http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=98596&fid=18&pgr=2
Uzavřeno 28.11.2010 v 23:46 uživatelem GRASSEL
Naposledy editováno 21.11.2010 12:47:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
1 reakcí na tento příspěvek Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
GRASSEL píše: No a podle čeho bereš že v TP je uvedená opravdová top speed?!
no ja mam v TP 295 a dle dalsich info to ma byt realna top, podobne jako sem mel u ZX9R 276 tusim
jo a 295 mi zmerili i na brzde na 6ku, coz by taky odpovidalo realu, asi, v tom nemam moc jasno ale
ale jak uz sem psal, aktualni top speed ovlivnuje spousta faktoru, teplota, retez, filtr, guma atp.
tusim tu kdosi resil taky zx10r ze jela jen 280 a nakonec mel v motoru hodne oleje
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Ghost-CBR1000rr píše: no protože si myslim že 294 je blbost.. neřikám že ti to tacho neukazalo ale japonske litry od ted nevim jakeho roku jsou blokovany na max 300km/h, je to tak napřevodovany nebo aspon tak sem to četl, a 6 by jela kolik 320? to si myslim že je blbost ale netvrdím to.. a podle čeho ty bereš že v TP není uvedena max rychlost
ono je to asi ruzny, myslim, ze sou jednak blokovany na vykon (pac u ZX12R se to prave lamalo, ta mela jet 320 real a kvuli EU to omezili), a jednak ukazuje tacho max 299, ale jelikoz otackomer dale pokracuje a motorka zrychluje, tak se da primou umerou z otacek zjistit, kolik tachometr ukaze, kdyby nebyl omezen na 299
ale jak je omezen vykon pak skutecne jeste navic, to nevim, ale asi kolem 300km/h real, coz ale tachometr ukaze treba 320, jelikoz premeruje
takze tacho 294 neni nic zvlastniho, ZX10 04 na 5ku jde 310 po prepoctu, v omezovaci, na 6ku sem ale jel jen 312 a na puceny 06 318 a jeste by sla dal v pohode, ale byla pucena, kupoval ji kamos a ja ji jel jen vyzkouset a blizil se sjezd z dalnice (pred Piskem), to ze ta 06 jede vic v max prisuzuju tomu, ze ma delsi 6ku a kolem 300 vic kroutaku nez 04, nevim, zatim nevim jinou alternativu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Bubrak ZX10R píše: ono je to asi ruzny, myslim, ze sou jednak blokovany na vykon (pac u ZX12R se to prave lamalo, ta mela jet 320 real a kvuli EU to omezili), a jednak ukazuje tacho max 299, ale jelikoz otackomer dale pokracuje a motorka zrychluje, tak se da primou umerou z otacek zjistit, kolik tachometr ukaze, kdyby nebyl omezen na 299
ale jak je omezen vykon pak skutecne jeste navic, to nevim, ale asi kolem 300km/h real, coz ale tachometr ukaze treba 320, jelikoz premeruje
takze tacho 294 neni nic zvlastniho, ZX10 04 na 5ku jde 310 po prepoctu, v omezovaci, na 6ku sem ale jel jen 312 a na puceny 06 318 a jeste by sla dal v pohode, ale byla pucena, kupoval ji kamos a ja ji jel jen vyzkouset a blizil se sjezd z dalnice (pred Piskem), to ze ta 06 jede vic v max prisuzuju tomu, ze ma delsi 6ku a kolem 300 vic kroutaku nez 04, nevim, zatim nevim jinou alternativu
Jo kdyby měl obyč gumy tak jo ale jetli měl ty KR..
In Japan, pre-production tests revealed a top speed near 200 mph.
......
European governments had threatened to ban the ZX-12R altogether due to its top speed and outlandish acceleration statistics
.....
Kawasaki released the bike with a slightly de-tuned engine which failed to knock that Hayabusa from its throne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Ghost-CBR1000rr píše: Jo kdyby měl obyč gumy tak jo ale jetli měl ty KR..
No tak 5ku asi do omezovace vytahne a muze mu to klidne v realu jet vic nez s normalni gumou a omezenou 6kou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
GRASSEL píše: kawapepek> to je to o čem tady pořád mluvím, letmej sprint.
Jasný....Jinak je ještě jeden extrém,to je mít tam 6ku,jet taky těch řekněme 40km/h a na čáře tomu naložit...
tam už to ale svádí,že by se mohli lidi vymlouvat,že jeden je těžší a druhej lehčí,taky tam má vliv pneumatika a stálej převod...
Já se na tohle ale nikdy nevymlouval,páč jsem měl standartní gumu a převod z fabriky a vážim 69kilo..Fakt si nepamatuju,že by mi při tomhle nějaká motorka ujela...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
kawapepek píše: Jasný....Jinak je ještě jeden extrém,to je mít tam 6ku,jet taky těch řekněme 40km/h a na čáře tomu naložit...
letmej sprint ze 40km/h je vetsi kravina nez s pevnym startem kdyz uz letmej tak aspon ze 100kmh nebo lip ze 150, tam uz je to jen o vykonu
Ano dal jsem to na těch KR 108 195/65 ať někdo věří nebo ne prostě je to tak, je teda fakt že kostelecká rovinka je ze začátku z kopce ale pak jen rovinka. Každopádně je to prostě fakt ať někdo věří nebo ne
Dokonce i po namontování G-PACKU nebyl poznat rozdíl že jsem dal tyhle salámy jen se motorka zklidnila a míňj stavěla jak byla koplá na předek. Mám 187cm a na géčku jsem byl na špičkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Bubrak ZX10R píše: letmej sprint ze 40km/h je vetsi kravina nez s pevnym startem kdyz uz letmej tak aspon ze 100kmh nebo lip ze 150, tam uz je to jen o vykonu
Jenže pro mně je podstatnej jak výkon tak krouťák tak celkový chování
Bubrak ZX10R píše: letmej sprint ze 40km/h je vetsi kravina nez s pevnym startem kdyz uz letmej tak aspon ze 100kmh nebo lip ze 150, tam uz je to jen o vykonu
Tam je to jen o výkonu ve vysokejch otáčkách....
Jinak nejlepší motor tě vytáhne i z těch 40kmúh na šestku nejrychleji...A jestli má někdo napřevodováno do rychla jeho boj...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
GRASSEL píše: Jenže pro mně je podstatnej jak výkon tak krouťák tak celkový chování
Nojo ale kdyz se jedna motka stavi na zada vic kvuli kratsi stavbe ci vaze, tak z toho zrychleni nemuzes porovnat vykon.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
navíc když se ta motorka staví tak když to vezmeš logicky je to její problém, stejně tak se bude stavět jinde a pořád tamta bude rychlejší takže bysme za chvilku dospěli k věci méně výkonu znamená více?!
Ono něco pravdy na tom bude, upřímně řečeno třeba s šestkou jsem některý trasy zajel rychleji nebo stejně jako s litrem. Páč si nemusíš tak dávat bacha na pravačku aby tě ten výkon neposlal taky hodně rychle do hajzlu
takže všichni povině koupit ZXR 400 a jedem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Bubrak ZX10R píše: Nojo ale kdyz se jedna motka stavi na zada vic kvuli kratsi stavbe ci vaze, tak z toho zrychleni nemuzes porovnat vykon.
Věř tomu,že pokud budou mít všichni plnou nádrž,zařazenou šestku a budou se rozjíždět vedle sebe z nějakejch 40km/h,že vyhraje jen nejlepší motor...Hraje se na to,kdo tam bude dříve na konci letiště...
Žádný výmluvy neberu...Vyhraje nejlepší motor a basta....
Nic se za těchto podmínek na zadní stavět nebude...
Naposledy editováno 27.11.2010 18:33:19
GRASSEL píše: Bubrak ZX10R> V tom případě nemůžeš měřit nijak
navíc když se ta motorka staví tak když to vezmeš logicky je to její problém, stejně tak se bude stavět jinde a pořád tamta bude rychlejší takže bysme za chvilku dospěli k věci méně výkonu znamená více?!
Ono něco pravdy na tom bude, upřímně řečeno třeba s šestkou jsem některý trasy zajel rychleji nebo stejně jako s litrem. Páč si nemusíš tak dávat bacha na pravačku aby tě ten výkon neposlal taky hodně rychle do hajzlu
takže všichni povině koupit ZXR 400 a jedem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
kawapepek píše: Věř tomu,že pokud budou mít všichni plnou nádrž,zařazenou šestku a budou se rozjíždět vedle sebe z nějakejch 40km/h,že vyhraje jen nejlepší motor...Hraje se na to,kdo tam bude dříve na konci letiště...
Žádný výmluvy neberu...Vyhraje nejlepší motor a basta....
Nic se za těchto podmínek na zadní stavět nebude...
Jo na 6ku to beru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Bubrak ZX10R píše: Jo na 6ku to beru.
No o to jde... protože pokud je některej motor silnější odspodu,tak vidíš,jak ti ten druhej ujíždí,ale pokud máš motor silnější v max otáčkách,tak toho co mu to šlo spš odspoda zase dotáhneš a předjedeš...No a pokud máš motor silnější v celém spektru,tak není co řešit...fakt,je to spolehlivější než brzda...Pokud jsou motorky v seriovém stavu..Pokud ne,tak se aspon projeví,jak se ladění,napřevodování doopravdy povedlo...Důležité je nebýt předjet ani v 299..
1 reakcí na tento příspěvek Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
1 reakcí na tento příspěvek Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
GRASSEL píše: kawapepek> nojo, teď jde o to jestli je to dobře nebo špatně. Motorku má každej mamrd dneska.........
No to je pravda,páč K1 seženeš za 80 tis...Což je sice dobře,když si ji chce člověk koupit,ale na druhou stranu na tom lítá kde kdo a je to skoro o život na silnici...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
kawapepek píše: No o to jde... protože pokud je některej motor silnější odspodu,tak vidíš,jak ti ten druhej ujíždí,ale pokud máš motor silnější v max otáčkách,tak toho co mu to šlo spš odspoda zase dotáhneš a předjedeš...No a pokud máš motor silnější v celém spektru,tak není co řešit...fakt,je to spolehlivější než brzda...Pokud jsou motorky v seriovém stavu..Pokud ne,tak se aspon projeví,jak se ladění,napřevodování doopravdy povedlo...Důležité je nebýt předjet ani v 299..
No hele todle je problem. Pokud ma nekdo silnejsi motor dole, tak ujede kus a po 100m ma treba placnu 120km/h a ty mas 80km/h, ale treba od 80km/h uz ti to akceleruje lip, jenze ta motka vepredu uz ma 120, takze se porad vzdaluje, i kdyz z 80km/h bys byl vepredu ty. A trva treba dalsich 200m, nez se vubec rychlost srovna, ale do tohodle bodu ta motka vepredu porad ujizdi, vzdaluje se, az odted zacnes mit vyssi rychlost ty a zacnes ji dojizdet, ale to uz je za chvili konec runwaye, takze i kdyz ti to jede od 80km/h lip, tak ho treba ani nedojedes
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
kawapepek píše: No to je pravda,páč K1 seženeš za 80 tis...Což je sice dobře,když si ji chce člověk koupit,ale na druhou stranu na tom lítá kde kdo a je to skoro o život na silnici...
to podepisuju..........
Navíc v týpkách to vyvolává myšlenku, cha koupím rovnou litránka.
Ty ceny padaj hrozně, až je to směšný co seženeš za dělo dneska za pár šlupek.