věnovat řešení "jak z toho ven"....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená motorka už od prodávajícího
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená motorka už od prodávajícího
Mě to je jasné.Chtěl jsem to jen upřesnit i ,,třetím osobám".
Dovedeš si představit jak by se určovala závada s bývalým majitelem na dálku? Spíš by asi bylo potřeba zajistit si svědectví někoho nestranného. Pochybuji,že by se bývalý majitel rozhodl jet přes půl repobliky podívat na rozdělání motoru. Když to bude zmetek,tak stejně po příjezdu může tvrdit,že byl ten motor už rozdělaný před jeho příjezdem a podobné finty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená motorka už od prodávajícího
fly4fun> Musis sam zvazit a rozhodnout se jak ten problem vyresit, chapu ze je to neprijemne, ale nic si z toho nedelej, vsichni obcas spravuji :lol:
http://forum.motorka...iewtopic.php?id=1084
Jestli chces manual, tak na tehlech strankach je na novejsi model, ale bude to dosti podobne
http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/
2 reakcí na tento příspěvek Zničená motorka už od prodávajícího
Ty vačky se mi zdají trošku víc obroušený než mám já... Jak jsi to myslel s tím že už se nedají nastavit ventilový vůle? Jsou ještě v normě nebo ne? Popřípadě co to zkusit trošku do hladka vybrousit brusnou pastou a ještě aspoň sezonu na to odjezdit během toho našetřit na nový (či koupit celou hlavu)?
S tím soudem bych o tom neuvažoval zbytečně ti to zabere moc času a navíc ten motor se ti nezakousl čili dle mýho by z konečných slov soudu padlo "běžhné opotřebení..." a naschle :marod:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená motorka už od prodávajícího
havrajz píše: Ricard> Hele Ricardo, ja tu nechci zabrednout do nekonecny debaty vo houvne. V zasade s tebou ale souhlasim.
fly4fun> Musis sam zvazit a rozhodnout se jak ten problem vyresit, chapu ze je to neprijemne, ale nic si z toho nedelej, vsichni obcas spravuji :lol:
http://forum.motorka...iewtopic.php?id=1084
Jestli chces manual, tak na tehlech strankach je na novejsi model, ale bude to dosti podobne
http://www.motorosok...rvizkonyvek/ [/quote]
Nebo si stáhni GSX-F 750 89-97 motorově jsou shodný krom kubatury válců, typu vaček a trysek karbeců.
havrajz -> ještě by jsi mohl dát pls. heslo ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená motorka už od prodávajícího
Proto než si vymiňovat nějaké super záruky, tak je lepší buď: smířit se s tím že na mne něco vybyfne zpoza rohu a hned při koupi stlačit cenu s tím, že za tu poskytnou slevu už o mně prodávající v životě neuslyší. Nebo se férově domluvit, že když se do týdne něco stane tak mu to přijedeš hodit na hlavu a rozšmlecovat vizáž. Delší záruka totiž fakt nemá smysl.
Já osobně to vždy cpu do té první varianty....
No a nebo znát spolehlivej "rodokmen" tý motorky, to je vůbec nejlepší alternativa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená motorka už od prodávajícího
Zkusím to díky *yes* ;)
Jinak ještě pro fly4fun GSX-Roll prodává na svých stránkách:
Vačky GSX600F
od roku ´92
+vahadla+ventily
cena:1000Kč
tel:604 336 769
Zkus se ho poptat.
Už jsem našel i heslo s nickem takže pro všechny:
nick: guest
pass: fsl5c2
jinak co se týče olejů: málokdo ví že americký úřad pro reklamu povolil značit kvalitní minerální oleje jako syntetické, takže kdoví na co jezdí zrovna ta vaše. Nechci se opakovat ale synt. bych nedal nikam kam nepatří, ať už kvůli usazeninám nebo spojce atd.
1 reakcí na tento příspěvek Zničená motorka už od prodávajícího
Tady už je ta základní chyba, kterou všichni dělají: rozeberou motorku a pak volají dotečnému, že mechanik říkal bla bla bla... Když k tomu přijedeš, na stole leží halda dílů, jak Ty, co by prodávající, zjistíš že to jsou opravdu věci z toho "Tvého motoru", Vžij se do pozice prodávajícího a vem v úvahu, že hajzlové můžou existovat i mezi kupujícími.
Další věc: prodáš motorku a tím pádem ji nemáš třeba několik měsíců "na očích". Na základě čeho chceš dokazovat, jak s ní kupující zacházel? Prostě je to na kupujícím, aby on Tobě prokázal, že tam lil olej, že on to neuvařil a pod, on ji měl v ruce, ty prostě objektivně nemáš šanci mu prokázat, že motro utavil on.
Není pravda, že se nedá reklamovatvat vůbec nic, ale oproti záruce, tak jak ji chápeme u nové věci, jsou ty opravdu možnosti silně omezené, a nevíc je nutné dodoržovat určitý postup, což ale přeci platí i u normální záruky.
Pokud Ti například dotyčný prodá motorku, do papírů napíše že motor je po generálce, a po rozbrání se zjistí, že tam jsou původní písty, no tak s tím už se něco dělat dá.
Pokud Ti ale per huba řekne, že dá za ten motor ruku do ohně, po půl roce ten motor klekne Tobě, tak tam to fakt nemá cenu se snažit něco vysoudit.