Uzavřeno 03.02.2013 v 17:29 uživatelem Xfanthom
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500
Ti asi hochu lehce nedochází rozdíl mezi 2T a 4T. Navíc AF1 s kitem na 175 bude mít určitě přes 25kW.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500
5 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500
O maximálce to není, mám větší spotřebu, menší spolehlivost, blbější zvuk, ale GSo bych nikdy za mojí RS nevyměnil, bych se bránil ;)
25kw je super, když se naučíš tak to pak votevři a jeď :lol:
Ti asi hochu lehce nedochází rozdíl mezi 2T a 4T. Navíc AF1 s kitem na 175 bude mít určitě přes 25kW. [/quote]
no na brzdě měla kytovaná RS 34HP, ale tam to není o koních, ale o tom že tahá hned od spodku :) , ale já bych si to tam nedal, a když už tak ta motka by musela být po pořádný generálce :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500
Teď si ji začínám měřit a vychází mi to zatím na 4,4l a půjde to ještě dolů. :)
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500
a ještě drobnost ... když mažeš řetěz, čistíš ho před tím něčím nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500
Čistím petrojelem, je tu o tom dost napsáno, hledej. :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500
4 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500
:lol: :lol: :lol: Tak teď už jenom čekám, kdy se někdo ozve, že jezdí mezi 1 až 2l/100 km, a hážu svoji Hondu do příkopu, a jdu si pro GS 500. ;)