Pak byly dlouhý roky bez naší účasti. My jsme se ale těšili z toho jak na mezinárodních závodech v Hořicích a Těrlicku, naši jezdci poráželi zahraniční konkurenci, která byla lépe technicky vyzbrojená, ale naši závodníci měli větší závodnický srdíčko a dokázali cizáky porážet.
Pak zářila hvězda Jardy Huleše a mohli jsme opět držet palce našemu borci při startech Grand Prix.
Jarda to tedy všechno rozjel a dal vzpomenout na českou jezdeckou školu. Je víc než super, že měl své pokračovatele….Pešek, Smrž, Abrahám, Kornfeil…druhý Smrž, Ježek, Salač, Šembera, Vavrouš, Popov atd
Namísto toho, abychom byli pyšní na to, že v takovém počtu máme své zastoupení v prestižních závodech, tak si můžeme přečíst posměšný a urážlivý reakce na adresu těchto kluků na různých forech.
Nevím proč, někteří rádoby „fandové“ neumějí docenit práci a výsledky našich zástupců na světových okruzích. To se samozřejmě týká i českého týmu Intermoto, který dělá velkou čest české silnice i z pohledu manažerského, technického fungování moto teamu.
Další a velkou kapitolu píše Michal Dokoupil. Nechci nijak glorifikovat jeho výsledky a jeho propagaci český „silnice“, ale….
Moc dobře si pamatuju na jeho slova, když bral real road racing zatraceně vážně. Začal mluvit o Manu a jel tam. Pak začal jezdit irský závody a dělal pokroky. Zjednal si tam velkej respekt. Veronika píše v reportech, jak tam Indian bojuje, ale nejlepší je to vidět v realu, aby se člověk live přesvědčil v jakých podmínkách se tam jezdí.
Napsal jsem tady jen pár příkladů, abych zdůraznil, že máme být právem hrdí na naše jezdce, kteří jsou nyní na scéně a dali tak vzpomenout na Štastného a Havla. Bohužel hodně dnešních fanoušků se dívá pouze jedním směrem a řeší jen výkony Rossiho nebo Stonera.
Nikdy není tolik příspěvků u výkonů Peška, nebo u výkonu Abraháma, nebo u výkonů Dokoupila.
Na druhou stranu ale vím, že je stále dost fandů, takových těch kovaných, co právě výkony našich jezdců umí ocenit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
petridas píše: http://www.terlickyokruh.nolimit.cz/
tak tady se pise ze terlicko je zarazene do irrc a daksny by se jet mely!!!
2 reakcí na tento příspěvek Czech Racing
A ted do mne
Naposledy editováno 13.12.2010 22:37:03
1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing
1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing
AKRO píše: ooKrenaszxr - Tak nechci se dotknout Hořických pořadatelů, ale ono by se dalo stihnout klidně 8 tříd, případně 7 a klidně jim i dvě až tři kola přidat, ale to by nesmělo být už po třetím závodě zpoždění přes půl hodiny, proti harmonogramu a které pochopitelně s dalším průběhem zpoždění dále narůstá! Také slavnostní zahájení s poslanci a senátory projíždějícími po trati /tady to asi jinak nejde/, trvá dost dlouho a nemohu pochopit, že se nedá komplet dokončit za hodinu jeden závod! 5 minut výjezd z depa, deset minut na roštu a maximálně 5 minut zahřívací kolo a start. Pak závod, trvající i s dojezdem opozdilců někde okolo 20-22 minut. Takže zbývá minimálně 15-18 minut na vyhlášení. Pokud by závody začaly už v 9oo slavnostním zahájením, tak už v půl desáté by se začalo jezdit a okolo 18oo by byl konec. Nakonec začít by se mohlo ještě dřív a jezdit by se mohlo už od devíti. Letos si zase někdo vykručel zbytečné Warm-upy, tak je to zase o ničem a stěží se stihne 6 závodů a někdo musí z kola ven!
Věř mě, že to zpoždění není vinou nějaký špatný organizace. Když se ti po trati pohybuje 10 tisíc lidí tak s tím neuděláš vůbec nic a pak se to natahuje viz. třeba Těrlicko
bart.john píše: to tommy,ciaoista - nevim co Vas dva a nejen vas neustale vede k tomu plivat na 250 SP - nova trida to neni a ze se to tu nikdy nejelo to neni duvod to zakopat do zeme. V irsku ze ktereho padate na prdel se to jede leta letouci a to Vy by jste jako znalci meli vedet a nejenom tam. Kazdy nechce jezdit sestky a o kvalite jezdeckeho pole bych polemizoval protoze to proste srovnavat nejde - v kazde tride je podle mne kvalita - samozrejme jde o to si zvyknout na motocykl a o vyjezdenost. Ze nekdo je na zacatku - a to si myslite ze Drazdak,Dunlop,Indi taky nezacinali? Proberte se uz konecne. Kluci co jsou v top 5 v sestkach a litrech to je jina liga ale to jsme u te vyjezdenosti. Kazdy z nas nechce jezdit sestky.....
A ted do mne
Já na 250sp plivat nechci ale to je přesně to co psal Lary když se neměli jet klasici bouřili se klasici teď zase vy. Bohužel vždycky bude někdo naštvanej. Ta moje poznámka byla o tom, že divácky prostě šestky jsou atraktivnější.
2. V Irsku se ŽÁDNÁ třída 250 SP ať už 2T nebo 4T nikdy dosud nejela.
3. Proč pořád řešíte, že někdo něco má jednou proti klasikům, podruhé proti espéčkům a nevím co vymyslíte dál. Všichni nadáváte, že je program neúměrně dlouhý (a je jedno kde, nejde jen o Hořice nebo Těrlicko), což se projeví zejména při nějaké nepříjemné situaci. Záměrně nepíšu "neočekávané", protože s každou takovou situací pořadatel musí počítat. Dosud se ale všichni pořadatelé snažili vyjít vstřích všem kubaturám a riskovali tak časové problémy právě když se něco semele. Za daného stavu (8 a více tříd) jsou možná pouze dvě řešení - buď se svezou všichni na tři kola, nebo prostě nějaká třída nepojede.
Tak jako je svobodná volba na vás, pro jakou třídu se rozhodnete ve které závodíte, tu samou svobodnou volbu má pořadatel v tom, jaký program závodů připraví. Neupírejte druhým to, co sami u sebe považujete za přirozené.
Respekt k rozhodnutí druhého a pokora to vám chybí.
Pro Bart - dvoutakt 125 Aprilia nevyrábí, právě ukončila výrobu 125 SP a bude mít motor 4T.
1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing
tak dám ještě sem
xxxxxx
mrzí mě, když se tady dělají takový vlny
slova výčitek, někdy až urážek
každý si musí uvědomit jednu podstatnou věc
pořadatelé pořádají závody
ne pro svůj byznys
ne za peníze daňových poplatníků
nejsou za to státem placeni
všechno co dělají, dělají ve svém volnu
z lásky k tomuto sportu
pořádají závody pro diváky, pro jezdce
tedy je pouze a jenom na jejich vůli, chuti a umění
zda závody pořádají
nejsou k nikomu ničím povinováni vázáni
a přesto se tady často dočítáme hrubých slov na jejich adresy
nikdy jsem nepochopil a nepochopím PROČ
proč tady musím číst útoky na pořadatele že někoho diskrimunují
nebo že někoho vyhazují
vždyť oni se ti pořadatelé na to přece můžou vysrat a jít třeba do hospody
pak by nebylo závodů kromě Brna a Mostu
proto jsem tady mluvil o větší úctě
o větším vzájemným respektu
bude to lepší v roce 2011 ??
opravdu jsme vichni stejní pacienti se stejnou diagnozou??
opravdu umíme stát při sobě?
nebo má někdo ambice na druhý plivat
nadávat , urážet ....??!!
vyčítat ...obviňovat ??
opravdu je to tak nutný????????
určitě NE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing
krenaszxr píše: Nechci nokoho nastvat nebo nekoho diskriminovat svým názorem ,ale podle mě pokud je problem s casem a musela třída SP250 ve ktere příští rok bude minimálně 40 závodníků, vypadnout s kola tak podle mě by bylo asi lepší srovnat ucasti ve třídách jako některé klasiky kterých startuje 10 a dojede 7.. tím chci jen říct že pokud mají svuj víkend tak proc nejedou spolu.. Nebo pak jak na Slovensku slucit dve třídy dohromady at je jich tam aspon 15-30 a pak se vejde i další třída..
Tak o zatáčkách sice pojedou 2 třídy klasiků ale spolu v jednom závodě. Jinak klasici jsou vždycky plně obsazený je to většinou jedna z nejobsazenějších tříd.
2 reakcí na tento příspěvek Czech Racing
petridas píše: krenas taky si myslim ze je to jedno jestli se clovek sveze pri zatackach nebo pri veteranske TT!jako zavod na spestreni. hlavne ze se v horicich sveze tak se te ptam ,jestli by ti vadilo pokud by 250 sp nejela pri zatackach ,ale pri TT!
A na pravidelnost, jak v Holíči. Hlavní je se přeci povozit pro zábavu!