globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R1- cukání a škubání na nerovných silnicích
 
26.8.2007 v 17:50
... dnes jsem jel na dálnici z Prahy do Hradce a moje R1 sebou na tom tankodromu při konstantní rychlosti docela škubala - jako by se na okamžik zaseklo zadní kolo, nebo se při propadu nedostávalo benzínu, přesně jako když mírně trhnete plynem... nikdy předtím to nedělalo (bohudík moc po takových dálnicích nejezdím), tak nevím co to je...o víkendu jsem čistil petrolejem řetěz, ale řádně jsem ho namazal, tankoval jsem Shell....divný

...tak poraďte, co to může být??? závada nebo mi jen cuká pravá ruka????

(reakce na) R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

26.8.2007 v 17:51 | Nahoru | #1
spincharger>čistils filtr? palivový?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

26.8.2007 v 17:53 | Nahoru | #2
...ještě ne... *no*

R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

26.8.2007 v 17:55 | Nahoru | #3
zkus s emrknout. kamošovi to taky tak dělalo. jemu to ale aji zdechlo..ale před tím cukalo. měl bordel po laku v nádrži. ale na to došel až na východě slovenska po třech hodinách montáže..:o)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

26.8.2007 v 17:59 | Nahoru | #4
....zajímavý je, že to dělá jen na hrbatejch cestách... :/

1 reakcí na tento příspěvek R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

26.8.2007 v 18:02 | Nahoru | #5
mno zauvažuj- jdeš drcáš, tudíž micháš obsah filtru...to je ale jen teorie..

(reakce na) R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

26.8.2007 v 18:06 | Nahoru | #6
..na tom něco bude :thmubup:

R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

26.8.2007 v 18:11 | Nahoru | #7
myslím, že je to ta nejjednodušší možnost.

(reakce na) R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

26.8.2007 v 21:31 | Nahoru | #8
spincharger>si myslim ze sis jen nevedomky pridaval a ubiral, strikacka je dost citliva :P

btw: kolik byla ta konstantni rychlost??? a kolik ti po te jizde ubylo vzorku ze zadni gumy :lol: jinak ja tu dalnici nemam rad, ten povrch je jeste docela cerstvy a gumy ubyvaji pred ocima :(

(reakce na) R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

26.8.2007 v 22:29 | Nahoru | #9
Thunder>

mno zauvažuj- jdeš drcáš, tudíž micháš obsah filtru...to je ale jen teorie..


si nemyslim a zda se mi to jako blbost(bez urazky) kdyz by mel zaneseny palivovy filtr, tak by se to projevovalo podle me porad a nejen na hrbolech.

R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

26.8.2007 v 23:35 | Nahoru | #10
<strong>havrajz</strong> i myslim ze sis jen nevedomky pridaval a ubiral, strikacka je dost citliva :P
..jsem to asi neodeslal, tak znovu.. tak proč jsem podvědomky nepřidával a neubíral dřív... :D

..jsem si všiml, že to dělá nejčastěji, když vjedu do jámy - nemyslím díry, ale kde ta silnice houpne dolů... pak to skoro jistě cukne....

R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

26.8.2007 v 23:37 | Nahoru | #11
erjednapyčo a cuka??? :lol:
tay myslim ze sis to delal sam...me se to na MX trati taky stava ze mi to cuka...ale to uz sou trosku vetsi diry :lol:

1 reakcí na tento příspěvek R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

26.8.2007 v 23:47 | Nahoru | #12
..nemel nesmysly :/ :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

27.8.2007 v 01:28 | Nahoru | #13
spincharger>

tak proč jsem podvědomky nepřidával a neubíral dřív...


vim ja :rolleyes: ja tvy jezdecky navyky neznam, ale evidentne se asi vyvijeji :lol:

myslim si ze to dela vstrikovani a v tech hupech na silnici v ty casti z kopce i kdyby jsi treba vubec nehybal plynem, tak zacnes brzdit motorem a strikacka prestane davat, jakmile zase zacnes jet do kopce tak zase zacne davat a to je to cukani.

Rvi to co to da a cukat ti to nebude :lol:

nebo si kup erjednapyco karbecovou, ta to nedela :cool:

(reakce na) R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

27.8.2007 v 07:29 | Nahoru | #14
spincharger>také by to mohlo být v elektrice,překontroluj kontakty,jestli někde není něco uvolněné.

R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

28.8.2007 v 23:13 | Nahoru | #15
má někdo jiný nápad, poradit chudáčkovi, který by chtěl vědět víc :cool:

R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

30.8.2007 v 16:44 | Nahoru | #16
Podobně se to chová při záměně benzínu 95 za 91. Sice to jede, ale chová se to, jak popisuješ. Nejlépe je to celé rozebrat a potom přijít na ten benzín. :(

...OM :)

R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

30.8.2007 v 16:58 | Nahoru | #17
..to jsem si jistej, že to nebyla 91... protože chytrák na pumpě mě ještě kritizoval, že do sporťáku tankuju 95 místo 98.. prej všichni co jeli z GP tankovali lepší benzín... :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

30.8.2007 v 17:09 | Nahoru | #18
havrajz>>
Rád bych upozornil,že řídící jednotka rozpoznává několik režimů: volnoběh,částečné zatížení,plné zatížení a decelerace. A pokud je přidán plyn,aby to mělo konstantní rychlost,tak je to částečné zatížení a mírným ubráním plynu se nezmění režim na deceleraci-vypnutí dodávky paliva. Decelerace je až při zavřeným plynu a otáčkách motoru vyšších než volnoběžných.

K tématu: chvilkové vynechání motoru by mohla způsobovat například elektrická závada-špatný kontakt a vlivem vibrací teřba vynechalo zapalování. Ale toto by řídící jednotka měla rozpoznat a zaznamenat závadu. ŘJ nerozezná chvilkové přerušeníé dodávky paliva-to by mohl být problém s filtrem a pod.

(reakce na) R1- cukání a škubání na nerovných silnicích

30.8.2007 v 19:19 | Nahoru | #19
GeorgeB> koukal jsem to manuálu a není tam ani zmínka o nějaké výměně palivových filrtů - a to je tam docela dost maličkostí...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist