1 reakcí na tento příspěvek MX modely 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX modely 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX modely 2011
1 reakcí na tento příspěvek MX modely 2011
Jinak KTM 2011 šla koupit už v půlce roku 2010.
Také jsem slyšel že nějaké testy dělané v německu vyhrála CRF, a KTM prej na posledním místě. Nevím.
Suzuki si nekupuj. Vzal bych Hondu a nebo tu Kawu. A stejně se rozhodneš podle ceny. A novou moto bych kupoval na slovensku tam jsou zajímavé ceny.
Ještě že jezdím 2T.
1 reakcí na tento příspěvek MX modely 2011
Výhoda je tiež, že sa po pádoch neprechľastáva a netečie z nej benzín. Materiálovo neviem ako, ale zatiaľ po 50 mth nemal jediný problém, mení len spotrebák.
Pokud by Honda-Yamaha-Kawasaki motorky v číně vyráběla, musí je označit made in china. U aut to tak je, např. Honda Jazz.
2 reakcí na tento příspěvek MX modely 2011
Gas Gas je asi atyp, nebo se dělá v číně
Každý větší díl na japonské motorce je označen kde byl vyroben, tzn. že pokud je na dílu made in japan, tak určitě nebyl vyroben v číně.
Na Yamaze WR/YZF jsem našel jen lanko od spojky made in china. U Hondy CRF-X a Kawy KXF vše japan. Jak je to u jiných výrobců nevím.
kozivak píše: PetrTM> Chlupíno Ti ji vychválí Mě taky zlomil....a nelituju. Teď má 10 a říkal, že to je rozdíl oproti 08 ,co měl předtím.Lepší zátah a průběh atd. však on ti rád poreferuje.Motorů mu prošlo rukama už víc než dost.Má jí i Jirka B. a taky spokojenost.Nikomu se na tom nic nevytelilo.Joo a Buri už taky přezbrojil do zelena
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX modely 2011
volodaj píše: Parťák má KX 450F 2010 a super motorka. Jazdí na nej s nami aj po horách a celkom mu to na nej ide. Len jej treba trochu viac plynu ako endurku. Zase oproti nemu je ľahučká a keď na ňu sadne dobrý jazdec, tak krátke výjazdy a steny na tom idú ešte lepšie ako s endurom. Asi hlavne kvôli tomu, že je ozaj dosť silný a ten nástup je tam razantný. Len to treba aj zvládať, mňa dva krát vo výjazde prevrátila, odvtedy na ňu nesadám .
Výhoda je tiež, že sa po pádoch neprechľastáva a netečie z nej benzín. Materiálovo neviem ako, ale zatiaľ po 50 mth nemal jediný problém, mení len spotrebák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX modely 2011
mxbechyne.cz píše: Myslíte že to je opravdu pravda s tím že se začínají všechny moto dělat v číně? Už jsem to slyšel několikrát a úplně se toho děsím.
Jinak KTM 2011 šla koupit už v půlce roku 2010.
Také jsem slyšel že nějaké testy dělané v německu vyhrála CRF, a KTM prej na posledním místě. Nevím.
Suzuki si nekupuj. Vzal bych Hondu a nebo tu Kawu. A stejně se rozhodneš podle ceny. A novou moto bych kupoval na slovensku tam jsou zajímavé ceny.
Ještě že jezdím 2T.
Tommasson píše: NEboj, vím jaký motorky jsou, každej víkend jsem na závodech a jel jsem na všech - loňskejch modelech. Ale zajímaly mě prostě 2011, jestli už někdo něco ví. A moto nemám na ježdění po lesech, horách atd., ale vyloženě jen na závody....
Jj viem, toto bolo čiastočne aj pre PetrTM, lebo ten ju chce aj na CC.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX modely 2011
A mimochodem...řidítka jsou v sérii na KXF a CRF naprosto identické Renthaly...takže to že by na Hodně držely a na Kawě ne je trošku divný....
Naposledy editováno 18.12.2010 11:45:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX modely 2011
PetrTM píše: Tommasson> Neměl jsi náhodou CRF 09? Tam by mě docela zajímalo jak funguje a hlavně jak drží, protože názory hlavně na spolehlivost jsou u CRF 09/10 dost rozporuplný. A když jsi měl loni Kawu....motor OK? Musím říct že skoro nepadám ...takže věci jako páčky a plasty mě netrápěj, jediný co opravdu řeším je spolehlivost motoru...a z toho mi zatím KXF vychází nejlépe. Mám 183 a 80 kg, tak si myslím že velikostně mi taky vadit nebude . Možná by se mi víc líbila RMZ, ale taky...spolehlivost je tam poněkud pro mě nevyřešená věc...
A mimochodem...řidítka jsou v sérii na KXF a CRF naprosto identické Renthaly...takže to že by na Hodně držely a na Kawě ne je trošku divný....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX modely 2011
Naposledy editováno 18.12.2010 12:41:27
PetrTM píše: Tommasson> Díky já mám CRF taky pořád v hledáčku, myslím že 10 a 11 už by mohly bejt vychytanější - minimálně v tom startování. Na CRF se mi líbí jak je lehoučká a malá (navíc designově jí to opravdu sluší), odrazuje mě hlavně ta sériová spojka a údajně problémová převodovka. No uvidím jaká taky bude nabídka
3 reakcí na tento příspěvek MX modely 2011
www.motorcycle-usa.com/11/8773/Motorcycle-Article/2011-450-Motocross-Shootout.aspx
Pokud trochu vládnete angličtinou, je to vážně zajímavý počtení.
Tak mám zase zamotanou hlavu, ale víceméně se mi potvrdilo, že rozhodovat se budu mezi CRF,KXF a RMZ. Poměrně překvapením je propadák KTM v tomto testu (jak 450, tak i 350). Ale na druhou stranu....obvykle málokterej srovnávací test má stejný pořadí, liší se to časák od časáku .
A to výsledné pořadí pro zajímavost:
1. CRF 450 (nejnižší váha, nejlepší ergonomie)
2. RMZ 450 (nejlepší motor, nejlepší ovladatelnost)
3. KXF 450 (nejsilnější motor, nejsnadnější startování)
4. YZF 450 (nejlepší tlumiče)
5. SXF 350 (nejlepší brzdy)
6. SXF 450 (nevynikla v ničem...)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX modely 2011
Naposledy editováno 25.12.2010 12:38:58
1 reakcí na tento příspěvek MX modely 2011
PetrTM píše: Prozatím asi nejkomplexnější srovnávací test 450 MX v USA.
www.motorcycle-usa.com/11/8773/Motorcycle-Article/2011-450-Motocross-Shootout.aspx
Pokud trochu vládnete angličtinou, je to vážně zajímavý počtení.
Tak mám zase zamotanou hlavu, ale víceméně se mi potvrdilo, že rozhodovat se budu mezi CRF,KXF a RMZ. Poměrně překvapením je propadák KTM v tomto testu (jak 450, tak i 350). Ale na druhou stranu....obvykle málokterej srovnávací test má stejný pořadí, liší se to časák od časáku .
A to výsledné pořadí pro zajímavost:
1. CRF 450 (nejnižší váha, nejlepší ergonomie)
2. RMZ 450 (nejlepší motor, nejlepší ovladatelnost)
3. KXF 450 (nejsilnější motor, nejsnadnější startování)
4. YZF 450 (nejlepší tlumiče)
5. SXF 350 (nejlepší brzdy)
6. SXF 450 (nevynikla v ničem...)
Zajimavy, nedavno jsem byl s kamosem na trati, testoval SX-F 350 a CRF 450 a jeho dojmy byly spis opacny, starty urcite lepsi KTM - cudlik a strikacka fungovala na 100%, CRF startovalo taky v pohode, ale jelikos bylo kolem 2 stupnu, tak to nebyl uplne ideal. Ovladatelnost prej KTM lepsi, stejne jako ergonomie u Hondice byl docela nestastnej z mekkyho sedla. Na CRF naopak ocenil lankovou spojku, ktera chodila "prijemnejc" nez hydraulika na KTM, ktera bere asi na 2 milimetrech. Motor samozrejme silnejsi na Honde. Na Honde taky nevyhoda dost maly nadrze, na MX nevadi, ale pri CC nebo nakym vejletu do lesa tech 5,7 litru nestaci...