globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VW Multivan
 
29.12.2010 v 23:41
Nemáte někdo zkušenost s převážením motorky v Multivanu?jestli se tam vejde, pro příklad R6

Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

30.12.2010 v 20:49 | Nahoru | #31

spalovac píše: čihy926> Myslim, ze to tam dostanes (bavim se o T4 kratasovi od roku 2000)
Bohuzel budes muset vyhodit posledni radu sedadel(nikdy jsem nevidel posledni radu na Multivanu delenou, protoze Multivan je vzdycky s posteli!!) + postel + jednu sedacku.
Pokud by jsi vyhodil i z druhe rady druhou sedacku, tam tam musis dostat dve motorky.
Jinak si priprav kolem 250000. Multivan je nejdrazi(ma nezavisle topeni,vycalouneny cely interier, stolecek + spoustu jinejch ptakovin )
Pokud nebudes chtit Multivan, muzes jit do Caravelle. Tam jsou urcite delene sedacky a je o poznani levnejsi(cca 50000).
Jinak se dela na Transportera (Multivana,Caravellu) dozadu na kouli takovy drzak na motorku. To se me zatim libi nejvic



napsal jsi to dost zmateně a nepřesně...multivan je většinou s rozkládací zadní trojsedačkou na postel (nebo může mít takovou vyfikundaci místo zadní rolety, která zvětšuje "rozkládací postel" pro lidi nad 185 cm). ale můžeš ho mít taky se třema řadami "křesel" bez možnosti rozložení (je jich málo), nebo bez dvou křesel v prostřední řadě. u dlouhýho provedení je to ještě o trochu složitější.
multivan může mít nezávislé topení - cca třetinu nových prodáváme s ním, spousta druhých/třetích/xtých majitelů si ho tam ještě nechá dodělat (ale pozor! málo z těch dodělávaných má druhou baterku a dělící relé)...takže u ojetin bych tipnul 50/50 - stolečků je několik provedení (a taky ho nemusíš mít).

multivan = limuzína v kastli dodávky se zadními dvěmi řadami sedaček posuvnými na kolejnicích a různýma užitečnýma, nebo neužitečnýma vyfikundacema
caravelle = osobák v kastli dodávky, vnitřek taky čalouněný. nejvíc je kupují smluvní přepravci pro hotelovou/kongresovou klientelu
transporter = dělník se sedačkami. základ je stejný (některé t4 prý měly jinou přední nápravu pro multivan a caravellu a jinou pro transporter...ale to mám jen z doslechu), vnitřní materiály a stupeň komfortu horší

k té "kouli na motorku"...máš nějaký odkaz?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

30.12.2010 v 20:55 | Nahoru | #32

2LEKO píše:
...a tím větší,myslím ..třeba VITO,Transit,Ducáto,Renaulty ,Citroeny,Peugeot atd.



vito je velikostně srovnatelné s multivanem/caravelou/transporterem, jen se dělají tři rozměry. nejkratší je o chlup menší a největší o chlup větší než dvě velikosti vw.
nevím, jak nová generace (model 2011), tu jsem ještě neviděl, ale stejně chce starší

VW Multivan

30.12.2010 v 22:19 | Nahoru | #33
do T5 se vlezou 2 bmw 1000rr, ale nic moc jiného :)

jinak osobně bych šel radši do jednoho z posledních T4 než nějakého z prvních T5. strašně se ty T5 sypou. a to nemám z doslechu, ale ze zkušenosti kamaráda - a to ten multivan byl nový, když ho kupoval. je to pokladna jak svině. turbo, vstřikovače, setrváky, převodovka, klima atd. to vše po 100.000km, turbo dokonce už 2x

VW Multivan

30.12.2010 v 23:25 | Nahoru | #34
já jsem právě doted jezdil s pujcenym starym Vitem, ale to jaksi ted uz nebude mozny. To bylo vyborny,ale prave kdyz bych si koupil neco sveho,tak bych to chtel pouzivat i pro normalni jezdeni(bez motorky)

1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan

31.12.2010 v 01:31 | Nahoru | #35
Také se chystám koupit něco jako ty,řeším a zvažuji,sbírám info cca půl roku.Chci to pro rodinu,občasný převoz motky,také k práci a tak do 5.5m délky skrze parkování.Měl jsem půjčené M.viano 3.0CDI-motor super,komfort pro cestující také,auto je trochu uhoupané při svižnější jízdě,ale dá se to.Motor vpředu+hnaná zadní náprava na sněhu v kopci či mokré trávě horor při rozjezdu i jízdě.Nákladový otvor vzadu 125cmx127cm,prostě velká limuzína,tot vše.Vito není až tak konfortní+vyobkládané jako viano,ale svažující se zád střechy-to kluci německý nevychytali.Kolejnicový posuv sedaček lze však do vita i viana!Řeč je o novějším/posledním typu. VW-rozdíl transp./carravele/multivan ti tu už někdo popsal,ovšem kolej.posuv sedaček je možný pouze u multáka a v dlouhé verzi se multák vyrábí pouze/oproti krátké+40cm/jen od roku 2009!ostatní vyrobené multáky pod 2009v dlouhé/long/verzi jsou více či méně povedené samodomo,většinou překopané carravely na multi. Renault trafic-krátká/dlouhá verze opět rozdíl cca 40cm délky,stupně výbav jsou-traffic je jako transpo.,traffic passenger jako carravele,traffic generation jako multi=kolejnicový posuv,stoleček,poslední řada sedáků po sklopení vytvoří postel,ale vyrábí se pouze v krátké verzi.Je však malinko širší než mercedes+vw. Fiat ducato-3 typy délky,nenabízí kolejnicový posuv sed.,ale typ"panorama"může mít v 2.+3.řadě po 3třech jednolivě stavitelných opěradlech sedačky--tzn.že to není jen taková ta lavice vytvarovaná pro 3pasažery.Ducato není až tak konfortní jako M+VW,ale je širší/+10cm!/,více dostupný jako ojetý a oproti předcházejícim levnější.Od nejdražšího-vw,mercedes,renault,fiat.Forda jsem neřešil,to ti řekne někdo jiný. Shrnutí--pokud nemáš časté využití kolejnicového posuvu sedaček a chceš vw ve vnitř očalouněné,odhlučněné,topení i vzadu,kup carravelu long,nejlépe poslední model T4 75kw,když seženeš tak 111kw .Model T5 od r.v.2003-2006 lépe se jim vyhnout,ikdyž co kus to originál od 2006 nahoru už by to mělo být celkem +- o.k. Mercedes nedoporučuji,starší"hranatý"sice předokolka,ale hnije,problém s elektroinstalací.Nový se zadním náhonem prázdný RenaultTRAFFIC nebo také opel vivaro je více dodávka,ale dá se stejně jako Fiat ducato.Nechci se dotknout Hiundaye,ale je menší než zde uvedené vozy,ovšem opět jsem to něřešil-nelíbí se mi.Přeji dobrý výběr a hlavně se neukvap,pokud nespěcháš,zvaž všechna pro i proti a nejen vizuální stránku,ale i jak často využiješ kolejnicového posuvu sedaček,servis a nákladnost+provoz vozu,parkování,co je pro tebe opravdu důležité.Je zbytečné si za 250-300.tis koupit první T5 do které nasypeš,když pořídíš T4mazla,či Traffica.Za ty samé kačky ducato bude mladší i levnější.Jinak ti doporučím zajít na autosalon,autobazar,auta si prohlídnout/osahat/poměřit metrem, nebudeš první ani poslední + navštívit fora jednotlivých typů a počíst,ptát se kluků co s tím jezdí atd.,prostě udělat si vlastní obr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

31.12.2010 v 07:57 | Nahoru | #36

mariano píše: vito je velikostně srovnatelné s multivanem/caravelou/transporterem, jen se dělají tři rozměry. nejkratší je o chlup menší a největší o chlup větší než dvě velikosti vw.
nevím, jak nová generace (model 2011), tu jsem ještě neviděl, ale stejně chce starší



...multivan i caravela v porovnání s Vitem...má menší otvor zadních výklopných dveří,což já osobně bych nechtěl,lepší jsou "vrata"...a i vnitřní prostor,s ohledem na "tapecirunk" je taky menší..jsou to sice centimetry,ale při nakládce a výkladce celkem důležitý faktor!

...vše jsme ověřovali "prakticky"...a zvolil jsem "klasickou" dodávku,ale i "minibus"/VITO/ s jednou řadou sedaček je "značně" větší než VW!

...fota pro ukázku a porovnání prostoru a velikostí nejmenší VITO /2006... objem x motorky!







Naposledy editováno 31.12.2010 08:03:56

(reakce na) VW Multivan

31.12.2010 v 09:54 | Nahoru | #37
2LEKO> jsem nikdy osobně neřešil výklopky (jediná výhoda, že se převlíkneš v suchu, když prší) a vždy koukal na vrata. větší/menší nevím - oboje dostatečná
krátká vita, se kterým jsem kdysi porovnával t4 byly o chlup menší (cca 1998-2000). současné modely (transporter/multivan si mohu naměřit v práci) vita jsou papírově větší.

2 reakcí na tento příspěvek VW Multivan

31.12.2010 v 10:30 | Nahoru | #38
DusanHaya: Perfektní výcuc ze všech možností, paráda .
Jen bych ti trochu upravil ten nový dlouhý MULTIVAN. V katalogu je to sice podávané jako MULTIVAN, ale je to kombinace všech verzí dohromady. Z multivana to má jen ten kolejnicový systém, jinak je to vlastně Caravela. Palubku to má stejnou jako Transporter, nebo Caravela,čalunění je něco mezi Caravelou a Multivanem a mám dojem, že nejde objednat s křídlovými dveřmi, stejně jako klasický Multivan.

(reakce na) VW Multivan

31.12.2010 v 10:46 | Nahoru | #39
DusanHaya> díky, vyčerpávájící info

VW Multivan

31.12.2010 v 10:52 | Nahoru | #40
Za mě jednoznačně vw T4.Na převoz jedný R6 to bohatě stačí.Mám 75kw+chip a s lehkou nohou jezdím za 6-7l.Na dálky to žere ještě míň.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

31.12.2010 v 11:09 | Nahoru | #41
Mates Picco> Ano má výbavu pouze comfortline a je pravda že u multáka nelze a nikdy ani nešlo křídlovky,ale je to škoda jinak díky a chápu,že pro zaryté multivanisty je dlouhá verze paskvil,ovšem pro mě je ideální řešení,resp.bude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

31.12.2010 v 11:31 | Nahoru | #42
DusanHaya> hod mi sem prosim nejakej odkaz na obrazky tve volby.Dik

(reakce na) VW Multivan

31.12.2010 v 11:42 | Nahoru | #43
čihy926> já už ted musím letět,ale na youtobe.jsou videjka nebo na stránkách VW prodejců máš pár foto.Je to od roku 2009,to byl facelift-jinak označený "GP". VW MULTIVAN comfortline GP 2.0bitdi 132kw je favoritem,ale vše se může změnit

VW Multivan

31.12.2010 v 11:45 | Nahoru | #44
Ještě Ti doporučím forum TRANSPORTER CLUB,tam jsou v poho kluci a dost je tam napsáno

(reakce na) VW Multivan

31.12.2010 v 12:46 | Nahoru | #45

Mates Picco píše: DusanHaya: Perfektní výcuc ze všech možností, paráda .
Jen bych ti trochu upravil ten nový dlouhý MULTIVAN. V katalogu je to sice podávané jako MULTIVAN, ale je to kombinace všech verzí dohromady. Z multivana to má jen ten kolejnicový systém, jinak je to vlastně Caravela. Palubku to má stejnou jako Transporter, nebo Caravela,čalunění je něco mezi Caravelou a Multivanem a mám dojem, že nejde objednat s křídlovými dveřmi, stejně jako klasický Multivan.



má to palubku z multivana...jen se liší tím, že u startline a comfortline nemusíš mít velké rádio, display od navi, či velkou klimu (to vše jsou příplatky), takže to oproti highline vypadá transporterovněji.
čalounění ve dlouhém comfortline je podobnější startline než krátkému comfortline.

jinak jsi mě ponoukl juknout do letošních statistik. ke 29.12. (takže se to moc měnit nebude):
krátký transportér skříň 300
dlouhý transporter skříň 126
krátký transporter combi 402
dlouhý transporter combi 394
california 1
caravella trendline krátká 0
caravella trendline dlouhá 4
caravela comfortline krátká 12
caravela comfortline dlouhá 19
multivan startline 6
multivan comfortline 99
multivan comfortline dlouhý 53
multivan highline 160

škoda, že je tak málo dlouhých caravell, protože ji - jako univerzální rodinný vůz pro všechno - jednou nejspíš budu shánět
nebo vito/viano...když zapomenu na zadní náhon u starých tranzitů a hyundaiů, které jsem proklínal

2 reakcí na tento příspěvek VW Multivan

31.12.2010 v 15:44 | Nahoru | #46
To jsou fakt debilní otázky...Si to změř!!!

1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan

31.12.2010 v 15:49 | Nahoru | #47
Mariano, velikej rozdíl který je v palubce je ten a to je ten rozdíl, který je mezi Transporterem a Multivanem, že u Transportera není integrovaný popelník vedle ředící páky, což je i dlouhého Multivana, protože by tam nešlo dát 2sedadlo spolujezdce.Jinak mockrát děkuju za tu letošní statistiku. Kde jsi ji vyštrachal?????

(reakce na) VW Multivan

31.12.2010 v 17:12 | Nahoru | #48

stepan1.0.9 píše: To jsou fakt debilní otázky...Si to změř!!!

V jednoduchosti je síla,ovšem u Tebe to platí dvojnásob že?!! No nutno přihlédnout k Tvému věku,to jediné Tě omlouvá EDIT:hlavně,že ty jsi založil téma MZ150 a nikdo Ti nenapsal,že je to debilní.Zamysli se příště hochu než něco napíšeš

Naposledy editováno 31.12.2010 17:52:56

VW Multivan

31.12.2010 v 17:38 | Nahoru | #49
MatesPicco-dovolím si malinko odporovat,i u long multáka je místo spolujezdce osazeno tzv."pilotní"sedačkou,ne dvousedákem ty jsi vlastníkem VWozu a též na transporter foru že jo MARIANO-pěkná statistika jinak na viano 3.0cdi r.v.2010 mám cenovou nábídku 858.800,-bez dph,ale přesto raději VW když to půjde.Jinak vito/viano se dělá i jako 4x4 avšak se stálým pohonem a pouze v motorizaci 2.2cdi/122kw,ale narozdíl od 3.0cdi je možno i man.převodovku,ovšem je odporně vysoké.Já s tím 3litrem /204KONÍ/najel při půjčení 220km a ten motor ,dostal jsem se na 11.4L ale jde i za 18L.Nutno podotknout,že auto bylo tzv.syrové/100km najeto před půjčením/Já největší mínus u new modelu vidím opět v zadním náhonu+u nejdelšiho modelu velmi se svažující střecha u zad.dveří oproti nejkratšímu.A ještě- nejkratší a nejdelší mercedes je stejně dlouhý jako vozy od VW,ale navíc udělali třetí verzi-střední=mezi těmi dvěmi.A VW je oproti Medvědovi v zatáčkách jako motokára,stabilnější podvozek

(reakce na) VW Multivan

31.12.2010 v 17:49 | Nahoru | #50

stepan1.0.9 píše: To jsou fakt debilní otázky...Si to změř!!!



Máte štěstí, že jdu kolem, v tomhle se zrovna vyznám.

Dík za radu exprt

1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan

31.12.2010 v 18:00 | Nahoru | #51
DusanHaya: Jasně že jsem tam taky, protože jsem s tímto vozem velmi spokojen a hlavně je tam super parta lidí. S tou pilotní sedačkou máš pravdu, ale jde tam dát i dvousedák, díky tomu, že tam je ta obyč palubka. Nedávno jsem mluvil s kámošem co jezdí jen Mercedesy a prý přestali 4x4 u Vita dělat, tak nevím co je na tom pravdy. U těch starých modelů prý nestálo za nic a rozmlouvali to zákazníkům i sami prodejci.

(reakce na) VW Multivan

31.12.2010 v 18:08 | Nahoru | #52
Mates Picco> nene,nepřestali,projížděl jsem 21.12.2010 3.0cdi,2.2cdi a 2.2cdi 4x4.Dělají se pořád,ale pořád je to jak koza ja si říkal,že když nebudu mít na multi longa,tak raděj traffica nebo ducato v plné a ještě mi zbyde na 3.motku než to viano,ale to můj názor.

1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan

31.12.2010 v 18:11 | Nahoru | #53
Já jsem už mnoho let spokojený s VW a už jsem na to auto tak zvyklý, že jiný nechci a všechno ostatní je pro mně náhražka, takže ode mně nějakou objektivní radu nečekej .

(reakce na) VW Multivan

31.12.2010 v 18:15 | Nahoru | #54
Mates Picco> právě jsem jednu objektivní přečet

VW Multivan

31.12.2010 v 18:45 | Nahoru | #55
Na mě moc nedej, já jsem jeden z těch co jim auto slouží bez problémů a závad, pokud by se mi to sypalo jako některým klukům, tak bych možná mluvil jinak, ale asi ne, protože já fakt nevvím, co bych koupil jinýho. Včera jsem byl u Rokytnice v lese na hájence u příbuzných a vyjel jsem k nim po cestičce po které teď jedí jen koně se dřevem. Když mně tam viděli přijíždět, tak absolutně nechápali a ten borec s koněm uznale pokýval hlavou a zmizel v lese mezi stromy, abych se snad za ním nevidal

VW Multivan

31.12.2010 v 18:50 | Nahoru | #56
multivan ne malo mista kup spritera nebo ltčko
mame staryho spritera 208 na prodej střední velikost a středeně vysokej najeto 180tis km

VW Multivan

31.12.2010 v 19:16 | Nahoru | #57
Tohle je od tebe opravdu výživnej příspěvek, ta je snad lepší nepsat nic člověče.

VW Multivan

31.12.2010 v 19:37 | Nahoru | #58
no ja bych multivana nevzal kdyz do toho nenacpeš gs a ani to neni dodavka a psal že chce v tom vozit i jiny veci tak proto sprinter
za to ty ses moc nepředved chytraku

VW Multivan

31.12.2010 v 19:46 | Nahoru | #59
Já jsem věděl, že na to nemám reagovat, ale už se stalo no. Dotaz zněl, jestli se do Multivana vejde R6. O GS nepadlo ani slovo, takže to je od tebe trochu mimo. Nevím v čem jsem se moc nepředvedl, ale ve všech příspěvcích které jsem na tomto foru kdy napsal, jsem se snažil psát k věci a poradit vždy pokud jsem s danou věcí někdy měl nějakou zkušenost ať kladnou, nebo negativní.

VW Multivan

31.12.2010 v 21:57 | Nahoru | #60
no jo se hned neuraž taky sem to myslel tak že proste sprinter nebo ltčko je proste vetší a lepši na převoz motorek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist