Naposledy editováno 18.10.2008 15:08:37
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
bizon17 píše: Jo a kdyby někodo chtěl 550 08 tak moje půjde do světa...
Az na to udelaji kit na 350ku tak bych to bral
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
KaCzaba píše: z-x-r> nedela se snad 380 kit?
přesně1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
KaCzaba píše: no vzdyt?meni se jen zdvih tedy.takze vrtani je porad stejny.ten kit na 380 uz ma jiny vrtani a nemeni se zdvihem?jinak bys mohl dat teda jakoukolli kliku kam chces....
lol kdyby se ten kit menil zdvihem tak by stal 40tis
jo ma mensi vrtani nez 450 a pochopitelne jinou vlozku
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Ted gufera naměřil jsem 47x32 je to tento rozměr?A šířka?Může tam být obyč gumové nebo to chce to oplechovaný?
Ty hliníkový bazmeky na ose když se vymačkaj,koupit nový nebo nechat vyrobit z nerezu?
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
MartasCE píše: Budu měnit ložiska a gufera v zadnim náboji.Co se týká ložisek,rozměr je celkem jasný 25x47x12.Otázka k ložisku:mám je rovnou přimazat třeba voděodolnou vazelínou?Voda se tam dostane možná by to mohlo pomoct.
Ted gufera naměřil jsem 47x32 je to tento rozměr?A šířka?Může tam být obyč gumové nebo to chce to oplechovaný?
Ty hliníkový bazmeky na ose když se vymačkaj,koupit nový nebo nechat vyrobit z nerezu?
Chce to udělat pokudmožno tak, aby se tam voda nedostala, tedy buď nový příložky z nerezu, nebo repasovat stávající- přesoustružit+ přeleštit+ adekvátní gufera, ideální je dát ještě krytky přes gufera- proti vodě při vapkování ale hlavně proti trávě, která se pod gufero namotá a během pár km gufero zlikviduje, už jsem to tu pár lidem dělal a všichni si to pochvalujou, včetně mě, pak vydrží ložiska+ gufera klidně 200 hodin.. kdybys měl čirou náhodou zájem PM
2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Z toho je jasný kdo měl pravdu :).... kdo ještě neví tak napovím že jeden zřejmě jezdí v evropě a druhý jede Dakar.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
MikiberG píše: Jen pro informaci: číslo 10W...15W....20W značí viskozitu při např -20..-10°C - to znamená odpor oleje pro start - startovatelnost. Číslo 40...50...60... značí viskozitu při např. 120...130...140°C - je to schopnost vymezit vůle a zajistit polohu mazaných součástí vůči sobě. Ani jedno z čisel nevypovídá o kvalitě oleje ani o kvalitě a pevnosti mazacího filmu při těchto mezních hodnotách. O kvalitě vypovídají ty malá čísílka někde v pozadí zájmu laické veřejnosti např API-SJ.... ale především "technické listy". Ty jsou dohledatelné u výrobce na netu atd... tam jsou ty nejdůležitější věcy jako bod vzplanutí, pevnost filmu, stabilita, čistící schopnost atd....
Z toho je jasný kdo měl pravdu :).... kdo ještě neví tak napovím že jeden zřejmě jezdí v evropě a druhý jede Dakar.....
Já hlavně měl na mysli to,že dávat do ostrého husara 20w u nás je blbost.
A taky to,že manuál jasně napíše 10w40 a někdo se zeptá,jestli náhodou ten manuál nekecá,protože franta z kravína říkal,že jedině ??w60.
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 | Maty_99 | 3 | 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein |
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 | Simon456 | 2 | 12.7.2023 v 15:41 ja1 |
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 | Stody100 | 13 | 1.11.2020 v 08:54 Stody100 |
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 | Kopčenko | 2 | 11.2.2020 v 07:51 K660S |
Náhradní dily Husaberg fe 450 rv 2007 Husaberg FE 450 | posera1 | 4 | 29.6.2018 v 20:58 Katroš |