Téma: MX modely 2011
 
16.12.2010 v 20:49
Tak se nám pomalu začnou prodávat modely 2011 a já zvažuji kterou na novou sezónu koupit. Bohužel nemám moc času pročítat amer. servery atd. Víte už někdo, která má nějaký důležitý nový inovace atd.? Chci 450. Kawu nechci - moc velká mi připadne a materiály nic moc. Zvažuji opět sedlat Hondu nebo možná zkusit Suzuki?
Předchozí
1 2
Následující

MX modely 2011

17.12.2010 v 08:46 | Nahoru | #1
Zarazilo mě to co píšeš o kawě...nic moc materiály...? Podle zahr. serverů a zkušeností majitelů je to ze 450 MX asi nejspolehlivější motorka (spolu s YZF). takže bych neřekl že tam něco ošidili. Řeším to teď hodně intenzivně, protože na podzim chci pořídit taky model 2011 (nebo kdyby se sehnala nová 2010 za solidní peníze). Co jsem tak zatím vysledoval ohledně "much" na jednotlivejch značkách: CRF - o ní jsem uvažoval jako o první, protože se mi strašně líbí,ale...většině majitelů záhy odejde spojka (pouze čtyři pružiny nevytvořej dostatečnej tlak a prokluzuje, navíc si hodně lidí stěžuje na převodovku). RMZ - asi v modelu 2011 hodně vyvedená, nejlevnější, nicméně poměrně často se objeví problém s cementací ojnice, která se vydrolí. Někomu to udělá do 40ti hodin, někomu vůbec.... YZF drží, ale prý se hůř startuje za tepla i za studena (myšleno nový model se stříkačkou). No a na Kawu opravdu nikde nepadlo křivý slovo, snad jen přehřívání při provozu v lese, což se dá řešit, a ta větší hmotnost. jsem zvědavej na zkušenosti ostatních, celej den stejně nemyslím na nic jinýho než co vybrat .

1 reakcí na tento příspěvek MX modely 2011

17.12.2010 v 12:23 | Nahoru | #2
S tou kawou mi to taky nesedí, když i zarytej Hondař Ivan, kterej posledních 15let nechtěl a nejel nic jinýho než Hondu si teď koupil KAWU, tak to o něčem svědčí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX modely 2011

17.12.2010 v 12:28 | Nahoru | #3
kozivak> Nevím co je na tom pravdy, ale údajně KXF je poslední z motokrosovejch Japonců, kterej se vyrábí skutečně v Japonsku - všechno ostatní prý už v Ćíně. S Ivanem musím dát řeč,zatím co jsem slyšel tak je spokojenej. A hlavně musím vyzpovídat Chundela (Chlupáče), což je zarytej Kawista, a vzhledem k tomu že na stole měl už asi všechno, zřejmě ví proč . Jediný co je u Kawy problém - je jich v pěknějch ojetinách strašně málo, aspoň tady v Čechách...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX modely 2011

17.12.2010 v 12:39 | Nahoru | #4
PetrTM> Chlupíno Ti ji vychválí Mě taky zlomil....a nelituju. Teď má 10 a říkal, že to je rozdíl oproti 08 ,co měl předtím.Lepší zátah a průběh atd. však on ti rád poreferuje.Motorů mu prošlo rukama už víc než dost.Má jí i Jirka B. a taky spokojenost.Nikomu se na tom nic nevytelilo.Joo a Buri už taky přezbrojil do zelena

1 reakcí na tento příspěvek MX modely 2011

17.12.2010 v 12:58 | Nahoru | #5
Myslíte že to je opravdu pravda s tím že se začínají všechny moto dělat v číně? Už jsem to slyšel několikrát a úplně se toho děsím.

Jinak KTM 2011 šla koupit už v půlce roku 2010.

Také jsem slyšel že nějaké testy dělané v německu vyhrála CRF, a KTM prej na posledním místě. Nevím.

Suzuki si nekupuj. Vzal bych Hondu a nebo tu Kawu. A stejně se rozhodneš podle ceny. A novou moto bych kupoval na slovensku tam jsou zajímavé ceny.

Ještě že jezdím 2T.

1 reakcí na tento příspěvek MX modely 2011

17.12.2010 v 13:00 | Nahoru | #6
Parťák má KX 450F 2010 a super motorka. Jazdí na nej s nami aj po horách a celkom mu to na nej ide. Len jej treba trochu viac plynu ako endurku. Zase oproti nemu je ľahučká a keď na ňu sadne dobrý jazdec, tak krátke výjazdy a steny na tom idú ešte lepšie ako s endurom. Asi hlavne kvôli tomu, že je ozaj dosť silný a ten nástup je tam razantný. Len to treba aj zvládať, mňa dva krát vo výjazde prevrátila, odvtedy na ňu nesadám .

Výhoda je tiež, že sa po pádoch neprechľastáva a netečie z nej benzín. Materiálovo neviem ako, ale zatiaľ po 50 mth nemal jediný problém, mení len spotrebák.

MX modely 2011

17.12.2010 v 13:09 | Nahoru | #7
Pokud je něco vyrobeno v číně, tak to musí být označeno jako made in china. Např. na Yamaze YZF/WR jsou to spojkové lanka made in china.
Pokud by Honda-Yamaha-Kawasaki motorky v číně vyráběla, musí je označit made in china. U aut to tak je, např. Honda Jazz.

MX modely 2011

17.12.2010 v 13:19 | Nahoru | #8
Takže je to kec. Když si koupíš novou moto tak tam není made in china.

MX modely 2011

17.12.2010 v 13:38 | Nahoru | #9
Jo, zatím to platí. Výrobce (země) musí být vyznačen.

Např. BMX X450 má motor made in taiwan(china - kymco),i když je to BMW, tak je to tam napsané.

MX modely 2011

17.12.2010 v 16:48 | Nahoru | #10
Já tedy nevím, ale na žádném dílu Gasu jsem označení země původu nenašel...

MX modely 2011

17.12.2010 v 17:46 | Nahoru | #11
Tu zemi puvodu bych vubec neresil až tak moc to nerika, proste dulezity je kde se vyrábej jednotlivy díly. když vsechno vyrobej v rakousku a smontujou to v cine bude to taky nejspis China, je to docela dost složity a zakotveny v mezinárodních obchodnich smlouvach a vcelku težko se to určuje. Zrvna podobnej problem jsme resili v praci nedávno a sice ten vyrobek byl made in Italy ale komplet rozlozeny to privezli z číny a tam jen smontovali.

2 reakcí na tento příspěvek MX modely 2011

17.12.2010 v 18:21 | Nahoru | #12
Všechny normální motorky označení výroby mají (KTM, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, Husky,TM)
Gas Gas je asi atyp, nebo se dělá v číně
Každý větší díl na japonské motorce je označen kde byl vyroben, tzn. že pokud je na dílu made in japan, tak určitě nebyl vyroben v číně.
Na Yamaze WR/YZF jsem našel jen lanko od spojky made in china. U Hondy CRF-X a Kawy KXF vše japan. Jak je to u jiných výrobců nevím.

(reakce na) MX modely 2011

17.12.2010 v 18:40 | Nahoru | #13
RSWR> No přiznám se že ani na TM jsem na samotnejch dílech "Made in Italy" většinou nikde neviděl, ale je fakt že jsem se po tom nikdy nepídil, asi bych to někde dohledal i na Gájoj. Věřil bych tomu že díly vyrobený v Japonsku se do Číny přesunou na montáž. To už nikdo nezjistí

(reakce na) MX modely 2011

17.12.2010 v 18:47 | Nahoru | #14
RSWR> prosimtě kde se tyhle údaje uváděj ? já měl yamahu na stole už 2x a nikde sem nic takovýho nenašel a to ani na kartérech víkách a pod - všude jen začátky objednávacíh čísel

MX modely 2011

17.12.2010 v 20:25 | Nahoru | #15
na KTM je třeba na plastech nebo brejlích, řidítkách, vík od motoru made in Austria

(reakce na) MX modely 2011

18.12.2010 v 10:18 | Nahoru | #16
No já myslel materiály jako jsou spojkový páčky, řídítka, plasty a tyhle zevní viditelný, kdybyste viděli, co pádů vydržela Honda, kterou jsem měl 2 a půl sezony, salta přes řídítka atd, loni jsem si koupil Kawu 2010 a kamarád to stejný, motorka byla po půlce sezony celá "ošoupaná", spadneš hend se něco vohne, upadne a tak, nechci to jako kritizovat, nejsem nějakej zastánce jedné značky, ale prostě to tak u nás obou bylo, tak nevím, co na to říct....

kozivak píše: PetrTM> Chlupíno Ti ji vychválí Mě taky zlomil....a nelituju. Teď má 10 a říkal, že to je rozdíl oproti 08 ,co měl předtím.Lepší zátah a průběh atd. však on ti rád poreferuje.Motorů mu prošlo rukama už víc než dost.Má jí i Jirka B. a taky spokojenost.Nikomu se na tom nic nevytelilo.Joo a Buri už taky přezbrojil do zelena

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX modely 2011

18.12.2010 v 10:21 | Nahoru | #17
NEboj, vím jaký motorky jsou, každej víkend jsem na závodech a jel jsem na všech - loňskejch modelech. Ale zajímaly mě prostě 2011, jestli už někdo něco ví. A moto nemám na ježdění po lesech, horách atd., ale vyloženě jen na závody....

volodaj píše: Parťák má KX 450F 2010 a super motorka. Jazdí na nej s nami aj po horách a celkom mu to na nej ide. Len jej treba trochu viac plynu ako endurku. Zase oproti nemu je ľahučká a keď na ňu sadne dobrý jazdec, tak krátke výjazdy a steny na tom idú ešte lepšie ako s endurom. Asi hlavne kvôli tomu, že je ozaj dosť silný a ten nástup je tam razantný. Len to treba aj zvládať, mňa dva krát vo výjazde prevrátila, odvtedy na ňu nesadám .

Výhoda je tiež, že sa po pádoch neprechľastáva a netečie z nej benzín. Materiálovo neviem ako, ale zatiaľ po 50 mth nemal jediný problém, mení len spotrebák.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX modely 2011

18.12.2010 v 10:22 | Nahoru | #18
Já vím, že jedinou Kawu určitě ne, hlavně kvůli tomu, že je to takovej autobus - moc velká - pro velkýho chlapa motorka, což já nejsem - 179 a 72kg.

mxbechyne.cz píše: Myslíte že to je opravdu pravda s tím že se začínají všechny moto dělat v číně? Už jsem to slyšel několikrát a úplně se toho děsím.

Jinak KTM 2011 šla koupit už v půlce roku 2010.

Také jsem slyšel že nějaké testy dělané v německu vyhrála CRF, a KTM prej na posledním místě. Nevím.

Suzuki si nekupuj. Vzal bych Hondu a nebo tu Kawu. A stejně se rozhodneš podle ceny. A novou moto bych kupoval na slovensku tam jsou zajímavé ceny.

Ještě že jezdím 2T.

(reakce na) MX modely 2011

18.12.2010 v 11:10 | Nahoru | #19

Tommasson píše: NEboj, vím jaký motorky jsou, každej víkend jsem na závodech a jel jsem na všech - loňskejch modelech. Ale zajímaly mě prostě 2011, jestli už někdo něco ví. A moto nemám na ježdění po lesech, horách atd., ale vyloženě jen na závody....



Jj viem, toto bolo čiastočne aj pre PetrTM, lebo ten ju chce aj na CC.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX modely 2011

18.12.2010 v 11:43 | Nahoru | #20
Tommasson> Neměl jsi náhodou CRF 09? Tam by mě docela zajímalo jak funguje a hlavně jak drží, protože názory hlavně na spolehlivost jsou u CRF 09/10 dost rozporuplný. A když jsi měl loni Kawu....motor OK? Musím říct že skoro nepadám ...takže věci jako páčky a plasty mě netrápěj, jediný co opravdu řeším je spolehlivost motoru...a z toho mi zatím KXF vychází nejlépe. Mám 183 a 80 kg, tak si myslím že velikostně mi taky vadit nebude . Možná by se mi víc líbila RMZ, ale taky...spolehlivost je tam poněkud pro mě nevyřešená věc...

A mimochodem...řidítka jsou v sérii na KXF a CRF naprosto identické Renthaly...takže to že by na Hodně držely a na Kawě ne je trošku divný....

Naposledy editováno 18.12.2010 11:45:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX modely 2011

18.12.2010 v 12:29 | Nahoru | #21
Neměl, ale měl ji kámoše, odjel na ní sezónu. Fuguje perfektně, jak ej ovladatelná, ale musíš tam dát laďák, jinak je zespoda hrozně ucukaná a fakt špatně startuje. Jak studená, tak teplá. Já měl 08 a ta byla supr po stránce výdrže, motoru, startování atd. JInak motor na Kawě byl supr, držák. Ale ostatně neměl jsem nikdy u žádné značky problém s motorem. Když tý motorce dáš co potřebuje, tak nemůžeš utahat při našem stylu ježdění. Vždyť výkony 450 naplno využijí tak 3 nebo 4 lidi co jedou republiku. Já neměl problém motorově s hodnou, ani suzuki nikdy. JInak řídítka jsem řekl špatně, promiň, myslím ty haltry, u kawy byly na mě až moc měkký, stačilo že to spadne v zatáčce kolem nohy a hned se šrouby zvohnuly. Ale věc názoru.

PetrTM píše: Tommasson> Neměl jsi náhodou CRF 09? Tam by mě docela zajímalo jak funguje a hlavně jak drží, protože názory hlavně na spolehlivost jsou u CRF 09/10 dost rozporuplný. A když jsi měl loni Kawu....motor OK? Musím říct že skoro nepadám ...takže věci jako páčky a plasty mě netrápěj, jediný co opravdu řeším je spolehlivost motoru...a z toho mi zatím KXF vychází nejlépe. Mám 183 a 80 kg, tak si myslím že velikostně mi taky vadit nebude . Možná by se mi víc líbila RMZ, ale taky...spolehlivost je tam poněkud pro mě nevyřešená věc...

A mimochodem...řidítka jsou v sérii na KXF a CRF naprosto identické Renthaly...takže to že by na Hodně držely a na Kawě ne je trošku divný....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX modely 2011

18.12.2010 v 12:39 | Nahoru | #22
Tommasson> Díky já mám CRF taky pořád v hledáčku, myslím že 10 a 11 už by mohly bejt vychytanější - minimálně v tom startování. Na CRF se mi líbí jak je lehoučká a malá (navíc designově jí to opravdu sluší), odrazuje mě hlavně ta sériová spojka a údajně problémová převodovka. No uvidím jaká taky bude nabídka

Naposledy editováno 18.12.2010 12:41:27

(reakce na) MX modely 2011

18.12.2010 v 12:49 | Nahoru | #23
Hele, tak mluvil jsem s Marťou Žeravcem.....jezdil už na 2011 CRF a říkal že konečně startuje perfektně, 2010 nestartuje - jezdil jsem na Žeravcový a fakt nestartuje, 11 je už prej supr. Hlavně u HOndy - váha u 450 nejnižší a je fakt malá, takže supr. Spojku neřeš, když tam budeš lejt plnou syntetiku, tak neudělá nic. A když to řeknu blbě a bude klouzat nebo něco, je to otázka 2000. JInak kdybys chtěl novou, tak mi napiš SZ a my budeme s kloukama brát asi 4 nový na jaře......za úplně, ale úplně jiný ceny, takže když se přidáš, nebudeš mít problém, nechci tady veřejně publikovat ty ceny. Kdyžtak napiš SZ. Nic, frčím směr Brno.

PetrTM píše: Tommasson> Díky já mám CRF taky pořád v hledáčku, myslím že 10 a 11 už by mohly bejt vychytanější - minimálně v tom startování. Na CRF se mi líbí jak je lehoučká a malá (navíc designově jí to opravdu sluší), odrazuje mě hlavně ta sériová spojka a údajně problémová převodovka. No uvidím jaká taky bude nabídka

3 reakcí na tento příspěvek MX modely 2011

25.12.2010 v 12:35 | Nahoru | #24
Prozatím asi nejkomplexnější srovnávací test 450 MX v USA.

www.motorcycle-usa.com/11/8773/Motorcycle-Article/2011-450-Motocross-Shootout.aspx

Pokud trochu vládnete angličtinou, je to vážně zajímavý počtení.

Tak mám zase zamotanou hlavu, ale víceméně se mi potvrdilo, že rozhodovat se budu mezi CRF,KXF a RMZ. Poměrně překvapením je propadák KTM v tomto testu (jak 450, tak i 350). Ale na druhou stranu....obvykle málokterej srovnávací test má stejný pořadí, liší se to časák od časáku .

A to výsledné pořadí pro zajímavost:

1. CRF 450 (nejnižší váha, nejlepší ergonomie)
2. RMZ 450 (nejlepší motor, nejlepší ovladatelnost)
3. KXF 450 (nejsilnější motor, nejsnadnější startování)
4. YZF 450 (nejlepší tlumiče)
5. SXF 350 (nejlepší brzdy)
6. SXF 450 (nevynikla v ničem...)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX modely 2011

25.12.2010 v 12:37 | Nahoru | #25
PetrTM> Ja bych k tomu napsal jenom to ze v USA vyhrava snad kazdej rok kazdej tes honda a druha je Kawa nebo suza :) a KTM bezne opsazuje posledni pricky, takze zadna novinka V Evrope je to zase casto naopak.

Naposledy editováno 25.12.2010 12:38:58

(reakce na) MX modely 2011

25.12.2010 v 15:07 | Nahoru | #26
Joraell> Loni a předloni to vyhrála v evropě kawa myslim, bylo to i tady ty testy..

(reakce na) MX modely 2011

25.12.2010 v 15:14 | Nahoru | #27
PetrTM> tomu RMZ bych se vubec nedivil...10ka mutor uplne spica davkovatelny..
pekny test.

1 reakcí na tento příspěvek MX modely 2011

26.12.2010 v 21:18 | Nahoru | #28
Hm, hm....já zvažuju pořád víc Suzuki......divím se taky propadáku 350, mi nějak nesedí. No uvidím, zítra jdu na operaci s ramenem, tak pokud to moc nedopadne, tak nemám co řešit

MX modely 2011

26.12.2010 v 22:26 | Nahoru | #29
Propadák 350tky KTM? Tak v sérii to bude asi motoricky slabší, nakonec bůhví jaký motor tam Cairoli má! A i kdyby to byla 350ka, motor jde po závodě do šrotu!

(reakce na) MX modely 2011

27.12.2010 v 00:07 | Nahoru | #30

PetrTM píše: Prozatím asi nejkomplexnější srovnávací test 450 MX v USA.

www.motorcycle-usa.com/11/8773/Motorcycle-Article/2011-450-Motocross-Shootout.aspx

Pokud trochu vládnete angličtinou, je to vážně zajímavý počtení.

Tak mám zase zamotanou hlavu, ale víceméně se mi potvrdilo, že rozhodovat se budu mezi CRF,KXF a RMZ. Poměrně překvapením je propadák KTM v tomto testu (jak 450, tak i 350). Ale na druhou stranu....obvykle málokterej srovnávací test má stejný pořadí, liší se to časák od časáku .

A to výsledné pořadí pro zajímavost:

1. CRF 450 (nejnižší váha, nejlepší ergonomie)
2. RMZ 450 (nejlepší motor, nejlepší ovladatelnost)
3. KXF 450 (nejsilnější motor, nejsnadnější startování)
4. YZF 450 (nejlepší tlumiče)
5. SXF 350 (nejlepší brzdy)
6. SXF 450 (nevynikla v ničem...)


Zajimavy, nedavno jsem byl s kamosem na trati, testoval SX-F 350 a CRF 450 a jeho dojmy byly spis opacny, starty urcite lepsi KTM - cudlik a strikacka fungovala na 100%, CRF startovalo taky v pohode, ale jelikos bylo kolem 2 stupnu, tak to nebyl uplne ideal. Ovladatelnost prej KTM lepsi, stejne jako ergonomie u Hondice byl docela nestastnej z mekkyho sedla. Na CRF naopak ocenil lankovou spojku, ktera chodila "prijemnejc" nez hydraulika na KTM, ktera bere asi na 2 milimetrech. Motor samozrejme silnejsi na Honde. Na Honde taky nevyhoda dost maly nadrze, na MX nevadi, ale pri CC nebo nakym vejletu do lesa tech 5,7 litru nestaci...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist