pojďme hanit svoje stroje! Měl jsem ty nejhorší motorky na světě a chtěl bych se podělit o všechny závady, co se mi staly.
1. Motka,
2. Původ - už mě fakt štvou dotažený moto a stočený o desetiticíce.
3. km (do závorky nástřel či skutečný) + daná porucha(cena opravy)
4. další porucha atd atd atd.
1.Simpson bráchy, vysrala se převodovka(nebyla to motorka).Oprava asi za 5 tis. Stál 15 tis
2.Mz - byla po bouračce, v 15 tisících začalo hučet ložisko v převodovce, tak jsem to rozpůlil a opravil do 2 tis.
3.NSR 125 -Dovoz a bůhví, kolikátej majitel. Trochu jela šejdrem a na motor nikdo nešáhl, ani já nic neměnil a 2 roky jezdil, ani olej!! Bouchalo v tom chrastilo ale pořád jelo, než přišel náraz do stromu.
3:Suzinka GS 500, jen simeringy v tlumičích.Ale ten vzducháš chrastil ale pořád valil. NAjeto 20 tisíc.
1. Suzuki DR 650
2. ČR
4. 45 000 km(doufám že stočená) + vydřený kolečka v převodovce, začaly vypadávat rychlosti. Oprava 18 tisíc.
5. to mě fakt tenkrát sralo, bylo to těsně před sezónou.
I po opravě to nebylo ono a ty vybrace z kliky, fuuj.
-------------------------------------
CBR 600 F
2. Itálie
3. Koupeno s 30 tis. km. Po roce jsem našel v servisce číslo na pana Italiano 1.majitele.Prodával s 60 tis. Jen o 30 stočeno.
Opravy : 62 tisíc km - repase přední tlumiče, výměna rozvoďáku, po chvíli zase drnčelo.Holt ty Hujdí napínáky.Cena 5 tisíc.
70 tisíc km. - výměna zadního tlumiče, totálně vydřený pouzdro uchycení. Cena 3500 kč.
80 tisíc -ložiska v krku -2 tisíce.
85 tisíc - tyčka od řadičky v převodovce -cena 2500 kč.
Auta psát nebudu, protože to je kapitola samých oprav )
Stroje jsou dokonalý?? A netlačte sem věci, se o to musíš taky starat
HornisGSX píše: ale houno mám asi nějakou nemoc i kdyby to bylo nové musím do toho rejt
Prijde na to, jak moc dotoho rejes...
1. SV650 K3
2. 2. majitel, puvod CR, prvniho majitele velice dobre znam
3. koupeno se 14tis., nyni 20.tis
4. prozatim provozni naklady - olej, filtry apod.
1. TT600R ´98
2. 3. majitel v CR, 4. celkove, puvod Italie
3. na tachu 8tis. - nefunkcni odhadem mezi 20 a 40tis.km =)
4. ceka ji v na prelomu jara a leta komplet repas - pocitana investice cca 30tis.Kc
2- CZ
3- nešel tachometr, ale hodně (poslední údaj na tacháči 42tis.), problém s těsněním (přisávalo to vzduch do chladícího okruhu), předchozí majitel mi tam dal jíž jednou zadřenej píst (oprava 6 tisíc kč), ale vydržela mi 2 sezony, ale chtěla větší péči
4- prodal jsem okamžitě po GO (výbrus, píst)
----------------------------------------------------------
nyní
1.Yamaha YZF R6 2001
2. CZ
3. krom běžné údržby nic a doufám že to tak zůstane. najeto něco přez 41 tisíc, já v sedle za sezonu 4-5 tisic.
4. sem velice spokojen
E- chválím vlákno !
Naposledy editováno 24.01.2011 22:49:18
2. myslim ze z nemecka
3. uz ani nevim km .. ale po cca 1000km po udajne celkove GO se kousnul valec .. elektrika zlobila porad .. kdyz jsem ji koupil tak neskutecnej smejd .. po case snad dal do kupy vcetne teda novyho nicasilu pistu elektriky laku atd .. uz nikdy itala :D
1. Honda CBR 600RR
2. z nemecka
3. zatim nic (tuk tuk) jenom spotrebni material.. na tachu myslim 37 000 zatim verim ..
jawa 350/634 ta první - taddřený motor - prasklý kroužek + poškozená klika oprava asi 6000 to bylo všechno potom bouračka - ohnutý vidlice - jen srovnání ale to byla moje chyba
druhá motorka jawa 634 - 6000km od koupi jen klasická údržbaco zůstalo po prvním majiteli pakny, pláště, zadní tlumiče progres na 634 aby to líp pérovalo, řetězovka a to je všechno jinak jsem na to nešáh po tom co jsem jí zprovoznil a dostala vape... jawu jsem tlačil domů jen jednou zadřenou nikdy mě nikde nenechala velice spolehlivej stroj
Suzuki GS400E(82)-zadřeno, vylítaná vrána, km nezjištěno, cca 4x kolem zeměkoule
Suzuki GSX1100EZ(83)- mechanicky v pohodě, jela jak kráva, ale od doby co mi kámoš vyměnil žárovku v palubce se srala elektrika, najeto 85tkm
Honda CBR600F(89)street- přestala řadit za 3 a pak mi přeskočil rozvoďák, sralo se paliv. čerpadlo, opraveno a jezdila dál, najeto cca 75tkm
Yamaha XT600(94)- bez problémů, najeto 61tkm
Honda CB900F Boldor(81)- bez problémů, najeto bambilion km, kupci se o ni ještě málem poprali
GSX1100R(88)- bez problémů až na zvýšenou spotřebu oleje cca 0,5l na 1000km, rozstřelena o Fiata
GSF1200N(00)- bez problémů,hodně upravenej street(showbike) podvozek nestíhal motoru tak šla z domu, najeto 56tkm
Suzuki TL1000R(98)- současný bike, najeto 100754km, po crashi a opravě blblo dobíjení, ale pak jsem zjistil, že odešla baterka po tý ráně, asi se v ní uvolnil článek a jak jsem přejel nerovnost tak moto zdechlo a baterka se vybila, teď bez problémů a super stroj....
2.Koupena přímo od 1. majitele ve Francii jako bouračka.
3.Při koupi najeto cca 10 tis.(už si to nepamatuju přesně).Serviska,i detaily jako pneu z prvovýroby apod. vše sedělo
4.Až na opravu poškozených dílů za najetých 6 tis. ani jedna závada.
1.Aprilia RS 125 Tuono(2003)
2.Koupená v ČR jako dovozka z D od 1.majitele
3.najeto 11tis.-serviska ukončená hned po první garančce
4.Urvaný lanko spojky,prasklá žárovka,blbnul spínač stojánku.
1.Suzuki GSF 600(2000)
2.Koupená v ČR,já byl psanej tuším jako 4.majitel
3.Při koupi najeto cca 32 tis.
4.Budíky z 12-ky,nebo novějšího modelu b6(měli totiž palivoměr),samozřejmě nefungoval.
Dále vadný snímač nautrálu,při zahřátí motoru přestal ukazovat
Jinak pohodová mašina,sloužila hezky.
1.Suzuki GS 500(2000)
2.Koupená v ČR od známého po totální GO
3.koupená s cca 31 tis.(už si to přesně nepamatuji)
4.Najeto něco přes 2 tisíce a šla z domu.
Naprosto bez závad.
1.Yamaha TRX 850
2. koupená v ČR já myslím 3. majitel
3.Při koupi najeto něco okolo 39tis.
4.Aktuální stav je okolo 45 tis.Bez závad,až na mou chybou stžený šroub napínáku:).
2. od 1. majitele
3. najeto 500km
4. v 10 000km se uklepal drátek na cívce (studeňák) tak začal vynechávat, v servise po 14 dnech závadu neobjevili akorát sáhli do karbecu - jel o cca 10km/h pomaleji
Já ve svých 16letech bez zkušeností našel závadu po 3 hodinách v garáži.
12 000km odešlo mazání = novej 70 válec a píst, ve 14 000km to samé - zapomněl sem na olej do benzínu, v 16 000km zadřeno na klice, zřejmě kvůli tehdejšímu zásahu do karbecu (moc chudý) = už 10let stojí v rohu garáže
PS: nemá někdo do toho motor???
1. Jawa 350 - 640
2. od 2. majitele
3. asi 15 000km
4. klasika gufera, výbrus, jinak nic, prodáno s 40 000km
1. VFR 750 F RC24 r.v. 89
2. Dovoz z Něměcka, v original laku jen prasklá kapotáž po pádu ze stojánku
3. 45 000km poctivých
4. krom gufer ve vidlích, spojky a nového těsnění pod dekl hlavy nic
Prodaná s 96 000km
1. Honda Dominátor 650
2. dovoz Německo
3. na budíku 35 000km ale bůh ví
4. přestavba na lesního obojživelníka, jen GO motoru po utopení na Jawáči :)
1. Honda VFR800Fi '99
2. dovoz Itálie, podle jednoho odřeného šroubku asi měněna kapota jinak nic
3. 35 000km
4. nic jen jezdila, prodaná s asi 45tis km
1. Triumph Speed Triple 955
2. dovoz Itálie, po pádu vyměněný víko na levé straně + škrábanec na nádrži
3. občas neukazuje tachometr a je v háji spínač brzdovky u zadní brzdy, jinak jen provozní záležitosti
obecně upřednostňuju dovoz, je na nich vidět většinou odborný servis a majitelé se starají
Kamikadze-Ace píše: 1.YZF1000R ... "2.ČR 5tý majitel, poznal jsem náhodou prvního vše sedí, serviska také" ...
hele sry, ale jak můžeš vědět, že to sedí, když jsi potkal jenom toho prvního ? to ti další 3 před tebou to stočit nemohli ? (sry, jen sem si rejpnul )
2. IT
3. 2.maj (1.v ČR), při koupi najeto dle tacho 22tkm, reál bych viděl 40tkm, nyní o cca 15 tkm víc
4. 2 měs. po koupi tekoucí vodní pumpa (důsledek dlouhého stání v bazaru) jinak jen spotřebák, takže na osmiletou hajtru spokojenost. Nijak s ní nešetřim a funguje.
1.Jawa 350/638, r.v.1991
2. ČSFR, neboli polistopadový Československo( ), fungl nová, stála 15 700 Kčs.
3. Při prodeji po šestnácti letech měla najeto necelých 18 000 km. (Nestočená ani o metr, vše sem najezdil já.)
4. Kondenzátor, cca 5000 km, v 11 000 výměna ložisek na klice, ale to byl víceméně
preventivní zásah. Spojkový lamely v 15 500 km, ovšem zkurvený vlastní debilitou.
Běžný opravy: asi 2x spojkový lanko, jednou brzdový, zadní brzdový obložení a výměna zadní gumy. Výměna hlaváku (starej prasknul v tej příčce vadou materiálu) a přerušovače blinkrů.
Ceny oprav v řádech stokorun. Vše doma, neboť co sem neuměl já, uměl muj táta.
Řetěz, oleje, žárovky, filtry - dle potřeby, jako všude jinde.
1. Yamaha Virago 1100, 1995
2. Made in Japan , ale jinak Germánie
3. 15 500 (???), no, možná. Mám papíry z poslední německý STK, kde je psáno 13,5 tkm, rok a půl před tim, než sem to koupil.
4. Zaplať PánBůh, zatim nic vážnýho. Velmi zanedbaná byla (koroze a oxidy na skrytejch místech). dělá na mě dojem, že dlouho stála na místě bez ježdění a jakýkoliv ochrany proti povětrnosti. Právě rez je příčina potíží - vypínač eletriky občas nesepne a šaltpáka se hryzne do osičky - je totiž rezatá, takže tomu (zatim) přizpůsobuju i opravy: občas to prostříknu MD Sprayem. Jezdím velmi málo, tak zatim nic nehrotím. Ceny údržby a drobnejch doplňků však na rozdíl od Jawy jsou už v řádech tisíců.
Ed.: jo, teď sem si vzpoměl - začínaji mi prochcávat simerinky na předních teleskopech, tak to asi bude první větší zásah.
Naposledy editováno 25.01.2011 10:26:32
a pak žádné problémy.. asi mám celkem štěstí a nebo to je tím, že se u mě motorka moc neohřeje
2 reakcí na tento příspěvek Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně
koupena z autoškoly, km neznámé, stará 20 let.
Furt se srala, odcházely ložiska na klice, kartry vychozené, ložiska už nedržely, výbrus i 2x za sezónu, po dvou letech válce na max. výbrusu a musel jsem koupit nové, starší. Jen do GO motoru asi spadlo 10tis Kč za 2 sezony. Ještě 6V dynamo, nedobíjelo, neustále vibracemi odcházel regler, nový stál 500Kč, asi 5x vyměněn, odcházely uhlíky, nevydržely 2 měsíce, odcházely kladívka – lámaly se dorazy i při správně seřízeném odtrhu. V 90km/h praskla vodicí tyčinka vydliček v převodovce, ty se dostaly mezi kolečka, okamžitý blok zadního kola, vymáčkl jsem spojku, ale po chvíli prasklo lanko :D Motor na odpis, zničené nejen kolečka, ale praskly i kartry.
Za 3tis jsem koupil druhou rozebranou jawu bez papíru s fungl novým motorem (ještě bez čísel). Nový motor šlapal 2 roky bez jediné závady.
Koupena za 8tis, prodána za 11500 po pěti sezónách. Celkové náklady na opravy kolem 20tis.
rv.90
20tis km
v ČR první majitel
Koupena v Motoscootu, se zárukou. Koupena v lednu, domů dodávkou. jednalo se o motorku upravenou na okruh, kapoty zvlášť, bez silniční výbavy, takže jsem koupil holou motorku a spoustu krabic dílů. Papíry od 250 Wolf, při první vyjížďce jsem zjistil, že benzín motorem doslova protíká, při volnoběhu prskala z výfuku benzín, za 2 minuty byly na cestě mokré kruhy benzínu, které šlo zapálit. Reklamace, snížili jehly, další reklamace, další reklamace, další reklamace.. a stav pořád stejný. Inženýr Pavel Brída se mnou pěkně zametl, motorku nebyli schopni opravit, tak se mi snažil vnutit druhý motor, který by dovezli z Japonska, v neznámém stavu a bez záruky, ale že bych už musel dát pokoj. nechtěl jsem, nabídl výměnu motorky za jinou za 4T enduro 200ccm, za třetinovou cenu. Odmítl jsem, po neustálém telefonickém obtěžování slíbil vrácení peněz, ale o 20tis méně za amortizaci“.. Souhlasil jsem, když jsem přijel pro peníze, tak neměli „tolik peněz“ – přijel jsem v termín, kdy to sám pán Brida navrhnul. Totéž se opakovalo podruhé v druhém domluveném termínů. Za 3 měsíce jsem byl v MotoScootu 7x, pokaždé jsem musel jet tam nebo zpět vlakem 25km, úplně zbytečně, nevyřešilo se, motorku jsem prodal na inzerát i s uvedeno spotřebou. Motorka jela jako drak, jen žrala trvale přes 20l/100km v jakémkoliv režimu. Předpokládám, že byly vadné klapky sání, tehda jsem se v tom vůbec nevyznal.
koupena za 49999 (z původních 79tis, 2 měsíce mi volal a stále slevoval, poslední ceně jsem neodolal, až při podepsání kupní smlouvy mi pan Brída sdělil, že motorce končí všechny individuální homologace a že nejpozději zítra se musí postavit na CZ papíry, jinak homologace propadnou a můžu si je zařizovat znova.. no přihlášení se aspoň povedlo)
Prodána za 54tis.
najeto 40tis km, rv.89
První sezonu kotrmelec ve 100kkm/h, obité víka, páčky, řídítka, stupačky, pomuchlaná nádrž, oprava svépomocí za 3tis kč.
v 45tis km vydrolené vačky a vahadla, oprava v ostravském MotoRanchi za 12tis bez dokladu, po opravě vydrželo 1500km a stav mnohem horší, jen to zničili..
Další oprava vaček a vahadel u Ing. černohorského přes Brusírnu Pavlíček, cena 6tis, plus těsnění 2tis. Další sezonu jeden válec ztratil tlak, jela jen na 3, pak začaly mlátit 2 ojnice.
Navíc pád v 90km/h, 78letý cyklista mi spadl přímo do cesty, motorku jsem poslal mimo asfalt, trefila strom, přeletěla na druhou stranu cestu, kotrmelec přes nádrž. Rozmlácené zadní kolo, zlomená kyvka, urvaný tlumič, pomuchlaná nádrž. Naštěstí v inzerci byla stejná na díly, takže oprava cca 12tis a šla z domu. Celkově jsem na téhle nejvíce ztratil
Kupní cena 55tis, nezaviněné opravy 20tis, zaviněné 15tis.
Prodána za 35tis. Ztráta 55tis.
rv.86
najeto 65tis km
Neustále problémy pořád s něčím, špatně startovala, pořád mokré svíčky, přehřívala se,během dvou let 2x zadřená klika, vždy oprava svépomocí za 2500Kč.
3tí zadření kliky definitivní, vyřešeno jiným motorem z GPX za 6tis Kč. Koupen v dílech, ale ze dvou se podařilo složit jeden funkční. Pak už fungovala bez problémů.
Koupena od kámoše za 29tis, prodána za 32tis s vyměněným motorem ve vymazleném stavu.
1 reakcí na tento příspěvek Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně
rv.81 najeto 0km, nový motor
majitele se mi nepodařilo za 8let dokopat k přepsání, jezdil jsem ji jen pole/les/trať/sníh
za 8 let ani jediná závada, nesáhl jsem na ní, najeto 10tis km
Koupena i s náhradníma gumama s posutou novou dílů, řetězovka, kryty, spojka. ty jsem hodil na svou 640ku a dojeté z 640ky do ní.
Kupní cena 3500 Kč po 8mi letech její devastace prodána za 3tis Kč.
S motorkou jsem dostal díly v hodnotě 4tis Kč, takže jsem na ní 3500 vydělal
rv.92
dovoz z DE známým v roce 94
Nejeto při koupi 55tis km.
Koupeno s vadnou volnoběžkou, nová 5500Kč a vadným reglerem Ignitech (3500Kč)
4 roky bez závad, u Baltu odešel regler Ignitech (nové Vape za 2500Kč jsem měl s sebou)
Koupena za 79tis
prodána za 27tis
Ztráta 63tis ale za 5 let a po najetých 40tis km. Výborná motorka.
2 reakcí na tento příspěvek Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně
Zatím asi největší šrot, co jsem měl.
Najeto 28000 km a pomalu se ozývá špatná volnoběžka starteru. Styl jízdy - furt do plných, 29000 totálka o strom
Takže Italšrot si nekupujte, furt se to sere a nic to nevydrží.
1) Yamaha FZS 600 Fazer
2) rv. 02, původ It, koupený s 21000 km (asi kec, skut. stav si netroufám odhadnout)
3) po koupi nová spojka, jinak vůbec nic
4) teďka jenom spotřební matroš (35000 km)
Kdo chce mít klid od vysírek, ať koupí FZS
edit: doplněný kilometry
Naposledy editováno 25.01.2011 12:32:03
1 reakcí na tento příspěvek Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně
Původ: neznámý(ale asi US)sem min. 7 majitel
Najeté km: neznámé
Stav při koupi: totální nepojízní šrot Takže oprava: rozebraná do posledního šroubku, všechny díly nové nebo zrepasované, během 8 měsíců a stovek hodin práce zprovozněno.
Pořizovací cena 15000Kč, cena za díly na GO ani už nepočítám ale cca 70000Kč + dalších min. 30000Kč a víc do ní ještě vrazím, cena za práci 0Kč všechno sem si dělal sám
Kdybych to nechal udělal v autorizovaném sersivu, tak bych dal jen za práci hrubě přes 50000Kč, nehledě že díly v hodnotě 80000Kč sem sehnal jen za 6ku a v prvotřídním stavu, v servise by to buchli všechno nové. Za ty prachy bych měl rok starou motorku, ale nechci, já si radši postavou svou, když ji člověk miluje není co řešit
3. majitel v ČR při koupi najeto 19000 km
Naprosto spolehlivá měnila se jen zapalovací jednotka (bo to v Německu omezili) nový kotouč, jinak jen spotřební věci.
Prodáno s 27500
Byl to mazel!
Yamaha xvs 650 DragStar 1997
3. majitel v ČR při koupi najeto 40700 km
Vyměněný pístek u přední brzdy 1500,- trochu přetvoření k obrazu svému a spotřební věci
Mě osobně ta motorka vůbec nesedla a tak jde z domu (s největší pravděpodobností zůstane v rodině)
Jo a hromady Jawek, a to tady nebudu vypisovat
2. koupená od dědovo souseda, jsem 3. majitel (mám všechny originál papíry), cena 7000Kč v roce 2004 (i s PAvem)
3. při koupi cca 15tis km (ale ciferník je ČZ, takže bůhví kolik... přesto ale hádám, že těch 15 je pravděpodobných), nyní 25000
4. netěsnilo levý víko motoru, nový spojkový destičky, nový gumy (starý měly ok vzorek, ale byly STARÝ a šišatý), několikrát ladění dobíjení, poté koupě Vape (celkem za opravy, úpravy, dodělávky odhaduju tak 8-9 tisíc)
A je to dobrá koupě...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |