globalmoto_kveten





Téma: KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
 
18.1.2011 v 18:18
Jelikož jsem si nedávno pořídil KTM 450 EXC, dovolím si založit toto vlákno o různých radách, tipech a prostě cokoli koho napadne kolem KTM 450 EXC asi hlavně starší modely kolem roku 04. Něco podobného jsmě měli s kamarádama co vlstní KLX 650 a docela se to osvědčilo.Toto by mělo by sloužit majitelům KTM a těm, co se chtějí něco konkrétního o této motce dozvědět,...samozřejmě ani nějaký ten off-topic není problém.Vím, že se tu toho o Kátě probíralo dost,....ale hledat v tom množstí různých vláken teď něco konkrétního, je docela peklo. Tak jsem si říkal, že tady by to bylo všechno pěkně na jednom místě. Je jasný, že je tu na fóru ke stažení manuál, ale někdy je potřeba probrat konkrétní rady a zkušenosti.

Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.

Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?

Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?

A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.



Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.1.2011 v 23:40 | Nahoru | #61

Vespa píše: Matess727x> Lubin je hodně dobrej jezdec, jen si ho musíš hlídat aby ti v půlce neodjel na pivo


...

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 09:35 | Nahoru | #62

Matess727x píše: ScorpionOnH6: A kolik máš namotáno na tom motoru?....to máš ještě bez výměny pístu atd?



Mám na motoru 50 hodin od loňka. Když jsem ji kupoval, tak majitel neměl meřič motohodin a jezdil na ní 4 roky bez toho aby sáhl na motor. jen prý rozvody nechával dělat. Motorově jede výborně, nikde nic nerachtá proti jinejm exc, ale teče vodní pumpa. Je tam orezlá ta hlavní hřídel a gufera prosakují do meziprostoru a vytéká voda ven po válci. Tak jsem se rozhodl preventivně rozhodit celý motor at mám jistotu a klid že tam bude vše v pořádku. Motorka je přivežená z rakouska v roce 2005 a já 3tí majitel. Podle toho co řikal, tak by měl být píst původní. Uvidíme v unoru až se to kuchne Každopádně s novým pístem počítám at je na dva roky klid a pak se uvidí, jestli si to nechat nebo zkusit 450, jaký je tam rozdíl ve výkonu. Jestli by to mělo smysl měnit

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 10:25 | Nahoru | #63
Zdar pane, měl jsem první 450 EXC r.v.03, pak 08,09,10 a teď 11....vždycky dělám servis, tak jak je předepsáno a to je 15mh. Na novejch motorech už je jen jeden olejovaj filtr a stojí prd, takže měním při každý výměně, stejně jako při každém servisním intervalu kontroluju ventily. Vypoušťáky jsou tam tři a normálně jdou povolit, jen u těch starších bych si už dával pozor na ty "o" kroužky, jestli nejsou potrhané, nebo vymačkamé, nicméně je to korunová záležitost. Na 03, jsem měl najeto 250 mh a motor byl naprosto v pořádku. Olej bude malinko žrát každá, jak nová tak starší. Ale je to jen otázka kontroly a případného dolití. A vůbec, nebudu tady tvořit romány a vše ti povím na jarním MajOFFu.....

Naposledy editováno 19.01.2011 10:25:10

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 10:25 | Nahoru | #64
jo a abych nezapoměl....

2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 10:40 | Nahoru | #65
hmm pěkná laskonka
ty děláš u KTM že? kolik je doporučená výměna na EXC200, mám 05´...četl jsem 20mth, ale měním taky dřív..díky

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 11:16 | Nahoru | #66
AKCE OLEJ: Já vyšroubuju vždy všechny 3 šrouby,spodní dva určitě,protože tudy vyteče všechen olej (z šestihranu asi litr a z imbusu asi 2dcl) ten 3 boční jen na kontrolu jestli je sítko ok.Olej liju předepsaný Motorex 10W-50 a výměna 15 až 20mth i s oběma olejovými filtry (jeden stojí 80kč,takže to taková darda není).
Při oleji vžd mrknu na ventilové vůle.Teď mám sací nové,takže to budu dělat co dva oleje.

AKCE KRYT HYDR.PUMPY: Stojí to 800kč, takže bych o koupi neváhal,mám namontováno.

Ještě doplním,až mi odejte ložisko v PDS kloubku u tlumiče,tak po výměně nasadím neoprenový kryt a doufám,že prodloužím životnost ložiska, které stojí litr

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 11:25 | Nahoru | #67
Lubin9> ahoj...jak píšeš u 2t je servisní interval 20mh

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 11:37 | Nahoru | #68
ok, díky jen jsem se chtěl zeptat odborníka, bohužel tu moc lidí 200 nemá..a přitom ji každej chce

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 13:24 | Nahoru | #69
Na ten kloubek PDS doporučuji náhražku od Troj11. Je levnější, funguje líp (menší odpor) a vydrží mnohem dýl.
Nehodí se to jen pro největší střelce co hodně skáčou, na enduro je to ale zlatý.

Naposledy editováno 19.01.2011 14:54:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 14:54 | Nahoru | #70
Lubin9> není za co a až takovej odporník nejsem....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 15:16 | Nahoru | #71

Vespa píše: Na ten kloubek PDS doporučuji náhražku od Troj11. Je levnější, funguje líp (menší odpor) a vydrží mnohem dýl.
Nehodí se to jen pro největší střelce co hodně skáčou, na enduro je to ale zlatý.



Dík, no věř nevěř, test životnosti kloubku pokračuje při aktuálním počtu 235mth, přežil Erzberg, nespočet CC, maratony a desítky vyjížděk a tréninků a pořád je perfektní bez vůle, tudíž není důvod ho měnit.. skoro si říkám, že to takhle dál nejde protože pak už žádný další neprodám...
Ohledně těch střelců nevím, celou sezonu na něm odjel kluk co jezdí republiku MX a bez problému, já taky nejsem žádný pírko se svýma 100kg.. jedinej kdo měl kdy problém byl Lenny, ale čert ví, možná vada materiálu, montáže, porušení když udělala motora natvrdo nějakej přemet pana orel.. nevím
Já svýmu výmyslu 100% věřím, takže jsem zainvestoval do patentu a do trochu profesionálnějšího pojetí výroby..

Naposledy editováno 19.01.2011 15:17:22

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 15:54 | Nahoru | #72
Troj11> jj, byl to jen Lenny.
Já si ho určitě od tebe budu kupovat dál na každou motorku na které mě originál odejde (zatím na každé KTM)

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 16:12 | Nahoru | #73
Troj11> no tak to bysme měli koupit dřív než budeš podnikat, ho budu muset rychle zkontrolovat, loni jsem tam dával novej PROX a má cca 60mth...ted budu kontrolovat tak uvidím, pokud bude špatnej, máš další objednávku ode mě

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 16:13 | Nahoru | #74
Richard>

2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 16:57 | Nahoru | #75
nevite nekdo proc mi nesviti displej u ktm 450 exc 05,baterku jsem menil kabliky to taky nejsou

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 17:20 | Nahoru | #76

MártyEXC píše: nevite nekdo proc mi nesviti displej u ktm 450 exc 05,baterku jsem menil kabliky to taky nejsou


...ty už ten přepínač na řidítku k ovládání toho budíku u té novější asi nemáš ne?....že by tam mohl být problém.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 17:22 | Nahoru | #77
ne ,mam tam ten novej budik s tlacitkama

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 17:23 | Nahoru | #78

MártyEXC píše: ne ,mam tam ten novej budik s tlacitkama


...tak možná odešlo podsvícení displeje ne?.....jinak ten budík ukazuje?

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 17:25 | Nahoru | #79
jo jinak vsechno funguje

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 17:28 | Nahoru | #80

MártyEXC píše: jo jinak vsechno funguje


...tak to vidím na to podsvícení.Nějaká pojistka v tom budíku není?

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 17:31 | Nahoru | #81
neni

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 17:32 | Nahoru | #82
MártyEXC: To mě zase štve, že jsem odpojil baterku, v budíku nebyla baterie a tak se restartovalo nastavení velikosti kola a teď mi neukazuje rychlost a já zatím nevím, jak to nastavit. Manuály ke stažení jsou na 06 a tam už je jinej budík. Ale zase ten 04-čtyřkovej budík je stejnej jak u Husaberga-některý roky, tak snad mi někdo z kamarádů co maj Husara poradí-vsázím na MikiberGa. ....už jsem s ním dneska mluvil.

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 17:33 | Nahoru | #83

MártyEXC píše: neni


...tak ho zkus rozdělat. Bude tam diodové podsvícení.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 17:34 | Nahoru | #84
jakej bude joff bude jen pro lehky motorky nebo i pro mastodony ja bych radeji nakej extrem

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 17:38 | Nahoru | #85

MártyEXC píše: jakej bude joff bude jen pro lehky motorky nebo i pro mastodony ja bych radeji nakej extrem


...jestli bude-ale asi jo, tak jarní jen pro lehký. A chtěl bych ho hodně peprnej. Informace budu podávat už jen interně.

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 17:39 | Nahoru | #86

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 17:53 | Nahoru | #87
Matess727x> Naštěstí já takový problémy nemám.. Blinkry,klakson,budík a sdružený vypínač na řidítkách jsou první věci,který u moto sundávám.Instaluji pouze vypínač motoru a páčku na zapnutí/vypnutí světla a přepínač map-toť vše.

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 18:01 | Nahoru | #88

David gas píše: Matess727x> Naštěstí já takový problémy nemám.. Blinkry,klakson,budík a sdružený vypínač na řidítkách jsou první věci,který u moto sundávám.Instaluji pouze vypínač motoru a páčku na zapnutí/vypnutí světla a přepínač map-toť vše.


...tady je bohužel ten ovladač toho budíku,...u toho 04 modelu. Možná bych ho mohl dát ale jinam, než na řidítku.

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 18:20 | Nahoru | #89

Vespa píše: Na ten kloubek PDS doporučuji náhražku od Troj11. Je levnější, funguje líp (menší odpor) a vydrží mnohem dýl.
Nehodí se to jen pro největší střelce co hodně skáčou, na enduro je to ale zlatý.



super,dík za tip

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.1.2011 v 18:57 | Nahoru | #90
Matess727x> Tu máš manuál aj na 04. Niekedy je najlepšie pozrieť priamo stránku výrobcu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist