globalmoto_kveten





Téma: Husaberg TE300
 
6.11.2010 v 18:28
Cus, kolik tak muze najezdit tento 2taktni motor motohodin az ke Go,svyznejsim hobby jezdenim a sem tam zavodem?Se 4taktama se to asi neda ani trochu srovnavat...,Moje byvala 450 - 350mth do Go, a znam i vic )
Dik
Předchozí
1 2 3
Následující

Husaberg TE300

6.11.2010 v 19:10 | Nahoru | #1
150 mth, velice snadná výměna pístu za 5000 kč (preventivně). Hobby v pohodě 200 mth. Ve finále asi i déle, ale kdo by měl srdce to pokoušet, když ten píst tolik nestojí a máš alespoň klid a pokud neojebeš nikasil, tak vždy budeš měnit jen píst... Z mojí zkušenosti, je to rozhodně trvanlivější a spolehlivější motor, než většina novodobých 4Taktů (KTM, Husaberg 2009 a víš)..

Husaberg TE300

6.11.2010 v 20:28 | Nahoru | #2
Balouchu dneska jsem se svezl v Chebu na ty TE300 a jsem unesenej....Po dlouhy dobe poridim 2t, doufam ze nebude vadit kdyz se k Vam pridam na jare na projizdku, jinak diky za info

Husaberg TE300

6.11.2010 v 20:56 | Nahoru | #3
Tak kup KTM exc 300 , však je to stejný ale v oranžovim , ne ??

Husaberg TE300

7.11.2010 v 10:22 | Nahoru | #4
husar má v základu 11,5 litrovou nádrž, a to je z mého pohledu obrovská výhoda mít v nádrži o 2 litry více paliva hlavně při enduro vyjíždkách. Samotná nadrž stojí 8-10tisíc kč.
A hlavně modrá je dobrá. Modrý ráfky to je krása.

Husaberg TE300

7.11.2010 v 10:23 | Nahoru | #5
Koprto: Samozřejmě, 2takty drží pohromadě.. My se známe?
Jestli nejsi fanatickej vyznavač Husabergu, tak bych ti osobně taky doporučil EXC 300.. Jistě víš, že husaberg je pouhá kopie s pár doplňky navíc, jako např. dvoukomorové vidlice, které se používají především na závody a do lesa na hobby jsou vhodnější klasiky.. Navíc cena EXC 300 je daleko příznivější a následná prodejní cena taky (ojetá EXC 300 je prodejní bestseller)..

Ta nádrž to je pravda, ale za celou dobu freeride ježdění s 9,5l jsem neměl benzínovou krizi..
Na crosscountry je to však velká výhoda, protože nemusíš tankovat..

Naposledy editováno 07.11.2010 10:27:03

Husaberg TE300

7.11.2010 v 11:05 | Nahoru | #6
Balouchu kolik najedeš minut na CC se základním natankováním do sucha?(1:45?)Na dvěpade to jde na 2:05 a po zvětšení nádrže na 11,5l klidně 2:30(rychlejší tratě).

2 reakcí na tento příspěvek Husaberg TE300

7.11.2010 v 13:20 | Nahoru | #7
Marko, na dvěpade jsem ujel tak 1:40 a na tříkilu tak 1:30.. To jezdíš na spotřebu, ne? Nebo to máš nějak poladěný? Rád si nechám poradit..

(reakce na) Husaberg TE300

7.11.2010 v 13:37 | Nahoru | #8
Balouch> No jo ale jak tahas ty,taha malo kdo.

Husaberg TE300

7.11.2010 v 13:42 | Nahoru | #9
Taky bych řekl, že to je o tom, jak plynuješ..já třeba na dvaci zajedu dvě hodky bez přepnuti na rezervu

(reakce na) Husaberg TE300

7.11.2010 v 13:55 | Nahoru | #10

Balouch>Marko, na dvěpade jsem ujel tak 1:40 a na tříkilu tak 1:30.. To jezdíš na spotřebu, ne? Nebo to máš nějak poladěný? Rád si nechám poradit..


zkus dát jehlu oproti manuálu o zářez níž
na třístovkách to tak dělám a řek bych že to i trochu líp jede, nastavení podle předpisu mi přijde dost bohaté

vydrží mi to 1:45 ceklem spolehlivě a pokud není trať moc rychlá tak bez problémů i trochu přes dvě hodiny
mám průhlednou nádrž tak si to v závodě radši průběžně kontroluju, ale po hodině a půl tam zůstane určitě ještě kolem dvou litrů

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg TE300

7.11.2010 v 14:49 | Nahoru | #11
Nějaký vychytávky mám,ale i přezto si myslím že jedeme obdobně, jaký jméno jsi použil při krysománii,mé je Marek Gajda a s kolegou jsme jeli stejné časy tak jukni s tvými?Jinak typ jehly,trysky,zářez na jehle,jiná svíčka,ucpaný přepad a hned vydrží déle při zachování vlastností!

Jsi Baloušek Jan že?

Naposledy editováno 07.11.2010 14:53:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg TE300

7.11.2010 v 14:51 | Nahoru | #12
marko> balouch to tam umí sázet !

Naposledy editováno 07.11.2010 14:53:06

Husaberg TE300

7.11.2010 v 14:53 | Nahoru | #13
jj, na ten přepad jsem zapomněl, to taky udělá hodně

Husaberg TE300

7.11.2010 v 14:53 | Nahoru | #14
jj, na ten přepad jsem zapomněl, to taky udělá hodně

(reakce na) Husaberg TE300

7.11.2010 v 14:59 | Nahoru | #15
Vana666> jj bavili jsme se tehdy,že jede pěkně,ale i tak zas při porovnání tam moc rozdíl není a ve dvojicích tahám naplno vždy co to de a né na úsporu,takže moto žere maximálně.Oni měli celkem vyrovnané časy a my s kadlecem taky a jim vyšlo průměrné kolo 3:39 a nám 3:35.Tak jen ať si nemyslí hošan jakej náskok má -hehe.

Husaberg TE300

7.11.2010 v 15:08 | Nahoru | #16
Pořád koketuji s 300exc,ale jediná zábrana je ta spotřeba oproti 250 ,stejně žere i 200 a 125 a ta zvětšená nádrž tomu nepomůže pořád to vychází i s ní kolem dvou hodin což na delším kole je kámen úrazu.Bavil jsem se s lennym má 2011 a vydrží o 10min víc než desítková(1:45-50),je tam jiná převodovka a stupně jsou sražené a jen ta šestka malinko přečnívá.Říkal ,že to startuje teď s trojkou(13/50) a vše jede o kvalt výše,tak to bude chtít zpřevodovat jinak.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg TE300

7.11.2010 v 15:15 | Nahoru | #17
marko: Sorry, jestli jsem se tě nějak dotknul, že jedeš na spotřebu.. Koukám na výsledky a ty tam vůbec nejsi..
Jakej typ jehly a trysky? A jakej typ svíčky?
Vana666: Dobrej nápad..

P.S.: Marko: Kupodivu jsem použil svoje pravý jméno Honza Baloušek, těší mě Marku..

Naposledy editováno 07.11.2010 15:19:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg TE300

7.11.2010 v 15:40 | Nahoru | #18
Balouch> No dyť vím že Baloušek, jinej k balouchovi nepasoval ,my byli devátí a dotčen nemám být čím (jen sranda).Jehlu a trysky ti nenapíšu ,protože to na 300 je jinak značené,ale jedu tabulkově na 6-16°C o zářez níže než píše tabulka 4(mám 3) při těch 6-16° C a zacpaný přepad ze spod(z toho to teče i v náklonu v zatáčce aniž bys tušil) a svíce je NGK BR8ECM ,v průběhu změn teplot jen dolaďuji na bohatosti po čtvrt otáčce dle barvy svíce(bílá/hnědá/černá).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg TE300

7.11.2010 v 15:52 | Nahoru | #19
marko> ty bláho, takové zásahy !

svíčku jsem na třístovce nikdy neměnil a dokonce jsem ji nikdy ani nevyšrouboval
a karburátor nijak neladím ať je venku ménus pět nebo plus třicet
asi se to má dělat, ale mi přijde že to jede furt stejně tak raději nijak nezasahuju do zaběhaného mechanismu

prostě to při otvírání nové motorky jednou provždy nastavím a pak už jen jezdím

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg TE300

7.11.2010 v 16:13 | Nahoru | #20
kdo dneska nepoužívá 2 komorový vidle? mx mašiny je maj už 10 let

(reakce na) Husaberg TE300

7.11.2010 v 16:16 | Nahoru | #21
Pulec491> Dvoukomory dnes nepoužívají téměř všechny endurové motorky

(reakce na) Husaberg TE300

7.11.2010 v 16:24 | Nahoru | #22
Vana666> Takové zase nejsou,taky to udělám jak to rozbalím ,jen tou bohatostí pokroutím +- dle barvy svíčky v průběhu roku tak 3x(jaro,léto a kosa) A ta svíce se mě ještě nikdy neulila (v zimě)narozdíl od originálu(ta často) a hlavně je nižší ,tak jde luxusně vyměnit(stalo se mě při pětce plný po poli v Opařanech,po půlroce odešla potvora )

Husaberg TE300

7.11.2010 v 16:45 | Nahoru | #23
marko: Je pravda, že tu bohatost podle barvy svíčky taky zkoušim doladit.. Ale třeba podle zvuku motoru, jak je to v manuálu, mi to absolutně nejde..
Jaktože jsi nejel ten extrém? To byla super řežba..

Husaberg TE300

7.11.2010 v 16:56 | Nahoru | #24
Protože je to na začátku sezóny a já hned nastupoval na SK další týden a jak se tak znám tak bych to jen tak neprojížděl,mě to baví.Nakonec toho lituji,protože mě pak čekala hodně nepříjemná sezóna díky zdravotním problémům,které jsem měl už na krysománii,jen jsem nevěděl že to bude dlouhodobé.Neboj další mé ježdění je už v duchu zábavy a na soustředění v seriály už kašlu,takže extrém jedu ikdyby nevím co.Jinak to nastavení opravdu pomůže hodně,ale na tříkile je to marný.

Husaberg TE300

7.11.2010 v 17:11 | Nahoru | #25
Co je to SK?

Husaberg TE300

7.11.2010 v 17:13 | Nahoru | #26
slovensko?

Husaberg TE300

7.11.2010 v 17:15 | Nahoru | #27
Balouchu napis mi PM za kolik bys mi mohl sehnat novou 2010 EXC 300 ? Vemu ji na jare, vyjde urco o neco levneji.Diky

Husaberg TE300

7.11.2010 v 17:44 | Nahoru | #28
no a já měl za to že 3kilo má lepší spotřebu oproti dvěpade, díky tomu že se nemusí tolik točit

Husaberg TE300

7.11.2010 v 17:44 | Nahoru | #29
no a já měl za to že 3kilo má lepší spotřebu oproti dvěpade, díky tomu že se nemusí tolik točit

Husaberg TE300

7.11.2010 v 19:05 | Nahoru | #30
Musí se točit úplně stejně.. Je to stejnej motor s trošičku lepším spodkem..
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist