![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
spalovac píše: čihy926> Myslim, ze to tam dostanes (bavim se o T4 kratasovi od roku 2000)
Bohuzel budes muset vyhodit posledni radu sedadel(nikdy jsem nevidel posledni radu na Multivanu delenou, protoze Multivan je vzdycky s posteli!!) + postel + jednu sedacku.
Pokud by jsi vyhodil i z druhe rady druhou sedacku, tam tam musis dostat dve motorky.
Jinak si priprav kolem 250000. Multivan je nejdrazi(ma nezavisle topeni,vycalouneny cely interier, stolecek + spoustu jinejch ptakovin )
Pokud nebudes chtit Multivan, muzes jit do Caravelle. Tam jsou urcite delene sedacky a je o poznani levnejsi(cca 50000).
Jinak se dela na Transportera (Multivana,Caravellu) dozadu na kouli takovy drzak na motorku. To se me zatim libi nejvic
napsal jsi to dost zmateně a nepřesně...multivan je většinou s rozkládací zadní trojsedačkou na postel (nebo může mít takovou vyfikundaci místo zadní rolety, která zvětšuje "rozkládací postel" pro lidi nad 185 cm). ale můžeš ho mít taky se třema řadami "křesel" bez možnosti rozložení (je jich málo), nebo bez dvou křesel v prostřední řadě. u dlouhýho provedení je to ještě o trochu složitější.
multivan může mít nezávislé topení - cca třetinu nových prodáváme s ním, spousta druhých/třetích/xtých majitelů si ho tam ještě nechá dodělat (ale pozor! málo z těch dodělávaných má druhou baterku a dělící relé)...takže u ojetin bych tipnul 50/50 - stolečků je několik provedení (a taky ho nemusíš mít).
multivan = limuzína v kastli dodávky se zadními dvěmi řadami sedaček posuvnými na kolejnicích a různýma užitečnýma, nebo neužitečnýma vyfikundacema
caravelle = osobák v kastli dodávky, vnitřek taky čalouněný. nejvíc je kupují smluvní přepravci pro hotelovou/kongresovou klientelu
transporter = dělník se sedačkami. základ je stejný (některé t4 prý měly jinou přední nápravu pro multivan a caravellu a jinou pro transporter...ale to mám jen z doslechu), vnitřní materiály a stupeň komfortu horší
k té "kouli na motorku"...máš nějaký odkaz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
2LEKO píše:
...a tím větší,myslím ..třeba VITO,Transit,Ducáto,Renaulty ,Citroeny,Peugeot atd.
vito je velikostně srovnatelné s multivanem/caravelou/transporterem, jen se dělají tři rozměry. nejkratší je o chlup menší a největší o chlup větší než dvě velikosti vw.
nevím, jak nová generace (model 2011), tu jsem ještě neviděl, ale stejně chce starší
jinak osobně bych šel radši do jednoho z posledních T4 než nějakého z prvních T5. strašně se ty T5 sypou. a to nemám z doslechu, ale ze zkušenosti kamaráda - a to ten multivan byl nový, když ho kupoval. je to pokladna jak svině. turbo, vstřikovače, setrváky, převodovka, klima atd. to vše po 100.000km, turbo dokonce už 2x
1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
mariano píše: vito je velikostně srovnatelné s multivanem/caravelou/transporterem, jen se dělají tři rozměry. nejkratší je o chlup menší a největší o chlup větší než dvě velikosti vw.
nevím, jak nová generace (model 2011), tu jsem ještě neviděl, ale stejně chce starší
...multivan i caravela v porovnání s Vitem...má menší otvor zadních výklopných dveří,což já osobně bych nechtěl,lepší jsou "vrata"...a i vnitřní prostor,s ohledem na "tapecirunk" je taky menší..jsou to sice centimetry,ale při nakládce a výkladce celkem důležitý faktor!
...vše jsme ověřovali "prakticky"...a zvolil jsem "klasickou" dodávku,ale i "minibus"/VITO/ s jednou řadou sedaček je "značně" větší než VW!
...fota pro ukázku a porovnání prostoru a velikostí nejmenší VITO /2006... objem x motorky!
![](http://resize.like.cz/images/82_99_155_172_31-12-10-07-55-35_1293778535p1030932u.jpg)
![](http://resize.like.cz/images/82_99_155_172_31-12-10-07-58-25_1293778705p1030102o.jpg)
![](http://resize.like.cz/images/82_99_155_172_31-12-10-08-01-21_1293778881p1030933p.jpg)
Naposledy editováno 31.12.2010 08:03:56
krátká vita, se kterým jsem kdysi porovnával t4 byly o chlup menší (cca 1998-2000). současné modely (transporter/multivan si mohu naměřit v práci) vita jsou papírově větší.
2 reakcí na tento příspěvek VW Multivan
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Jen bych ti trochu upravil ten nový dlouhý MULTIVAN. V katalogu je to sice podávané jako MULTIVAN, ale je to kombinace všech verzí dohromady. Z multivana to má jen ten kolejnicový systém, jinak je to vlastně Caravela. Palubku to má stejnou jako Transporter, nebo Caravela,čalunění je něco mezi Caravelou a Multivanem a mám dojem, že nejde objednat s křídlovými dveřmi, stejně jako klasický Multivan.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
Mates Picco píše: DusanHaya: Perfektní výcuc ze všech možností, paráda .
Jen bych ti trochu upravil ten nový dlouhý MULTIVAN. V katalogu je to sice podávané jako MULTIVAN, ale je to kombinace všech verzí dohromady. Z multivana to má jen ten kolejnicový systém, jinak je to vlastně Caravela. Palubku to má stejnou jako Transporter, nebo Caravela,čalunění je něco mezi Caravelou a Multivanem a mám dojem, že nejde objednat s křídlovými dveřmi, stejně jako klasický Multivan.
má to palubku z multivana...jen se liší tím, že u startline a comfortline nemusíš mít velké rádio, display od navi, či velkou klimu (to vše jsou příplatky), takže to oproti highline vypadá transporterovněji.
čalounění ve dlouhém comfortline je podobnější startline než krátkému comfortline.
jinak jsi mě ponoukl juknout do letošních statistik. ke 29.12. (takže se to moc měnit nebude):
krátký transportér skříň 300
dlouhý transporter skříň 126
krátký transporter combi 402
dlouhý transporter combi 394
california 1
caravella trendline krátká 0
caravella trendline dlouhá 4
caravela comfortline krátká 12
caravela comfortline dlouhá 19
multivan startline 6
multivan comfortline 99
multivan comfortline dlouhý 53
multivan highline 160
škoda, že je tak málo dlouhých caravell, protože ji - jako univerzální rodinný vůz pro všechno - jednou nejspíš budu shánět
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
nebo vito/viano...když zapomenu na zadní náhon u starých tranzitů a hyundaiů, které jsem proklínal
2 reakcí na tento příspěvek VW Multivan
1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan
stepan1.0.9 píše: To jsou fakt debilní otázky...Si to změř!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 31.12.2010 17:52:56
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)