Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.
Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?
Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?
A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.
Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23
S tím imbusem jsem měl také problémy ale jde to povolit i malou ráčnou s 13kou.(jinak ten šroub stijí cca 260kč)
Leji tam motul 5100 10w50. A myslím že v poho.
Jediný co tak přemýšlím že přejdu na tu ob výměnus filtry - ale nevím.
Včera jsem rozebral ten podsedadlovej rám jelikož začal praskat u těch úchytů (šroubů).
Tak to nechám vyvařit a vybrousit - to zas pak bude každej mít keci že to přejel vlak .
Neřešil jste někdo hlučnější spojku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Vespa píše: Matess727x> plech i nádrž ti vyfotím zítra .. teď mám jen tady takovou fotku kde je vidět :)
[img]
bohužel je černá, ale tvarově aspoň nerozšiřuje motorku v oblasti kolen
kolik bys chtěl za tu nádrž? a pasuje k ní originál sedlo nebo k ní musí být jiné spešl z powerparts???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Radar píše: kolik bys chtěl za tu nádrž? a pasuje k ní originál sedlo nebo k ní musí být jiné spešl z powerparts???
...musíš počkat,...zatím jsi ve frontě.
Matess727x píše: ...musíš počkat,...zatím jsi ve frontě.
Achjo tak doufám že jsem aspoň druhý ve frontě, nebo ještě může Vespa vyhlásit na nádrž aukci a mi se o ní poperem, kdo dá víc vyhrává to je blbej nápad co
ale ať to tu jen zbytečně nezasírám tady je taky jedna už teda 16 litrová (montuje se bez plastů)
Naposledy editováno 20.01.2011 14:23:18
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Jinak funguje s originál plastama i sedlem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Vespa píše: No vidíte, jsem zapoměl na ty fotky, pardón.. musím splačit nějakej foťák.
Jinak funguje s originál plastama i sedlem
...a co by jsi chtěl za ten plech?....a za tu nádrž? ...kdyžtak PM-kem.
Naposledy editováno 20.01.2011 14:29:45
http://sapd.rajce.idnes.cz/nadrz_a_susplech/
Za nádrž bych si představoval 2500,- a za šusplech 300,-
Jinak s nádrží jsem jezdil málo, a měl jsem ji na stranách polepenou páskou abych ji neodřel. Nejsou na ní žádný hlubší škrábance, spíš jen takový zmatnění používáním.
Vleze se do ní odhadem 11l, nikdy jsem to neměřil.. možná i víc. Její nevýhody jsou že není průhledná, má malou rezervu. Výhoda že nijak nezazvazí při jízdě a neorzšiřuje motorku a samozřejmě prodlouží dojezd :)
V albu jsou i fotky jak vypadá na motorce
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
No kdyby ti bylo líto ji "obojovávat", tak bych ji hned koupil a ušetřil ti starosti, přemýšlej o tom
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
StrejdaG píše: Dolph-cz> jo,to je dobře protože jsem se hned leknul, že by s tím šlo manipulovat
...s kilometrama by šlo manipulovat jistě bez problému,...stačí odpojit konektor čidla předního kola.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Dolph-cz píše: Matess727x> s motohodinama taky-že to udpojíš od signálu z motoru....,to už se pak může sundat úplně...
...to asi ano,...když to oboje odpojíš, tak můžeš nalítat 200 mh a na budíku mít třeba 20 mh. Však mi byl občas počet motohodin u některý lehký co jsem objel na inzeráty taky dost podezřelej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Lubin9 píše: taky si myslím...
...a co si myslíš?...že ukazuje motohodiny při odpojení čidla kola-tedy tachometru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Lubin9 píše: Matess727x> jo, ale nesjem si ted jist, protože to nesnímá z motoru ale počítá čas dle zapnutí čidla na kole.
...aha,...tak to by mě zajímalo, jak to opravdu je.Já měl včera čidlo od kola odpojený a vypadalo to, že to motohodiny počítá.Ale už mi vše funguje normálně, takže už to neřeším.