aby se předešlo nějakým spekulacím a "spekulacím", co a jak bude na 300 ZGH 2011, tak napíšu asi toto:
300 ZGH se začaly po válce jezdit v roce 1961
až do letošního roku se nejely pouze 2x
proč?
protože nebyly peníze
ale i to jsme ustáli a závody opět rozjeli...a příští rok pojedeme 49.ročník
ano říkám, že POJEDEME....protože jsme o tom vnitřně přesvědčeni
ALE.........
musíme mít dostatečný počet lidí na přípravy
dostatečnou sumu financí na přípravu a odjetí
už jsem to zde jednou psal
začal jsem na zdejší forum psát o interních věcech v AMK Hořice
dával vám všem info co a jak chodí, co se chystá
čerpal jsem taky od vás náměty, přijímal kritiku
často jsme se tady dohadovali
mnohdy to vypadalo, že se hádáme
mě šlo jenom o to, aby 300 ZGH byly transparentní
jsem pyšnej na to, že v tomhle klubu jsem
že jsem v partě lidí, která pokračuje v historii 300 ZGH
nebýt práce oněch tří generací co dělají 300 ZGH
nebylo by nic
pracujeme týmově, nikdo z nás nemá exhibicionistický ambice se chlubit cizím peřím
práci lidí oněch tří generací beru jako stěžejní
proto se k nám pak rádi vraceli zahraniční jezdci
proto si zdejší trať přijeli vyzkoušet naši špičkoví jezdci
nebýt práce všech těchto lidí, nikdy by Zatáčky nebyly takovým motosvátkem
takovým lákadlem, takovou prestižní záležitostí
debaty na téma 300 ZGH se pak ale zvrhly do polohy už nepřijatelné
tak jsem se přestal angažovat
mnozí mě tady křižovali za to, že se urážím, nebo nasírám
ale i v tom se mýlili
nyní se spekuluje o tom, jaké třídy pojedou 300 ZGH 2011
co s veteránama atd
ČTT, tedy veteránská pravidelnost se zcela jistě v roce 2011 pojede
tak jako obyvykle, pojedeme jubilejní 20. ročník, tak to zachováme v obyvklém gardu
změny nastanou při ostrých 300 ZGH
jak to všechno bude je zatím v poloze dohadů, návrhů, diskuzí
někde jsem také četl slova o tom, aby naši jezdci nebyli nějak limitováni, nebo odmítáni na úkor jezdců ze zahraničí
ani toho se nemusí nikdo bát
určitě se nestane to, aby třeba do 600cc jsme přijali 20 cizinců a naše kluky nechali sedět na stráni s párkem v ruce
vím dobře, že řada našich kluků je jezdecky na tom lépe než někteří zahraniční
ale alternativ na řešení je několik
takže diskutujme, diskutujte....
potom Rada AMK Hořice nějak rozhodne
jistě to nebude jednoduché
a jistě se nebude rozhodnutí VŠEM líbit
ale bude nutné to rozhodnutí ctít
jinak pokud má někdo zájem si připomenout sezonu 2010
tady je nabídka
toto DVD obdrží i jezdci při vyhlašování v Hořicích
jménem AMK Hořice
děkuju všem věrným za přízeň
jezdcům za skvělé zážitky
vám divákům a fanouškům za skvělou kulisu
těšme se na 300 ZGH 2011
Uzavřeno 15.05.2011 v 21:37 uživatelem Larry
Otevřeno 16.05.2011 v 07:56 uživatelem Larry
Uzavřeno 16.05.2011 v 07:59 uživatelem Larry
Otevřeno 16.05.2011 v 14:16 uživatelem Larry
Uzavřeno 16.05.2011 v 14:17 uživatelem Larry
Otevřeno 17.05.2011 v 08:52 uživatelem Larry
Uzavřeno 06.06.2011 v 18:13 uživatelem Larry
Naposledy editováno 01.03.2011 11:07:20
Mates-9>Mozna mne budete kamenovat, ale ja si myslim, ze skoro polovina klasikařu jede i novodobe motorky, tak se pri tech zatackach stejne svezou! A ta druha polovina si je mozna do zacatku sezony opatri taky, a vznikne novej problem! Budou preplneny tridy, a to i ty slabsi!
proč by tě měl za tyhle slova někdo kamenovat??
pointss>Ještě dám příklad z Frohburgu. V roce tuším 07 nebo 08 pořádali podobně jako v Hořicích klasický závod a po něm pak ještě veterány, taky dva závody. A už to nikdy nezopakovali. Je to ekonomicky nemožné. Hořice je dlouhá, těžká trat na zabezpečení. Je to na jeden pěkný závod v roce.
no tak ve Frohburgu měli jet i letos týden po ostrých závodech VFV pravidelnost, ale tam mají trochu jiný problém a to je uzavření hlavní silnice B95 Chemnitz-Lipsko pro nákladní dopravu a bylo jim po tom prvním ročníku tak nějak naznačeno, že si mají vybrat - bud pořádat stále jeden závod a nebo zkusit jeden rok dva závody, ale pak by nedostali od patřičných úřadů povolení na další rok
k tomu ještě takový úsměvný komentář jednoho z tamních organizátorů - "hlavně, že jde o kamiony registrované někde v pobaltských ex-sovětských republikách, které řídí bídně placený Rumun"
no a určitě bude i finanční otázka - a to příspěvek VFV - pokud se nezměnili jejich požadavky tak v tis. eur
Naposledy editováno 17.11.2010 12:49:17
Mates-9>A proc by se nemohla CTT. jet na rychlost i na pravidelnost? Budou tim spokojeni jak rychli jezdci, tak jezdci co se jedou jenom svezt!
no o tomhle se taky přemýšlí, zkusit nějak poladit řády, a pak jet při TT i klasiky na rychlost, ale to narazí na to, že by se to nedalo skloubit v časovým harmonogramu, aby se treninky a potom závody nejeli do 7 nebo 8 do večera - opět by vyvstala otázka, jestli nějak osekat některou třídu pravidelnosti ve prospěch klasiků nebo pravidelnost doplnit o vybranou třídu klasik
jet dohromady všechny třídy pravidelnosti a třídy klasik během jednoho víkendu časově nelze
tenhle propočet bych si dovolil trochu poopravit:
90 jezdců je maximum, tj. 90*1600,-, ale ani to není maximum protože tam je dosti dvojitých startů, takže řekněme optimální odhad tak 80*1600 plus 10*1000,-
no a je nutné odečíst 4*18000,- výplaty odměn
a ještě bych ho doplnil o snížení nákladů na lékařskou službu a další služby, které jsou placeny hodinovou sazbou - snížení jedné třídy je 2 hodiny*výše uvedené náklady na jednu hodinu, to také není malé číslo
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
řekněme, že je požadováno jet při 300 ZGH 6 závodů
pevně stanovené jsou třídy - do a nad 600, 125 sp, supermono a 125/250 GP
takže o jakou jednu a pouze jednu třídu doplnit harmonogram?
no a druhá otázka
jakým klíčem vybírat jezdce do těch 5 výše uvedených tříd, pokud by došlo k tomu, že se přihlásí do některé z nich více než 45 lidí
(jako tomu bylo např. letos v případě volné do 600)
za omezujícího předpokladu, že ostrovani musí přijet všichni, jinak nikdo
zajímali by mě návrhy, jak toto vyřešit
Naposledy editováno 17.11.2010 12:54:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
L&B>Pravě teď začal na ČT4sport Svět motorů. Bude tam vyhlášení z Hořic.
Já Tě tam viděla až dnes v poledne
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
majča>Já Tě tam viděla až dnes v poledne
Pěkné křoví
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
Mates-9>Pro Vercu, a Prusaka mam mozna dobrou informaci! Necham si to ale zatim pro sebe, pac to este neni na 100% Ale jestli to klapne, tak budete spokojeni oba dva!
nebo to zaberu já a oba dva budou mít prd a nebudou se muset dohadovat mezi sebou2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
jenda77>už se uplně vidím jak to tam jedu plná 6
na to se klidně půjdu podívat!!!
Dáme s Ričím pivko u zábradlí a zhodnotíme to
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
plná by možná byla ale tak 4 max 5
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
petridas>djdj> to je jednoduche! program doplnime 250sp! zadny jiny ani neni ! no a jak to udelat kdyz se prihlasi vic lidi?? no absolvovani dvou zavodu pred horicema / to bylo i letos / nebo treba lepsi umisteni v mistraku v minulem roce! / zase by se lidi snazili jet vice zavodu at skonci vyse v mistraku!
to ti neřeší přihlášené cizince
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
Veronika-Suzuki>to ti neřeší přihlášené cizince
no samo ze to by se cizincu netykalo! ,ale na druhou stranu by se muselo citlive brat treba ti irove nebo nemci a podle jejich vysledku / to je odbornik wusa/ posoudit jestli jsou lepsi nez nasi kluci nekde kolem cca 30-40 mista v mistraku!napr. radakovicz / ted nevim jestli startoval i v horicich/ ale treba v terlicku nemel co delat a pokud by byl nadstav tak toho nevemu nebo treba v litrech moslaitner!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
jenda77>už se uplně vidím jak to tam jedu plná 6
Langosku, jestli nechces v kudrnacovce delat spunt, tak te upozornuji, ze se to jezdi plna 7 To je zajimavy, ze vsichni vobzukujete kolem papoucha! Treba zadnej ani nebude, a u zabradli budem sedet vsichni, pac ja potrebuji koupit novou dodavku!