paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Podle čeho poznat problém s motorem?
26.12.2010 v 12:55
Budu prodávat 4T (Kdyby měl někdo zájem za dost nízkou cenu tak se koukněte na profil) a koupim 2T. Je s tim dost nuda a ještě rok musim vydržet než budu mít peníze na silnou. Nejspíš pudu do Yamahy DT 125 R. Co sem čet tak jeden z nejlepších a nejspolehlivějších 2T. Koukal sem, že kolem 30 - 35 000,- už se něco slušnějšího dá sehnat. Potřebuju vědět jesli jsou nějaký fígle nebo typipckej znak že s motorem něco neni v pořádku a na co si dát u 2T pozor?
Předchozí
1 2 3
Následující

Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 13:10 | Nahoru | #1
Musíš si dávat pozor na to, jestli dobře chytá (na první-druhý našlápnutí,ale hlavně za studena),motor nesmí cinkat,musí jít dobře vytočit do otáček.Až ji budeš zkoušet,tak pořádně zatahej za heft :D, pak ještě zkontroluj jestli má rovnej rám,to dokáže zkazit náladu jestli ne :).To je asi tak všechno co mě teď napadlo. Jinak hodně informací najdeš ZDE .

Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 13:10 | Nahoru | #2
Jediný co mě tak napadá je si to poslechnout. Aby to nezvonilo, nemlátilo. Sice jak řikám, dvoutakt kterej neklepe nejede, ale všeho s mírou žejo. Výhodou oproti 4T je že případná GO stojí dost výrazně míň. Osobně mám na DT 13tis. To na původnim spodku, a 8tis na vršku. Kdo ví co to má nalítáno předemnou netušim.

Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 13:13 | Nahoru | #3
U 2T je toho moc naso musíš dávat pozor

Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 13:19 | Nahoru | #4
Jak už zmínili jak chytá jesli nejak necinká píst jesli jde vytočít a řazení si skus jestli jde s lehka a jestli udrží jedničku,pak jeto rám jo vuli v řízení nato pozor,brzdy prostě celkovje ji musíš pořádně prošmátrat nekupuješ rohlíky.

1 reakcí na tento příspěvek Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 14:01 | Nahoru | #5
Na ten motor si dám pozor. A jak je to s vibracema a převodovkou? Vadí jí řazení na místě?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 14:24 | Nahoru | #6
Daniel_cz> DTečkovej motor nevibruje skoro vůbec. Co myslíš tím řazením na místě?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 14:28 | Nahoru | #7
Třeba když rychle zabrzdíš, máš tam 4 a nejde to lehce skopat na N. Musíš třeba na 2 trochu pustit spojku aby si to sedlo a pak de N. Nevim možná je to všech motorek.

Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 14:31 | Nahoru | #8
nevím, s tímhle sem se nikdy nesetkal... Neměl by v tom být problém, asi to bude stejné jako u každé jiné motorky. A taky sem ještě neviděl DT, které by mělo v háji převodovku.

1 reakcí na tento příspěvek Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 14:56 | Nahoru | #9
Občs to udělá ale nic neobvyklého-občas i nějaký falešný neutrál,a to řazení na míste ne nevadí.

Naposledy editováno 26.12.2010 14:57:11

Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 15:13 | Nahoru | #10
chce se to na tý motorce svíst , když to bude jakoby prskat tak je to v pohodě ,je to studený , to dělá každej 2T

(reakce na) Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 15:44 | Nahoru | #11
vladaobi> Co prosím? Falešný neutrál? Na DT za těch skoro 5 let ani jednou

edit: Pokud se chceš o té motorce něco dozvědět bude 2x lepší napsat na to DT forum, tam se aspoň nevyskytují mongolové jako Vladaobi

Naposledy editováno 26.12.2010 15:46:05

1 reakcí na tento příspěvek Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 15:45 | Nahoru | #12
Hele klidně koukni jestli je v chladiči voda, páč jsme vybíraly DTčko pro bráchu. vybrali jsme slušnej kousek po nějakym mlaďasovi, po GO. mechoše kterej to dělal znám, motorku jsme dotáhly domu, a jen kouknu do chladiče a cca půlka prázdná. No dolil jsem to ale buh ví jak dlouho ta motorka jezdila bez toho,,, už z toho šli jen další a další problémy, a po 8 tisících je teď válec na nikasilu a holt se musí vršek udělat znova. ten motor nemá rád přehřejvání, asi jako každej motor.

(reakce na) Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 15:50 | Nahoru | #13
Tak v létě až bude 30+ to nebude dobrý tolik zatěžovat. Což po Praze bude celkem těžký.

Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 15:54 | Nahoru | #14
ale rozjedeš se a zas se to zchladí, za předpokladu že je chladič plnej a je to natlakovaný. a to v tomhle případě nebylo.

1 reakcí na tento příspěvek Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 17:10 | Nahoru | #15
Jak uz tady padlo ..zkus jak startuje za studena ..poslouchej jestli necinka neco v motoru ..po zahrati zkus vytocit k cervenymu jestli to jde ...zkus jak je na tom odpruzení ..spojka na NSR obcas musim pustit lehce spojku aby tam padla rychlost ..Jo jinak v lete to bude prdel ..staci jet chvilku za autobusem kterej jede 40 a za chvilku budes stavet aby si to neuvaril

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 17:10 | Nahoru | #16

DuckerCZ píše: Jak uz tady padlo ..zkus jak startuje za studena ..poslouchej jestli necinka neco v motoru ..po zahrati zkus vytocit k cervenymu jestli to jde ...zkus jak je na tom odpruzení ..spojka na NSR obcas musim pustit lehce spojku aby tam padla rychlost ..Jo jinak v lete to bude prdel ..staci jet chvilku za autobusem kterej jede 40 a za chvilku budes stavet aby si to neuvaril



nebude

(reakce na) Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 17:12 | Nahoru | #17

Cíba. píše: nebude


Ja to tak mel ..ale teplomer mi vylezl na pulku pak uz jsem radsi stavel ..tak je mozny ze dal by treba nelezl moje zkusenost

1 reakcí na tento příspěvek Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 17:18 | Nahoru | #18
tak NSRo je přeci jenom trošku jiný, DTčko taky třeba vyleze na půlku ale víc už jen tak ne, hlavně 40 po rovince je nic, to se to nehřeje, ale 40 do kopce už se ten motor zahřeje, prostě se musí jet trošku fofrem ať se to chladí ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 17:38 | Nahoru | #19

Cíba. píše: tak NSRo je přeci jenom trošku jiný, DTčko taky třeba vyleze na půlku ale víc už jen tak ne, hlavně 40 po rovince je nic, to se to nehřeje, ale 40 do kopce už se ten motor zahřeje, prostě se musí jet trošku fofrem ať se to chladí ;)


jak rikam vic jsem nezkousel radsi jsem stavil ..Jinak DT chvalim dobra volba 2T power pico

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 17:40 | Nahoru | #20
DuckerCZ> Neni to tak vosrý (čet sem max asi 22kw?), ale rozhodně to bude oproti 8.4 kw lítat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 17:47 | Nahoru | #21

Daniel_cz píše: DuckerCZ> Neni to tak vosrý (čet sem max asi 22kw?), ale rozhodně to bude oproti 8.4 kw lítat.


NSR má taky 22kw ..Jo no a hlavne ta privera

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 17:48 | Nahoru | #22
DuckerCZ> Kámoš měl NSR, a normálně se přes půlku nedostal, naopak. K červenýmu mu to vylezlo akorád když pálil gumu, ale jak se rozjel, tak okamžitě teplota padala. Má teplota vyleze bežně na půlku (provozní), a dál se málo kdy hne. To musí bejt pořádnej hic, a člověk se musí srát někde po městě krokem, nebo naopak když jede plnej knedlík okresky. Ale až do červenýho mi to nikdy nevylezlo. Apropo, tři větráčky z PC před chladičem, a je po případných problémech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 17:49 | Nahoru | #23

Daniel_cz píše: DuckerCZ> Neni to tak vosrý (čet sem max asi 22kw?), ale rozhodně to bude oproti 8.4 kw lítat.


neni to ostrý , ale ten motor je takovej pružnej , ale jakmile se otevře přívěra tak to letí , já nevim jak jede max. otevřený DT , protože jediný co mám já je otevřená přívěra , takže typuju že mám tak 15kw

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 17:50 | Nahoru | #24
DuckerCZ> NSR je taky spolehlivý v rámci možností žejo. V kolika se odevírá a na kolik točíš?

Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 17:53 | Nahoru | #25
Jinak falešnej neutrál se občas najde, ale za tu dobu co ho mám (asi 13tis km) se mi to stalo jestli dvakrát. Spíš mám problémy, když je motor plně zatíženej. Třeba v tědlech podmínkách co momentálně venku panují. Když to ženu plná dva po zasněžený louce, kopnu za tři, ale to motor neutáhne, padnou otáčky, a při podřazení to třeba malinko škubne, páč mi tam ten kvalt zaleze zase až při pořádnym roztočení(otázka mžiku). Nevim jestli je to malym meziplynem, nebo tim, že mám pocit že se malý otáčky prostě tý převodovce nelíbí tolik jak vysoké. (ikdyž má DT pěkný spodek)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 17:55 | Nahoru | #26

čeplin píše: neni to ostrý , ale ten motor je takovej pružnej , ale jakmile se otevře přívěra tak to letí , já nevim jak jede max. otevřený DT , protože jediný co mám já je otevřená přívěra , takže typuju že mám tak 15kw



Dost je znát laďák. Já mám jenom gianelli, na kterej sem ňák zásadně moc chváli neslyšel, ale vůči seriáku je to znát. Motorka je o poznání ostřejší, točivější. Má celkově věčí chuť.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 17:58 | Nahoru | #27
frantas> No o DT se tu vůbec bavíme kvůli tomu, že se koukal na ceny a ty šly celkem dolu mi příde a tak DT musim mít.

Akorát ukazatel benzínu by tam moh bejt. Jinak tam je všechno. Ta teplota se mi líbí. Přesně jaký části motoru je t teplota?

Naposledy editováno 26.12.2010 17:59:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 17:58 | Nahoru | #28

frantas píše: DuckerCZ> Kámoš měl NSR, a normálně se přes půlku nedostal, naopak. K červenýmu mu to vylezlo akorád když pálil gumu, ale jak se rozjel, tak okamžitě teplota padala. Má teplota vyleze bežně na půlku (provozní), a dál se málo kdy hne. To musí bejt pořádnej hic, a člověk se musí srát někde po městě krokem, nebo naopak když jede plnej knedlík okresky. Ale až do červenýho mi to nikdy nevylezlo. Apropo, tři větráčky z PC před chladičem, a je po případných problémech


Pri normalni jizde ..i rychli jizde tak mi to vyleze tesne nad modry ale jakmile stojim ve meste nebo jedu pomalu tak to zacne lezt nahoru

(reakce na) Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 17:59 | Nahoru | #29

Daniel_cz píše: DuckerCZ> NSR je taky spolehlivý v rámci možností žejo. V kolika se odevírá a na kolik točíš?


Joo zatim me zlobí jen elektrika ..Jinak otevira se v 8t. a koncim na 11t.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podle čeho poznat problém s motorem?

26.12.2010 v 18:02 | Nahoru | #30
DuckerCZ> Mě se líbí říct: "Musim na chvíli zastavit, aby si to odpočinulo. Holt je to drak mexickej".
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R Vorstyx 13 6.5.2024 v 18:34 krokoš
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R Jira_7 2 30.4.2024 v 08:44 kokoška.
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R Vorstyx 1 6.4.2024 v 08:13 ja1
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R SirSpecny 1 18.3.2024 v 14:10 Remzy
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R Adoš170 4 14.2.2024 v 10:15 Bugs


TOPlist