paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ..nejrychlejsi vzduchac?
16.11.2010 v 21:32
Ktere vzduchem chlazene motorky jsou nejvykonnejsi a nejrychlejsi?
Sam jsem si ted polozil tuto otazku a nevim.

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

20.11.2010 v 18:10 | Nahoru | #181

MedvědbezGuzzin>jojo, DMC to je řádnej kus kreténa v jedné stopě tohle vlákno mě fakt pobavilo :)


Ale ale , copak se tě v tomto vláknu z mé strany tak moc dotklo???

Nebo máš jen špatnej den a honíš si tu triko?

MedvědbezGuzzin = BAN - napadání uživatele!

Naposledy editováno 20.11.2010 18:13:50

..nejrychlejsi vzduchac?

20.11.2010 v 18:58 | Nahoru | #182
Cipové,dávejte sem argumenty,a ne blitky vzájemného napadání!
Mimochodem,pokud se podíváte blíže na princip SACS,tak GSXR odpadá.Je to doopravdy primárně olejem chlazený motor,tudíž ne čistokrevný vzducháč.Za čistého vzducháče se dá považovat motor se žebrovanou vanou a bez chladiče oleje.

Naposledy editováno 20.11.2010 19:04:10

..nejrychlejsi vzduchac?

21.11.2010 v 07:45 | Nahoru | #183
odevolávám co jsem slíbil, slibuji co jsem odvolal.....
bezesporu nejrychlejší aspoň v český kotlině byl v OC Šestka:

[img] je přece jen na rozdíl turbA o decentní chloupek - pro toho kdo neřeší spotřebu - lepší!

Naposledy editováno 21.11.2010 07:47:47

2 reakcí na tento příspěvek ..nejrychlejsi vzduchac?

21.11.2010 v 09:47 | Nahoru | #184
A co takhle ... je to cistej "vzduchac", vykonu to ma dost, v plnym vydrzi bezet prakticky bez omezeni, jen kolem toho udelat ram a muzem drandit



Technické údaje
* Typ: Vzduchem chlazený, čtyřdobý, zážehový, přeplňovaný, čtyřhvězdicový 28válec
* Vrtání: 5,75 palce (cca 146,05 mm)
* Zdvih: 6 palců (cca 152,4 mm)
* Objem válců: 71,488 l
* Délka: 2451 mm
* Hmotnost suchého motoru: 1755 kg
Součásti
* Kompresor: odstředivý, poháněný mechanickým převodem od klikového hřídele motoru
* Chlazení vzduchem
Výkony
* Výkon: 4300 hp (3206,5 kW)
* Měrný výkon: 45 kW/l
* Poměr výkon/hmotnost: 1,44 kW/kg

Naposledy editováno 21.11.2010 09:48:31

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

21.11.2010 v 11:38 | Nahoru | #185
Willy.Satan> To je skoro ono!
Armáda má ale pár přebytečnejch Migů jednadvacítek - jen flexku a uřezat tomu křídla. Navíc bonus: 6ádný airbagy a podobný nesmysly - vystřelovací sedačka to jistí!..... a nebude problém s karburacema!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

21.11.2010 v 12:16 | Nahoru | #186
Willy.Satan> týýý jo...myslím že je to Pratt and Whitney - podobnej je "říznutej" na Kodaňským letišti(úžasná podívaná - za 1€ se to točí ) - na tom muselo bejt docela sranda dělat rozvody

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

21.11.2010 v 12:23 | Nahoru | #187
dempsey> GSXR 1986 ...jojo, na tu dobu asi fakt největší seriová "střela" ...

každopádně u spalovacích motorů nejde opravdu čistě o maximální výkon ... průběhy křivek budou určující a hádám, že leckdy dokáže "napráskat" papírově slabší motor silnějšímu jen tím, že má lepší průběh točivýho momentu a širší využitelnost mezi maximem krouťáku a maximem výkonu ...když se opět vrátíme k fyzikální definici výkonu rotačního pohybu

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

21.11.2010 v 14:05 | Nahoru | #188
t_freedom> sry sem zapomel ... mas pravdu je to Pratt & Whitney R-4360 Wasp Major CB2 - tahle verze mela vstrikovani vody s alkoholem do sani motoru pro kratkodobe zvyseni vykonu az o 15%. Ten drobek je povazovan za vrchol ve výrobě leteckých pístových motorů.

..nejrychlejsi vzduchac?

21.11.2010 v 17:17 | Nahoru | #189
co tahle lahůdka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

21.11.2010 v 17:44 | Nahoru | #190

t_freedom>každopádně u spalovacích motorů nejde opravdu čistě o maximální výkon ... průběhy křivek budou určující a hádám, že leckdy dokáže "napráskat" papírově slabší motor silnějšímu jen tím, že má lepší průběh točivýho momentu a širší využitelnost mezi maximem krouťáku a maximem výkonu ...když se opět vrátíme k fyzikální definici výkonu rotačního pohybu



Takhle napsane to dava smysl. Ale definici 'nejrychlejsiho' si kazdy zrejme nejprve polozi rovnu maximalni rychlosti. A tam jde ciste o maximalni vykon, zbytek je vhodny prevod a pasivni odpory.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

21.11.2010 v 18:23 | Nahoru | #191
Dawe02> ono je to tak trochu honba za chymérou " nejrychlejší" ...kde?Narovině?V zatáčkách?Ve sprintu? (A jak dlouhým?) ... nebo prostě nejsilnější ?
Wakan je jasným příkladem toho, že koně nejsou všechno ...vážení, 156Nm ve 4250rpm pobije s 200kg každýho plasta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

21.11.2010 v 18:36 | Nahoru | #192
t_freedom> jak jsem napsal. Nejrychlejsi bez upresneni pro vetsinu lidi bude znamenat nejvyssi maximalni rychlost. Ono jinak je objektivni porovnani dvou stroju podoben vykonnosti take docela obtizne...at uz sprint nebo okruh, vsude zalezi na pilotovi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

22.11.2010 v 08:19 | Nahoru | #193
Dawe02> Jinak...napadl mě docela dobrý příměr ...
Dva motory , oba 130HP (jeden v 10500rpm, druhej v 8500rpm - tzn. jiný čtverce zdvih/vrtání a pravděpodobně objemy)...oba maj papírovejch(i brzdovejch)130HP ... první má maximum Mk v 9500rpm, druhej je má v 6800rpm a zároveň, pokud je to třeba Včko má křivku Mk strmě stoupající od 4500rpm(což ten druhej už dle rozmezí mezi max. Mk a maximem výkonu mít nebude)

Vsadil bych se o desmorozvody z mojí Duckny, že ten druhej pobije první motor bez mrknutí oka jak na sprint tak (možná) i na maximálku, protože nebude potřebovat tak dobře spočítanou převodku a poradí si svojí charakteristikou i v situaci kdy nebude zrovna na těch "pravejch" otáčkách. Přičemž majitelé se můžou jak chtějí handrkovat o tom, že mají oba psáno v papírech 130HP ...

Naposledy editováno 22.11.2010 08:55:20

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

22.11.2010 v 11:41 | Nahoru | #194
toto je moje masina-hd road glide plus procharger,boost 7psi, cca 350 kg,merena jen do 5600 ot,normal je pustena na 6500 (t.j.cca 180 na kole)max rychlost je vypoctem dle ot. a prevodu 273,omezovac je tam hned z jakyhokoliv rezimu-kroutak co vypada jak krivka vykonu

[img]

Naposledy editováno 22.11.2010 12:20:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

22.11.2010 v 12:49 | Nahoru | #195
SS124> To by se mi líbilo na takové poklidné letní kochačky krajinou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

22.11.2010 v 12:52 | Nahoru | #196
SS124> chi chi...jenže tohle je mutant a ne typickej spalovací motor
Elektronikou přeřízený a kompresorem přetlačený ... podívej na ten náběh už od 1600rpm ...ufff ...to je jack Triumph Rocket tu mašinu nemá smyls "přetáčet" přes 2500rpm ...
Tu křivku výkonu máš pod krouťákem kvůli origo převodu ? ...nic jinýho mě nenapadá (normálně by výkonová křivka měla krouťák přetnout někde na vrchu...)
Strčit to do příhrady a udělat z toho 200kg roadstera - zmrzliny by se klepaly ...holt 1600ccm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

22.11.2010 v 12:53 | Nahoru | #197
DMC.motobiker> SS124> ááááá ty seš vocáááás

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

22.11.2010 v 13:08 | Nahoru | #198

t_freedom píše: SS124> Tu křivku výkonu máš pod krouťákem kvůli origo převodu ? ...nic jinýho mě nenapadá (normálně by výkonová křivka měla krouťák přetnout někde na vrchu...)



Jestli to nebude tim ze tam proste jsou takovyhle parametry (a graf je ocejchovanej tak jak je ocejchovanej).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

22.11.2010 v 13:15 | Nahoru | #199
t_freedom> pretne ji to pri 12 psi a to je tam pres dve kila na kole(mam to na denni provoz tak jsem to nechtel moc sponovat,staci jen vymenit remenici na pohonu turba a prikrmit to)-tady se muzes pokochat,jak to tvori americky soudruzi:www.tmanperformance.com/662.htm

Naposledy editováno 22.11.2010 13:16:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

22.11.2010 v 13:16 | Nahoru | #200
Hugo.R> ty jsi vůbec velký motorářský odborník, že ? ...nejsem si jistej, že mu podobný uspořádání křivek vyleze z testu na klice motoru ...

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

22.11.2010 v 13:19 | Nahoru | #201
SS124> nebavme se o maximálce...ty hodnoty by se měnily se změnou poměru na sekundáru...ne?
člověče, tlačit do toho 0,5-0,6bar to už je o držku, ventily a hlavy ...no hrůůůza...zajímavej buchar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

22.11.2010 v 13:33 | Nahoru | #202

t_freedom píše: Hugo.R> ty jsi vůbec velký motorářský odborník, že ? ...nejsem si jistej, že mu podobný uspořádání křivek vyleze z testu na klice motoru ...



No to zalezi na tom co si ty pod terminem motorkarsky odbornik predstavujes....

Jetsli je ten graf merenej na zadnim kole, tak pri mereni na klice by mu vyslo to samy + o to co se ztratilo vlivem ztrat v prevodech, retezovce a prenosu zadni kolo - brzda navic.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

22.11.2010 v 13:54 | Nahoru | #203
Hugo.R> ´tím si já, vzhledem k tomu, že jsem se něco učil o převodech a následných změnách kroutícího momentu, výkonu a obvodovejch rychlostí nejsem až tak jist...
Ale nehodlám se s tebou opět přít, abys mi na konci opět dokazoval, že si to vlastně myslel úplně jinak...že zdvihu?

Naposledy editováno 22.11.2010 13:55:30

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

22.11.2010 v 14:35 | Nahoru | #204
t_freedom> odpovedel sis sam, pokud bude dobre naprevodovano bude maximalni rychlost shodna (zanedbejme rozdilne hodnoty viskozniho treni prevodu kde bude mit vysokootackovy 130PS nevyhodu). Okruh a sprint je opet zase jen strategie razeni (ktere je mmchd snazsi u 'normalniho' hladkeho prubehu M)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

22.11.2010 v 20:42 | Nahoru | #205
t_freedom> Zmeny krouticiho momentu a obvodovych rychlosti v prevodech jsou fajn (nikoli vsak zmeny vykonu ), ale vzhledem k tomu, ze se jedna o graf vykonu motoru (byt to mohlo byt mereno na zadnim kole a pak tedy prepocteno), tak to opravdu bude posunuty jen vlivem ztrat ktery byly v prenosu za motorem, pane kazdy zdvih od DU k HU maka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

22.11.2010 v 23:53 | Nahoru | #206

MedvědbezGuzzin píše: jojo, DMC to je řádnej kus kreténa v jedné stopě tohle vlákno mě fakt pobavilo :)

nechtel jsem byt natolik konkretni se svym nazorem

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

23.11.2010 v 00:36 | Nahoru | #207

Jindra650 píše: nechtel jsem byt natolik konkretni se svym nazorem


Koukám hošani že vám asi nedám spát... Tak to mne opravdu moc těší!

Mám rád studované lidi , hned je poznat kdo má v debatě navrch!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

23.11.2010 v 08:39 | Nahoru | #208
Hugo.R> jasne ze je to na kole a navic brzda s aktivnim retarderem............

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

23.11.2010 v 09:00 | Nahoru | #209

SS124 píše: Hugo.R> jasne ze je to na kole a navic brzda s aktivnim retarderem............


...takže je to na kole a pak přepočteno přes stálej poměr, nebo to jen vyšlo za zadního kola ? ...ať už to s Hugem uzavřeme...mě to příjde jak ze zadního kola...nejsem si jistej jestli má nějakej motor na klice takhle posazený křívky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

23.11.2010 v 09:06 | Nahoru | #210
t_freedom> .

Naposledy editováno 23.11.2010 12:15:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
něco levného do 10 Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... kubikula8 14 13.11.2023 v 09:37 Krautkopf
Babeta spojky Babetta Classic 50 simon123 0 24.4.2022 v 19:51 simon123
Je správně zapojena ? Babetta Classic 50 totom 2 16.6.2019 v 21:20 posoldikml
Manuál Babetta Classic 50 posoldikml 0 16.6.2019 v 21:19 posoldikml
Majitelé motocyklů Čs. výroby z Kro... [1 ... 11, 12] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, Jawa 250/559, Jawa 50/20... Doly_cz 344 19.1.2018 v 09:54 Doly_cz

TOPlist