Téma: jak chcípnout 4-takt
 
5.1.2011 v 12:19
tak jsme u piva objevili další dilema.jak se má chcípat ostrý 4-takt a proč právě tak?
Anketa:
je to jedno,chcípám tlačítkem
41%
23
je to jedno,chcípám dekompresorem
4%
2
není to jedno,chcípám tlačítkem
54%
30
není to jedno,chcípám dekompresorem
2%
1

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 14:27 | Nahoru | #31
Chcípám dekompresorem,protože nic jinčího nemám! Dekompresor mám stejný jako Noend a jen se stlačíventil díky tomu půlkruhu,ale podle mě se ventil nemačká...

1 reakcí na tento příspěvek jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 14:34 | Nahoru | #32
ted nechapu ten rozdil mezi stlacenim a mackanim ? Vdit je to to same proste se ten ventil otevre tlakem bud packy vacky dekopresoru a nebo jinym zpusobem zeshora. At je to jak je to vzdy musi packa dekompresoru prekonat silu pruziny a ventil otevrit. A K otevreni dojde ihned po zatahnuti dekompresoru a je jedno v jake je zrovna poloze pist.

Dolph, pravdepodobne sem pletes automaticky dekompresor ten funguje jak ty rikas. A to co tu je za obrazek od noenda z manualu je taktez automaticky dekompresor ne rucni.

Naposledy editováno 05.01.2011 14:36:03

(reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 14:38 | Nahoru | #33
Joraell> Na mém obrázku je určitě dekompresor ruční Automaticke je u XLka zezadu mezi sacími ventili a má svůj malinkej soukromej ventil

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 14:42 | Nahoru | #34
.

[img]

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 14:54 | Nahoru | #35
Taky souhlasim s Noendem,že první obrázek je ruční.Na DR to mám řešené úplně stejně!A koumal jsem to,jak to fakčí.Zmáčkneš páčku a ta tyčinka stím půlkruhem na konci se otáčí a stláčí výfukový ventil... POkud jsem napsal pičovinu opraf te mě...

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 15:16 | Nahoru | #36
chcipam tlacitkem, co je to za kokotinu chcipat dekompresorem?

1 reakcí na tento příspěvek jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 15:29 | Nahoru | #37
hodně starý předci našich motorek se chípali jenom dekopresorem, neměli ani vypínání zapalování a celkem dlouho to byl standard...

1 reakcí na tento příspěvek jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 15:29 | Nahoru | #38
Noend a proc teda k tomu "automatickemu" vede lanko ? Navic automatickej musi byt v ose vackoveho hridele.

(reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 15:36 | Nahoru | #39
Joraell> Ten automatickej je ovládanej pomocí lanka, za který tahá takovej bazmek ovládanej nakopávačkou. Když kopneš, zatáhne .... a jakmile je nakopávačka až dole, povolí

[img] motorku znám, mě nenachytáš na švestkách. Navíc to jen potvrzuje to co jsem napsal dříve: Každej motor je jinej, nejde to jen tak zobecnit!

Naposledy editováno 05.01.2011 15:39:58

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 15:37 | Nahoru | #40
Jo tak to potom bude jak rikas. Stejne to mel i starej husaberg, ale ten mel teda jak automatickej tak rucni jenom jeden a na nej vedly 2 lanka.

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 16:14 | Nahoru | #41
Nechcipam vubec, malokdo totiz vi ze masina je jeden z nejlepsich topnych agregatu na svete, tudiz v zime misto chladice napojim ustredni topeni a v lete bojler

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 16:30 | Nahoru | #42
předni brzda, zadni brzda zařaď a rychlo pusť spojku...

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 18:48 | Nahoru | #43
ja cekam dokud nedojde benzin.

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 19:32 | Nahoru | #44
Normálně do řeky a utopit jí potvoru

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 19:38 | Nahoru | #45

jeny píše: já tlačítkem přes dekomresor bych se bál že bych podpálil ventil nevim no....



To asi ne, protože v manuálu u XR je napsáno, že při brždění motorem na kluzkém motoru se zatáhnout za páčku dekompresoru, aby nedošlo k zablokování zadního kola, to jsem celkem čuměl Už se vidím, jak v lese při letu z kopce dolů hledám páčku dekompresoru

Pokud má motorka chcípák, tak proč ji chcípat dekompresorem?

1 reakcí na tento příspěvek jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 20:06 | Nahoru | #46
Počkám až mi dojde benzín.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 20:36 | Nahoru | #47

Kopec píše: Počkám až mi dojde benzín.



Na 4T nejezdím

(reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 21:13 | Nahoru | #48
Mně to často chcípá samo, málo gasuju a pak se někde válím . Jinak celou dobu červeným čudlíkem a motor na to nic...
PS: Zdá se, že zima už je nějak dlouhá, když se řeší tohle...

(reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 22:09 | Nahoru | #49
c.j.> jo to člověk neví co dřív s rukama a ještě myslet na dekompresor aby mi nešlo kolo smykem ta zima se zase vyznamenává to je fakt

jak chcípnout 4-takt

6.1.2011 v 08:11 | Nahoru | #50
Čudlíkem - na exc jsou přeci dva jak na levou pracku tak i na pravou - tak že kvantita vyhrává nad jednym dekompresorem
Jo jinak bych to chcipal klíčkem ale ten tam není Musím tam někam dodělat tajnej vypínač.

jak chcípnout 4-takt

6.1.2011 v 10:54 | Nahoru | #51
buď čudlem nebo jí vytočim dám kvalt a pustim jí někam do depa....

jak chcípnout 4-takt

6.1.2011 v 10:59 | Nahoru | #52
Zásadně pádem,jinak nezastavovat a jezdit už se to blíží .To víte že spinačkou,nebo chcípakem.Ale sranda je když se předře drátek a ono to nejde a ještě větší když je to automat a sekne se plyn(stalo se synovi,chytal jsem ho před cestou jak houmrana).

jak chcípnout 4-takt

6.1.2011 v 18:50 | Nahoru | #53
. Tohle je téma úplně k ničemu ale člověk tu aspoň nenudí. Ale veřte, je to jedna z těch možností "je to jedno, ....."

jak chcípnout 4-takt

6.1.2011 v 19:15 | Nahoru | #54
tak to je dilema jak sviňa u piva se vždycky přijde na nějakou píčovinu já vytahuju faju

jak chcípnout 4-takt

6.1.2011 v 22:56 | Nahoru | #55
Toporo od krumpáča do zadního kola,dát za 1na a pustit spojku.Je to tutovka že chcípne.

Naposledy editováno 06.01.2011 23:08:43

(reakce na) jak chcípnout 4-takt

6.1.2011 v 23:18 | Nahoru | #56
noend> Přesně

1 reakcí na tento příspěvek jak chcípnout 4-takt

6.1.2011 v 23:28 | Nahoru | #57
řeknu svuj blitek, ani se mi to nesce cele čist pač se mi zda že motate už pate přez devate, dekompresor ad už automatický nebo manualni slouží u motorek k tomu aby se to lepčí dalo nastartovat a to hlavně startovanim nohou. takže příklad, xr, ttr, klx stare jednobuchy xt atd, šecky měli aut. dekompresor ale aj manualni, v případě že se vam motorka ulije, buď tim že ste kokoti, nebo že vam to v terenu spadne na pravou stranu a nestačite ji rychle zvednout, použijete ruční dekompresor a normalně nastartujete. co se tyka vypinani, jednoduchym příkladem v rozřešení této alko myšlenky je motorka ttr 600r, ma dekompresor, nema nouzove tlačitko jak někdo tady plance že někere motorky maj a ma kliček, scipa se tlačitkem of na spinaci skřince. xr ma kliček stejně jako ttr, ale vypina se pouze tlačitkem jako šecky ostre nebo tupe endura krosy a šecky mrdky tomu podobne, jinak si myslim že pokud je někdo ocas a koupi si novou motorku a bude se o ni staret podle manualu, zpusob vypinani mu muže byt ukradeny, pač motorka přežije jeho děti a bude fuk čim ji vypne.

jak chcípnout 4-takt

6.1.2011 v 23:33 | Nahoru | #58
tedka sem se byl vychcat a přišel sem na to že když se to vypina tlačitkem off, přerušni el obvodu tedy že svička nezapali směs kera se střikne do motoru, je v naprostem pořadku a idealní, motoru malinko bohatší směs neuškodí kera se už nezapali. ale jesi si myslim kokotiny tak sem z argumentama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak chcípnout 4-takt

6.1.2011 v 23:34 | Nahoru | #59
pedal> proc pises jako bulhar?

(reakce na) jak chcípnout 4-takt

6.1.2011 v 23:40 | Nahoru | #60
c.j.> cožeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ? mužeš mi to nějak blíže osvětlit ? jinak pozor na to paka dekompresoru je u xr v dosahu ovladani spojky, nebo lepeřečeno ma tam byt, ale to co tady pišeš bych rad měl vysvětleno,pač sice relativni logiku to ma, ale jinak dyž to klouže tak podřazuješ později , nebo malinko přimačkneš spojku, proč by si hledal paku dekompresoru, jinak nevěřim tomu že by ten dekompresor měl tak přesnej chod , že by při připadnem vypnuti a nasledne akceleraci nedošlo ke zdechnutí motoru, ty vole todle je zajimava informace, bluj rychle
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist