1 reakcí na tento příspěvek Co udělat po opískování???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co udělat po opískování???
Camča_v píše: ... a nebo komaxit + lak
Má pravdu předsedo Nevím jak jsou velký ty dírky, aby Ti to vůbec plnič zalil...komaxit je nejlepší. ovšem na plechy bych ho taky nedával.
Naposledy editováno 28.01.2011 12:54:44
1 reakcí na tento příspěvek Co udělat po opískování???
1 Když tryskat tak nejlépe křemičitým pískem ( což se průmyslově používat nemůže z důvodu nebezpečí vzniku silikózy) nebo litinovou drtí, popř litinovými broky, které mají sice nejhorší výsledek, ale používají se z důvodu životnosti technologických zařízení.
2. Po otryskání bez jakéhokoli ošetřování mimo ofuk do max 8 hodin nanést vrstvu zinkového základu ( tzv. studený zinek) např. http://www.echemie....j-tectane-400-ml-339 . Tím dojde k reakci mezi povrchem a zinkovými částicemi a antikorozní výsledek je obdobný žárovému zinkování.
3. Po zaschnutí pokračovat plničem pak popř tmelem a plničem a krycím lakem resp. krycím lakovacím systémem.
Takové lakování má podstatně lepší funkční vlastnosti i než komaxit.
Toto je ověřeno srovnávacími testy praktickém provozu i v korozních komorách i pro případy místního poškození laku
Pokud je tryskání staré několik dní, zinkový základ nefunguje, protože již je povrch značně oxidován, stejně tak jakékoli další úpravy povrchu jsou kontraproduktivní.
Nemusím snad připomínat, že na otryskáný povrch se nesmí dostat voda.
Jinak kdo si co namaluje to potom má.
1 reakcí na tento příspěvek Co udělat po opískování???
1 reakcí na tento příspěvek Co udělat po opískování???
1 reakcí na tento příspěvek Co udělat po opískování???
Ale jak jsem psal, je to jen nutné pro komaxitování. Pokud to budeš lakovat klasickým postupem, tak to nech pohromadě .
1 reakcí na tento příspěvek Co udělat po opískování???
knofel píše: jirin.sv> No tak já bych to říznul, ale kde potom seženu ty osky... A kterou segerovku přesně? Nevím co myslíš mechanismem brzdy.
Osu i futra musíš koupit nová, to je jasné. Má je třeba Monty, nebo jsou i na mototechnik.cz, ale ti jsou drazí jak potvora (klidně 2× cena Montyho) – osa + pouzdra.Jinak tu ségrovku jsem myslel na tom mechanismu brzdy, co je nad tím červeným kroužkem – už ji máš pryč (teď by to mělo být volně vytažitelné). Každopádně pokud nebudeš na rám dávat komaxit a kyvka nemá vůli, tak bych do toho nesahal. Jen tam maznicemi nacpi nějaké kvalitní mazivo s molybdenovou příměsí (dává se třeba do homokineťáků aut) – samozřejmě až po nalakování .
1 reakcí na tento příspěvek Co udělat po opískování???
knofel píše: Takže hold budu muset tu osku na které je brzda uřezat, ale pořád jsem nenašel kde by se dala koupit...
Zkus napsat třeba na [url=http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/481949-nd-cz-175-477.html]tenhle[/rul] inzerát. U 477 se fakt neboj, je jich opravdu mraky a dílů jakbysmet . Věci na brzdu jsem sháněl loni touto dobou a byl jsem úspěšný hned u prvního inzerátu, takže se fakt neboj a rozešli poptávky a určitě to splašíš .1 reakcí na tento příspěvek Co udělat po opískování???
knofel píše: Já sem hledal spíš po mototechnách, na internetu, jako nový díl.
Teoreticky by se to možná našlo i jako náhradní díl. Zkus schválně napsat Montymu – montyjawa@seznam.cz případně brnkni panu Slepičkovi (Miroslav Slepička, Na hrázi 729, Strakonice IV, tel: 723 740 594). Zvláště pan Slepička má slušné zásoby uloženek či vyrábí i repliky . Oba by také měli mít díly, co budeš potřebovat na repasi té kyvky.Já sháněl vyloženě použitý díl, protože jsem si s ním hrál a házel ho do chromu, tak mi bylo líto pěkný pozink likvidovat .
1 reakcí na tento příspěvek Co udělat po opískování???
knofel píše: Tak se nakonec povedlo :) za použití specialního nářadí (něco mezi kladivem a barborkou) :D Ale jak si říkal teď je tu problém s čepem kyvky...
Tak aspoň částečný úspěch . S tou kyvkou si to ještě pročti zde: http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=41469, ale co mi říkal Monty, tak u hraných Zetek je to hrůza a víceméně nikdy do bez problémů nejde rozebrat. Já mám zatím kyvku bez vůle, tak jsem to neřešil a jen domázl .Takže za mě ve slevarně najemno vopískovat a pak to dat do praškové lakovny, nic na to nesrat u chromomolibdenovejch ramu voni už si s tim poradi aby to drželo ta barva a kdo ma železnej ram tak je dobre se zajit zeptat do ty praškový lakovny co dat za podklad voni poraděj
Naposledy editováno 30.01.2011 22:24:00
pedal> už jsem se ptal v práškové lakovně a říkal že mu stačí holý opískovaný rám bez jakéhokoli podkladu, jen mám odstranit plastové kryty a vše co nevydrží 180°C :D :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 | DavyŠtoky | 10 | 9.5.2024 v 07:57 DavyŠtoky |
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 21 | 30.4.2024 v 07:51 cmiral |
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |