paolo_novy Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 14:24 | Nahoru | #31
Londoner> naprostý souhlas

malej litr

26.1.2011 v 15:43 | Nahoru | #32
Ja bych podotknul ze vetsina motorek se da o par centimetru taky jednoduse snizit. Napriklad u toho SV se daj k zadnimu prepakovani tlumice kratsi (nebo delsi?) kosti a je po problemu.

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 15:54 | Nahoru | #33

MaraVFR píše: Triumph Speed triple - výška sedla 815mm, hornet má myslím 800mm

jinak má všechno co můžeš chtít spodek od dvouválu a vrch od čtyřválu


No....dole je to oproti V2 slabé a nahoře ve srovnání s Ř4 brzo umře.

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 15:55 | Nahoru | #34

R1PYCO píše: hele ja bych na tvym miste zacal poradne jist a pockal jeste pul roku az vyrostes woe..

a dvouval si nekupuj to fakt nejede a fakt si nedelam prdel.. a z kroutaku na prdel taky nepadnes... zlate ctyrcval.. tam je aspon naka progrese a kdyz podrzis hefta tak se aspon neco deje.. od 10 mas jeste furt 4.500 otacek kdy to tahne, tahne tahne a tahne.. 4ka 275, 5ka 299 a dal uz vlastne radit nemusis.. a V2.. radeji nemluvit.. by me zajimalo co za lulany tvrdilo ze V2 jede... bud se vyvoj behem 2 let fakt posunul o vesmir, nebo proste ti co tvrdili ze V2 brutal jede jako svbine jen kecali aby se pak svyho polomotoru ufnukany, ucukjanyho, nedomrlyho zbavili...

ale pokud ti nevadi ze to nepojede a hledas zabavu na dyl.. tak jo.. kup si V2 budes se s nim prat furt.. neda pokoj.. je jak maly dite ktery breci hned jak ho pustis z naruce a neprestane ani kdyz si myslis ze ho to prestane bavit..


Tohle podepíšu a to myslím vážně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 16:41 | Nahoru | #35
Londoner> Ducati nechci pro ten servis - nemám s tim zkušenost osobní zkušenost , ale co jsem slyšel mně docela odradilo (i když to nemusí být pravda).

A taky ten zvuk motoru u Ducati moc nemusim ( chápu že všichni kdo ji maj to budou bránit ale já bych se nedokázal za jízdy zbavit pocitu že se mně sype motor)

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 16:45 | Nahoru | #36
Budwik> ty chceš prostě hodnýho, uhlazenýho a kultivovanýho asiata..

kup si co chceš a pořeš snížením sedla nebo na centrálu (kostech) pokud lze..

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 16:46 | Nahoru | #37

Budwik píše: Londoner> Ducati nechci pro ten servis - nemám s tim zkušenost osobní zkušenost , ale co jsem slyšel mně docela odradilo (i když to nemusí být pravda).

A taky ten zvuk motoru u Ducati moc nemusim ( chápu že všichni kdo ji maj to budou bránit ale já bych se nedokázal za jízdy zbavit pocitu že se mně sype motor)



ja uz "slysel" veci....

asi myslis spojku........zkus se projet a uvidis/uslysis .....kvuli tomu, ze das na JPP tak vynechavas motku co splnuje tve zadani: litr, nizkej, lehkej....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 16:48 | Nahoru | #38

dva_hrnce píše: Někdy by se tu hodil banán za proamerický avatar..
Nechápu že se tu tolerují trotlové který nemaj ani moto v profilu a v diskuzi jen plno blbejch keců který nikomu nepomůžou
Ty vole..


jsem se te uplne lek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 16:54 | Nahoru | #39

Riddick píše: R1PYCO> No teď si to vystich teda... Jako sranda dobrá, jinač doufám, že to nemyslíš vážně



jestli myslis s tim ze ma zacit jist a pockat az vyroste tak jo - to byl vtip

jestli myslis ze si delam prdel kdyz rikam ze dvouval litr nejede, tak nedelam. A ten tvuj uz vubec nejede (nezlob se na me) mozna ze v zatackach stacis 4valcum co ridej kluci kteri umej jezdit stejne jako try, tem kteri jsou horsi asi natrhnes v zatacce prdel. A hned na rovince za zatackou uz jsi zase za nim. Na malym SV jsem nikdy nejel, ale litrovej dvouval proste nejede.. mozna se pekne posbira na vyjezdu ze zatacky.. ale hned vzapeti mu dojde dech a musis radit a je konec.. mimochodem.. kdyz naprevodujes 4val tak, aby ti jel na jedicku kilo, jako V2 litr tak se z nej stane nmeovlafdatelna bestie co furt htrabe, na zada jde i na ctyrku jen plynem atd..

nechapu proc si myslis ze si delam prdel..
V2 litr ma sanci jedine na hodne clenity trati, kde bude prevladat hodne radiusu, kdy na 4valu nemuzes otevrit plyn a vyuzit 180 k.. takze oteviras plyn min a posilas tam treba "jen" 120 k.. tam V2 4valui staci, ale urcite mu neni nadrazen (nebo jedine nahodou) jakmile se ti tam trochu narovna abys tomu dal nazrat...

taky byl od 05 jedinej posledni mohykan kdo delal V2 aprilie a i kdyz z toho vydolovali nejaky kone navic proti starsimu modelu, stejune to moc nepomohlo. Kolik ma litrovej V2 nejlepsi cas v Moste? a Kolik ma na 4valu nejlepsi cas litr? Pokud se bavime o normalnich nebo trosku lepsich kundomrdalech... pokud vim tak v brne se pod 2:15 s V2 uz dostavas dost tezko.. to uz musis bejt hodne sikovnej...

nebo se ti zda ze nekde lzu?

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 17:08 | Nahoru | #40
slanecek> se třeba poser, mě je to jedno..

1 reakcí na tento příspěvek malej litr

26.1.2011 v 17:10 | Nahoru | #41
hele pýčo a na čem jsi teda jel, krom tý tvý číny?

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 17:14 | Nahoru | #42

LSbiker píše: hele pýčo a na čem jsi teda jel, krom tý tvý číny?


Taky by mě to zajímalo

Btw. Co cbr 1000 má to posez 820mm. To je asi dost co?

1 reakcí na tento příspěvek malej litr

26.1.2011 v 17:15 | Nahoru | #43
pýča: mluvíš jen o výkonu, kdyby jsi jen nemudroval věci, co sis někde přečet, tak by tě zajímal zároven krouták, ale hlavně průběh a ne jen maximální výkon...to je údaj na hovno

malej litr

26.1.2011 v 17:17 | Nahoru | #44
Jinak vim,že tohle není sport, ale co to je za paskvil
moto.honda.cz/motocykly/touring/dn-01/zakladni-informace.html
620mm hodně nízský

malej litr

26.1.2011 v 17:18 | Nahoru | #45
oponentum R1PYCO> moc se bavim!

ale zkuste nejakym padnym argumentem vyvratit "pycovu" TEORII

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 17:22 | Nahoru | #46
R1PYCO> Takže na rovince kde nebude potřeba absolutně žádné umění budeš rychlejší? Ok, tak to si nech...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 17:23 | Nahoru | #47
Sefo> jen upresnim smer debaty, bavime se tu o tom, ze V2 nejde, ne o tom, ze je nekdo lempl na ruce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 17:25 | Nahoru | #48
Sleeper1> A já zase kouknul na tvůj profil a musim uznat, že R1 je pro tebe ideál, když vidim tu fotku, kde je zadní guma, která ještě nebyla v náklonu :)))) To pak chápu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 17:28 | Nahoru | #49
Sefo>
nj, to je foceny v najezdu..., ale jo uznavam, nechci se v provozu rozsekat => jsem lempl!

nic, klidne si me napadej, ja jen cekam na tu argumentaci proti R4

edit: ale abys nebrblal, tak ti na jare vyfotim kolinko

Naposledy editováno 26.01.2011 17:29:39

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 17:31 | Nahoru | #50

Sefo píše: R1PYCO> mě zase přišla že absolutně nejede R1...jen čekáš, čekáš až se to rozmotá...



ty jo..

OK, pokud beres s rozjezdem z mista tak je fakt ze tam nejaka prodleva je, ale nevim zda na 1/4 mile maji lepsi casy treba ZX10 nebo spis SP/RSV/SV1000/TL fakt to nevim.. ale myslel bych si ze to treba ZX10 velmi zahy vyresi..tech par prvnich metru..

a to se bavime o roku 03-05 kdy se generace prekryvaly

ale kdyz to pak nenechas klesnout (ted nevim kam uz to nesmi klesnout) tak jsem tenhle pocit nikdy nemel ze bych cekal az se to rozmota.
OK, V2 se ti na votoceni heftu postavi na zada (1cka) ale to ti treba konkr. R1 udela taky..a rada.. jenze kdyz ji lehnes na nadrz.. tak te neprehodi a drzis az na 160, nebo cvak cvak 220 a brzdis.. pravda.. parkrat se mi stalo treba na zeleznaku ze si rikam asi podradim.. a ona uz tam jednicka byla.. ale sečriovej prevod, vejfuky.. vsechno serie..
jenze kdyz pak budu V2 taky prevodovat, tak ti pojede 220 a to je tak sotva abys stacil nejakymu poradnymu enduru.. ne to uz bych se pak nesmal..

ale OK, pokud rikas ze se ti zdalo ze je to doba nez se rozmota, vubec nepochybuju, ze to myslis smrtelne vazne.. mimochodem tvoje 1100 nebo kolik to ma obsah uz je zase jiny kafe (mozna) ta 1200 urcite je se 170 konma.

Nicmene, pokud se tiu zdalo ze se R1 dlouho rozmotava treba na petku ze 4000 tak jasny... ale to jde podradit o 3 nebo o 4 kvalty dolu, rozhejbat ten budik a pak uz si hlidas aby to nespadlo. Uvidime na jare zda jeste V2 ukaze neco jinyho nez nevychovanost... pred zimou to ale bylo o neco horsi nez jsem byl varovan..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 17:33 | Nahoru | #51
Sleeper1> Moje argumentace? R1 vs 1098 = 1098

2 reakcí na tento příspěvek malej litr

26.1.2011 v 18:02 | Nahoru | #52
Nejde porovnávat nějaké V2 s nějakým 4V. Řešily se tu ročníky ale podle nich to nejde srovnat.Srovnej sobě aspon trochu podobné výkonově, koně vs. koně. Třeba RSV 04 a vejš-139 koní vs. CBR 954 nebo R1-150koní.Tak ty vysavače to RSVo potahá.

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 18:10 | Nahoru | #53

dr.speeder píše: Nejde porovnávat nějaké V2 s nějakým 4V. Řešily se tu ročníky ale podle nich to nejde srovnat.Srovnej sobě aspon trochu podobné výkonově, koně vs. koně. Třeba RSV 04 a vejš-139 koní vs. CBR 954 nebo R1-150koní.Tak ty vysavače to RSVo potahá.



jenze to je taky nefer, tenkrat to platilo, ja to srovnavam obracene, priznavam, taky nefer... je to ale aktualni situace! litrovej V2 je slabej odvar a demonicky reci me ani nerozesmivaj..

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 18:13 | Nahoru | #54

LSbiker píše: pýča: mluvíš jen o výkonu, kdyby jsi jen nemudroval věci, co sis někde přečet, tak by tě zajímal zároven krouták, ale hlavně průběh a ne jen maximální výkon...to je údaj na hovno



ty chytraku... nevim na cems jezdil ty, ale jednak mi je to uplne jedno a druhak je ti hov---no po tom na cem kdy jezdil ja

kroutak litr V2 zhruba 110 Nm
kroutak litr R4 zhruba 110 Nm

a jestli je to 108 nebo 116 bych se vubec neprel

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 18:16 | Nahoru | #55

Sefo píše: R1PYCO> Takže na rovince kde nebude potřeba absolutně žádné umění budeš rychlejší? Ok, tak to si nech...



presne tak, na rovince kde to neni o rukach budu na 4 valci vzdycky rycjhlejsi (s prstem v nose) a v zatackach kde nejde vyuzit vykon, nybrz jde o to, kdo se umi dostat a udrzet na hranici fyzikalnich moznosti... tam se pak muze merit treba 1 valec se ctyrvalcem...

ale neni to ani sosnova takova trat

a s tim tvym prerostlym dvouvalcem bych se chtel nekde potkat kde to oba stejne zname.. docela by me zajimalo zda bych ti stacil nebo jak bys mi ujizdel..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 18:23 | Nahoru | #56

Sefo píše: Sleeper1> Moje argumentace? R1 vs 1098 = 1098



OK... pokud se bavime o roku 04-08 tak nejspis ano, nejel jsem na 1098, RN19 s antihopem je ale opravdu velmi efektivni strojek pro blby.. a nevim jestli ti to samy 1098 taky umozni..
pokud bych srovnaval zavodni nacini, vzal bych RN19 (pro blby) a vsichni s ducatkama mi muzou hejbat chujem.. nebudu se s tim neurvalym V2 prat...i kdyz tvrdis ze je to hodnejsi nez drive.. moc tomu neverim.. mozna pro tebe zvyklyho na nevycvalanou V60. Ja si dnes blbuvzdornej stroj pro kazdyho jaryna predtsavuju jinak.. spise s radovym ctyrvalem..
kdyby bylo moznost na okruh volit mezi R1 09+ a 1198, stejne bych se na toho italskyho skvosta vysral a vzal blbuvzdornej ctyrval.

ale pokud bychom se baviloi co bych chtel doma, tak pak z dlouhodobyho hlediska urcite 1098/1198 protoze tam je neco navic. ALe pro me (dokud nezkusim) to urcite nema nic spolecnyho s efektivitou a vykonem.

A ja kdyz rikam V2 nejede !!! tak nikdy neopomenu doplnit LITR!

1098/1198 jsem v akci ani nevidel, vlastne jo, jednou na sosne.. ale za chvili byl za mnou a ja jel docela hovno.. prvni navsteva.. mel jsem bobky a dlouhou cestu pred sebou

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

26.1.2011 v 18:26 | Nahoru | #57

dr.speeder píše: Nejde porovnávat nějaké V2 s nějakým 4V. Řešily se tu ročníky ale podle nich to nejde srovnat.Srovnej sobě aspon trochu podobné výkonově, koně vs. koně. Třeba RSV 04 a vejš-139 koní vs. CBR 954 nebo R1-150koní.Tak ty vysavače to RSVo potahá.



problem je ze V2 aby se vykonove srovnal musel na steroidy a dostal o 20% vetsi objem.. pak se mozna da mluvit o tom, ze kroutakem neco dozenes.. litrova RSV 07 (posledni sveho druhu asi ze?) proste svym radovym soucasnikum nestaci, a nestacila jim ani v roce 2004 kdyz žlutaci vylezli s blbuvzdornejma ZX10, CBR, R1 a o rok dyl K5/K6..

1 reakcí na tento příspěvek malej litr

26.1.2011 v 19:02 | Nahoru | #58
Budwik musí mít radost,že se z jeho dotazu stala hádka mezi vysavači a pořádnýma motorkama .
S tím argumentem ohledně točivého momentu jsi to"pyco "trochu posr.né ? Co průběh? To ti nic neříká?
Jednoduše,borci co mají koule a nebojí se sedlat 2V tak jej sedlají a užívají si ,ti druzí se budou do nekonečna ohánět kultivovaností,čitelností a pod.
Můj názor,podotýkám můj,je takový,že jízda na 4R je nuda pro děti a holky

(reakce na) malej litr

26.1.2011 v 19:11 | Nahoru | #59
mayhem: ja jsem ale nějekou takovouhle odpoved na ten muj komentář od pyčy čekal, takze docela funny
někoho baví technická jízda a někomu trhat rekordy v maximálce jízdou rovině po dálnici

ale je pravda že je to tu celé OT, takže bysme se na to měli všici vysrat...každyho prostě baví neco jinyho a hotovo

e: písmena

Naposledy editováno 26.01.2011 19:12:27

1 reakcí na tento příspěvek malej litr

26.1.2011 v 19:16 | Nahoru | #60
No a k tématu,škoda,že jsi odepsal ducnu,ta je pro tebe jak vyšitá a servis taky není nějaká tragédie. Jen chce víc péče,ale umí to vrátit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist