globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VW Multivan
 
29.12.2010 v 23:41
Nemáte někdo zkušenost s převážením motorky v Multivanu?jestli se tam vejde, pro příklad R6

Dík
Předchozí
1 2 3 4
Následující

VW Multivan

2.1.2011 v 21:16 | Nahoru | #91
Doufal jsem, že do Faceliftu dají taky 3l a chtěl jsem přesedlat, ale bohužel, takže si ještě nechám svého mazlíka.

(reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 21:16 | Nahoru | #92
wert> Tak T4 Multivana od 2000 nahoru. Nejlepe motor AXL. Clovek si ale musi nachystat aspon 250000 a to je opravdu hodne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 21:19 | Nahoru | #93
wert> Tak to je teda opravdu jina liga tech 208 PS Za kolik to jezdi???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 21:26 | Nahoru | #94
spalovac> no to záleží na tom segmentu mezi plynem a volantem ) nechá se jezdit v pohodě za 8. Jezdím ale do deseti, někdy lehce přes Kdykoli ale v zimě jedu Vianem, tak s láskou vzpomínám na Transportera, kterej topí po pár km medvěd potřebuje ujet tak 30km aby se ohřál jo a zadní náhon taky v zimě nic moc

(reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 21:34 | Nahoru | #95
wert> tam neni pridavne naftove topeni?
Transporter ma malou kabinu a mozna proto se zda,ze topi lip.
Mam pocit,ze tohle pomocne naftove topitko je v kazde Caravelle a Multivanu (aby se brzo vyhrala velka kabina). Je to nasroubovane po leve strane v motoru. Po nastartovani to udela takove huuuuf Moc to pomaha. Bez tohodle netopi zadnej Multivan ani Caravelle

Naposledy editováno 02.01.2011 21:36:56

1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan

2.1.2011 v 21:52 | Nahoru | #96
Mám T4 Multivan,75kw+chip a nedám na něj dopustit.Na to jak je to velký auto,tak supr spotřeba.Bufík sice nemá,ale je tam předehřev motoru a to je moc prýma věc.Hlavně v zimě.Za 2 min. už krásně topí.Kousky v plný výbavě jsou nehorázně drahý,ale každej ví,že je to prostě kvalita.První T5 se nepovedly a na cenách je to hodně znát.Znám sice jedno co má najeto přes 500tis. bez zásahu do motoru,ale to je asi výjimka.Jasný,že je lepší si něco málo priplatit a mít funglovku napr.Opel,Renaul,ale k čemu to je,když se to pak jen sere.Vim o dvou lidech co pak rádi přecházeli na 10let starý Transportéry.

(reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 21:54 | Nahoru | #97
Kopi> Predehrev motoru To je ten spravnej vyraz

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 22:13 | Nahoru | #98
wert> To,že si ta firma vybrala Vita bych připisoval lepší nabídce při nákupu+nabídkou služeb ohledně servisu v jiné cenové hladině-např. mínus 10-15% na servisní úkony či náhr.díly.Nevím,který ročník+délku viana máš,já jej měl půjčené(střed.délka) od MB prodejce cca před 14dny a ten motor jak jsem zde již psal je vážně o.k. Jen kdyby ten automat byl jako dsg u vw,to by bylo daleko lepší+otvor kufru je menší než u vw,bytˇjen pár cm. WERT-nic ve zlém,ale jak to myslíš,že má transpo.menší kabinu?Jako než viano?? To je ale nesmysl,pokud srovnáváš stejné délky vozů Jinak někdo tu zmínil,že nacpe do H1 motku.Věřím,že vleze,jelikož jsem na vlastní oči viděl jak dva maníci do staršího F.galaxy nacpali motku "na volných"v Brně.Sice za cca 30min,ale dostali to tam.Ovšem tohle asi zadavatel vlákna takto řešit nechce. Řekl bych,že pokud nechce v autě často spát(i to se dá řešit jinak),ale mít jej jako víceúčelové vozítko,nemusí připlácet na multáka,ale spokojit se s caravelkou a na občasný převoz motky vyšroubuje zadní lavici(u T4),oddělá jednosedačku u posuv.dveří a může letět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 22:19 | Nahoru | #99
DusanHaya> VW co mám jako služební je užitková dodávka s oddělenou kabinou. Takže neporovnatelné s Vianem. Ale transporter prostě funí z výdechů teplo odhadem po dvou minutách od nastartování a medvěd funí teplo tak po 20km Ale na zimu jsem si ho nekupoval a v létě chladí dobře )

(reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 22:23 | Nahoru | #100
wert> jo tak s přepážkou jako,no tak to je pak jiná.Já měl na mysli,že se bavíme o prosklené verzi bez přepážky

Naposledy editováno 02.01.2011 22:23:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

3.1.2011 v 09:02 | Nahoru | #101
DusanHaya> tak sem tu dal i fotku tak muzes mrknout ! jasne je h1 nizsi a pokud bys daval motku i se zrdcatky tak by museli dolu ,ale dvaca na okruh uplne v pohode!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

3.1.2011 v 10:31 | Nahoru | #102
Ja mam VW Multivan, 2,5 L. benzin, syncro na plyn s Westfalia strechou na spani a drzakem na motorku v zadu (az na 250 kg) a maximalni spokojenost je to sice rok vyroby 1994 a ma najeto uz 275 000 km, ale bezi jak hodiny. Vevnitr se vyspis zadnej bordel a smrad z benzinu, nalozis vercajk kolik chces. Vyska 1,95 m. takze zajedes do garazi u nakupnich center a na delku taky neni problem s parkovanim...

[img]

[img]

(reakce na) VW Multivan

3.1.2011 v 10:36 | Nahoru | #103
Rob1> ten držák by mě zajímal...odkud je? výrobce, etc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

3.1.2011 v 10:43 | Nahoru | #104
Rob1>Tak ten drzak je bombasticky Ja jsem totiz videl jen pro jednu motorku.
Je tajemstvim, kolik ten drzak stal??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

3.1.2011 v 11:10 | Nahoru | #105

mariano píše: do krátkýho caddy?
tam je po úhlopříčce cca 2,15 a na výšku cca 1,25...to už je skoro úkol pro ing. rubika



Na výšku 1.13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

3.1.2011 v 11:36 | Nahoru | #106
Ja jsem ho koupil na Ebay pouzity, ale jak novy za necelejch 10000 kc. Novej stoji okolo 20 000 kc aspon tenhle co mam ja Cate

Uz jsem, se o tom rozepisoval, ceny a odkazy najdete v tomhle vlaknu.

Nosic motorky

VW Multivan

3.1.2011 v 11:37 | Nahoru | #107
znackuju

1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan

3.1.2011 v 12:05 | Nahoru | #108
to vypada taky dobre, dalo by se to nacpat treba na octavku combi???

VW Multivan

3.1.2011 v 13:04 | Nahoru | #109
Mám multáka T4 a tahám v něm běžně 2 motorky a vercajk .Kotvení je taky v pohodě , vzadu mám oka a v předu si uděláš oka ze stahovacích pásek do dir po sedačkách.

(reakce na) VW Multivan

3.1.2011 v 13:59 | Nahoru | #110

PEPAFJR píše: Na výšku 1.13



1,13 je průchod dveřma...se ti tam nevešla fjr?

(reakce na) VW Multivan

3.1.2011 v 14:00 | Nahoru | #111

Rob1 píše: Ja jsem ho koupil na Ebay pouzity, ale jak novy za necelejch 10000 kc. Novej stoji okolo 20 000 kc aspon tenhle co mam ja Cate

Uz jsem, se o tom rozepisoval, ceny a odkazy najdete v tomhle vlaknu.

Nosic motorky



díky

(reakce na) VW Multivan

3.1.2011 v 14:03 | Nahoru | #112

čihy926 píše: to vypada taky dobre, dalo by se to nacpat treba na octavku combi???



teoreticky šlo:
bis 300 kg Nutzlast
abhängig von der Karosseriesteifigkeit und
zulässiger Hinterachslast des Fahrzeugs

otázkou je, dělá-li se adaptér na uchycení na oktávku a dělá-li se, předpokládám, že bude jen na jednu motorku kvůli zadní nápravě

1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan

5.1.2011 v 18:49 | Nahoru | #113
když už je tady to téma tak ho použiju.... nemáte někdo zkušenost se škodou felicií fun? jaký jsou rozměry tý korby? Nechtěl bych to na tom vozit každej den samozřejmě, jen když nebude zbytí, prostě jednou dvakrát to roka.
Nezkoušel jste to někdo? Vejde se tam?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

7.1.2011 v 23:16 | Nahoru | #114
Alesh> Vlastním Š.pick-up a délka korby je cca stejná 150cm,jediné co ti pomůže,že si vyklopíš zadní čelo,abys korbu prodloužil.Průměrně maj SS 205cm,takže by to i šlo,bytˇ to není ideál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

11.1.2011 v 12:43 | Nahoru | #115
DusanHaya> ok, díky moc

(reakce na) VW Multivan

12.1.2011 v 23:03 | Nahoru | #116
Alesh>
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist