1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
dneska jsem dal novou řetězovku.. ty voe.. se to stimhle převodem zvedá za 2 plynem a za 3 se jí ještě chce .. dobrý to je... vypadá to že mě zase bude chvilku bavit ta motorka ...
Jindra_a: njn ale ty jsi šílenec .. ve 150ti po přednim v šílenym ůhlu ...
adosmoto: jakej převod chystáš?
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
[img]
poli46>oxygen: jj bude až seženu nějaký pesos.. tak já zatim jen skoušim po přednim a malinko.. mam strach..
dneska jsem dal novou řetězovku.. ty voe.. se to stimhle převodem zvedá za 2 plynem a za 3 se jí ještě chce .. dobrý to je... vypadá to že mě zase bude chvilku bavit ta motorka ...
Jindra_a: njn ale ty jsi šílenec .. ve 150ti po přednim v šílenym ůhlu ...
adosmoto: jakej převod chystáš?
No 15 zubový kolečko afam mám už doma, řetěz d.i.d zvmx 530 taky. Akorát přemýšlím jestli dozadu 44 nebo 45 zubů. Ale základ je aby šla plynem na záda na dvojku. Takže radši 45 zubů.Tobě to tak jede s jakým převodem.?
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
jj stratíš na rychlosti ale zato to tam budeš mít rychlejc tu maximálku.. a když to tak vemu tak na kdejakejch okruzích jsem tady nikdy nejel na uplně vytočenou 6ku takže proto tenhle převod aby to bylo živější..
adosmoto: mě teď jde na záda na dvojku plynem stimhle převodem... tak nevim jestli pude i s 45 .. možná když jí vyspojkuješ...
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
poli46>lukaR1: origo je 16/43 .. já mam 15/46 did X-ring řetěz 530ku
jj stratíš na rychlosti ale zato to tam budeš mít rychlejc tu maximálku.. a když to tak vemu tak na kdejakejch okruzích jsem tady nikdy nejel na uplně vytočenou 6ku takže proto tenhle převod aby to bylo živější..
adosmoto: mě teď jde na záda na dvojku plynem stimhle převodem... tak nevim jestli pude i s 45 .. možná když jí vyspojkuješ...
Poli46: Mě jde na zadní plynem od 4000 otáček na jedničku jak svině. Na dvojku jde taky plynem ale musí se umět šikovně přidat plyn. Jeden zub mín na pastorku a 2 navíc dozadu to musí jít i na dvojku plynem jak máslo. Přeci jenom je to už dost zkrácenej převod. U převodu jak máš ty to bych už pomalu musel řešit o 2 články delší řetěz. Ne?
Luka: je to tak origo R1 98-03 mají převod 16:43. Čili to máš už zkrácený. Ale měla si tu kdysi diskuzi že ti nejde na zadní. Tak jestli máš vzadu o 3 zuby víc tak musí jít jak prase. Nebo máš špatnej snímač polohy škrtících klapek nebo snímač otáček řetězovýho kola. Udajně když toto u této R1 nefunguje tak jde dolů 10 koní výkonu.
Naposledy editováno 17.11.2010 18:55:20
Bubrak ZX10R>ja si myslim, ze u R1 je ten prevod potreba no zmenit
Ale né. Až u R1 2004 -2008. Ta byla mrtvá na spodek. Protože ji přidali 2000 otáček a zdelšili kvalty a zeslabili tím spodek. A jinak nemůžeš srovnávat R1 99 a zx-10r 2004.
Naposledy editováno 17.11.2010 18:53:00
Naposledy editováno 17.11.2010 19:17:13
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
[stream]http://www.stream.cz/video/535584-ralsko-14-11-2010[/stream]
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
dabelskababicka píše: Sefo> jj, asi na tom neco bude!! ale urcite to bezproblemu jde i na dvouvalu, jen musi byt vetsi uhel, a bude to o dost slozitejsi na uceni!
ale kdeze jezdil jsi nekdy na silnejsim V2?
me se na VTR jezdilo skvele,sice nejde nad 10tis ale zvednout jde už ve 3tis
ti co tvrdi ze stokonovy V2 jde spatne na zadni tak to jen proste neumej.