mohl by mi někdo prosím hodit link na trochu erudovanej článek okolo celé této problematiky ? Tady na foru tvrdí každý něco jinýho, čert ví kdo má pravdu. Zajímá mě konkrétně u stříkačky s otevřenou koncovkou a origo filrem a origo jednotkou jak je to s odstraněním katu. Ale vubec bych se celé problematice rád dostal na kobylku.
Díky moc Hanz
2 reakcí na tento příspěvek Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
Redbois píše: Tak zase pár užitečných rad vybombardovat Kata,vyhodit přívěru,provrtat pořádně trysky a musí to fachčit jako čert jsou to ale joudové ti Japončíci proč to tam vlastně cpou když to Motku jen brzdí ještě že si to dovedeme pořádně vyladit,tak nějak po našem
Joudove nejsou japonci, ale hlukovy, emisni a dalsi normy a limity ktery ta masina musi splnovat aby dostala homologaci. Boze To je jak u blbejch ....
Naposledy editováno 17.12.2010 16:02:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
Redbois píše: Tak zase pár užitečných rad vybombardovat Kata,vyhodit přívěru,provrtat pořádně trysky a musí to fachčit jako čert jsou to ale joudové ti Japončíci proč to tam vlastně cpou když to Motku jen brzdí ještě že si to dovedeme pořádně vyladit,tak nějak po našem
no vid a pritom uz z toho ze je to motorka za 200tis (buhvijestli) je jasny ze ji poskladali ty nejvetsi mozky na planete za pouziti tech nejlepsich technologii a materialu a vlastne uz na ni neni co zlepsovat...