paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.11.2010 v 22:26 | Nahoru | #5221
já mám Buchláky 10 km od domu ale radši jezdím jinačí trasy, shodou okolností jsem se byl teď o víkendu taky projet.Buchlováky jsem vynechal, protože vím, že by tam byl kotel provoz a jezdí tam každý.Mám radši osamělé cesty

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.11.2010 v 09:40 | Nahoru | #5222
Mám prosbu a nechce se mě číst všechny stránky.Přítelkyně má GS500E a má problém-motorka nejde za plynem,už sem čuměl do karburátorů i do sání a nikde nic co by mělo být špatně.Napište i nějakou drobnost co vás napadne,protože vzhledem k vlastnictví ruskýho a indickýho stroje jdu hned po něčem složitějším a drobnosti tak nějak vynechám
Díky za případný rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.11.2010 v 10:07 | Nahoru | #5223
Rampa89> Tak nevím co by si víc chtěl. Sice není tak dlouhé, ale máš tam místama dva proudy...silnice taky pěkná. Provoz je často větší, ale není se čemu divit Tak mi poraď, kde máš lepší místa na ježdění s takovou silnicí a zatáčkami?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.11.2010 v 19:38 | Nahoru | #5224
GASS> No nezlob se na mě, ale radši mám ne moc vytíženou silnici s pěkným povrchem a vystačím si i s jenom pár pěknýma zatáčkama, než pořád kličkovat mezi autama a dávat pozor na střelce na motorkách, co jsou holt rychlejší/nebezpečnější a přiznejme si, že jich tam nebývá málo. A taky k tomu nepotřebuju 2 pruhy, který se pak daj akorát využít k tomu rychle se dostat před těch x kamionů, co se za nima člověk musel předtím táhnout, pokud nechtěl předjíždět přes plnou čáru a ještě do míst kde nevidí.

Jak sem psal, mám oblíbenější místa, můj názor, moje věc. Tobě to nikdo nenutí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.11.2010 v 19:55 | Nahoru | #5225
Rampa89> jako souhlasím s tebou, někteří opravdu jezdí bez rozumu...ale říkám, podle mě je dobré místo na ježdění, já lepším neznám. Tak se tě ptám, na ty tvoje dobré místa, ať vím kam si mám zajet?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.11.2010 v 20:16 | Nahoru | #5226
Pro tebe nejblíž, ale taky nejkratší úsek je Diváky-Nikolčice, přehlednost sice snad ještě horší než v buchlákách, ale nebývá tam moc živo a pokud v zatáčkách není nic naplavenýho, tak dobrý, dá se pak pokračovat na V. Hostěrádky. Pro mě nejblíž Vranovice - V. Němčice, je tam pár horších míst, ale jde to. U nás okolo pálavy je sice pěkná příroda, ale silnice většinou špatný, když se chci něco víc, tak Blanensko (v sezóně bývá ale rušno), Dukovansko - je tam víc pěkných úseků a hodně rád mám třeba silnici Kužnak - Dačice - Jemnice - Znojmo, je to spíš rychlejší úsek, pár pěkných zatáček u Kunžaku, a čím blíž Znojmu, tím hůř, a taky se tam podívám jednou za Uherskej rok, ale většinou to stojí za to.

Jsou ale určitě ještě další pěkný místa, většinou ale moc daleko, nebo si už ani pořádně nepamatuju kde. Třeba takovej Skřítek, nebo jak se tomu říká, v Jeseníku, ten mi utkvěl v paměti.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.11.2010 v 08:52 | Nahoru | #5227
GASS> kousek od Kyjova máš Násedlovice, tam to sice moc dlouhé neni ale je tam dobrá pasáž kde se jezdí vrchy Jinak se mi celkem líbila trasa co jsem teďka jel z Uherského Brodu na Zlín přes Velký Ořechov, je tam pár míst kde neni povrch nic moc, ale většinou je pěkný asfalt a menší kopce a zatáčky kuc.cz/ak51b0

Naposledy editováno 10.11.2010 08:53:37

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.11.2010 v 11:26 | Nahoru | #5228
Rampa89> Blanensko je také fajn, zejména když se vyhneš rozbitým silnicím. Též si tam můžeš hodně úkazů kolem prohlédnout nebo se stavit třeba u jeskyní. Mám oblíbeny různé trasy (v Brně, mimo, jak široké silnice tak les, klikatice i přehledné úseky) a předpokládám, že na každou podobnou trasu lze narazit všude po republice. Jako ne že by Buchláky byly zrovna něco extra, ale když na tu stranu jedu tak si je projedu rád - silnice jsou přehledné, široké a hezké okolí. Navíc je ještě vylepšili, na svodidlech jsou nějaké nesmysly a nalajnované, vidíš kam jedeš i třeba večer když máš slabé světlo a všichni pálí v protisměru.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.11.2010 v 12:32 | Nahoru | #5229
ja najracej jazdim tu jankov vrsok

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.11.2010 v 14:22 | Nahoru | #5230
Na pálavu jsem jel asi 2× a tam je to opravdu jen krásná kochačka Ten jankov vršok vypadá dobře, škoda jen že je to trochu dál odemne

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.11.2010 v 15:22 | Nahoru | #5231
GASS: mne sa tam jazdi super sice dost kratke a viac technickejsie ale niektore zakruty nemaju chybu. Jaj nech je leto tento rok zas len 2700km ale hadam tych 300 este nabeham nech je to zaokruhlene

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.11.2010 v 19:23 | Nahoru | #5232
sshark> To asi moc nejezdíš sice minulou sezonu jsem na yukině najel asi 3000km. Gso mám od této sezony a najezdil skoro 7000

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.11.2010 v 19:28 | Nahoru | #5233
GASS: to mas tak raz neni cas druhy raz penaze potom je zas pocasie nahovno ale buduci rok idem pojazdit nejaky vylet rozmyslam ze do tatier behnem

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.11.2010 v 22:49 | Nahoru | #5234

sshark>ale buduci rok idem pojazdit nejaky vylet rozmyslam ze do tatier behnem



To určitě zajeď! Letos krásných sedm tisíc a nějaké drobné (akorát z toho spousta cesty do fachy tam a zpět rovně zadní guma je z teho sjetá jak válec, ale i hodně fajné výlety byly) fajn sezona, spokojen su

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.11.2010 v 18:49 | Nahoru | #5235
Poradíte mi někdo, jak zjistit, jak moc můžu moto klopit? Jestli to jde zjistit Byl bych nerad, kdybych to v zatáčce klopil tak, že by šla až přes hranu pneu...

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.11.2010 v 20:11 | Nahoru | #5236
Diky Vam za info ohledne toho pov. ruceni. Koukam ze me drou z kuze Pristi tejden si tam zajdu popovidat. Diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.11.2010 v 21:49 | Nahoru | #5237
privateer> Jak se to projevuje že nejde za plynem? Má tendenci se spíš dusit nebo nemá vůbec výkon nebo reaguje celkově spožděně, při otevírání i při zavírání, pod zátěží nebo i na neutral? Pár chyb se tu myslím už řešilo. Takové ty ještě uplné blbosti jsi kontroloval, jakože jestli směs máš vpořádku, filtr čistý, když zkoušíš přímo táhlama jestli není skříplé lanko, ventilové vůle, správně dotažené svíčky a tak?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.11.2010 v 08:35 | Nahoru | #5238

dj_hroch>privateer> Jak se to projevuje že nejde za plynem? Má tendenci se spíš dusit nebo nemá vůbec výkon nebo reaguje celkově spožděně, při otevírání i při zavírání, pod zátěží nebo i na neutral? Pár chyb se tu myslím už řešilo. Takové ty ještě uplné blbosti jsi kontroloval, jakože jestli směs máš vpořádku, filtr čistý, když zkoušíš přímo táhlama jestli není skříplé lanko, ventilové vůle, správně dotažené svíčky a tak?


No co sem zkoušel i já tak po přidání plynu se chvilku nic neděje a teprve pak nějak nereaguje.A i za jízdy je to líný.Lanka běhají v pohodě,karburátory čistý,membrány v pohodě,volnoběžná směs nastavena podle manuálu,filtr čistej,ventilový vůle ještě mrknu,protože sme ji museli nechat na chalupě a zpátky se jelo na enfieldovi(díky bohu za tenhle traktůrek ).No do jara mám času dost-no vidíš že sem chuj svíčky sem nějak taktně přešel.Zrovna to asi i odškrtím,holt mladá dostane k vánocům nový trysky.Ale napřed to nějak rozchodím v současným stavu.Tenhle strojek si už asi taky užil svoje nebo to byla autoškolní motorka,takže povětšinou asi hodně pod otáčkama.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.11.2010 v 10:35 | Nahoru | #5239

privateer>takže povětšinou asi hodně pod otáčkama.



A sakra, to by bylo docela v prdeli. No každopádně karburátory by asi někdy o víkendech nebyl problém problém prohodit, mám odškrcené tuším 01D00, aby se vidělo co dál. Každopádně ale ani škrcená nemůže být líná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.11.2010 v 11:29 | Nahoru | #5240
privateer> viděl bych možná problém v přechodu, píšeš, že směs je nastavená podle příručky, to nastavení je ale velice orientační a slouží jenom ke spuštění motoru a následnému doladění. U mě se liší i o několik otáček. Seřizoval jsem to podle sluchu a podle jízdy. Motor nesmí mít při chudé směsi tendence střílet do sání, což se dělo u mě. Při příliš bohaté byl zase přechod tupý.

Jinak já taky jezdím pod 4 tisíce téměř trvale a problém nemám žádný, ten motor si myslím, že nízké otáčky snáší hodně dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.11.2010 v 11:52 | Nahoru | #5241
JyrkaFM> Lehce pod 4 tisíce je ještě v pohodě, měl by optimálně jezdit když se mrkneš na průběh výkon krouťák tak v režimu, kdy už je krouťák v té ploché části. Ale podtáčení dejme tomu pod 3, 2 tisíce trvale by určitě vadilo, ne? To už je lepší raději přetáčet než naopak. Pak by to mohl být i usazený bordel ve válci, v hlavě... podtáčenému motoru se za nějaký čas nechce vůbec. Je líný, jde do otáček pomalu, klesne maximálka, jak kdyby se snažil plavat v bahně

Stejně nikdy nezaškodí ji trochu naložit

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.11.2010 v 12:27 | Nahoru | #5242
dj_hroch> jj, máš pravdu, pod 3 tisíce už to škube nechce se tomu. Já jezdil nejvíc od 3-4, sice ti plno lidí řekne, že ten motor kurvíš, ale je třeba to brát tak, že tohle není vysokootáčkový agregát ze supersportu, ale pohodový cestovní motocykl. Jde to vidět i na spotřebě oleje, že výše už to žere olej mnohem více. Občas protáhnout určitě

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.11.2010 v 13:06 | Nahoru | #5243
no o víkendu uvidím,provedu útok od karburátorů směrem motor-teda karburátory sou v pohodě.směs sem podle manuálu nastavil aby se to rozběhle a pak už sem jel podle sluchu,ale prd,takže to taky vidím na zahumusenou hlavu atd,ale jak říkám do jara času dost,průser je ten že zůstala na vysočině takže se jí můžu věnovat jen tak asi jednou za 14 dní.No začal sem sosat veškerý informace z netu.No ural a enfield fungujou krapet jinak a hlavně nemusím sundávat nádrž abych se někam dostal.A navíc ten expert co to měl předtím se ryl v nádrži a otočil servisní šroub na zastavení benzínu na druhou stranu.takže sem si postupně nastavoval šroubovák abych na to vůbec dosáhl po celou nádrží.No každopádně díky za rady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.11.2010 v 13:52 | Nahoru | #5244
privateer> Myslíš primární kohout přívodu benzínu ON - OFF? Nejsem si jist jak má být original, ale mám ho také že je přístupný zevnitř. Stačí akorát strčit ruku a vhodně zalomit. Naopak by trčel přímo do rámu a to se podle mě nedá.

Jo a přístupu se neboj, stačí se akorát podívat a na důležité věci se dostaneš ani nemusíš rozdělávat. A pokud, tak odklopit nádrž a dostat se kam potřebuješ je otázkou chvilky, pak máš vše jako na dlani a je to skládačka. Za den si ji klidně rozděláš i složíš, to je v klidu.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.11.2010 v 14:49 | Nahoru | #5245

dj_hroch>privateer> Myslíš primární kohout přívodu benzínu ON - OFF? Nejsem si jist jak má být original, ale mám ho také že je přístupný zevnitř. Stačí akorát strčit ruku a vhodně zalomit. Naopak by trčel přímo do rámu a to se podle mě nedá.

Jo a přístupu se neboj, stačí se akorát podívat a na důležité věci se dostaneš ani nemusíš rozdělávat. A pokud, tak odklopit nádrž a dostat se kam potřebuješ je otázkou chvilky, pak máš vše jako na dlani a je to skládačka. Za den si ji klidně rozděláš i složíš, to je v klidu.


Jo ten myslím-nějak sem vycházel z předpokladu že sem našel někde fotky kde měli primární kohout otočenj ven,ale to je v celku jedno,už sem se smířil s tím že to bude velkolepá zábava.Jen si lehce stěžuju na to že když se podívám na svoji motorku tak se dostanu všude aniž bych si přerazil ruku na několika místech,na té suzuki je na ty moje tlapy nějak málo místa.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.11.2010 v 20:34 | Nahoru | #5246
Ten kohout je na GS500E opravdu genitální řešení. Normální motorky mají hlavní kohout přímo na nádrži, takže je její sundání mnohem snadnější. Škrcená verze GS500E má to chování, že do 5000 otáček moc netáhne, v 5 ožije a zase chcípne, protože přes 5 kvůli škrcení nemá sílu.
Pokud to při přidání plynu neprská, ale je to tupé, řekl bych spíš bohatá směs. Jinak to, že do 3000 to cuká tak, že se na tom skoro nejde rozjet a teprve od 4 tis to táhne, to není porucha, to je (bohužel) vlastnost tohohle motoru.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.11.2010 v 18:49 | Nahoru | #5247
Hoj chlopi a děvčice. Kdo mi poradí, kde najdu kryt zapalování? Je to jakoby pod napínákem, kde skoro všem cáká olej? Nebo je to někde jinde?

Naposledy editováno 16.11.2010 12:12:13

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.11.2010 v 12:11 | Nahoru | #5248
koho som to stretol v nedelu za Starym Hrozenkovom?? fialove gsko

3 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.11.2010 v 20:21 | Nahoru | #5249
Zdravím všechny motorkáře. Mám SUZUKI GS E r.v 1991. Letos jsem ho koupil. Z prvu vsechno bylo v pořádku ale asi po 700 ujetých km přestalo startovat. musel jsem ho roztláčet a nebo vždy nabít baterku. po ujetých 800 km my moto po ujetých 40 km v kuse chcíplo a nešlo ani riztlačit asi po pul hodine přemlouvání a prosení gs chytlo. pak jse mi to stalo znavu a gs uz nechytlo ani na roztlaceni ani nijak. musle pro me prijed kamarad s vozejkem a odvizt me. doma jsem nabil baterii ale gs stejne nechytne i pres to ze starter toci jak o život a nejde ani roztlačit. Moc prosím o radu čím by to mohlo být. Díky moc

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.11.2010 v 20:43 | Nahoru | #5250
mrazdo> Ahoj, baterka je jaká, stará, nová?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 10.6.2024 v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust


TOPlist