Dik
Jestli nejsi fanatickej vyznavač Husabergu, tak bych ti osobně taky doporučil EXC 300.. Jistě víš, že husaberg je pouhá kopie s pár doplňky navíc, jako např. dvoukomorové vidlice, které se používají především na závody a do lesa na hobby jsou vhodnější klasiky.. Navíc cena EXC 300 je daleko příznivější a následná prodejní cena taky (ojetá EXC 300 je prodejní bestseller)..
Ta nádrž to je pravda, ale za celou dobu freeride ježdění s 9,5l jsem neměl benzínovou krizi..
Na crosscountry je to však velká výhoda, protože nemusíš tankovat..
Naposledy editováno 07.11.2010 10:27:03
2 reakcí na tento příspěvek Husaberg TE300
Balouch>Marko, na dvěpade jsem ujel tak 1:40 a na tříkilu tak 1:30.. To jezdíš na spotřebu, ne? Nebo to máš nějak poladěný? Rád si nechám poradit..
zkus dát jehlu oproti manuálu o zářez níž
na třístovkách to tak dělám a řek bych že to i trochu líp jede, nastavení podle předpisu mi přijde dost bohaté
vydrží mi to 1:45 ceklem spolehlivě a pokud není trať moc rychlá tak bez problémů i trochu přes dvě hodiny
mám průhlednou nádrž tak si to v závodě radši průběžně kontroluju, ale po hodině a půl tam zůstane určitě ještě kolem dvou litrů
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg TE300
Jsi Baloušek Jan že?
Naposledy editováno 07.11.2010 14:53:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg TE300
Naposledy editováno 07.11.2010 14:53:06
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg TE300
Jakej typ jehly a trysky? A jakej typ svíčky?
Vana666: Dobrej nápad..
P.S.: Marko: Kupodivu jsem použil svoje pravý jméno Honza Baloušek, těší mě Marku..
Naposledy editováno 07.11.2010 15:19:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg TE300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg TE300
svíčku jsem na třístovce nikdy neměnil a dokonce jsem ji nikdy ani nevyšrouboval
a karburátor nijak neladím ať je venku ménus pět nebo plus třicet
asi se to má dělat, ale mi přijde že to jede furt stejně tak raději nijak nezasahuju do zaběhaného mechanismu
prostě to při otvírání nové motorky jednou provždy nastavím a pak už jen jezdím