globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2T s turbem asi 125ccm
 
14.12.2010 v 17:40
Zdarec,tak si tak projíždím net a našel jsem docela zajímavý foto,chápu cpát turbo do busy,ale do 125ccm(jestli to vůbec 125 je) a navíc 2T to chce docela odvahu
No tak si tak říkám že bych trochu nakopl ty 3,5 koně ve fekoši co říkate?


(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 14:00 | Nahoru | #31
czechino>
chronologicky: 1 2 3

Ale je to fakt jen na okrasu.

2 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 14:01 | Nahoru | #32
Tak jsem na youtube napsal minarelli turbo

2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 14:07 | Nahoru | #33
Možná se vám zdá že to chci urobit,ale jen mě to zajímalo že to funguje a natož když tu někdo napíše ve fichtlu,asi jsem naivní ale pouze jsem to chtěl vidět,nic víc,nic míň

(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 14:15 | Nahoru | #34

czechino píše: Tak jsem na youtube napsal minarelli turbo



no tak ovsem tyhle videa dokazuji ze ten motor bezi i s restrikci v sani.. ze to nasledne ziska nakej vykon navrch bych moc necekal

(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 16:18 | Nahoru | #35

czechino píše: Tak jsem na youtube napsal minarelli turbo



S tim se musí dobře klopit zatáčky Když už to má, tak to mohl dát na lepší místo...

2 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 17:50 | Nahoru | #36
Já mám u auta najdřív sání,turbo,škrtící klapku a nakonec vstřiky.Tady je to rozházený jinak koukám.Tady by šla směs skrz turbo?Nevim přijde mi že by to turbo mělo bejt před kaburátorem.
Navíc nikde nevidim Intercooler
To bude nějaká ptákovina toto

Naposledy editováno 15.12.2010 17:50:19

2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 17:54 | Nahoru | #37
tady je ten fekal UŽIVATEL ZAR

(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 18:12 | Nahoru | #38
Ondrero> Já myslim že intercoler neni životně důležitej pro funkci ne? Jinak si řikám, co by se dělo v tom karbci, pustit do něj takhle zvenku tlak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 18:26 | Nahoru | #39
frantas> já si myslím že intercooler je dost důležitej co by se asi stalo s autem kdyby si mu odppjil intercooler od turba...?
Ondrero> je to divně rozházený nebo je taky třeba možný že právě ta směs chladí to turbo místo oleje ale to je píčovina že...?
edit:písmenka

Naposledy editováno 15.12.2010 18:27:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 18:31 | Nahoru | #40
Woxmen> Já to teda chápu tak, že intercoler je chladič plnícího vzduchu, tedy chladí vzduch jdoucí do turba. Osobně sem si dokonce myslel že NEvšechny (starší) auta ho maj. No asi sem se splet.

2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 18:32 | Nahoru | #41
Je to scooterový motor Piaggio 50ccm, patří např. do Piaggio Zip (malinký skútr, tak do 90kg, moderní klasika). Ten válec je 70ccm kit od značky Metrakit (model ProRace, kdyby to někoho zajímalo, potenciál odbržděných cca 15-18 HP). Na německé a francouzské scooter-drag scéně se turba objevují už docela často,normálně to funguje, akorát to nemá na 2T takový účinek jako na 4T (místo toho se přeorientovali na více-válce, turbo dragster se spíš slepá ulička).
Co jsem k tomu tenkrát četl popis, tak se to tam usadí naprosto normálně, žádný oběh oleje ani žádná taková fantasmagorie, jen je správně otryskovaný karburátor a jiné klapky (VForce, jak vidíte).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 18:37 | Nahoru | #42
frantas> právě tak jsem to myslel nemůžes do turba pustit horkej vzduch... si myslím já
jo a ještě co jsou ty hadičky u toho turba? a není ta nádobka náhodou filtr na olej??

[img] ta malá hadička co kouká slouží k propojení intercooleru a turba??

Naposledy editováno 15.12.2010 18:38:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 18:44 | Nahoru | #43
Woxmen> Asi sem trochu mimo. Malá hadička a intercoler? Neměl by být náhodou intercoler zapojenej v podstatě před karbcem, na sání? Jinak ventyl..že by blow-off, nebo RG?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 19:02 | Nahoru | #44
frantas> jenom se snažím bejt chytrej...
ten blow-off by byla super věc někam by si přijel a udělal by jsi si tam s fekálem tohle odmyslete si zvuk auta

1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 19:38 | Nahoru | #45
kazkdy turbo nema intercoler!!!!!! co myslite ze znamena TD-turbodiesel TDI-turbodiesel inercooler hadicky sou na ovladani plniciho tlaku tzn. aby se ti nerozletelo.turbo toci az 120tis o/min kdyby tam ta hadicka nebila tak se rozleti jinak si myslim ze davat turbo na jakoukoli moto je picovina kdyby to bylo tak super pro ce tak nevirabi seriovka kdyz uz tak bych tam rval kompresor to uz ma aspon ucinek ale musi to byt taky nakej kvalitni motor ne pincek

(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 19:45 | Nahoru | #46

Domes44 píše: kazkdy turbo nema intercoler!!!!!! co myslite ze znamena TD-turbodiesel TDI-turbodiesel inercooler



Tak sem měl pravdu, teda alespoň sem si to myslel Akorád sem si myslel že "I" znamená Injekcion, což ale když se nad tim zamyslim, tak je to békovina, když věčina nafťáků je stříakčka Alespoň jsem chytřejší

(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 20:06 | Nahoru | #47

Woxmen píše: frantas> jenom se snažím bejt chytrej...
ten blow-off by byla super věc někam by si přijel a udělal by jsi si tam s fekálem tohle odmyslete si zvuk auta



Jo to má tady jeden chlápek na starym golfu

2 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 20:23 | Nahoru | #48

si myslím já
jo a ještě co jsou ty hadičky u toho turba? a není ta nádobka náhodou filtr na olej??

a ta malá hadička co kouká slouží k propojení intercooleru a turba??



Ty hadicky jsou propojeny s wastegate o cem si myslis ze je filtr wastegate upousti prebytecne spaliny,je to vlastne obtokovi ventyl viz obr. A intercooler je az za turbem,ne jak tu nekdo pise ze chladi vzduch do turba,chladi vzduch ktery se ohreje v turbu a de do sani. Jinak karburator-turbo-motor se da taky pouzit,viz. Škoda Salamander

(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 20:29 | Nahoru | #49

czechino píše: A intercooler je az za turbem,ne jak tu nekdo pise ze chladi vzduch do turba,chladi vzduch ktery se ohreje v turbu a de do sani.



Tak sem se malinko sek, ale přiznám se že mi bylo divný že by chladil atmosférak. Aspoň sem zase chytřejší

2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 22:20 | Nahoru | #50
czechino, seš borec tvl a woxmen stím intercoolerem taky. Ten vzduch, který nasaje turbo se ohřívá nejenom o to horké turbo, ale tím, že s rostoucím tlakem roste i teplota onoho vzduchu. Proč se ten vzduch chladí snad víte
A ne každé auto s turbem má IC

Naposledy editováno 15.12.2010 22:20:29

2T s turbem asi 125ccm

16.12.2010 v 07:38 | Nahoru | #51
Kurva tady to je učená debata!!! Domes44, frantas, czechino všichni

2T s turbem asi 125ccm

16.12.2010 v 07:55 | Nahoru | #52
Mě by tady na tom zajímala jenom jedna věc, jak může takový 2T to turbo vubec roztočit? Přece u 4t když je fáze výfuku, tak se otevře výfukový ventil a píst vytlačí všechny spaliny, ale u 2t jde píst dolu, tím otevře vyfukový kanál a podtlakem se stpaliny dostanou ven, ale neřek bych že ty spaliny budou mít takovou sílu aby roztočili turbo tak aby mělo ten správný učinek.

2T s turbem asi 125ccm

16.12.2010 v 16:44 | Nahoru | #53
maras
Dave81

Pyčo a další hustokrutý borci se přidávaj,nemám vám říkat páni mistři

2 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm

16.12.2010 v 18:28 | Nahoru | #54
tady je vespa turbo a jinak se turbo dává i na sněžný skůtry zkoušeli jste někdo fouknout kompresorem do karburátoru u fichtla vzduch ? zvedno výkon ale všechen benzín vylítne plovákovou komorou = karburátor musí bejt před turbem a turbo za expanzní komorou(u těch motorek co ji maj) ...

(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

16.12.2010 v 18:38 | Nahoru | #55

Dave3991 píše: tady je vespa turbo a jinak se turbo dává i na sněžný skůtry zkoušeli jste někdo fouknout kompresorem do karburátoru u fichtla vzduch ? zvedno výkon ale všechen benzín vylítne plovákovou komorou = karburátor musí bejt před turbem a turbo za expanzní komorou(u těch motorek co ji maj) ...



reseni je kupa, karbce muzou byt az za turbem, ale musi byt nalezite upravene..


Naposledy editováno 16.12.2010 18:38:33

(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

16.12.2010 v 19:49 | Nahoru | #56
Dave3991> da se vse. Uz se tu o flow through psalo dost...
Ale smysl to ma jen v rovine hobby a kuteni, vykon se honi jinak.

2T s turbem asi 125ccm

17.12.2010 v 14:55 | Nahoru | #57
chicht

2T s turbem asi 125ccm

17.12.2010 v 19:03 | Nahoru | #58
Turbo na 2T je prakticky k ničemu výkon to moc nezvyšuje

2T s turbem asi 125ccm

17.12.2010 v 19:31 | Nahoru | #59
ten upravený fichtl je totální volovina,takhle to fungovat nikdy nebude
na montáži turba si vylámalo zuby hodně borců,co měli solidní zanalosti a technické zázemí a né že nějaký lojza najde ve stodole nějaké staré turbo a začně ho srát k nějakému motoru..

jen dodám,že není potřeba jen vyřešit to,aby turbo něco nafoukalo,ale taky upravit motor tak,aby to mělo kam foukat....,ale to je na dlouhé povídání...

(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

17.12.2010 v 21:50 | Nahoru | #60
czechino>
zřejmě máš namysli regulační ventil, co udržuje maximální hodnotu plnícího tlaku

to co vydává ten zvuk při ubrání plynu je něco jinýho. mají to především závodní auta pro snížení turboefektu, při ubrání plynu během řazení, se tenhle ventil otevře a nechá plnící vzduch unikat volně ven, protože otáčky turba nestačí tak rychle spadnout, tlačí do motoru víc vzduchu, než ten právě přijímá. tím že ten ventil otevře sání, tak turbo má menší odpor a lépe si udržuje otáčky na volnoběh, aby mohlo podávat opět plný výkon ihned po tom co rajdr přeřadí a dá plnej plyn. nevím jestli je to srozumitelný, ale v zásadě jde o to nenechat otáčky turba spadnout
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist