Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
vldouš>Hele kluci tu motorku asi znaj. Je to bez problémů. Kluk co to ode mě koupil na ní byl 4x na okruhu a asi zjistil, že to není nic pro něho..... Nic nevnucuju, nemám důvod. Spíš jsem chtěl jen informovat.
no ja toho dotyčneho co to koupilviděl v Sosnové a myslím si žemu to nešlo. Ruce si stim nějak nevěděli rady ten byl uplně mimo mísu
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nehavar. v serii,s klíčema TP prodán, bez kapot za 120t. + možnost různých racing dílů z jiné motorky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jako bych ti to nepředpovídal už loni ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Napíšem si to zase za rok
To radši ať zkusí ZX10R 011, tutovka je BMW ... vím že to KTM neplatí, ale něco ho ta sezona stát bude a jsou to vyhozený prachy o čase nemluvě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
..jenže to už jsme zase u peněz. Ok, kdyby se to povedlo, měla by motorka mít 180-185PS, což je slušný, dostačující.. jenže chtělo by to nějak cíleně jezdit, trénovat a ojezdit kamion gum! Zkoušet různý nastavení a určit si, kudy je správná cesta. U mě jen pitomý nastavení výšky zadku udělalo třeba 2s na kolo, KTM je to tohle hodně citlivá. Ani do teď jsem se nevypořádal s nestabilitou od zadního kola při akceleraci a překlápění do mírnějších náklonů...a tam jsem ztrácel hodně.
O R1/GSXR/... ti každej řekne všechno a už se tak nějak ví, co a jak. To samý bude BMW, už jich jezdí dost. Já bych musel vzít pytel peněz, koupit telemetrii a třeba celej rok se potýkat cíleně s nastavením (věřím, že třeba i s Halbichem bysme něco dokázali vykouzlit). Ale je to o času a hlavně ...a to už jsem říkal. ..jako zaměstnanej člověk si tenhle luxus nemůžu dovolit.. Letos jsem byl na to sám, takže trochu marnosti v tom občas bylo.
Fakt ale je, že ta motorka je krásná a i rychlá - ber v potaz, že jsem jel na totální sérii s přihlédnutím na naměřený výkon.. Navíc bylo jen rychlořazení. Oproti tomu jsem měl R1 s YEC jako slušně vybavenej stock a v Mostě mezi těma motorkama byl jen 1s rozdíl! Jenže R1 měla o 23PS víc... Takže nemá cenu polemizovat, základ k závodění je RC8R skvělej ...a když už někdo ty prachy má a nejede zrovna na mistra ČR, tak proč se nelišit?
Naposledy editováno 06.11.2010 20:57:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V mistráku nebo Alpe Adrii či klubových závodech se jezdí max 8-14 kol, tak to nikdo sebou netahá.
Takže toho prodáš minimum ... možná na CEC by to někdo chtěl, já to koupil i párkrát s tím jel, ale dá se to i bez toho.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Vím jen, že se dá udělat tenhle vak do "hrbu" kombinézy, ale taková úprava (na jaře jsem při opravách kombi PSI o ní přemýšlel) vyjde na nesmysl peněz.. Tak si říkám, že si raději dál budu vytvářet "žízeň"..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81>HAMLET> Tak to vážně nevím, jaktěživ jsem o tom neslyšel a popravdě ani nevím, kam bych ho při závodech dal
Vím jen, že se dá udělat tenhle vak do "hrbu" kombinézy, ale taková úprava (na jaře jsem při opravách kombi PSI o ní přemýšlel) vyjde na nesmysl peněz.. Tak si říkám, že si raději dál budu vytvářet "žízeň"..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
...nemám to rád, když se něco předem zatracuje! To by pak všichni závodili na jednom typu motorky a byla by všeobecná "nuda".. Chce to trochu pozitivního myšlení a tím i motivaci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jiřina97>HAMLET> Nějak si nedokážu představit, kam to při závodech dát, jak to vypadá? Já uvažuju o nové kombinéze chci si to tam ncht dát
Takto batohMurkin>Perňa_81> Zdar,takze pristi rok pokracujes na KTM?
Zdar ...to je úplně ještě ve hvězdách Rád bych ...ale jen tak bez stresů a nervů sem tam závod MČR (ne na celkový výsledek) a hlavně přírodňáky (no v litrech jsou stejně jen 2 závody) Ještě uvidíme, jak bude vypadat příští rok CEC, ale ten taky ne komplet. Jak říkám, nejde to zvládnout na 100% - ani časově, ani finančně. Ale při pohledu na počet sartujících v MČR je tento fakt asi reálnej pro více lidí!
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Vidím SP2, RC8R, ty ses nějak do těch dvouválů zamiloval, ale po svezení na 1098 tě chápu, změna je život!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Driffter>Perňa_81> jo jo mi povídej, kdybych nemusel, tak bych to nikdy neudělal.... všechny doplňky byli kupovaný nové a krom pár volných jízd na okruhu se "kochala" jen krajinou, na kolech je teprve druhá sada gum ;)
Vidím SP2, RC8R, ty ses nějak do těch dvouválů zamiloval, ale po svezení na 1098 tě chápu, změna je život!
prostě dostal rozum
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Burdez>Maly dotaz: Jaky je rozdil mezi Pirelli Dragon a Pirelli Diablo vse ve smesovych verzich... Ja myslim ze asi zadnej ale vidim ze tu obcas prispiva i Hamlet tak by se mohl vyjadrit... Jestli se vyplati prihodit litr neco a mam nakoupit Diabla nebo budou stacit Dragony na pristi sezonu... Dik
Pirelli Dragon Supercorsa je starsi pneu nastupce byl Pirelli Dragon Supercorsa Pro a ted je nastupce Pirelli Diablo Supercorsa vsechny se znaci jeste SC 0,1,2,3 podle smesy. Zalezi zda to chces na okruh nebo na silnici.Novejsi je vetsinou lepsi ma vychytane mouchy te starsi pneu. Jestli to mas na silnici dej tam Diablo Rosso Corsa u me na webu je test ty pneu nebo predchozi model Diablo Corsa III (je levnejsi) obe jsou vicesmesove pneu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1198, 1199] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35956 | Včera v 23:30 SWENSON83 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |