...tak poraďte, co to může být??? závada nebo mi jen cuká pravá ruka????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1- cukání a škubání na nerovných silnicích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1- cukání a škubání na nerovných silnicích
1 reakcí na tento příspěvek R1- cukání a škubání na nerovných silnicích
btw: kolik byla ta konstantni rychlost??? a kolik ti po te jizde ubylo vzorku ze zadni gumy :lol: jinak ja tu dalnici nemam rad, ten povrch je jeste docela cerstvy a gumy ubyvaji pred ocima :(
mno zauvažuj- jdeš drcáš, tudíž micháš obsah filtru...to je ale jen teorie..
si nemyslim a zda se mi to jako blbost(bez urazky) kdyz by mel zaneseny palivovy filtr, tak by se to projevovalo podle me porad a nejen na hrbolech.
..jsem to asi neodeslal, tak znovu.. tak proč jsem podvědomky nepřidával a neubíral dřív... :D
..jsem si všiml, že to dělá nejčastěji, když vjedu do jámy - nemyslím díry, ale kde ta silnice houpne dolů... pak to skoro jistě cukne....
1 reakcí na tento příspěvek R1- cukání a škubání na nerovných silnicích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1- cukání a škubání na nerovných silnicích
tak proč jsem podvědomky nepřidával a neubíral dřív...
vim ja :rolleyes: ja tvy jezdecky navyky neznam, ale evidentne se asi vyvijeji :lol:
myslim si ze to dela vstrikovani a v tech hupech na silnici v ty casti z kopce i kdyby jsi treba vubec nehybal plynem, tak zacnes brzdit motorem a strikacka prestane davat, jakmile zase zacnes jet do kopce tak zase zacne davat a to je to cukani.
Rvi to co to da a cukat ti to nebude :lol:
nebo si kup erjednapyco karbecovou, ta to nedela :cool:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1- cukání a škubání na nerovných silnicích
Rád bych upozornil,že řídící jednotka rozpoznává několik režimů: volnoběh,částečné zatížení,plné zatížení a decelerace. A pokud je přidán plyn,aby to mělo konstantní rychlost,tak je to částečné zatížení a mírným ubráním plynu se nezmění režim na deceleraci-vypnutí dodávky paliva. Decelerace je až při zavřeným plynu a otáčkách motoru vyšších než volnoběžných.
K tématu: chvilkové vynechání motoru by mohla způsobovat například elektrická závada-špatný kontakt a vlivem vibrací teřba vynechalo zapalování. Ale toto by řídící jednotka měla rozpoznat a zaznamenat závadu. ŘJ nerozezná chvilkové přerušeníé dodávky paliva-to by mohl být problém s filtrem a pod.