globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poškození povrchu válce
22.10.2010 v 13:56
při rozborce motoru s nájezdem reálných 50 000 km, jsem objevil dolík v povrchu v válce. Možnost je dát novou vložku, prosím o případné zkušenosti zda je vložka potřeba. Díky.



Uzavřeno 28.05.2012 v 15:30 uživatelem MerlinYZF
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Poškození povrchu válce

25.10.2010 v 09:13 | Nahoru | #31
Anti> Samozřejmě,že tak malá dirka ničemu nevadí ale vadí u ní to ,že se neví bude-li to pokračovat takže výměna.\mě nalití ventilů plně uspokojuje\

Poškození povrchu válce

25.10.2010 v 12:15 | Nahoru | #32
Pokud je to litina,nechal bych to bejt. Je to stara motorka a kupovat celej novej vrsek by byla garda. Spis by me trapilo,jak tam mohl takovy dolik vzniknout.
Pokud je to nicasil,tak bych radsi sehnal druhej motor. Slo by to i prevlozkovat,ale nekdo neni zastancem techto oprav.

Naposledy editováno 25.10.2010 12:16:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškození povrchu válce

25.10.2010 v 12:36 | Nahoru | #33
z-x-r> Hele, já mám r.v.89 a najeto 65000, po 4 sezónách v němcích 39000 a zbytek já. Když máš motorek víc, tak je to klidně možný. Spíš mě zaráží to honování. Vždyť to je jen kartáčem, to musí být hned pryč. Spíš mi to přijde, že to udělal po rozebrání... Jinak dirku ve válci jsem viděl u Jawy, ale tam to nic nedělalo - vypadalo to jako bublina v materiálu.

Poškození povrchu válce

25.10.2010 v 16:07 | Nahoru | #34
No,já viděl zbytky po honování už na docela dost válcích.Respektive válec musel mít hodně najeto aby to tam nebylo....
Pokud je to litina,nevidím důvod proč by to mělo pokračovat.Možná vada materiálu,jak psal fzr-bublinka.

Poškození povrchu válce

25.10.2010 v 21:46 | Nahoru | #35
Nevím jestli je to ocel nebo litina, řekl bych spíš ocel...neví někdo metalurg jak to poznat, když jsou úplně všechny plochy obrobené?

3 reakcí na tento příspěvek Poškození povrchu válce

26.10.2010 v 14:14 | Nahoru | #36
Nerad odbočuji od tématu, ale spolužák když rozdělal svůj MB Vito, obsah myslim 2,3l atmosferický diesel, tak po 500000km bylo na válcích stále znatelné honování ;). K tomu materiálu válců, nebude to mít válce ze slitiny hliníku a ošetřené povrchovou úpravou válce (nikasil)? Přijde mi divné že by japonci do motorky z 93. roku cpali litinovou vložku ;)

(reakce na) Poškození povrchu válce

26.10.2010 v 14:36 | Nahoru | #37
Honzek> je to vložka, blok je hliníkový a v tom je vložená vložka, jestli to má nějakou povrchovou úpravu podobnou nikasilu nepoznám, ale vypadá to že ne.

Poškození povrchu válce

26.10.2010 v 14:44 | Nahoru | #38
tak v čem je problém? novou vložku za dva (?) litry a máš pokoj a jistotu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškození povrchu válce

30.10.2010 v 09:28 | Nahoru | #39

fzr>z-x-r> Hele, já mám r.v.89 a najeto 65000, po 4 sezónách v němcích 39000 a zbytek já. Když máš motorek víc, tak je to klidně možný. Spíš mě zaráží to honování. Vždyť to je jen kartáčem, to musí být hned pryč. Spíš mi to přijde, že to udělal po rozebrání... Jinak dirku ve válci jsem viděl u Jawy, ale tam to nic nedělalo - vypadalo to jako bublina v materiálu.

honování válců se neprovádí kartáčem ale honovacími kameny a je tam proto aby se tam držel olej po kterým jezdí pístní kroužky.Kartáčem tohle udělat nejde.Já osobně řeším takové situace nákupem náhradního motoru na díly.Vždycky se mi to osvědčilo.

(reakce na) Poškození povrchu válce

30.10.2010 v 09:42 | Nahoru | #40

Honzek>Nerad odbočuji od tématu, ale spolužák když rozdělal svůj MB Vito, obsah myslim 2,3l atmosferický diesel, tak po 500000km bylo na válcích stále znatelné honování ;). K tomu materiálu válců, nebude to mít válce ze slitiny hliníku a ošetřené povrchovou úpravou válce (nikasil)? Přijde mi divné že by japonci do motorky z 93. roku cpali litinovou vložku ;)



Jezis proc ne? Cpou je doted V moji VTR z roku 2001 je samozrejme litina take.

EDIT: U tvoji motorky nejspis take, vzhledem k tomu, ze podle katalogu se dodavaji vybrusove pisty.

Naposledy editováno 30.10.2010 11:08:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškození povrchu válce

30.10.2010 v 09:46 | Nahoru | #41

Duritio>honování válců se neprovádí kartáčem ale honovacími kameny a je tam proto aby se tam držel olej po kterým jezdí pístní kroužky.Kartáčem tohle udělat nejde.Já osobně řeším takové situace nákupem náhradního motoru na díly.Vždycky se mi to osvědčilo.


No ono se dneska po honovani obvykle jeste kartacuje, videl jsem to nekde v katalogu vyrobce pistu a valcu, uz si ale nepamatuju firmu. Samozrejme ty stopy jsou ale od honovacich kamenu, na tom se nic nemeni

EDIT: Zde pdf

Naposledy editováno 30.10.2010 09:52:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškození povrchu válce

30.10.2010 v 12:24 | Nahoru | #42
Honzek>
souhlas... honování je u dieselů vidět na 300.000km uplně normálně...

(reakce na) Poškození povrchu válce

30.10.2010 v 23:17 | Nahoru | #43
petrvtr_new> super odkaz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškození povrchu válce

31.10.2010 v 08:54 | Nahoru | #44
Tak schválně co je tohle za povrch? Je to z mýho auta min. po 300.000km, benzín, mazda
[img]

Naposledy editováno 31.10.2010 08:55:10

(reakce na) Poškození povrchu válce

31.10.2010 v 09:33 | Nahoru | #45
Jurawood> Ja bych rek litina cely blok
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto díly Yamaha YZF 750, Kawasaki VN 1500, Yamaha XT 600Z Trumen28 2 30.8.2021 v 21:35 zdenysrx6
Podtlak Yamaha YZF 750 Paťo88 7 23.8.2021 v 09:44 Paťo88
Zaseknutá osa kyvky Yamaha YZF 750 Gonzo 11 28.3.2021 v 22:50 Branas_23
Rozdíl mezi typem 4HD a 4HN Yamaha YZF 750 Kamosmartin 2 15.3.2021 v 19:08 Kamosmartin
Yamaha YZF 750 Yamaha YZF 750 Paťo88 15 8.3.2021 v 22:17 xxxMIKExxx


TOPlist