Naposledy editováno 08.10.2010 19:32:21
proc vsichni na to jdou od zadu??
kazdej vyrobce zacinal na motorovim kole,pak malim motocyklu,dal vite sami..
dyt kazdej hyper albert zas ma cinsky jawy v nabidce a casto celkem si to dedove kupujou na postrk na zahradku a tak.
Tom_Riddle>Já si myslim, že je to další z řady nafouklejch bublin a černejch děr na peníze z dotací. Další z řady rarit, který budou k vidění maximálně na piedestalu na výstavišti ve fučikárně a za 2 roky to skončí v propadlišti dějin jako všechny tyhle "kreativní výtvory" a ani pes po tom neštěkne. Proboha vzpamatujte se, v týhle banánový kompletně rozkradený republice se už velký motorky vyrábět nebudou, to už tu zkoušelo lidí...
tak vymysli neco lepsiho sam
Tom_Riddle>Já si myslim, že je to další z řady nafouklejch bublin a černejch děr na peníze z dotací. Další z řady rarit, který budou k vidění maximálně na piedestalu na výstavišti ve fučikárně a za 2 roky to skončí v propadlišti dějin jako všechny tyhle "kreativní výtvory" a ani pes po tom neštěkne. Proboha vzpamatujte se, v týhle banánový kompletně rozkradený republice se už velký motorky vyrábět nebudou, to už tu zkoušelo lidí...
Maximálně s tebou souhlasím
Tahle vytunelovaná šaškárna pro pár hloupě věřících v ČR se mi moc líbí
Jak je možné že na tento totálně nesmyslný projekt dal stát peníze .Kdo komu ruku myl?
A co se dějě nyní? Že by došly peníze a tím pádem došli kamarádi? Kde je ten slavný stroj vidět? Takový přemotorovaný nesmysl kterého se všeho všudy předá 2 lidem aby se trochu zalepila huba a konec vážení, milí spoluobčané.Podpora z ministerstva se má zaměřit na projekty které přinesou něco ekonomice státu, pomůže zaměstnat lidi a další subjekty.
Škoda toho času a peněz daňových poplatníků
KonyRF-lifeforce-
ale stejne tomu fandim,sam bych to nesvedl na jejich miste byt
Po šesti letech nekonečné práce Vám představujeme motocykl značky FGR třídy Naked Bike, který dostal jméno MIDALU. Luxusní silniční motocykl s nejlepšími dostupnými komponenty, špičkovým zpracováním nejlepších možných materiálů a spoustou netradičních řešení.
Protože byl takovýto projekt nemyslitelný bez dotací, bylo v roce 2004 poslán požadavek o dotaci na pohonnou jednotku, tedy motor o objemu 2,5 l, kterému předcházel podrobný průzkum trhu.
Na projektu se začalo pracovat v roce 2005, kdy byla Ministerstvem průmyslu schválena dotace na vývoj motoru FGR 2500 V6. Po nekonečném kreslení začala výroba modelů, přípravků a v roce 2007 celého motoru...
Více tu
Naposledy editováno 14.01.2011 18:21:30
Moc pěkná práce.