paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KN a Leo Vince (laděná koncovka)
14.11.2010 v 02:01
Ahoj motorkáří.

Potřebuji jasnou odpověď. Trochu jsem to na foru už pročítal. Všude píší:
pokud máš karburátor a dokoupíš KN vzduchový filtr - musíš seřídit střiky(směs)
Taky psali o commanderu. Co to?

Jde mi o to, že se chystam k Vánocům koupit KN filtr a laděnou koncovku Leo Vince:
"Laděný výfuk LeoVince SBK Ovale Allu standard EVOII coppa, 7258A"

U laděný koncovky vím, že se poladit nic nemusí, ale co u KN vzducháče?

Má s tím někdo OSOBNÍ zkušenost ???

Vlastním Trasalpa XL 650 V (2001) "karburátor"
(ještě mi zaujala koncovka MIVV. Neví někdo, jestli se pouze montuje bez svařování apod.?)

Děkuji předem za důležité info

KN a Leo Vince (laděná koncovka)

14.11.2010 v 07:10 | Nahoru | #1
U karburátorový motorky je to dost jednoduchý:
Předpokládám, že ji máš seřízenou a když vyndáš svíčku, je lehoučce do hněda.
Namontuječ filtr a laďák, dáš novou svíčku a svezeš se ostřeji pár km. Vyndáš svíčku a vidíš, jestli to není chudé. Když ano, v prvním přiblížení výš jehlu. Opakuješ.....
Jinak pokud to chceš exaktně - brzda Dynojet to jistí!

KN a Leo Vince (laděná koncovka)

14.11.2010 v 10:56 | Nahoru | #2
no podle mě musiš dát dynojet trysky jinak to bude moc chudy a je to špatně.. Moje rada (protože to všechno mam za sebou dynojety, kn filtry ladaky..) vysral bych se na KN filtr a použil normalni filtruje lip, samotny ladak se směsi moc neudělá a jestli to dělaš kvuli vykonu tak dej do zadu o 2 zuby vic a je to daleko levnějši a lepši

KN a Leo Vince (laděná koncovka)

14.11.2010 v 17:03 | Nahoru | #3
Díky chlapy. Ne ani tak o výkon jako o točivý moment(KN) a taky o zvuk(Leo Vince)
Nečekam žádnou stíhačku. To bych rovnou šel třeba do Hondy CBR 1000RR
Chtěl bych vědět jak to dělali majitelé Transalpu 650 bez stříkačky.

Osobní zkušenosti pořípadě podrobný návod....

Jinak díky za odezvu
PS: Ghost-CBR1000rr se zubama máš pravdu....rychlost by měla být o kapánek vyšší

Jedná se mi hlavně o ten KN. Mam jít do něj...a pak si to někde seřídit? Nebo nechat karton?

A co ten MIVV? Na Transalpa? Zkušenost? Instalace? Doporučení?



Naposledy editováno 14.11.2010 17:13:06

1 reakcí na tento příspěvek KN a Leo Vince (laděná koncovka)

16.11.2010 v 11:26 | Nahoru | #4
Já mám na Transalpu KN filtr a s karburátorem jsem nic nedělal. Transalp je z výroby nastaven na bohatší směs, takže KN filtr to neochudí tak abys to nějak negativně pocítil. Naopak spotřeba klesne o půl litru. Řekl bych, že na Transalpech to tak má většina lidí.

(reakce na) KN a Leo Vince (laděná koncovka)

16.11.2010 v 23:26 | Nahoru | #5
Gembi> To je pozitivní zpráva Koupil si i KN šampon s impregnací? Kolik Ti stál a kde si ho zakoupil?
Jen se trochu obávam, protože chci dokoupit i laděný výfuk
a to buď MIVV nebo Leo Vince. Co bys mi doporučil?
Rozjel jsem nový Téma: MIVV vs Leo Vince...můžeš mi tam napsat vlastní názor.
Dík

KN a Leo Vince (laděná koncovka)

18.11.2010 v 08:26 | Nahoru | #6
Punisher> Čistič a olej k tomu mám samozřejmě taky, stálo to kolem 400 Kč a dá se to koupit v každém motoobchodě. S laďákem ti neporadím, nejsem zrovna jejich příznivec, nechci aby mě z toho po delší jízdě bolela hlava Ale proti gustu...

1 reakcí na tento příspěvek KN a Leo Vince (laděná koncovka)

18.11.2010 v 11:12 | Nahoru | #7
Dobře KN filtr+čistící sadu objednam...Vánoce se blíží,
tak abych něco našel pod stromkek
Laďáky mi moc nevadí, ale nesmí se to přehánět

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN a Leo Vince (laděná koncovka)

18.11.2010 v 14:15 | Nahoru | #8

Punisher>Dobře KN filtr+čistící sadu objednam...Vánoce se blíží,
tak abych něco našel pod stromkek
Laďáky mi moc nevadí, ale nesmí se to přehánět


Zdar jak sviňa, já na čistící sadu kašlu. Řeším to tak že KN-filtr hodím i s montérkama do automatické pračky a vyperu s běžným práškem na 40stupňů SAMOZDŘEJMĚ NEPOUŽÍVAT AVIVÁŽ!!! Jo a taky to dělej až nebudeš mít doma starou bo většinou nemaj pro to pochopení a blbě řvou Inpregnační olej používám originál KN. Jinak tá automatka mi to vypucovala daleko líp než origoš saponát KN

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN a Leo Vince (laděná koncovka)

19.11.2010 v 01:44 | Nahoru | #9
.CORONER.> Díky za tip. Po výměně standartního filtru za KN si něco ladil? Bohatost směsi...?

(reakce na) KN a Leo Vince (laděná koncovka)

19.11.2010 v 08:09 | Nahoru | #10
.CORONER.> asi taky začnu prat filtr.. ale nebal bych se použit misto saponatu jarovou vodu... ta original je uplně jako voda z bublifuku

(reakce na) KN a Leo Vince (laděná koncovka)

19.11.2010 v 09:28 | Nahoru | #11
Punisher> No já koupil mašinu už s KN a výfukem VIPER a prodejce tvrdil že to bylo doladěný na brzdě. No já osobně jsem výfuk sundal a dal originál protože ten laďák nemá homologaci. A výsledek: maximální rychlost klesla asi tak o 5Km (podle toho jak je silnej protivítr ) a zvuk do 5000otáček je stejný jako s laďákem, nad 5000 to je opravdu tak nějak nuda ale to mi nevadí protože mám na hlavě NOLAN N103 a ta je dost hlučná (aerodynamický hluk) a tá přeřve aji ladák. Já osodně bych dal KN a nic bych nedolaďoval pokud bych nepociťoval nejakou změnu k horšímu. Dal bych nový svíčky nalétal pár set km. a potom je omrknul jak vypadají.

[img]

KN a Leo Vince (laděná koncovka)

19.11.2010 v 09:31 | Nahoru | #12
Jo a ten laďák mi visí nad kuchyňskou linkou jak dokazuje foto

[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist