paolo_novy Přidat reklamu

Téma: FGR

FGR

8.10.2010 v 07:19 | Nahoru | #31
Takovou těžkou krávu? Jen motor má 107kg, celou motorku chtějí odlehčit na suchou hmotnost 250kg..

FGR

8.10.2010 v 07:44 | Nahoru | #32
myslel jsem,ze tomu zrovna ty rozumis,ale moc ne

FGR

8.10.2010 v 07:54 | Nahoru | #33
tak stunt se dá jezdit i na HD.. FGR nebude za lidovku, takže pochybuju, že to budou běžní jezdci jezdit, to by museli mít přímou podporu FGR.

FGR

8.10.2010 v 09:12 | Nahoru | #34
tak treba s tim nekdo vyjede do dragstru. ale jak rikas,ta cena je vysoko,ale 250 sucha neni moc na ten motor, bude to delo,jak pisou.

FGR

8.10.2010 v 17:39 | Nahoru | #35
No oproti B-Kingovi to bude drobek.

No v garáži bych si to nechal líbit.

FGR

8.10.2010 v 19:31 | Nahoru | #36
od zacatku si myslim, ze to mel byt V6 ale nejakyho normalniho objemu, tohle je opravdu jen na vytvoreni mnoha povyku, ale hospodarsky to nebude mit zadny vyznam, maximalne to zaplati naklady na vyvoj. mela to bejt tak 15-stovka ...sestivalce jsou uzasny, ten uchu lahodici zvuk

Naposledy editováno 08.10.2010 19:32:21

FGR

8.10.2010 v 19:34 | Nahoru | #37
kdyz rarita, tak poradne, delaj to dobre

FGR

8.10.2010 v 19:57 | Nahoru | #38
aha... takze rarita do vitriny v 10-50 kusech je lepsi jak pouzitelna motorka v 1000kusech? kdyz uz se daly dotace do podporeni ceskyho prumyslu, tak by za to mela vzniknout motorka co bude mit aspon regionalni uspech a ne socha do vitriny a splneny sen jednoho pana tovarnika

FGR

8.10.2010 v 20:42 | Nahoru | #39
v to mas tedy velkou pravdu,raritu az potom, dotaci na raritu,to neni pro oziveni ekonomiky..
proc vsichni na to jdou od zadu??
kazdej vyrobce zacinal na motorovim kole,pak malim motocyklu,dal vite sami..
dyt kazdej hyper albert zas ma cinsky jawy v nabidce a casto celkem si to dedove kupujou na postrk na zahradku a tak.

FGR

8.10.2010 v 20:51 | Nahoru | #40
To mi ten objem nevadí a naopak ovokuje Munch Mammuta A je mi sympatické, že chtějí udělat kolem motoru co nejmenší motorku a ne právě jako B-King, který mě naživo hrozně zklamal, objem sice sympatických 1300ccm, ale prostě uměle vytvořený strašně velký nesmysl. Dokonce plastama motorka schválně opticky ještě zvětšena, proč proboha?!

FGR

8.10.2010 v 21:08 | Nahoru | #41
ono na obrazku,uvidime nazivo a pak se pokonzultuje,obrazek je hezci jak b-king,aspon za me.a munch je krava jak si rikal,to neni pripad fgr,ale hodnoty objemu a pocet valcu na to ma.

2 reakcí na tento příspěvek FGR

13.10.2010 v 14:29 | Nahoru | #42
Já si myslim, že je to další z řady nafouklejch bublin a černejch děr na peníze z dotací. Další z řady rarit, který budou k vidění maximálně na piedestalu na výstavišti ve fučikárně a za 2 roky to skončí v propadlišti dějin jako všechny tyhle "kreativní výtvory" a ani pes po tom neštěkne. Proboha vzpamatujte se, v týhle banánový kompletně rozkradený republice se už velký motorky vyrábět nebudou, to už tu zkoušelo lidí...

(reakce na) FGR

13.10.2010 v 14:38 | Nahoru | #43

Tom_Riddle>Já si myslim, že je to další z řady nafouklejch bublin a černejch děr na peníze z dotací. Další z řady rarit, který budou k vidění maximálně na piedestalu na výstavišti ve fučikárně a za 2 roky to skončí v propadlišti dějin jako všechny tyhle "kreativní výtvory" a ani pes po tom neštěkne. Proboha vzpamatujte se, v týhle banánový kompletně rozkradený republice se už velký motorky vyrábět nebudou, to už tu zkoušelo lidí...



tak vymysli neco lepsiho sam

(reakce na) FGR

13.10.2010 v 15:14 | Nahoru | #44

Tom_Riddle>Já si myslim, že je to další z řady nafouklejch bublin a černejch děr na peníze z dotací. Další z řady rarit, který budou k vidění maximálně na piedestalu na výstavišti ve fučikárně a za 2 roky to skončí v propadlišti dějin jako všechny tyhle "kreativní výtvory" a ani pes po tom neštěkne. Proboha vzpamatujte se, v týhle banánový kompletně rozkradený republice se už velký motorky vyrábět nebudou, to už tu zkoušelo lidí...



Maximálně s tebou souhlasím
Tahle vytunelovaná šaškárna pro pár hloupě věřících v ČR se mi moc líbí
Jak je možné že na tento totálně nesmyslný projekt dal stát peníze .Kdo komu ruku myl?
A co se dějě nyní? Že by došly peníze a tím pádem došli kamarádi? Kde je ten slavný stroj vidět? Takový přemotorovaný nesmysl kterého se všeho všudy předá 2 lidem aby se trochu zalepila huba a konec vážení, milí spoluobčané.Podpora z ministerstva se má zaměřit na projekty které přinesou něco ekonomice státu, pomůže zaměstnat lidi a další subjekty.
Škoda toho času a peněz daňových poplatníků

KonyRF-lifeforce-

FGR

13.10.2010 v 15:46 | Nahoru | #45
Přesně tak, dokud v týhle zemi bude vládnout banda zlodějskejch sráču pod záštitou fašistů z Bruselu, jiný to prostě nebude, bohužel...

FGR

13.10.2010 v 17:04 | Nahoru | #46
víš jak jsou firmy radi, ze je vysoka nezamestnanost,kolika lidem muzou rict bes, na urade ceka dalsi...je fakt ze stat podporuje kde co,ale nema prachy,dat do kazdyho kraje prachy urcite zajisti volice ze spravnych mist...je pravda ze perak v tobe vyvoje nebyl dotovan

ale stejne tomu fandim,sam bych to nesvedl na jejich miste byt

FGR

13.1.2011 v 12:00 | Nahoru | #47
Hoši, zítra v pět hodin bude oficiální představení


Naposledy editováno 13.01.2011 12:01:44

FGR

13.1.2011 v 13:44 | Nahoru | #48
no, to jsem zvědav

1 reakcí na tento příspěvek FGR

13.1.2011 v 18:48 | Nahoru | #49
a kde v ustí?

(reakce na) FGR

14.1.2011 v 08:36 | Nahoru | #50
Pawka>
V kulturáku v 17h, ale pozvánka se musela potvrdit, tak pro širokou veřejnost to asi nebude...

FGR

14.1.2011 v 15:20 | Nahoru | #51
ste to rekli brzo

1 reakcí na tento příspěvek FGR

14.1.2011 v 18:11 | Nahoru | #52
tak co jak to dopadlo?

(reakce na) FGR

14.1.2011 v 18:21 | Nahoru | #53
Fotku už mají na webu


Po šesti letech nekonečné práce Vám představujeme motocykl značky FGR třídy Naked Bike, který dostal jméno MIDALU. Luxusní silniční motocykl s nejlepšími dostupnými komponenty, špičkovým zpracováním nejlepších možných materiálů a spoustou netradičních řešení.
Protože byl takovýto projekt nemyslitelný bez dotací, bylo v roce 2004 poslán požadavek o dotaci na pohonnou jednotku, tedy motor o objemu 2,5 l, kterému předcházel podrobný průzkum trhu.
Na projektu se začalo pracovat v roce 2005, kdy byla Ministerstvem průmyslu schválena dotace na vývoj motoru FGR 2500 V6. Po nekonečném kreslení začala výroba modelů, přípravků a v roce 2007 celého motoru...

Více tu

Naposledy editováno 14.01.2011 18:21:30

FGR

14.1.2011 v 18:41 | Nahoru | #54
Mno v technickejch parametrech pisou maximalni otacky 8500 a na fotce je otackomer az do 15000 no chapete to? To bych cekal ze to bude tocit tak 11000 spis 12 podle otackomeru...
Ale jinak se mi to libi.

FGR

14.1.2011 v 19:02 | Nahoru | #55
Vypadá dobře, až se divím že je to český výrobek... Takový ještě macatější MTčko.

FGR

14.1.2011 v 19:37 | Nahoru | #56
hm povedla, dobre rodice musi mit

1 reakcí na tento příspěvek FGR

14.1.2011 v 19:51 | Nahoru | #57
Na TV Noha mluvili o kusové výrobě a několikamiliónové ceně.Tomu se nechce věřit...
Moc pěkná práce.

FGR

14.1.2011 v 19:51 | Nahoru | #58
Na TV Hovna hrde prohlasujou ze to je nejsilnejsi motocykl na svete.

1 reakcí na tento příspěvek FGR

14.1.2011 v 20:15 | Nahoru | #59
No hlavně mě zaskočil budík, co jakoby z oka vypadl GSX-R...

(reakce na) FGR

14.1.2011 v 20:17 | Nahoru | #60
WenCa> Jo vid. Motor prej toci maximalne 8500 a budik je az do 15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist